o co mi jde:
hned ze startu uvádím,že se mi nejedná o zvýšení výkonu a už vůbec ne o výrobu kraválu-spíše naopak.na své exc 450-2006 mám origo výfuk a bez úprav.i tak když tomu dám umí zařvat.včera jsem potkal borečka se stejnou motorkou jako mám já a na ní výfuk DOMA RACING a zvuk byl fakt parádní.řekl bych,že i v plném výkonu byl tišší a navíc byl tón posazený o hodně níž,takže krásně bublal narozdíl od zvuku mého výfuku,který dost pronikavě jakoby prdí a prská..
nečekám,že mi taky někdo hodí podrobný návod jak na to,ale celkem by mě zajímaly změny chování výfuku v závislosti na délce,jeho objemu,množstní vaty,upořádání a průměry dírek v trubce co je uvnitř a pod.,případně odkazy na stránky s podobným tématem.....
PS:některé to možná překvapí,ale o rady "tak si ho kup" nemám zájem.jednak už přesně stejný nekoupím a navíc částky za nový jsou nemalé.
1 reakcí na tento příspěvek výroba laďáku na ktm exc 450
už jsem někde slyšel,že se vata časem zničí-je to tedy pravda?
mylím,že mám fakt výfuk origo-přepážka tam je,když to něj strčím drát.. a nýty jsou maslím taky origo..
každopádně jsem nachystaný ho otevřít a provést kontrolu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výroba laďáku na ktm exc 450
Vevnitř by to mělo vypadat asi takhle, kromě posledního obrázku, toho si nevšímej.
[img] si jistej z kterýho konce se výfuk pro výměnu vaty má roznýtovat, pravděpodobně asi z vstupního, já jsem na svým měnil z konce, jenže mám starší model a navíc šroubky, ne nýtky.
Vatu používám izolační ze stavebnin protože je po ruce, možná trochu míň vydrží ale kravál tlumí a je za dobrou cenu (0,-) Ale v každým slušným motocross obchodě koupíš kolem 300,- pytel s vatou spešl do výfuku, nebo dokonce předformovanou "deku".
Cpu ji tam celkem natěsno, ale ne vyloženě na krev.
A nýtky velký nerezový, hliníkový vydrží možná tak jednu jízdu..
Takže přecpi a uvidíš jak to bude mít pěknej zvuk, rozhodně půjde jak si přeješ víc do hloubky.
Mě v mým výfuku chyběla zhruba čtvrtina vaty a už to byla jasná změna.
Naposledy editováno 04.06.2010 20:09:17
1 reakcí na tento příspěvek výroba laďáku na ktm exc 450
na nýty se asi vyseru,koncovky jsou nerezové,takže tam heftnu matky a sešroubuju to nějakými hezkými nerezovými šroubky...
Viz LeoVince: http://www.bolt.jp/press/illust/leovince_cut.jpg
Vespa>... budeš mít 100% akorát vylítanou vatu.. přes 100mth tam nevydrží, tuším že se přecpává nějak po 50ti...
svoji 450EXC08 s 230mth a 450EXC09 se 45mth bych podle zvuku myslím nerozeznal
tím neříkám že dolphiho problém není kvůli vaty, ale s její životností to tak špatné myslím nebude
můj stroj má mít cca. 150mth.jestli je to pravda ví jen bůh...
motor jde slušně,po pořádném prohřátí trochu chrastí a za jízdy v určitém režimu jízdy slyším lehké klepání pístu..(jsem přesvědčený,že většina lidí by to neslyšelo,ale já už mám na takové věci celkem vycvičené ucho)
otázka zní:nemyslím,že by byl píst natolik volný,že by se "škobrtnul",olej to bere jen minimálně,ale nevím,jestli se tím,že je píst trošku volnější nějak více neopotřebovává nikasil...-pokud ano,tak neváhám a měním...