Mám řidičák A1, baví mě terén a potřebuju aby motorka měla papíry. Jenže mám jen cca 15 - 18 000 kč. Původně jsem měl v plánu MZ ETZ 150, udělat pár menších úprav, obout a hotovka. Jenže táta, jak vidí co je na simáku za měkkěj matroš mě od MZ odrazuje, že to bude to samé a nevydrží mi to. Prej raději starou čezetu 125, že jsou to oproti MZ docela držáky.
Tak po čem se mám dívat ? Ještě mě napadlo počkat si, až se objeví nějaká DT 80, nebo ta starší 125 LC, pak ještě MTX 80 / 125, nedávno byla na inzerátech taky KMX za 18,5 tuším... Co myslíte ?
Naposledy editováno 10.07.2010 20:49:55
Joraell>KMX a nebo DT ale KMX je precijenom jednoduzsi a lepsi na udrzovani. DT uz je moc zavysle na elektronice a hromada jich tu je z nemecka, ktere byly ruzne zaskrcene a jsou s tim problemy potom s omezovacema otacek a rychlosti.
V čem je závislé na elektronice?
Barney> a ty osmdesátky toho snad tolik nežerou...
DT 80 kolem 5,5 lt stabilně, ať silnice nebo terén
Ale držela statečně, byl to nezničitelný stroječek. Syn se na ní vyučil, najezdil klem 20 tisíc-a teď jezdí někde na ostravsku. Pro začátky to byl dobrý kup.
Naposledy editováno 03.06.2010 19:06:08
1 reakcí na tento příspěvek Levné enduro do 125cc na papírech.
A myslím že se najde víc DT co jsou ňákým elektronickým způsobem omezené (věčinou hlavně německé verze) věčinou na 80km/h.
Naposledy editováno 03.06.2010 19:08:58
Frantas>Určitě má DT víc elektriky jak KMX, DT má elektricky ovládanou přívěru, a myslim si že musí mít baterku. Ale detaily se neřešej
A myslím že se najde víc DT co jsou ňákým elektronickým způsobem omezené (věčinou hlavně německé verze) věčinou na 80km/h.
To je pěkné, ale u těch starších eRek to zas tak obvyklé nebylo. Sice potřebuje baterku, ale zas bych se nebál říct že DT má o něco málo lepší podvozek, a hlavně válec bez nikasilu, což by se mu při případném zadření mohlo prodražit.
1 reakcí na tento příspěvek Levné enduro do 125cc na papírech.
ta nevypada spatne na polnačky do tezsiho terenu bych stim urco nesel.. ale jestli stim borec lital trosku teren tak asi má vychytane ty mouchy já nemít Blatu a jenom 16 t tak ji koupim
e: je divné že teda mají tyto číny třeba po 3letech používaní stav jako staré Jawy po 20letech
Naposledy editováno 03.06.2010 22:33:05
1 reakcí na tento příspěvek Levné enduro do 125cc na papírech.
na polnacku staci bezvadne nevím proč váha.. ja bych ho bral v jeho situaci.. lepsí jak stará 2taktní vrána
roberto.cz>souhas s Matess: toho skunga jsem chtel pred par lety a za ty penize luxus
na polnacku staci bezvadne nevím proč váha.. ja bych ho bral v jeho situaci.. lepsí jak stará 2taktní vrána
...tenhle vypadá i celkem pěkně na fotkách. A koukám, že je to inzerát-má to Vlček z Lišova u Budějovic v bazaru.S ním se znám,...občas se tam zastavuju. Ten žádný vyloženě šroty do bazaru nebere.
Muj názor je takový, že určitě rači starou vránu Někdo by namítl že mám zkušenost jenom se starou vránou, ale měl jsem i čínu, a ne žebych si stěžoval, jen to chtělo nekončící mega trpělivost na chytání much.
1 reakcí na tento příspěvek Levné enduro do 125cc na papírech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Levné enduro do 125cc na papírech.
Sally06>Chlapi a proč nikdo ani nezareagoval na tu yamasaki? Je to přece skoro nové dá se říct čerstvě zajeté moto.Pokud se ftom člověk pohrabe.Tak mu to bude sloužit!A nemusí kupovat žádnou starou vránu u které se bude bát,že mu vyletí píst a servis bude stát bůhví kolik.
Co je u tebe stara vrána? Když se člověk o motorku stará, tak na věku nezáleží Ale je fakt, že udržovanýho japonce v krásným stavu za ty peníze asi nesežene Ale přišetřit nějakej ten litr třeba na to XLR nebo DR si myslím přes léto není takovej problem.
Naposledy editováno 04.06.2010 16:38:43
Barney:čínu nechceš.TO je odpověď argument proč?
Frantas.Můžu tě ujistit,že pokud nejseš upe neschopnej mrdal.A pohraješ si byť by to měl být celej týden stím číňancem co koupíš,tak snese jakýkolif terének!Pokud dnes nemáš prachy jdeš do číňana pač je levný a jsou levný ND!A chce to ktomu jen nebýt shnilý a ochotný prot něco udělat!
noend>Já bych trošku přišetřil a koupil XLR jak psal Mates a nebo to DT, ale tam bacha aby mělo v papírech těch 11kW!
...no, člověče, zrovna tahle teda vypadá divně... prej nová řetězovka a šnek je přetočenej až bůhvíkam a levej konec kyvky se mi nějak nezdá, jak kdyby tam byl kus odlomenej (ale z fotky je celkem prd vidět). osobně než tohle, radši čínu. Honda je samozřejmě dobrá mašina (nová o spoustu levelů na čínou), ale to, že se na ní podepsali předchozí majitelé, jí nikdo neodpáře...