paolo_novy Přidat reklamu

Téma: A je to tady! Z čtyřválce na V2.
14.8.2010 v 22:14
Tak jsem dneska koupil Aprilii RSV1000 Touha vyzkoušet 60´V2 byla silná. 90´jsem už jel ale RSV byla stále výzva! Vím vím....moje časté: "dvouválec nejede" atd. Už po první projížďce jsem si připadal,že jsem snad nikdy na motorce nejel! Budu se muset hodně učit .


Naposledy editováno 20.08.2010 20:26:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 19:57 | Nahoru | #151

DaliboRR>jj to máš pravdu..mám tam sice origo wejfuk,ale jak jsem to v garáži startnul tak manželka se ségrou staly za ní .....byli z gráže venku do vteriny. Pry jsem magor duněl celý barák. Zítra jí protáhnu..mám týden dovču



mno hele, koukni jestli máš vysekanej katík, s touhle prasopsí úpravou je originál nejlepší laďák, a i má celkem dobrej zvuk (takovej trošku prdlavej, ale někomu se to líbí) - a hlavně nezpůsobuje propad v 5tis rpm jako mnohé aftermarket (a pokud nemáš, tak ať tě ani nenapadne ho kurvit, laďáky stojej "pár kaček").

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 19:59 | Nahoru | #152

FiZzeR>GRASSEL> tak to já si na ni zvykám ještě teď, a to na ní jezdím třetím rokem a stále mě dokáže něčím překvapit



Já byl právě na RSV zvyklej nejrychlejc ze všech motorek ale každá jízda na ní byla sranda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 20:02 | Nahoru | #153
FiZzeR> no hlavně základem je dát laďák a čip od stejnýho výrobce přímo na ten laďák. Bavil jsem se o tom i s Johnym a ten řekl to samý. Pak to není ono a nefunguje to tak jak má

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 20:05 | Nahoru | #154
Láďák je v plánu,ale obávám se,že plánovaná rodina dostane přednost. Určitě ho nebudu prznit...spíš se poohlídnu po starším a pokud by k tomu byl i čip...nebylo by na škodu.

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 20:06 | Nahoru | #155
GRASSEL> jsi mě s tím čipem předběhl

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 20:08 | Nahoru | #156
jj origo je dobrej tak do šourůmu mam čip arrow ale z mojim karbonakem si taky super rozumi zadnej extra rozdil jsem neshledal a jak pise Grassel tejden jsem si zvykal a pak uz ji diktoval co od ni chci

jo a z moji garaže utekl po nastartovaní i Fizzer

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 21:47 | Nahoru | #157

Milosek.m>jinak kucí ja jsem se prvni tejden kochal jak si po průjezdu vesnicí 9 z deseti duchodcu odplivlo kdyz sem projel



To se mi stalo taky, kdyz sem jel bez koncovky asi 30km, po vesnici 50 ale vsichni si klepali na celo a ukazovali at zpomalim.

Takze ten efekt ze to jede rychle diky zvuku mam potvrzenej.

2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 22:11 | Nahoru | #158
já si teda jízdu na Aprilce bez toho Lazeného rachotu neumím představit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 22:12 | Nahoru | #159

toranaga>já si teda jízdu na Aprilce bez toho Lazeného rachotu neumím představit

bud rad ja to i vyzkousel a je to fakt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 22:24 | Nahoru | #160

Milosek.m>bud rad ja to i vyzkousel a je to fakt



sériový laufy, filtr a čip leží doma v regále, ale toho bohdá nebude abych to tam namontoval

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 22:44 | Nahoru | #161

Milosek.m>bud rad ja to i vyzkousel a je to fakt



já taky a je to fakt děs

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 22:45 | Nahoru | #162
a jak u toho nebyla ta zvuková kulisa tak to i daleko míň jelo ten zvuk je hroznej oblbovač

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 22:45 | Nahoru | #163

toranaga>já si teda jízdu na Aprilce bez toho Lazeného rachotu neumím představit



já jo rsv má krásnej zvuk i v sérii

... ale je škoda nevyužít potenciál, že

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 22:47 | Nahoru | #164
toranaga> kurva já vždycky když tě zahlídnu tak si vzpomenu že jsem ti něco prodával a vždycky zapomenu co tak co že to bylo?! A jak to funguje?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 22:57 | Nahoru | #165
GRASSEL> BMC filtr + píčovinky k tomu.
Filtr filtruje, takže dobrý

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 22:58 | Nahoru | #166
toranaga> jojo

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 23:04 | Nahoru | #167
ten origo lauf je neskutečně hnusný

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 23:34 | Nahoru | #168
dalsi polomotor se premistil do jiny garaze?

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 23:38 | Nahoru | #169
jedinej spravnej zvuk je tady, zacnete si zvykat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 23:42 | Nahoru | #170
Bubrak ZX10R> Tady s laďákem. Kdo pozná rozdíl

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 23:47 | Nahoru | #171

FiZzeR>Bubrak ZX10R> Tady s laďákem. Kdo pozná rozdíl



i prd velebnosti.. :D

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 23:50 | Nahoru | #172

FiZzeR>Bubrak ZX10R> Tady s laďákem. Kdo pozná rozdíl



Ladak z RSVcka me nikdy nelakal.

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

17.8.2010 v 00:05 | Nahoru | #173

GRASSEL>dr.speeder> právě R1, R6 brzdila ještě líp v dalších letech Hondy od 929 taky GSXR a kawa byly vždycky slabší na brzdy protože jsou špatný pumpy, já tam budu dávat teď radialku brembo a s tou to brzdí nechutně dobrý brzdy má teď K9, K8 mě moc nebere a nemyslím si že by to byl krutej stroj chováním jsou krutější K1 a K5


Nemám osobní zkušenost. Jen citát z testu GSX-R K10 motorkáři, ale myslím, že na tom něco bude.
To co se jim u Suzuki nedaří jsou opět brzdy. Nejsou vysloveně hrozně špatný, ale chválu si myslím nezaslouží. Brzda při intenzivním brzdění měkne, je málo účinná a pocit z brzdové páčky je při ostré jízdě nepříjemný. Už na modelu K5,6 jsem se s tímto problémem zaobíral po celou dobu mého závodění. Dnes, o pět let později se mi zdá problém přetrvává. Zde bych naopak chválil Yamahu a popřípadě Hondu (ovšem tedy tu Hondu, která nemá ABS – podrobněji předpokládám rozvede tester Tommy).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

17.8.2010 v 15:38 | Nahoru | #174

c.j.>ten origo lauf je neskutečně hnusný



kecy v kleci, žádná jiná motka takhle krásně masivní lauf nemá, natož s dvěma koncovkama k RSV se hodí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

17.8.2010 v 17:05 | Nahoru | #175

Whistler>kecy v kleci, žádná jiná motka takhle krásně masivní lauf nemá, natož s dvěma koncovkama k RSV se hodí


Souhlasí,vzhledově se mi taky moc líbí...ale s laďákem to musí být ještě větší kanonáda Letos to neřeší a jezdím.Dneska 150km poprvé v sedle RSV...husté ...tak bych to charakterizoval Nepodobá se to ničemu co jsem zatím jezdil,ani TLR ani Ducati na mě napoprvé neudělala takový dojem.No...zatím spokojenost

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

17.8.2010 v 17:10 | Nahoru | #176
Ten origo se s laďákem nedá vážně vůbec rovnat pak je dojem z jízdy, z RSV a z rychlosti úplně jinej. Ten origo to hrozně dusí a během chvíle je horkej jako prase jelikož průchodnost je celkem nulová. A tý váhy kolik se uspoří ten origo je strašně těžkej
Ale jinak vzhledově je zajímavej, neřekl bych hnusnej ale zajímavej

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

17.8.2010 v 17:19 | Nahoru | #177

GRASSEL>Ten origo se s laďákem nedá vážně vůbec rovnat pak je dojem z jízdy, z RSV a z rychlosti úplně jinej. Ten origo to hrozně dusí a během chvíle je horkej jako prase jelikož průchodnost je celkem nulová. A tý váhy kolik se uspoří ten origo je strašně těžkej
Ale jinak vzhledově je zajímavej, neřekl bych hnusnej ale zajímavej


S tímhle souhlasím vzhled je hodně zajímavý.Budu doma tedy žadonit o laďák.

Naposledy editováno 17.08.2010 17:20:16

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

17.8.2010 v 17:32 | Nahoru | #178

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

17.8.2010 v 17:42 | Nahoru | #179

GRASSEL> jsem tu našel svoje starý video http://www.tvujsvet.cz/video/fire-rsv-2-2sJPXmmblja.html


takovy prditko ty voe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

17.8.2010 v 17:44 | Nahoru | #180
jungen> je to točený mobilem ty pako tam vůbec nejde o zvukovou kulisu jelikož je podstatně jiná.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist