globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
9.8.2010 v 23:46
Dnes na D 1 na BRNO VW PHAETON vs HAYABUSA v asi 280 vzdávám.


Naposledy editováno 10.08.2010 00:27:09

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

12.8.2010 v 09:56 | Nahoru | #271
šmudla> JJ ubral plyn a uhnul. Akorat asi necekal ze ho predjede zprava.

Naposledy editováno 12.08.2010 09:57:35

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

12.8.2010 v 10:09 | Nahoru | #272

Slipknot46>klobouk dolů že jsi to sem fláknul. to by spousta Borců .. tady nedokázala . Za mě je frajer ten, kdo takovej závod utne na hranici možností silnice a svých . Tihle lidi pak jezdí v klidu do duchodu . Ze zbytku pak mají někteří pomník s pneumatikou u silnice. Vysrat sena závodění na silnicích. D1 ..ani nemluvím raději. Vítěz je inteligentnější člověk



PS: Motorkáři se dělí na statečné a staré :)
PS2: rád bych zestárnul :)
PS3: Tobě hodně šťastných kilometrů

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

12.8.2010 v 14:50 | Nahoru | #273

SVSkritek>Oni to tam pak pocitaj podle prijmu. Takze asi nejakej prachac . Ale je to tam mastne. Bohuzel ceka nas to taky.



No jo ten mergl siji cca 6mega, ale i pro bohateho je 20mil. raketa a verim, ze kdyz takovoudle palku daj bohatemu, tak treba stredni vrstve by dali 5mega..
Ty kravo doufam, ze u nas to nebude jinak prodavam auto, motorku, to je hrozny pokuta podle prijmu!!!!Jeste ze mam maly prijem ucetne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

12.8.2010 v 17:15 | Nahoru | #274

dareckov>Jo mě si dá i fabia v dieselu





Naposledy editováno 12.08.2010 17:16:15

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

12.8.2010 v 18:43 | Nahoru | #275
Myska> musíš ji dostat na okruh

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

12.8.2010 v 22:33 | Nahoru | #276

NoFear4>Tom_Riddle> si asi nikdy nejel na silny motorce co?
Temer vsechny cesle silnice naprosto v pohode zvladaji rychlosti okolo 250...nevim o jakych MX tratich mluvis


Co je podle tebe silná motorka? Ta panelka co máš ty? Ne vážně, asi toho moc projeto po česku nemáš, nebo seš jeden z těch týpků, co maj vybranej raritní úsek kvalitní silnice a tam jezděj imrvere tam a zpátky...
Ale už ani ta libichovka neni co bejvala, okruhovej asfalt vzal po zimě za svý a tisíc kamionů denně dílo dokonaj, no řekněme, neni to to pravý ořechový...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

12.8.2010 v 22:37 | Nahoru | #277

oxygen>jak ses tam vole dostal? dá se tam daleko po zadnim -?



Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 02:23 | Nahoru | #278
Vážení přátelé-ANO máte pravdu.Děkuji za příspěvky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 08:55 | Nahoru | #279
Blade_it> ja ziram co tady kdo vypoti osobne mam 2.5sestival a 135kwA 230 a SEM RAD

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 09:00 | Nahoru | #280

Blade_it>Je potreba si uvedomit,ze zadny "normalni" auto nejede 280km/h,mel si tam mozna 260,takze typek uz velkou rezervu nemel,ale ty jo
edit:ten kdo tvrdi ze 1.8 jede 260,by se mel nechat dobrovolne s tim playstationem zavrit do blazince.

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 09:22 | Nahoru | #281
to si dostal krec do zapesti?nebo ti to situace a svedomy nedovolilo?

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 09:34 | Nahoru | #282

chali01>Blade_it> ja ziram co tady kdo vypoti osobne mam 2.5sestival a 135kwA 230 a SEM RAD



Jestli podle tacho,tak to je nějak málo..Otec má 2.5tdi superb..nějakejch 120kw a ukáže mu to skoro 250.Ale je fakt,že škodovácký tacho,jsou pěkně ukecaný..když měl před x lety octávu 1.6i..s brutálníma 105konma..tak ta ukázala 230.

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 09:38 | Nahoru | #283
kdyz se tu nekteri bavi o autech tak treba crx del sorto nebo VTI a treba colt mivec japonska verze kdyby tam bylo turbo tak si myslim,ze asi motorka nema moc sanci.kazdopadne ten borec v phaetonu musel met dobrej vir v nadrzi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 10:09 | Nahoru | #284
Bubrak ZX10R> sedumpade K2 viď?!

hele co to má za kameru a jak to má uchycený?!

3 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 10:16 | Nahoru | #285
hele jak jezdite v noci? mam tmave plexi a musim ho otevrit nebot hovno vidim - menite ho za čirý na noc ?

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 10:20 | Nahoru | #286

šmudla>hele jak jezdite v noci? mam tmave plexi a musim ho otevrit nebot hovno vidim - menite ho za čirý na noc ?

Výhoda pomalé motorky - člověk může vozit takovou šlupku

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 10:29 | Nahoru | #287
šmudla> Já to teda nevozím jelikož málo kdy jezdím v noci ale kup si takovou tu ledvinku na náhradní plexi. To je dobrá věc

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 10:44 | Nahoru | #288

GRASSEL>Bubrak ZX10R> sedumpade K2 viď?!

hele co to má za kameru a jak to má uchycený?!



jojo je to GoPro HD, prisavka na nadrzi, je to supr, zatim mi vzdy jiny reseni hrozne brnelo vibracema

tady je na ZX

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 10:47 | Nahoru | #289
Bubrak ZX10R> pecka

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 10:54 | Nahoru | #290

šmudla>hele jak jezdite v noci? mam tmave plexi a musim ho otevrit nebot hovno vidim - menite ho za čirý na noc ?



mam ciry plexi, na helme i na moto, at se da dobre natacet kdyz je slunicko tak si beru slunecni brejle, je to i pohodlny, ze muzu jet s otevrenym plexi kdyz je vedro

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 11:10 | Nahoru | #291
Jel jsem na kámošoj neškrcené R1 a strašně mě bavilo když mě ve 200 dojížděla octáva rs, přidávat do cca 250, kdy už škodilak začal umírat, škubnout heftem a zmizet. Mimochodem mi ukázala tachometrových 302 km/h.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 11:56 | Nahoru | #292
Bubrak ZX10R> tos koukám zrovna nikam nespěchál, jezdit takhle na pohodu tě moc neznám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 11:59 | Nahoru | #293

oxygen>Bubrak ZX10R> tos koukám zrovna nikam nespěchál, jezdit takhle na pohodu tě moc neznám



S tou zadni 195/70 tam je o 50km/h vic.

e: kdyz to spocitam, tak sem tam mel zhruba 250 (247), podmeruje asi o 6%, takze real byla 265, no a tacho by normalne teda ukazalo 280 (s 6% premerovanim).

Naposledy editováno 13.08.2010 12:06:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 12:26 | Nahoru | #294
Bubrak ZX10R> no a nebudem troškařit, prostě si jel 300

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 12:27 | Nahoru | #295
Pánové já dostal nápad adrenalinovej - kdo jde do toho se mnou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 12:28 | Nahoru | #296
Najt_Rajdr> Nevím tedy o tom že by byly auta rychlejší v zatáčkách???!!! Možná řidíči kteří jezdí realy by to mohli dát rychleji než moto-

Každopádně celá tahle debata je o ničem. Záleží na sposusta kritérií.

Pokud se budeme držet jen toho ? VW vs GSX-R 1300, tak si myslím že jde už jen o povrch vozovky a o řidiče.
PS: Nikdo neví jak mohl mít vytuněnej motor atd. Hayabusa by měla dát v pohodě 320 km/hod.

D1 je lepší jet rychleji než pomalu, mám to vyzkoušené že ve 180 km už necítím moc nárazi a přelítávám ty panelové spoje. Jízda je ovšem na nic. Raději se jí vyhíbám a dalnicím vůbec. Mám raději zatáčky ale chápu že někdy není vyhnutí.

Každopádně jezděte opatrně.

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 12:30 | Nahoru | #297

šmudla>Pánové já dostal nápad adrenalinovej - kdo jde do toho se mnou


... a kuwa

2 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 12:45 | Nahoru | #298
nic to není - byl by to "PRŮJEZD TESCEM" - u nas je to na to jak delany - vjedes jedes cca 70 metru tescem a zase vyjedes - východ

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 12:49 | Nahoru | #299

šmudla>nic to není - byl by to "PRŮJEZD TESCEM" - u nas je to na to jak delany - vjedes jedes cca 70 metru tescem a zase vyjedes - východ



tak kdy a v kolik ?

uz sem jezdil kdysi po chodbe studentskych koleji, takze by to chtelo zas novej impulz

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

13.8.2010 v 12:51 | Nahoru | #300
je to bezbariér - problém bude akorát když bude vytřená podlaha
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist