vzhledem že jsem rekonstrukci svýho VTR vzal z gruntu a budu sahat do motoru od základu, přemýšlím nad jednou věcí. V podstatě jen o chlup dráž než originály mohu mít pístní sadu od JE pistons na své VTR používanou pro sportovní účely - písty jsou kované a především kompresní.
Nárust komprese je tam z původních tuším 8,5-9:1 na 11.5:1. Kdopak má zkušenosti s podobnými úpravami ? Zatím je jisté, že motor dostane laděný výfukový trakt, přetryskování, průchozí filtry a drobné úpravy jako např. leštěné kanály apod.
Ptám se, protože na stavbu motoru nespěchám, peníze neřeším a klidně si nechám projít hlavou i jiné úpravy. Jde mi především o zkušenosti, připomínky, ale nebráním se novým nápadům. Tankování lepšího paliva jako zabránění detonacím je mi jasné, o životnost bych se taky až tak nebál.
E: Vrtání zůstává stávající, žádný bigbore kit to není.
Díky diskutujícím, Radus
Naposledy editováno 06.06.2010 03:21:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
Naposledy editováno 08.06.2010 08:25:21
Bubak z Nemecka>assassin> .. jo a s brzdama mas pravdu - na tomhle by neco brousil, prevrtaval, odrezaval a nastavoval leda sebevrah. Tam je potreba dat neco, co tam sedne rovnou nebo to vymenit vcetne vidli.
ty brzdy tam pasuji rozteci.. jen jeden ten uchyt vychazi cca 2mm do trmenu.. tzn je to ubrat 1mm z odlitku uchytu a 1mm z trmenu.. nebo jina kombinace.. nic brutalniho... a nejspis to budu delat ja, takze zadnej sebevrah
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
assassin>brzdy rozhodne nejaky hondacky nissiny, tokica ze suzuki jsou bidny.. nejlepsi jsou z busy a davaj se jako upgrade na TL diky tomu ze sednou bez uprav, na tvoje vidle uz bys musel delat redukce a to uz je pak lepsi je udelat na naky lepsi trmeny.
6pístky Tokico snad pasujou bez úprav, narozdíl od těch nissinů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
Stev>assassin> nejspíš maj, můžeš zkusit
no myslim ze nebudou mit stejne, to by totiz lidi davali na TL radeji ty hondacky 4pisty, brzdej lip nez ty 6ti pisty tokico....
(mozna spis pujde o tokica z GSXR 1000k1 .. na pohled podobny, ale maji jinou roztec nez ty z busy/TLR)
Naposledy editováno 08.06.2010 09:03:44
2 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
Zatím bych to u sebe viděl na SPčkový brzdiče - SP1 nebo SP2 - podle toho co seženu + tu 19ku radiálku Nissin (GSX-R K6 a výš). Otázka je jako moc si o něco většíma pístkama v brzdičích polepším..
Raisidlo77>Přesně ty Tokica co dával Stev jsem chtěl. Kontrukčně na tom ale asi budou stejně jako Busa co ?
Zatím bych to u sebe viděl na SPčkový brzdiče - SP1 nebo SP2 - podle toho co seženu + tu 19ku radiálku Nissin (GSX-R K6 a výš). Otázka je jako moc si o něco většíma pístkama v brzdičích polepším..
ty tokica jsou na prd, ber radsi hondacky nissiny, 4pisty.. klidne to co stev, obrusuje se to jen malo... tu radialni pumpu bych nekupoval, je bidna proto ji majitele K5/K6/K7 prodavaj a kupuji bremba... ono teoreticky je to blbej hydraulickej prevod kde se hraje jen na prumery pistku a neni na tom co zkazit... ale v praxi nektere brzdice a pumpy funguji lip nez jine... tezko hledat duvody proc....
Raisidlo77>Přesně ty Tokica co dával Stev jsem chtěl. Kontrukčně na tom ale asi budou stejně jako Busa co ?
Zatím bych to u sebe viděl na SPčkový brzdiče - SP1 nebo SP2 - podle toho co seženu + tu 19ku radiálku Nissin (GSX-R K6 a výš). Otázka je jako moc si o něco většíma pístkama v brzdičích polepším..
těžko říct jak si polepšíš, já si myslím že větší problém je ve 14 pumpě než brzdičích a s nějakou 16 (dávaj se z CBR600F4) to bude brzdit líp, ale koupil jsem komplet CBR954 za 4200 tak to neřeším.
Je to fakt otázka co jak zkombinovat jak píše assassin
e: ale každopádně jestli je ta radiálka ze suzy 19 pístek, asi bych se bál jak to bude fungovat s původníma brzdičema.
e2: nemusej to bejt jenom nissiny z SP, v příspěvku 18 to máš vypsaný
Naposledy editováno 08.06.2010 12:48:34
3 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
Chci trošku aby to vypadalo, když budu mít každou páčku jinou, moje EGO to nesnese
2 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
Samozřejmě bych tam mohl rovnou nacpat Beringery a nějaký USD vidle , ale v tomhle už zase nevidím takovej smysl, protože zbytek podvozku by asi šeredně zaostával...
Accossato dobrá volba . Chci jejich rychlopal, uvidíme jak dobře ho dostanu na lanka ale to se snad poddá. Musím holt šetřit a snažit se - jako študák je to trošku těžší.
Jinak SuperHawkForum.com je i moje povinná četba
Raisidlo77>Stev> Accossato dobrá volba . Chci jejich rychlopal, uvidíme jak dobře ho dostanu na lanka ale to se snad poddá. Musím holt šetřit a snažit se - jako študák je to trošku těžší.
hele ještě teda když už tady tak mudruju, na co chceš ten rychlopal? Mně připadá že plyn je tak akorát a jestli budeš mít větší kompresi tak se přesnější dávkování bude hodit.
e: ale je fakt že jsem to nezkusil
Naposledy editováno 08.06.2010 13:26:17
1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
Jinak jsem přemýšlel že prodám nový zabalený Vince a nadělím jí Akrapa od motoru až po koncovky, ale čekal jsem pálku. Dvacet bych dal, strop 25... ale 52tis už fakt ne . Vince zůstávaj. Zatím teda...
1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
stev: u toho plynu jde o to abys dal plnej kdyz normalne sedis.. tzn bez toho abys vykloubil ruku nebo prehmatl... pak se ti podari dat plnej i na nizsi kvalty.. s dlouhou seriovkou se ti na 1,2 (nekdy i 3) nepodari dat plnej a "okradas" se o kone ktery tam jsou... das plnej az na ctyrku kdy slabsi akcelerace dovoli prehmatnout.... (je to schvalne, aby lamy tolik negazovali na 1,2 :) )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
Assassin> právě že můžu dávat plnej úplně normálně, proto se ptám. Je pravda že pivot u brzd je různej, zkombinovat to asi není jen tak. Ale to co jsem psal by snad mělo pasovat. Jinak novou radiálku bych asi taky kupoval na třmeny SP1/SP2 nějakou 19 a různej pivot, konkrétně asi 19x18/19x20. To už je ale čirý teoretizování, třeba by to nefungovalo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
Stev>Raisidlo77> je fakt že tam už je rozdíl v ceně malej, to se asi nevyplatí, kor třeba u toho accossata
Assassin> právě že můžu dávat plnej úplně normálně, proto se ptám. Je pravda že pivot u brzd je různej, zkombinovat to asi není jen tak. Ale to co jsem psal by snad mělo pasovat. Jinak novou radiálku bych asi taky kupoval na třmeny SP1/SP2 nějakou 19 a různej pivot, konkrétně asi 19x18/19x20. To už je ale čirý teoretizování, třeba by to nefungovalo
nebo tu s promenym pivot pointem:) ISR nebo brembo 19RCS 18-20 :)
ja prave pri jizde na jedna/dva plnej nedam, jak krotis predni kolo tak tu ruku nevykloubis tolik... protoze se drzis...
ja to mam na TL vyresene vlozkou.. jako ma acossato ty vymenne... ale ne do kazdeho serioveho heftu se vejde(tohle je cca 70°, max tam jde asi 60°):
Naposledy editováno 08.06.2010 13:59:14
1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
assassin> ...jak krotis predni kolo tak tu ruku nevykloubis tolik... protoze se drzis...
tady bude ten rozdíl
1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
E: U těch fotek z broušení píše něco o podložkách... to si pořád nemůžu přeložit tak, abych to pochopil na co naráží.
Naposledy editováno 08.06.2010 14:21:32
1 reakcí na tento příspěvek Kompresní písty (JE pistons) + upravy VTR1000F
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 21 | Včera v 20:02 Forgys69 |
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |