get-hype>Tak to byla možná právě ta chyba. Když dáváš sportovní filtr, musíš vždycky dát trysku o 10-20 čísel větší než je originál, u NSR 145-155. Měl jsi moc chudou směs, výkon ti musel naopak klesnout. Buď rád, že jsi si tím neusmažil válec
Hohooo, mistre fotoshope. Nejsi to nahodou ty, co se tady pta? Kdyz delas chytryho a vis to, tak se neptej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR
maras>Nevím jestli sem něčím vyjímečným, ale mě nějakým logickým úsudkem došlo že asi těžko otvíral NSR omezené na 80km provrtáváním trysek...to se do toho zase serou lidi kteří o tom ví prd a čtou jen to co chtějí
uff ted to nechapu ja, no nechme to byt, at je to k tematu, kravatakovi bych nedoporucoval vrtat trysky.. to je cele...
3 reakcí na tento příspěvek Ideální velikost trysky pro otevřené NSR
Tak díky za rady, jdu si objednat všechny trysky od 138 po 155 a jdu zkoušet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR
get-hype>omfg, nikde se neptám proč dávat nebo nedávat větší trysku, ptám se jestli někdo nemá vyzkoušený s jakou konkrétní velikostí trysky NSR nejlíp jede, abych nemusel kupovat deset trysek a postupně je všechny zkoušet, bože můj
Tak díky za rady, jdu si objednat všechny trysky od 138 po 155 a jdu zkoušet
měl sis nechat cbr debílku ( pardon, devílku)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální velikost trysky pro otevřené NSR
maras>měl sis nechat cbr debílku ( pardon, devílku)
Prodat CBR a koupit NSR považuju za jedno z nejlepších rozhodnutí mýho života. Tvůj názor je mi u prdele
get-hype>omfg, nikde se neptám proč dávat nebo nedávat větší trysku, ptám se jestli někdo nemá vyzkoušený s jakou konkrétní velikostí trysky NSR nejlíp jede, abych nemusel kupovat deset trysek a postupně je všechny zkoušet, bože můj
Tak díky za rady, jdu si objednat všechny trysky od 138 po 155 a jdu zkoušet
uz to tu zaznelo, kazda motorka je jina uz od vyroby... jiny vyrobni tolerance.. jinak zajeta.. kazdej pouzije jiny sani, jinej vejfuk... tzn rict ze takhle natryskovany je to nej se neda rict...
get-hype>Tak to byla možná právě ta chyba. Když dáváš sportovní filtr, musíš vždycky dát trysku o 10-20 čísel větší než je originál, u NSR 145-155. Měl jsi moc chudou směs, výkon ti musel naopak klesnout. Buď rád, že jsi si tím neusmažil válec
Je vidět, že si se o dvoutaktech už něco dozvěděl, ale pořád je to málo na to, aby si byl schopný ho naladit. Už jenom tím, že řekněš že musíš použít trysku vetší o 10 - 20 ČÍSEL.
Vždy je dobrý vycházet z originálního otryskování. A když pujdeš až do dusledku tak by jsi musel otryskování měnit i podle okolní teploty a atmosferickeho tlaku.
A jinak použitím rádoby sportovního fitru získaš leda houno.
Desmond>Já ji na nsr mám už asi 2 roky, také jsem ji dal když jsem koupil ten filtr( otevřený nebo přímý ja nevim prostě podobný tomu co je naobrázku výše) a koupil větší trysku, nevim přesně ale větší než 140 asi nebyla. Rozdíl jsem nepoznal(to jsem čekal) a na spotřebě jsem taky nic nepoznal. Měl jsem i iridiovou svíčku. Myslim, že je to zbytečná úprava, po které zlepšení nepřijde, ale nic se tím nezkazí.
NSR se nikdy přes trysky nezavírala, a kdyby jsi tu trysku viděl jak vypadá, tak to sem o tom provrtávání nenapíšeš
NSRko z německa omezené na 80km/h je omezené elektronickým omezovačem, který nepustí víc jak 8000 ot/min. Nesouvisí to s výkonem a jeho otevřením. Taky není pravda, že se přes trysky motorka nezavírala. Je zavřená restrikcí v sání a ve výfuku. Pokud toto odstraníte, aby jste zvýšili výkon, tak kvůli změně poměru množství nasávaného vzduchu a benzínu musíte přetryskovat za větší trysky. Tudíž je nepřímo zavřená i přes trysky. Ne že by trysky převrtat nešly, ale je to barbarství, který dělat na koleně je humus, při ceně trysek v desetikorunách
get-hype>omfg, nikde se neptám proč dávat nebo nedávat větší trysku, ptám se jestli někdo nemá vyzkoušený s jakou konkrétní velikostí trysky NSR nejlíp jede, abych nemusel kupovat deset trysek a postupně je všechny zkoušet, bože můj
Tak díky za rady, jdu si objednat všechny trysky od 138 po 155 a jdu zkoušet
uplne nejlepsi jak se mladas zepta, pak machruje, kdyz se dozvi neco co se mu nelibi tak se rozciluje a posila do prdele kdyz ti napisu ze tam ma byt to bys ji tam klidne dal? proc myslis ze se prodavaj cele sady tysek?
info z webu:
Karburátor (Dell´Orto) Honda NSR125 je sériově vybaven těmito druhy trysek:
Hlavní tryska: 135,138 (132)* Závit: M6
Volnoběžná tryska: 40 (38)* M5
Power Jet 55 (55)* M4
*takto označené údaje jsou u NSR z Německa (max; 80km/h)
Při odstranění omezovacích prostředků (restrikce průchodu směsi či výfuku):
Hlavní tryska: 138 Závit: M6
Volnoběžná tryska: 45 M5
Power Jet 60-65 M4
Při použití otevřeného filtru :
Hlavní tryska: 145 Závit: M6
Volnoběžná tryska: 45 M5
Power Jet 65 M4
Další úpravy jako je třeba laděný výfuk nutně nevyžadují změnu trysek ,
postačit by mělo sladění směsi.
olej ve 4t maze nejenom pist ale i dokonce prevody takze teoreticky ten olej vydrzi vic kdyz nemaze pist ale jen spojku a prevody. samozrejme se da pouzit 80w prevodak.
jinak k tomu zavirani - uplne zavreny nsr ma omezovac otacek, clonku v sani, clonku ve vyfuku a tim padem mensi trysky - 132, 38 ,55. Normalni nsr ma mit 135,40,60 (65). S vyfukem 138,42 (40 zalezi jakej ladak) a 65. U vzduchovyho filtru je to hodne individualni ale staci dat ty trosku vetsi trysky a vstup do sani (takovej gumovej chobot do ariboxu vyhodit. pak uz se o to jen starat
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R | Vdi | 3 | 6.6.2024 v 15:00 ja1 |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 5 | 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125 |
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Karlusus | 12 | 15.9.2023 v 17:23 Karlusus |