paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Chcípání studené ZZR 600 (karburator)
23.3.2010 v 10:24
Ahoj. Zajímalo by mě, jak se vám chová studená ZZR 600. Zajímají mě jenom verze s karburátory. Mám ročník 2000 a když jí nenechám pořádně ohřát (tak 5 min), tak je k nepoužití. Při přidání plynu i jemně se okamžitě udusí. Byl jsem na seřízení karburátorů a všechno je prý OK.

Jde mi o to, jestli je to prostě normální chování, nebo se s tím mám zkusit natlačit k Halbichovi.

Díky za vaše rady.

Naposledy editováno 10.09.2016 01:21:56
Předchozí
1 2
Následující

Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 10:28 | Nahoru | #1
Uplne normalni, na toto je snad sytic ne ?

Kdyby ti prave nechcipala, tak je neco spatne, mel bys moc bohatou smes.

Ja to delam tak, ze nakopnu masinu, syticem tam naridim otacky kolem 4 000 a pak se jdu oblict, nez se oblecu tak je to v cajku

Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 10:38 | Nahoru | #2
Ona zzrka,potřebuje poádně zahřát.Ale tohle mi teda nedála.

1 reakcí na tento příspěvek Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 10:40 | Nahoru | #3
No já měl předtím právě jednohrnek (canyon 500) a s tím šlo vklidu jezdit i za studena, tak se raději ptám viď :)

Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 10:44 | Nahoru | #4
Ahoj,toto dělá i 1100 Potřebuje být hodně teplá aby se chovala "způsobně". Zase ale nechávat mašinu 4 minuty na 4000 po startu, taky není to pravý. Co Ti kontrolovali na karbcích? Dělali i hladiny a směs? Sytič Ti funguje?
HLAVNĚ CO KONKRÉTNĚ ZNAMENÁ, "K NEPOUŽITÍ"?

Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 10:51 | Nahoru | #5
K nepoužití znamená, že pokud není dostatečně zahřátá, tak chcípá jak jsem psal, nebo leze strašně líně do otáček. To když už se zahřeje alespoň trochu. Prostě se s tím nedá po městě rozumně jezdit :) Co přesně mi na těch karburátorech dělali to fakt nevím. Prostě jsme se domluvili na seřízení.

(reakce na) Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 10:56 | Nahoru | #6

Darkness>No já měl předtím právě jednohrnek (canyon 500) a s tím šlo vklidu jezdit i za studena, tak se raději ptám viď :)



VIĎ, pepíku.

PS: sry, nemohl jsem si pomoct.

Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 11:00 | Nahoru | #7
Měl jsem jednu doma na servis a taky to dělala. Zkus se zeptat jestli kontrolovali i hladiny v karburátorech a ne jen podtlaky. Tím by to mohlo být. Studená nemá takový tlaky a nasaje si míň benzinu do směsi. Díky tomu, že jsou studený stěny, tak se palivo vysráží na nich a směs pak nemá tu výhřevnost. Já to tím vyřešil tímto a kapku bohatější volnoběžnou směsí.
Jak jsem řekl, podle mě to může být lepší, ale úplně to asi neodstraníš. A se vzducháčem to ensrovnávej, ten je zahřátej skoro okamžitě.

1 reakcí na tento příspěvek Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 11:04 | Nahoru | #8
Jasně chápu. Proto se ptám, neboť je to můj první čtyřvál s kapalinou.

Hele a ty Ozzmane se moc neposmívej viď :P

(reakce na) Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 11:15 | Nahoru | #9

Darkness>Jasně chápu. Proto se ptám, neboť je to můj první čtyřvál s kapalinou.

Hele a ty Ozzmane se moc neposmívej viď :P



V poho. Mazla nech zahřát, dej si zatím cigárko a vše bude OK.

Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 11:15 | Nahoru | #10
ZZRko dokud není pořádně prohřátý, tak se s tebou moc nebaví...navíc první protočení bez sytičen nad 4000 ot je problémový, jak se to už ale jednou protočí, tak začně fungovat normálně. Na ZZRko je potřeba citlivý přístup...musíš ji umět poslouchat, ne jako ty dokonalý Hondy

I když záleží, jak moc to zlobí tobě....škoda že jsi až někde z prdele,kdyby jsi bylod nás z Moravy, tak by jsme na to mrkli...Takhle nadálku se dá prd radit...

Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 11:17 | Nahoru | #11
Jeste mala otazka, kolik tam mas nastavenych otacek za tepla ? (volnobeznych)

1 reakcí na tento příspěvek Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 11:22 | Nahoru | #12
Volnoběžné otáčky jsou na 1000-1100 cca. To je myslím OK.

Díky všem za rady. V podstatě jsem asi potřeboval jenom uklidnit :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 11:25 | Nahoru | #13
Darkness> uf, trosku malo ne ? ja mam teda 1600 - 1800 cca, pokud to uberu dela mi to taky pekny bordel, pohledam to v manualu kolik tam ma byt doopravdy.

Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 11:32 | Nahoru | #14
Tak je to tam pro dva modely, jeden 1100 a druhy 1400 , ja mam Ecko model, sportovnejsi verzi.

(reakce na) Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 11:35 | Nahoru | #15

Creck>Darkness> uf, trosku malo ne ? ja mam teda 1600 - 1800 cca, pokud to uberu dela mi to taky pekny bordel, pohledam to v manualu kolik tam ma byt doopravdy.



To mi zase připadá trošku moc...já mám na 11ce tak 1100-1300.

1 reakcí na tento příspěvek Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 12:33 | Nahoru | #16
čauky, teď řeším to samé, po zimě se jí vůbec nechce, pouze se sytičem.......a i tak ještě občas zdechne, ale jakmile ji zahřeju startuje normálně.......no prostě pryč s kawinou

Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 12:33 | Nahoru | #17
tuhle motorku jsem neměl ale můžu porovnat s ostatními, moc se tomu za studena nechce do otáček.. cca do 5ti tisíc chodí normálně a potom začne vynechávat válec...až při velkým přidání vyštěkne a vylítne na 10.000... Takhle by to mělo být.Ale tak jak to popisuješ to je extrém a možná vy obohacení na jehle pomohlo i po ohřátí ve výkonu.
Chtělo by to změřit na lambádě
Kolik máš povolený volnoběžný šrouby a kolik je standard?

Naposledy editováno 23.03.2010 12:35:03

(reakce na) Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 12:34 | Nahoru | #18

Creck>Darkness> uf, trosku malo ne ? ja mam teda 1600 - 1800 cca, pokud to uberu dela mi to taky pekny bordel, pohledam to v manualu kolik tam ma byt doopravdy.



kolik že tam máš otáček........trošku moc.....co vím tak max do 1400

Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 12:46 | Nahoru | #19
Já mám volnoběh kolem 1500 1/min a mám taky Ečko.

1 reakcí na tento příspěvek Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 13:11 | Nahoru | #20
Tak jenom aby bylo jasno. Podle VIN mám ZX600-E7 nebo E8.
D se dělaly do roku 1993.

viz příloha :)

[img]

(reakce na) Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 13:17 | Nahoru | #21
Darkness> Tak tam koukej toho volnobehu pridat ja mam oznaceni E primo na stitku pod riditky a i v technicaku. Moc to ale nestuduju , proste masina jede, tak proc ji tech 1600 otacek nenechat

Naposledy editováno 23.03.2010 13:18:34

Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 13:27 | Nahoru | #22
No já právě možná až moc studuju :) Co jsem našel na netu, tak mi to nastavili přesně, jelikož píšou právě 1000-1100.

Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 13:31 | Nahoru | #23
Dle manualu píšou 1000-1100.

(reakce na) Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 16:17 | Nahoru | #24

fabien>.......no prostě pryč s kawinou


Na profilu píšeš něco jiného (Nikdy bych do jiné nešla..). Ono se ne nadarmo říká "Nikdy neříkej nikdy."

Jinak ZZR za studena je taková nesvá. Měl jsem E model, rok 1998. Chce to opravdu nechat cca 5 minut zahřát a pohoda. Měl jsem k tomu i manual a psalo se to tam. Dát sytič, počkat až se ti vyhoupnou otáčky a stáhnout trochu sytič, aby to točilo do tuším 3000 ot/min. Potom sundat sytič a tadá ven.. Jinak volnoběh by měl být cca 1100 ot/min.

edit: písmenko

Naposledy editováno 23.03.2010 16:19:00

Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

23.3.2010 v 16:44 | Nahoru | #25
Konečně téma o pořádný motorce jinak volnobězný otáčky mám kolem 1100 a když vyjíždím nastartuju na sytič, nechám ani ne 2000 otáček, oblíknu, nasadím helmu a tradá do světa. Před odjezdem sytič zase samosebou vypnu. Tak ať nám to ZeZeteRkaři jezdí, ostatním taky, to je jasný.

Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

28.3.2010 v 19:17 | Nahoru | #26
Tak já mám nastavený 1400 ot/min a kompletně seřízený karbece a ventily.Odbržděno na 102,3koně.Ale studený nic moc-jak se tu píše:4min.zahřát a je to super.

[img]

Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

14.4.2010 v 15:31 | Nahoru | #27
No konečně jsem našel nějakou odověd
Ten samý problém ZZR 1100 r.v.91 nastartuji studený motor jen na sytič a když chci přidat plyn a zaroven i ubrat na sytiči tak se tu odusí.Jak ale motor protočím tak pak už jede.Někdy mě to střílí do karburátoru.
Hledal jsem hodně závad. Seřidil jsem ventily, podtlaky, hladinu a bohatost směsi.Nepomohlo nic, jedině ještě přidat bohatost a smiřit se stím.

1 reakcí na tento příspěvek Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

22.6.2010 v 11:11 | Nahoru | #28
Zahřátí na vZZr beru jako samozřejmost, spíš mám problém s páčkou sytiče. Po dobu nahřívání stroje ji musím držet, protože se sama vrací. Jde s tím něco udělat? Ne, že bych to považoval za velkou otravu, ale přeci jen někdy to trošku zdržuje.
Dík za odpovědi Lukas.
Jinak ať všem ZZerka jezdí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

22.6.2010 v 12:38 | Nahoru | #29
A co vejfuk máš tam originál ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chcípání studené ZZR 600 (karburator)

22.6.2010 v 14:43 | Nahoru | #30
PEPAFJR> Ne, originál výfuk bohužel nemám.
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuju poradit [1, 2, 3] Kawasaki ZZR 600 Kory51 62 27.2.2024 v 21:36 bobasss
Motorka 35 kW pro A2 - silniční Yamaha YZF 600R Thundercat, Kawasaki ZZR 600, Honda ... Joel1 4 6.7.2023 v 19:54 Joel1
při neutralu rachoti zuby prevodovk... Kawasaki ZZR 600 ciman 6 11.3.2023 v 19:16 _Michal
Řídítka Kawasaki ZZR 600 Ubuslav 1 6.6.2022 v 19:52 2stroke
Relé Kawasaki ZZR 600 Kawasaki ZZR 600 scorpio30 14 6.5.2021 v 20:01 __RomFox__


TOPlist