globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Lepená guma
 
2.6.2010 v 21:58
Nazdárek kolegové...mám takové dilema...dostal sem k motorce lepenou gumu a nevim zda ju tam mám dávat nebo ne...vzorek je skoro nejetej...byl v gume bodlej hřebik ale v gume je normalne danej hřeb nebo jak se tomu nadáva kdž se lepi díra a je to zalátovany kvalitně ale nevim zda to tam mam dat nebo ne,tak vás žádam o radu.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Lepená guma

3.6.2010 v 11:02 | Nahoru | #31
neřeš a jezdi

Lepená guma

3.6.2010 v 15:23 | Nahoru | #32
Tak pánové děkuji za vaše názory...cením si toho,že ste si na mě udělali čas a poradili díky díky všem

(reakce na) Lepená guma

3.6.2010 v 15:24 | Nahoru | #33
sharkis> Nazdar,tak jak lítaš??

1 reakcí na tento příspěvek Lepená guma

3.6.2010 v 16:15 | Nahoru | #34
při první jízdě jsem prorazil zadní gumu asi o nějaký kámen nebo něco,byl v prostředku škubanec asi 1,5 cm dlouhej.švára dělá v pneuservisu tak mi to zevnitř pěkně zavařil a já na tom lítám dál,knoty prý kloužou ale mě by tam stejně nešel ,díra byla dlouhá,říká že to každému zavařuje,drží to v pohodě a zvenku to ani nepoznáš

(reakce na) Lepená guma

3.6.2010 v 16:45 | Nahoru | #35
Laski> super...diky za radu

2 reakcí na tento příspěvek Lepená guma

3.6.2010 v 17:24 | Nahoru | #36
Jestli je to jen čistě píchlý, třeba hřebíkem a je tam hříbek, tak je to úplně v pohodě. Vždyť na tý gumě je zátěž 2 metráky a tlak max. 3 bary. U kamionu máš zátěž klidně 5 tun a tlak 9 barů a taky se úplně normálně lepí. Vždycky jde o to, aby fuma nebyla proseklá a nebyl tak narušenej kord, protože pak to může bouchnout. Hlavně to musíš vyvážit!

(reakce na) Lepená guma

3.6.2010 v 18:15 | Nahoru | #37
charlie.vtx1800> díky za radu

Lepená guma

3.6.2010 v 18:20 | Nahoru | #38
taky jsem koupil zánovní lepenou v servise a tvrdili mi že je to v pohodě a kdyby to dělalo nějakou bublinu nebo nějaký bordel,tak mi jí vymění a zatím ujeto caa 1000km a v pohodě,ale stejně to kontroluju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepená guma

3.6.2010 v 18:27 | Nahoru | #39

charlie.vtx1800>Jestli je to jen čistě píchlý, třeba hřebíkem a je tam hříbek, tak je to úplně v pohodě. Vždyť na tý gumě je zátěž 2 metráky a tlak max. 3 bary. U kamionu máš zátěž klidně 5 tun a tlak 9 barů a taky se úplně normálně lepí. Vždycky jde o to, aby fuma nebyla proseklá a nebyl tak narušenej kord, protože pak to může bouchnout. Hlavně to musíš vyvážit!



To je sice pravda, ale pneu pro nákladní auta má 12-16 nárazníkových vrstev, tkaže je tak 1-2 cm silná. Motopneu má 1-2 vrstvy plátem, nebo ocelových kordů a tloušťku 2-8 mm podle opotřebení.

Pokud je pneu píchlá jen hřebíkem, pravděpodobně to vydrží. Opravu bych ale určitě doporučil hříbkem, nebo záplatou. Knot je nouzové řešení a na něj bych nespoléhal. Jde o to, že když se jednou dostane na kordy (ocelová lanka, která tvoří kostru pneu) vlhkost, začnou okamžitě reznout a rozplétat se. A to dost často i pod vrstvou gumy, takže to není vidět. Následně se tam pak tvoří separace a pneu může udělat bouli, nebo rovnou střelit.

(reakce na) Lepená guma

3.6.2010 v 18:44 | Nahoru | #40

gsxr750>buzna SE ZASE trapně projevila


proc se nazyvas buznou?

Lepená guma

3.6.2010 v 19:15 | Nahoru | #41
Dojezdil sem nekolik knotu az na platno/draty, neni co resit. Ale musi se knot aplikovat s vulkanizatorem, jinak muze vylitnout (stalo se kamosovi 6x, nez pochopil, ze tam to lepidlo musi dat).

Priklad co to vydrzi - 10let stara predni guma, 2 diry, aplikovany 2 knoty, normalni jizda do 280km/h, najeto asi 3-5tis km do stavu bez vzorku, bez problemu. To uz bych dnes neriskoval, ale proste vydrzi to hrozne moc, zadni kolo bych neresil vubec.

1 reakcí na tento příspěvek Lepená guma

3.6.2010 v 19:16 | Nahoru | #42
lepil jsem zadek knotama dva hřebíky, gumu jsem sjel do drátu a ani jebnout nechtěla jak jsem ji chtěl osmahnout

(reakce na) Lepená guma

3.6.2010 v 19:17 | Nahoru | #43

lalik1Takatakime>lepil jsem zadek knotama dva hřebíky, gumu jsem sjel do drátu a ani jebnout nechtěla jak jsem ji chtěl osmahnout



Jo draty bouchaj blbe.

1 reakcí na tento příspěvek Lepená guma

3.6.2010 v 20:22 | Nahoru | #44
hele nečetl jsem to celý,ale prodal sem motrku a doma mi zůstaly 2 180ky jetý z okruhu,pokud bys měl zájem tak PM

(reakce na) Lepená guma

3.6.2010 v 20:42 | Nahoru | #45

MAT_EXC>hele nečetl jsem to celý,ale prodal sem motrku a doma mi zůstaly 2 180ky jetý z okruhu,pokud bys měl zájem tak PM


dotaz zakolik??????

Lepená guma

3.6.2010 v 23:35 | Nahoru | #46
Je to v pohodě. Nic se neboj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lepená guma

4.6.2010 v 11:20 | Nahoru | #47

czert>To je sice pravda, ale pneu pro nákladní auta má 12-16 nárazníkových vrstev, tkaže je tak 1-2 cm silná. Motopneu má 1-2 vrstvy plátem, nebo ocelových kordů a tloušťku 2-8 mm podle opotřebení.

Pokud je pneu píchlá jen hřebíkem, pravděpodobně to vydrží. Opravu bych ale určitě doporučil hříbkem, nebo záplatou. Knot je nouzové řešení a na něj bych nespoléhal. Jde o to, že když se jednou dostane na kordy (ocelová lanka, která tvoří kostru pneu) vlhkost, začnou okamžitě reznout a rozplétat se. A to dost často i pod vrstvou gumy, takže to není vidět. Následně se tam pak tvoří separace a pneu může udělat bouli, nebo rovnou střelit.


Samozřejmě máš pravdu, kamionová guma je daleko masívnější, ale to namáhání taky. Když je tam hříbek, tak je to v pohodě. Co se týče tý vlhkosti - v dešti stejně moc nejezdíme a ta vlhkost není to nejhorší - průšvih je sůl v zimě, ta jak se dostane k ocelovýmu kordu, tak to rezne, guma je zahřátá a namáhaná. Jestli chce bejt DARTER puntičkář a mít klidný spaní, tak ať si udělá značku na bok gumy kde je ten hříbek a před jízdou se vždycky koukne, jestli se mu to neboulovatí a nedělá nějaký brikule.

Lepená guma

4.6.2010 v 16:31 | Nahoru | #48
.

Naposledy editováno 02.06.2023 13:43:58

(reakce na) Lepená guma

4.6.2010 v 17:35 | Nahoru | #49

charlie.vtx1800>Samozřejmě máš pravdu, kamionová guma je daleko masívnější, ale to namáhání taky. Když je tam hříbek, tak je to v pohodě. Co se týče tý vlhkosti - v dešti stejně moc nejezdíme a ta vlhkost není to nejhorší - průšvih je sůl v zimě, ta jak se dostane k ocelovýmu kordu, tak to rezne, guma je zahřátá a namáhaná. Jestli chce bejt DARTER puntičkář a mít klidný spaní, tak ať si udělá značku na bok gumy kde je ten hříbek a před jízdou se vždycky koukne, jestli se mu to neboulovatí a nedělá nějaký brikule.



howgh
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist