globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cvakaj výfukové ventily po zahřátí
22.5.2010 v 22:13
Ahoooj motorkáři.
Seřídil sem ventily na TE 410e a po dlouhe jizde mi zacli cvakat,po přeměření sou vůle stejné, 0,5 Ze studena je naprosto ticho a nic necvaka.
Co s tim?? poraďte dekuji.

Cvakaj výfukové ventily po zahřátí

22.5.2010 v 22:21 | Nahoru | #1
Napiš Kubajzovi, mohl by ti poradit

1 reakcí na tento příspěvek Cvakaj výfukové ventily po zahřátí

22.5.2010 v 22:27 | Nahoru | #2
edit: blbost

Naposledy editováno 22.05.2010 22:30:03

(reakce na) Cvakaj výfukové ventily po zahřátí

22.5.2010 v 23:03 | Nahoru | #3

tomik410: Co s tim?? poraďte dekuji.


Nic. Nebo si zacpi uši. Není to závada, je to vlastnost.
A když jinak nedáš, nalij tam olej s vyšším viskozitním indexem, ztichne to.
Ovšem - to platí, pokud jsou vůle opravdu správné.

Cvakaj výfukové ventily po zahřátí

22.5.2010 v 23:31 | Nahoru | #4
0,5 co to je za vůli?
Já na KTM mám mít 0,10 - 0,15 mm

1 reakcí na tento příspěvek Cvakaj výfukové ventily po zahřátí

22.5.2010 v 23:48 | Nahoru | #5
mam husqvarnu TE 410e je to tupa starterovka.v manualu je napsano 0.5 vyfuk i 0.5 sani

Naposledy editováno 22.05.2010 23:50:30

Cvakaj výfukové ventily po zahřátí

22.5.2010 v 23:53 | Nahoru | #6
co pružiny?

Naposledy editováno 22.05.2010 23:54:40

(reakce na) Cvakaj výfukové ventily po zahřátí

23.5.2010 v 09:00 | Nahoru | #7

tomik410>mam husqvarnu TE 410e je to tupa starterovka.v manualu je napsano 0.5 vyfuk i 0.5 sani



Je pravda že 0,5 mm je hodně velka vůle na ventily... ja mam na svoji předepsane 0,18 a 0,25 nebo tak nejak ale ne rozhodně 0,5...
On je to vlastně jednoválec že? Tak je to možný... S tim cvakanim bych to taky asi neřešil pokud to máš opravdu pořádně seřízené tak jak má být.

Cvakaj výfukové ventily po zahřátí

23.5.2010 v 09:54 | Nahoru | #8
zkus si nastavit 0,05/0,05 co píše fabrika pokud ses jen neupsal

Naposledy editováno 23.05.2010 09:54:19

Cvakaj výfukové ventily po zahřátí

23.5.2010 v 10:34 | Nahoru | #9
0,05 je málo ,ale 0,5 zase strašně moc...

už jsi na tom někdy předtím seřizoval ventily a dal jsi 0,5 a bylo to v klidu,nebo to bylo poprvé??

PS:osobně se přikláním k názoru seřizovat ventily na horkém stroji,nastavit cca 0,10-0,15 a nic nemůžeš pokazit...

no a ještě jedna věc-ono seřizování měrkama někdy nefunguje-vysvětlím:v místě kde naráží vahátko na dřík ventilu se časem vybije důlek.ale když tam vsuneš měrku tak ona zůstane na okraji toho důlku a vůli pak nastavíš podle měrky,ale přičte se k tomu i hloubka toho důlku -a někdy je to dost....(samozřejmě záleží i na systému ventilového rozvodu-některé stroje jsou vymyšlené tak,že se to nestane,jak to má tvůj nevím)

troufám si říct,že pokud vyzkouším vůli jen rukou,poměrně přesně si ověřím,jestli nastavená vůle je opravdu 0,1 ,nebo třeba 0,3....,ale chce to praxi..

Naposledy editováno 23.05.2010 10:37:06

1 reakcí na tento příspěvek Cvakaj výfukové ventily po zahřátí

23.5.2010 v 10:49 | Nahoru | #10
0,5 je hrozně moc, v manualu píšou 0,05 mm ale me kotrba poradil že je lepší tam nechat 0,1 mm

vůle se davaji kvuli teplotni roztaznosti materialu a musi byt takova, aby se ventily zaviraly plynule s pohybem vacky...tzn. velká vule - ventily se zatukavaji do hlavy (proto ten hluk u tvoji motorky), mala vůle - ventily uplne nedoviraji a muze dojit k podpaleni ventilu..

snad to chapes, takže tam dej 0,1 mm a uvidis že to bude dobrý

Naposledy editováno 23.05.2010 10:51:36

Cvakaj výfukové ventily po zahřátí

23.5.2010 v 10:51 | Nahoru | #11
Tedy 0.5 vůle nepamatuji ani na starejch dehtech.
Ale jestli je to v manuálu .První bych jí zkusil zjistit i jinde,bo to je fakt divný.

Cvakaj výfukové ventily po zahřátí

23.5.2010 v 12:13 | Nahoru | #12
Co to je za blbost ,že by ventily cvakaly až po zahřátí ? není to spíš rozvodovej řetěz?

Cvakaj výfukové ventily po zahřátí

23.5.2010 v 13:19 | Nahoru | #13
asi se budeš divit,ale cvakání ventilů je za tepla daleko zřetelnější,než za studena....

1 reakcí na tento příspěvek Cvakaj výfukové ventily po zahřátí

23.5.2010 v 14:02 | Nahoru | #14
Moc se omlouvam, samozrejme 0,05 mam k tomu český manual,budu to prodavat tak nechci aby se to nekomu rozpadlo pod nohama,je v naprostym poradku krome toho cvakani :(,hrozne me to znervozňuje kdyz nekde jedu.

(reakce na) Cvakaj výfukové ventily po zahřátí

23.5.2010 v 14:04 | Nahoru | #15
Vojta_410> hmm, to zni dobre tak ja to zkusim :) jestli to bude OK tak vam vsem mooc dekuju:)

(reakce na) Cvakaj výfukové ventily po zahřátí

28.3.2012 v 22:07 | Nahoru | #16
tomik410> ja mam z praxe vyzkoušeno že V 0,05 a hodně na tvrdo a S dělám jen podle oka bez léry a jede to jak má a to cvakání se ztrácí spíš je tam slyšet řetěz a ojeté lišty.Popřípade trošku napružit napínák ale s citem!!!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Řetězové kolco Husqvarna Husqvarna SMR 610S/TE 610E Ivaan 4 27.9.2023 v 20:31 Kohlstein
Husqvarna TE610E množství oleje Husqvarna SMR 610S/TE 610E PPKP 7 19.9.2023 v 16:44 Djpepe
Přehrávání motoru při volnoběhu Husqvarna SMR 610S/TE 610E Djpepe 5 15.9.2023 v 18:36 kawar125
prosim o pomoc Husqvarna SMR 610S/TE 610E karloss200 3 10.5.2022 v 08:14 puffybodie
Husqvarna TE610E - Zapalování Husqvarna SMR 610S/TE 610E HSQ610 13 16.2.2021 v 00:52 HSQ610


TOPlist