paolo_novy Přidat reklamu

Téma: A je to tady! Z čtyřválce na V2.
14.8.2010 v 22:14
Tak jsem dneska koupil Aprilii RSV1000 Touha vyzkoušet 60´V2 byla silná. 90´jsem už jel ale RSV byla stále výzva! Vím vím....moje časté: "dvouválec nejede" atd. Už po první projížďce jsem si připadal,že jsem snad nikdy na motorce nejel! Budu se muset hodně učit .


Naposledy editováno 20.08.2010 20:26:41

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 19:06 | Nahoru | #91
je to focené v Klokočově před bránou servisu Tomáše Kovarčíka? Já jen, že mi to prostředí připadá nějaké povědomé..........

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 19:16 | Nahoru | #92

radimsuchanek>je to focené v Klokočově před bránou servisu Tomáše Kovarčíka? Já jen, že mi to prostředí připadá nějaké povědomé..........


jj máš pravdu,včera jsme si u něho plácli Ale řeknu ti trefit se do Klokočova byla fuška

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 19:18 | Nahoru | #93
....ale no tak, takové velkoměsto, známé.....tam trefím i poslepu. Potvur ani neřek, že ju prodává, v pátek jsem tam byl....

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 19:22 | Nahoru | #94
radimsuchanek> No možná jsem jenom špatně koukal po ukazatelích Tomáš byl v pohodě,dokonce mi ji zítra přiveze značky na depozitu...znáš to Ten jeho litr K6 byl taky bomba

Naposledy editováno 15.08.2010 19:23:24

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 19:30 | Nahoru | #95
....ten jeho litr nemá chybu. Posledně ale řešil nějak spojku, měl tam nějaký rozbitý spojkový koš....na skoro nové mašině? No, asi zůstanu u toho svého buldozeru..

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 20:00 | Nahoru | #96
GRASSEL . jsem rád , že si to pamatuješ

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 20:17 | Nahoru | #97

DaliboRR>dr.dainese> Možná jo,přes Těšín jezdíme směr Třinec na chatu.



tak uhni!!! ale ať slouží!! je to kus mašiny tak ostrožně

Naposledy editováno 15.08.2010 20:18:07

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 20:19 | Nahoru | #98
Slipknot46> čéče pamatuju, takový hlody se nezapomínaj

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 21:09 | Nahoru | #99
Dalibore kdo tohle psal???


GRASSEL>DaliboRR> běž do prdele já se chci hádat, vole

Tak jo,ale jen ze to jsi ty,hm tak co tohle: bicillindico V60´stoji za howno! Jsi ted spokojeny?

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 23:06 | Nahoru | #100

GRASSEL>DMC.motobiker> no já se přiznám že jsem to párkrát zavřel a byl jsem za to rád, RSV byla v tomhle taková klidnější protože ve vrchu už nebylo tolik šťávy tak se mi to na horizontech líbilo ale naposled na GSXR se mi to zvedlo s mladou okolo 200kmh do svíčky jako prase a hlavně hrozně rychle...........nic nic nic a najednou seš nahoře. Tak to jsem to zavřel protože držet to dál tak bysme jeli po prdeli my


Přesně takhle je to i na 916 , horizonty a vyházováky jdou po zádech fakt krásně , stačí něco pod půl plynem a jde pěkně nahoru , pak jí přidržet pod krkem a ani náznak že by se chtěla ještě stavět , prostě jede tak akorát že to vůbec nebejvá vo strach, dokud sama nespadne, tak jí držím... Je teda pravda že to bejvá většinou na dvojku / trojku už v rychlostech nad kilo, takže možná že v nižších rychlostech bych to taky raději pustil , ale to se mi ještě nestalo... Každopádně po zadním se ani nesnažím jezdit, zkoušel jsem to na Monsteru a jako to docela šlo , ale ty dopady nebyly většinou nic moc , jak se začne moc stavět a člověk to na tom dvouválu zavře, tak jde okamiže hrubě dolů a dostane to tvrdou ránu... Na horizonech to mám ale rád, tam je to většinou dosednutí jako do peřin... Akorát jak to při tom vždycky zakmitá, to je takovej zvláštní pocit , ale snad to pobere ten sériovej tlumič řízení co tam mám...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 23:09 | Nahoru | #101

DaliboRR>Měla to být Honda VTR SP 1,ale to sedlo v zadu to by doma neprošlo Ale hlavně já opavdu po RSV koukal vlastně pořád...


Jo tak to hlavně přeju ať ti dobře a bez potíží slouží a dělá ti jen samou radost...

A chci vidět co na to povíš třeba za měsíc a dýl až jí příjdeš na chuť!

2 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 23:11 | Nahoru | #102
S horizontama bezte nekam, na horizontu sem zved do svice i Virago 1100, na 5ku. A ze by Virago 1100 byl nejakej metal, to snad i to RSV jede lip.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 23:18 | Nahoru | #103
Bubrak ZX10R> Bubráku neser, nebo dostaneš černej puntík

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 23:18 | Nahoru | #104
Bubrak ZX10R> Seš prostě borec! Až vyrostu chci být jako ty!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 23:19 | Nahoru | #105

DMC.motobiker>Bubrak ZX10R> Seš prostě borec! Až vyrostu chci být jako ty!



Ale nejsem, ja jen ze to neni zadny umeni, proste na vhodnym horizontu se zvedne cokoliv na cokoliv a neni to zadny meritko niceho, mozna tak toho horizontu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 23:20 | Nahoru | #106

FiZzeR>Bubrak ZX10R> Bubráku neser, nebo dostaneš černej puntík



Taky u vas ted tak leje jakoblazen? Na namesti Miru brutalitka. Motorku bys nevyhnal.

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 23:22 | Nahoru | #107
Bubrak ZX10R> Já s tím taky nic neměřím , jen říkám že mně to docela baví...

BTW: Monster se mi na těch místech nikdy nezvedal , čopr už vůbec!

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 23:24 | Nahoru | #108

Bubrak ZX10R>Taky u vas ted tak leje jakoblazen? Na namesti Miru brutalitka. HONDU bys nevyhnal.



... ale JO

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 23:26 | Nahoru | #109
největší legraci novopečený majitel RSVčka zažije, až bude projíždět pod plnym nějakou překlápěčku jakmile zvednu prdel ze sedla, abych přenesl váhu z jedný strany na druhou, ůůůíííííííííííííííílííííííííííííííííí hnus.

totéž brzdy, ňamíííí

1 reakcí na tento příspěvek A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 23:32 | Nahoru | #110
FiZzeR> Ten s tou Ducati ho koukám z lítosti pustil před sebe...

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 23:36 | Nahoru | #111

DMC.motobiker>FiZzeR> Ten s tou Ducati ho koukám z lítosti pustil před sebe...





napiš prochimu, ať ho zařadí do sbírky

A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 23:39 | Nahoru | #112
FiZzeR> No co co , i Ben Bostrom může být občas velkorysej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 23:49 | Nahoru | #113

Bubrak ZX10R>Ale nejsem, ja jen ze to neni zadny umeni, proste na vhodnym horizontu se zvedne cokoliv na cokoliv a neni to zadny meritko niceho, mozna tak toho horizontu.



to je fakt ale já
mluvím o stejný horizontu s odlišnejma motorkama mezitím co RSV tam šla pomalu a klidně na zadní tak GSXR vystřelí strašně. Musím dát větší kvalt a držet jí ve spod, pak se zvedne pomalu a klidně jako RSV v tomto případě to měřítko je

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

15.8.2010 v 23:52 | Nahoru | #114

GRASSEL>to je fakt ale já
mluvím o stejný horizontu s odlišnejma motorkama mezitím co RSV tam šla pomalu a klidně na zadní tak GSXR vystřelí strašně. Musím dát větší kvalt a držet jí ve spod, pak se zvedne pomalu a klidně jako RSV v tomto případě to měřítko je



Jo takhle samo jo, na jednom a tom samym horizontu. Nebo na jedny a ty samy rovince.

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 06:09 | Nahoru | #115
Woky> Díky ty ty ty kronikáři!

Naposledy editováno 16.08.2010 06:24:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 06:21 | Nahoru | #116

DMC.motobiker>Jo tak to hlavně přeju ať ti dobře a bez potíží slouží a dělá ti jen samou radost...

A chci vidět co na to povíš třeba za měsíc a dýl až jí příjdeš na chuť!


Díky Na to jsem taky zvědavý...třeba budu absolutně nadšený nebo naopak zklamaný...v každém případě když něco chceš máš jít za tím...prostě výzva jak prase.Tady na těch trasách si myslím jsem byl hodně rychlý a jsem zvědavý jestli RSV je opravdu lepší bajk než RR...Jedni píšou ano druzí ne,ale ja na kecy moc nedam...vyzkouším si to sam.Uvidíme jestli pak s odstupem času uznám (když už to tady Woky vytáhl) ,že jsem se pletl,když jsem Zbyňkovi stále tvrdil,že bych mu s RR na jeho RSV napraskal Není to samozřejmě jen o tom,ale je to jedna z věcí co mě zajímá.

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 07:54 | Nahoru | #117

aifel202>Značkuji, pro rozhodování
Bo po včerejším letu nemám motorku



Cože? Si zase hapal?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 11:56 | Nahoru | #118
DaliboRR> RSV je daleko lepší motorka než 900RR, neznám nikoho kdo by si myslel něco jinýho. Je to jasný jako facka
Podvozek je úplně někde jinde, ten je na RSV moc dobrej a hlavně už v základu dobře nastavenej, brzdy jsou taky úplně někde jinde (ale bacha, tyhle brembiče jsou háklivý na desky jak málo co) měl jsem tam brembiče a pak SBS a ačkoliv s SBS jsem byl vždycky spokojenej tak na RSV to fakt nefungovalo. Motor má + - stejnej výkon jako RR a sám poznáš kde ten tah je nejlepší je krásně uzounká oproti modelům 01+ a musím říct že ačkoliv jsem nebyl nikdy žádnej mrdal v zatáčkách tak tahle motorka mě teprv pořádně naučila co je to palice v zatáčkách oproti tomu jsem jezdil předtím plíseň
Jezdil jsem s klukama s litrovejma čtyřhrnkama ještě ke všemu co jezděj i Roadracing a i když moje RSV jezdila fakt jako svině oproti jinejm tak ať jsem dělal co jsem chtěl tak litry nestíhala a nemusela bejt rovinka ani dlouhá, stačila krátká a frnk........
Takže o to víc jsem musel dávat v zatáčkách, obouval jsem v tý době 180/55 jelikož na RSV se mi osvědčili nejvíc
Pak když člověk sedne na litrovej čtyřhrnek kterej fakt jede tak je rychlej úplně všude

Jinak takový ty keci aby sis na to zvyknul na to se vyser, osvědčilo se mi to že jsem chytil kravící den kdy jsem se na nějaký zvykání vysral a choval se k ní fakt hodně agrasivně a musím říct že přesně to tomu traktoru vyhovuje dokud s ní budeš jezdit plíseň tak tě bude bavit akorát zvuk atd. a jen chvilku ale když jí dáš pořádně nažrat a budeš se k ní chovat jakobys jel na motorce kterou znáš tak pak je to fakt zábava a vypadá to velmi efektivně, občas jde prdel bokem atd. chovej se k ní jako k laciný kurvě kterou máš v pitchi a uvidíš jak funguje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 12:40 | Nahoru | #119
GRASSEL> Rozměr 180/55 tam mám tak uvidíme co s ní v zatáčkách bude za prdel...určitě ji nebudu nijak šetrit...je to superbik tak at ukaze co v ní je.Ne hned od prvniho KM,ale mám ji proto abych postoupil na dalsí level V pátek se chystam na Oravu na SVK,trasa super,samé vracečky Jinak dikec

(reakce na) A je to tady! Z čtyřválce na V2.

16.8.2010 v 12:45 | Nahoru | #120
DaliboRR> Jezdil jsem na ní racetek K1 180/55 a fakt super, na tu motorku mi sedli nejvíc
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist