1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory
šmudla>dám ti radu - skoro všechny jsou stočený , tyhle motorky nemaji pod 80 000 Km , třeba zde , takže jestli ti ji nekdo bude dávat s namotanejma 49 000 Km tak ho kopni do prdele sráče.
Ještě jedna rada - u GS se dají kilometry odhadnout podle svodů. Komplet černý kolem 100 K , když hrajou všema barvama (namodralý) do 50 000 Km , stříbrný 25 K.
Jinak se jeste podivej na struktu vyr. cisla motoru - par lidi mi chtelo prodat BMW 2001
a koukam motor je r.v. 1996 - tak na to si dej taky pozor. Struktury výr. čísla najdeš na BMW GS.
Hodně štěstí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory
šmudla>Motodědek> jenže ty si si ji koupil novou v AUTECU - a on ji koupi dovezenou z nemecka popr. Rakouska.
Jen chci říct,že ty svody zmodraj okamžitě tak že se dá těžko určit počet Km.Hele přijeď si zasprintit na 2 Podkrkonošskej sprint nechám tě vyhrát přesto že na to máš stroj jako dělanej.1 reakcí na tento příspěvek BMW R1100GS klady/zápory
Jen se bojím té váhy(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory
Na svahu plném štěrku bych jet nechtěl. Měl jsem 1100RS a svezení příjemné, podvozek totálně jistý, komfortní svezení, spotřeba malá, dlouhé servisní intervaly, komplet výbava z fabriky, rámy na kufry, vyhřívané hefty, vypínatelné abs... maximálka přes 200 šla držet i delší dobu (v Německu).
Na druhou stranu zase nemohu souhlasit s Motoholikem ohledně spolehlivosti, na výlety do terénu kolem baráku jistě 101% OK, ale na dálky, pokud to domů nemůžeš vézt vlastní dodávkou... nevím nevím. Byl jsem v Chorvatsku, u Baltu i na ostrově Man a myslím že jsem měl velké štěstí.
Koupil jsem to ve 2B Trutnov a nevím nevím, zda to mělo 39 tisíc km :) protože ve druhé sezoně prasklo plastové vodítko rozvoďáku, motor jede, jen klepe, ventily se nepotkaly, ale mají to kluci němečtí vymyšlené tak, že 2 ze 4 vodítek teoreticky vyměníš bez půlení motoru, jsou na čepech a drží je segrovky, ale druhá 2 vodítka jsou na stejných čepech, ovšem jištěny protičepem, takže na výměnu musíš rozpůlit motor, kartery musí od sebe...
Pak to nemají být spolehlivé motorky, když každých 40-60 tisíc km musíš rozpůlit motor, vyměnit všechna těsnění.... na německých a amerických webech turistů dálkoplazů se vysloveně doporučuje měnit tyhle neštastné plasty preventivně v intervalu 60 tisíc km.
Nebo to bylo úplně jinak a moje zánovní BMW mělo ve skutečnosti najeto 140 tisíc, pak bych se prasklému vodítku nedivil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory
A s těma svodama mi věř léta praxe. .
WROUUUMMMMMMM ú)))
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory
1 reakcí na tento příspěvek BMW R1100GS klady/zápory
2 reakcí na tento příspěvek BMW R1100GS klady/zápory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory
Raisidlo77>Peacemaker > Díky . Do prevodovky a kardanu liju mineral, tam jsem rozhodlej, nad motorem premyslim...
Já Mogul 15-50 45000Km a motor šlape jako švýcary.Motodědek>Já Mogul 15-50 45000Km a motor šlape jako švýcary.
Tak já ve finále využil vhodný ceny u BMW a koupil přímo v Renocaru litr "BMW oleje pro boxery" za 200,- ... tak jsem vzal 4pixle a pohoda. On je to v podstatě přebalenej Castrol..
Já osobně si to osobně odpustit neumím a proto jsem stále švorc , ale šťastný, protože mi v garáži vyrůstá jedinečná mašina
Motoholik píše: rrss> S tím GS jsem obrazil Balkán, něco západní Evropy a strčil nos i do Asie. Mašině jsem věřil jako žádný jiný předtím a nezklamala mě. GS okamžitě navozuje pocit fortelný, jistý a spolehlivý mašiny. No a taková ta moje i byla. Ostatně mezi dálkoplazy co jezdí "mimo civilizaci" je právě proto oblíbená a neslyšel jsem od nikoho, že by ho GS zklamalo. Samozřejmě je důležitej i prvek relativně jednoduchýho servisu a nízký provozní náklady. Na druhou stranu i BMW je jenom stroj, takže nemůžu tvrdit, že se nikdy nic vy*rat nemůže.
Hmmm, ta moje taky měla slovinskou známku a byla i níž, fotky mám na webu... taky mě dovezla na ostrov Man. Nicméně ta vodítka jsou prostě z plastu a hotovo.
Další notorickou nectností je blikání ABS při jen trochu slabší baterce - "podkládá se" diodou - taky notoricky známá úprava.
Ve městě je celkem na houby lankem ovládaná spojka automobilového typu - dokáže rozbolet zápěstí.
Jinak to jsou super stroje, hlavně tyhle staré bez kupy elektroniky. Akorát že jim příští rok už bude 20 let (moje 1100RS se vyrábělo v letech 93-97).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 70 | 3.6.2024 v 14:18 jetam |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
Bmw 1100 gs gumy BMW R 1100 GS | SimplyGreen | 4 | 28.6.2023 v 16:22 nevo7 |
turecko 2023 BMW R 1100 GS | hansdorf | 0 | 7.5.2023 v 18:37 hansdorf |
Hledám parťáka pro Balkán a dál BMW R 1100 GS | hansdorf | 2 | 17.8.2022 v 09:57 hansdorf |