paolo_novy Přidat reklamu

Téma: A je to tady! Z čtyřválce na V2.
14.8.2010 v 22:14
Tak jsem dneska koupil Aprilii RSV1000 Touha vyzkoušet 60´V2 byla silná. 90´jsem už jel ale RSV byla stále výzva! Vím vím....moje časté: "dvouválec nejede" atd. Už po první projížďce jsem si připadal,že jsem snad nikdy na motorce nejel! Budu se muset hodně učit .


Naposledy editováno 20.08.2010 20:26:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 18:51 | Nahoru | #271

mirektds>Tak, konečně jsem to celé dočetl, to byla fuška Vcelku zajímavé názory. Tak já taky přidám jedem. Nechápu , proč naprostá většina lidí porovnává litrový dvouválec k litrovém čtyřválci. Co blbnete?



Presne, rozdil je jasnej a neda se srovnavat hrusky a jabka. V2 nejede , I4 jede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 18:52 | Nahoru | #272
Bubrak ZX10R> a co triumf?!

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 19:09 | Nahoru | #273
Některy 4V taky nejedou

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 19:15 | Nahoru | #274
Honda by měla davat do seriovych moto turbo.. pak by to byla nej mašina

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 19:21 | Nahoru | #275

Ghost-CBR1000rr>Honda by měla davat do seriovych moto turbo.. pak by to byla nej mašina



no coment

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 19:38 | Nahoru | #276
nj ale je to tak

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 19:45 | Nahoru | #277
Bubrakůůůůůů pomoooc, Honďáci na mě maj asi nějakej novej fígl jak mě dostat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 19:49 | Nahoru | #278
Ghost-CBR1000rr> Tak tvůj názor raději bez komentáře. Jinak v profilu píšeš něco o síle motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 19:58 | Nahoru | #279
GRASSEL> dotaz jen ze zajímavosti, nemůžu oponovat, pže s mým shinlým GSem sem samozřejmě nemoh vyzkoušet žé... >> ale neříkej mi že není žádnej rozdíl v brembu oproti sériovkám ? to tam teda dávaj jen kvůli nálepce a vyšší ceně ?

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 20:00 | Nahoru | #280
Forty> v jakým brembu oproti seriovkám?! Zeptej se pořádně, nepochopil jsme to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 20:09 | Nahoru | #281

GRASSEL>Brembo kola, spojková pumpa, brzdová pumpa, zadní brzdová pumpa, třmeny .....všechno brembo + pancíře atd. To je prostě ten šmrnc co naplat že to na japoncích funguje stejně, ten název BREMBO má prostě styl to je stejný jako Öhlins, každej ví že to na R funguje stejně jako na běžný verzi showa a sachs ale jak jsou zlatý, s nápisem Öhlins to je to co je na tom hezký

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 20:14 | Nahoru | #282
mirektds> Já si ale dělám prdel jestli si to nepochopil a nevidiš sou v přesile tak jim musime přicmrndavat .. jinak sila to je ale je to "klidna sila" a s tim turbem by to mohlo byt zajimavy..

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 20:21 | Nahoru | #283
to je aspon diskuze jeste ze mam tu hujdu jednobucha-aspon mam jen jeden problem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 20:22 | Nahoru | #284

Bubrak ZX10R>Presne, prizvedava se i Virago 1100.


Bych ten horizont chtěl vidět , tam by 916 šla do svíce jak prase a GRASSEL na GSXeRu by tam nejspíš hodil backflip... Ale jinak máš jako pravdu , jsou místa kde to vyhodí všechno...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 20:24 | Nahoru | #285

jungen>to je aspon diskuze jeste ze mam tu hujdu jednobucha-aspon mam jen jeden problem


Jo problém to je , ale hlavně v tom, že ten nemá ani spodek ani vrch...

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 20:26 | Nahoru | #286

FiZzeR>Napiš to do Bravíčka



Ještě uřežu dva válce, zbylé rozkopu od sebe a budu frajer

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 20:27 | Nahoru | #287
Forty> Brembo, Öhlins atd. ti nezaručí lepší funkci než jiný výrobky. Jsou to sice špičkový ýrobci ale to co jde na ty motorky je naprostej základ jejich vývoje takže to ve skutečnosti funguje stejně nebo trošku líp než jinde. Honda používá Nissin, Tokico a přesto má brzdy super a někdy i lepší než kdejaký Brembiče

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 20:30 | Nahoru | #288

DMC.motobiker>Jo problém to je , ale hlavně v tom, že ten nemá ani spodek ani vrch...

nema spodek? asi jsi nikdy nejel na enduru ,vrch to teda nema

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 20:32 | Nahoru | #289

jungen>nema spodek? asi jsi nikdy nejel na enduru ,vrch to teda nema


Na enduru bohužel ne , jenom na Hondě NX650 Dominatoru...

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 20:33 | Nahoru | #290

GRASSEL> Honda používá Nissin, Tokico a přesto má brzdy super a někdy i lepší než kdejaký Brembiče


Hele zase se moc nerouhej...

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 20:35 | Nahoru | #291

DMC.motobiker>Na enduru bohužel ne , jenom na Hondě NX650 Dominatoru...

to byl nejakej nemocnej ten domik ne? ja si nemuzu stezovat,sice tam mam par uprav ale jede to ok zatim

2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 20:42 | Nahoru | #292
jungen> Nebudem to tady zasírat už i jednoválama , jako ta mašina na cestovního blátošlapa nejede zle , ale spodek prostě nemá , v těchto kubatůrách mají hodně silnej spodek dvouvály - ty tahaj fakt skoro z volnoběhu a hodně dobře , ale Dominator nemá ani spodek, ani vrch , je silnej jen ve středním pásmu - já nevím 4 - 6 tisíc?! Už je to delší doba co jsem ho jezdil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 20:49 | Nahoru | #293

DMC.motobiker>jungen> Nebudem to tady zasírat už i jednoválama , jako ta mašina na cestovního blátošlapa nejede zle , ale spodek prostě nemá , v těchto kubatůrách mají hodně silnej spodek dvouvály - ty tahaj fakt skoro z volnoběhu a hodně dobře , ale Dominator nemá ani spodek, ani vrch , je silnej jen ve středním pásmu - já nevím 4 - 6 tisíc?! Už je to delší doba co jsem ho jezdil...

ok,tak prikupime 4-vala na zimu zas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 20:50 | Nahoru | #294

jungen>ok,tak prikupime 4-vala na zimu zas


Jo , na zimu se bude hodit!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 20:58 | Nahoru | #295

DMC.motobiker>Jo , na zimu se bude hodit!

no ja vzdy kupuju moto na zimu,protoze pres zimu na tim delam at to na jaro vypada,neco urezat a navarit treba ja mam totiz pruser ze nesnasim kapoty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 21:01 | Nahoru | #296

jungen> ja mam totiz pruser ze nesnasim kapoty


Tak zůstaň u Endurka ne? Já se na zimu taky už do něčeho chystám , bude to Motárd!

Akorát nevím kterou zimu to bude... Až budou na to prachy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 21:03 | Nahoru | #297
GRASSEL> Jen tak pro zajímavost.Jak by dopadlo srovnání SRADA vs. RSV? Měl jsi obě.SRAD jsem okukoval,ale nakonec jsem chtěl oproti farosovi ultra zmenu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 21:04 | Nahoru | #298

GRASSEL>čéče Whistler....... jak dlouho že už máš RSV že víš že je to správná volba?! To nenzní moc důvěryhodně



čoveče nevim, asi 14dní, dneska jsem si jí přihlásil...ale od tý doby co jsem jí poprvý naštípnul a dal zajedna mi bylo jasný že je to přesně to co jsem hledal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 21:06 | Nahoru | #299

DMC.motobiker>Tak zůstaň u Endurka ne? Já se na zimu taky už do něčeho chystám , bude to Motárd!

Akorát nevím kterou zimu to bude... Až budou na to prachy...

enduro si taky necham-na jezdeni do prace je idealni,vemu akorat nejakyho 4vala-nejlip bouranyho zase motarda jsem taky zkousel,ale nic zajimavyho me to neprineslo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

18.8.2010 v 21:08 | Nahoru | #300

DaliboRR>GRASSEL> Jen tak pro zajímavost.Jak by dopadlo srovnání SRADA vs. RSV? Měl jsi obě.SRAD jsem okukoval,ale nakonec jsem chtěl oproti farosovi ultra zmenu.



čéče tak to nevím..........přímej sprint jsem neviděl srad vs rsv
já si myslím že tak do + - 180-200 stejně........pak asi ten srad
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist