1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chladící kapalina
po tobě bych motorku nechtěl :D:D:D:
1 reakcí na tento příspěvek Chladící kapalina
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chladící kapalina
Tak tohle je čistá pravda....a to fakt ani nemusí obsluhovat ten ventil. :cool: Takhle to fakt funguje a bezprdele... Je to byznys o flaštičkách a nálepkách renomovanejch firem....
Stormy píše: Oleje a nemrzka = = = a ješte jendou = jedna nebo dvě cisterny a na jedny teče olej a na druhy teče nemrzka akorát nacouvá jiné auto pod kohout od jiné společnosti :lol: :lol:
Tak tohle je čistá pravda....a to fakt ani nemusí obsluhovat ten ventil. :cool: Takhle to fakt funguje a bezprdele... Je to byznys o flaštičkách a nálepkách renomovanejch firem....
Rozhodně nejsou chladící kapaliny stejný.. Autový ani motorkový.
Pozor na nekvalitní nemrznoucí kapaliny
(31. 10. 2006 12:00)
Zdroj: Motožurnál
Část nemrznoucích směsí do chladičů motorových vozidel totiž neplní schválené normy. Vyplývá to z měření Ústavu paliv a maziv, který v září testoval 20 chladicích kapalin různých výrobců. Všechny kapaliny dostupné na českém trhu sice plní deklarované vlastnosti při nízkých teplotách, část vzorků ale obsahuje větší podíl vody, má nižší bod varu či nižší volnou alkalitu, která udává antikorozní ochranu.
Ve zprávě, kterou má k dispozici Česká tisková kancelář se říká, že u kapalin třídy B určených pro starší vozy vyhověl co do antikorozní ochrany z 5 vzorků jen Fridex Stabil. Naopak nejhůře dopadla kapalina Cinol Antifreeze Normal. Ve třídě C, kam patří kapaliny pro vozy s hliníkovými hlavami, propadly v antikorozní ochraně kapaliny Cinol Antifreeze výrobce Morávia-Chem a Flamix Global C od společnosti Hekra. Nejvíce vody obsahovala kapalina Starline K11 Antifreeze od Auto Kelly s podílem 15,1 procenta vody, tedy pětkrát více proti normě.
Nejlepší situace je podle testu mezi kapalinami třídy D/F pro nejmodernější automobily. Do normy pro antikorozní účinky se nevešel Cinol Antifreeze D Extra a Starline K12 Antifreeze. Oba tyto výrobky dopadly nejhůře také při výsledku testu na obsah vody.
Autor: Petr Jansa
2 reakcí na tento příspěvek Chladící kapalina
Rozdíl je v tom, jestli jsi tam nalil MOTOCOOL (je pro motocykly, -35°C), nebo INUGEL EXPERT (je pro auta, případně i motocykly, -30°C). A ty rozdíly v popisech? Asi jsi koupil jedno ze starších balení. Nebo u DEYLA nalepili český překlad na špatnou láhev, i to se může stát.