jsem naprostá začátečnice, třeba se tady najde někdo se zkušenostma s mojí motkou
Vím, že každý rychlosti vyhovují jiné otáčky. Třeba dvojka při 5.000ot při plynulé jízdě řve, že nechce, ale pětka při nich skoro ani nezabere. Prošla jsem uživatelský manuál, jestli tam není nějaká tabulka, kde by bylo pro každou rychlost nějaký ideální rozmezí otáček, ale nic. Takže, pokud se tady najde někdo se zkušenostma s Kawou ER-6n (mám rok 2006) nebo kapotovanou verzí a bude mít co říct, super )
(Pro rejpaly - tohle forum nevzniklo, že bych nevěděla, kdy přeřadit, ale že mě zajímá, co je ideální pro motor )
Naposledy editováno 11.08.2010 14:05:36
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky
ukaž kozy !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky
tepna>Prodám šestý kvalt. Značka: Nevyužit!
Nevěřím ,šestka jde krásně od 100km. jinak 6000ot=6rychlost=130km/h = cestovní rychlost na naháči
Šestka od 100km? Když tam při 100km dám pětku, tak je viditelně podtočená), těch 130km/h možná jo, ale takhle po okreskách nejezdím... i když myslím, vzhledem k maximální rychlosti, že by šestka byla ideální až někde kolem 150km/h...
Ty jezdíš 100km/hod. na šestku?? To se mi fakt nezdá...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky
Forty>to jako že nikdo jo? tak teda já !
ukaž kozy !
No, ale že jsem čekala dlouho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky
Je to dvouválec, takže podtočenej bude někde kolém 3000. Až se to naučíš tak budeš stejně řadit podle toho jak to cítíš. Ono sledovat otáčkoměr a kontrolovat si jakou máš rychlost není moc bezpečný.
Faktem je, že mně se nejlíp jede, když jsou otáčky někde kolem 5-6.000, takže to spíš trochu vytáčím.
Díky moc všem za komentáře
Nic nevytáčíš , v tomhle pásmu to asi pocitově nejlíp jede . Nej. výkon je kolem 7000ot .Když tomu naložíš , tak to je pohodička až kolem 8000 a tam to držet. Je to ovšem opravdu hlučný i s origo výfukem. Možná to dělá jeho vyústění před zadním kolem a hodně do boku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky
1. na rozjezd
2. 25+ km/h
3. 50+ km/h
4. 65+ km/h
5. 80+ km/h
6. 90+ km/h
Beru to při takové jízdě na pohodu, rovinka, žádnej spěch, kochačka, řazení v cca 4,5 tis.
Jinak efektivně se dá točit tak do 9 tis., víc to asi nemá cenu, "ideálně" to jede 3-7,5 tis.
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky
Jiank ER-6n se dá na kochačku provozovat i v otáčkách mezi 3500-5000, ale pak musíš počítat s tím, že ti na výjezdu z obce ujede kdejaké TDI.
Jack82>Winn: měl jsem Versyse 2 roky a bratranec má ER-6n taky už 2 roky, jezdil jsem střídavě na obou a z tvého popisu mi pár věcí nesedí. Když zatáhneš za 2ku v 5tis. tak motorka vylízne jak čertík z krabičky a letí k 10tis. jak z praku. Se seriovym vyfukem rozhodne neřve, jen se točí. ER-6n je jinak naladěná než Versys, Versys se nejlépe cítil mezi 4-6tis., nárůst výkonu nad 6tis. už nebyl nijak dramatický a točit ho přes 8 byl nesmysl. ER-6n jede taky pěkně od 4tis., ale právě kolem 6tis. je ještě výkonový skok až někam k 9ti, ideální pásmo pro svižnou jízku vidím mezi 5-8tis. Jinak na 6ku při 100kmh (odpovídá asi 4500ot.) už by motorka měla normálně plynule zrychlovat (samozřejmě žádnej orgáč, ale táhne). Versys se dal běžně provozovat na 6ku od 80-90 a táhl příjemně, ale byl naladěn víc na spodek a střed otáček. S tím podle tebe divným zvukem v 5tis. ot. to může být i třeba prasklým svodem nebo jen uklepanou nebo prasklou objímkou která drží svod s koncovkou k sobě. Bratranci se právě toto stalo a motorka řvala a moc nejela. Zavaření moc nepomůže, jak to má vibrace, vydrží jen chvíli a vyřešil to až výměnou koncovky a objímky. Pak je tu ještě varianta že máš 25kW verzi, která je od ca 5-6000 totálně udušená a už nejede. Poradím ti, vem motorku na volnou dálnici a vyzkoušej maximálku, při zalehnutíby měla motorka ukázat kolem 210-220 tacho a 200 by tam mělo být kdykoli a kdekoli za jakýchkoli okolností. Pokud ne, je něco špatně.
Jiank ER-6n se dá na kochačku provozovat i v otáčkách mezi 3500-5000, ale pak musíš počítat s tím, že ti na výjezdu z obce ujede kdejaké TDI.
Technicky je určo v pořádku, přítel je mechanik. 25kW fakt nemám jinak huláká jen na dvojce při 5tis. otáčkách, vyšší rychlosti jsou v poho i na 7-8tis... v podstatě si myslím, že Vám by asi ani nepřišlo, že huláká, ale já jsem holt ženská
Jinak fakt dík za radu, že mám zkusit 210-220km... ehm, mám měsíc a půl řidičák a tohle fakt nehrozí... nejsem žádný adrenaliňák, mám ráda pohodičku a klídek
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER-6n, která rychlost má ráda jaký otáčky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N | Scavvy | 22 | 28.12.2023 v 19:22 Dominator1 |
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N | DixonXarto | 13 | 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM |
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N | ERINN | 4 | 31.7.2023 v 08:57 Animals21 |
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N | Sammm7899 | 6 | 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17 |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |