1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr
Kovic>MiDv> ta cena KN filtru mě netrápí...spíš mě trápí ta směs...víc vzduchu s neměnný poměrem benzínu se = chudá směs...a tím pádem větší teplota motoru = menší životnost a větší pravděpodobnost podpálení např. ventilů...právě nevím jestli je to ta lepší varianta...prostě a jednoduše netuším jak moc to tu směs ovlivní...jestli jen trochu nebo docela významně
no jenze ty predpokladas ze tim filtrem projde vic vzduchu.. to ze ma vetsi propustnost neni nutne zarukou toho ze motor pres ten filtr opravdu nasaje vic vzduchu.. vetsinou u tech standartnich filtru do original airboxu nedojde k zadne vetsi zmene. ostatne kdyby tam oprvdu original filtr byla tak velka restrikce ze by pouha vymena za prpustnejsi ochudila tak vyznamne smes, tak by pak s tim propustnym filtrem a upravenou smesi ta motorka musela jet znatelne lip... coz obvykle moc nejede...
s jistotou ti to nikdo nerekne, nema to obecnou platnost, kazda motorka ma jinej motor, jinak navrzene sani a vliv filtru/vyfuku je u kazde moto jinej. ja treba vim ze u TL je vyzkousene ze novej papirovej filtr vs KN = zadna zmena ... zkouseno na brzde... u starsiho a jiz ucpaneho papiroveho filtru uz byl namerenej rozdil....
2 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr
Veverka1>Stříkačka si s tím poradí, ta bude dávat potřebné množství paliva vždycky. Komlikovanější je to u karbeců. Tam se musí směs přeštelovávat
a jak vysvetlis hojny prodej tzv fuel commanderu... treba nejznamejsi power commander... pokud si strikacka potrebne mnozstvi paliva upravi sama tak je vlastne commander nepotrebnej ne?... a teda na placebo je to docela drahej strojek coz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr
Veverka1>Stříkačka si s tím poradí, ta bude dávat potřebné množství paliva vždycky. Komlikovanější je to u karbeců. Tam se musí směs přeštelovávat
Jak jsi přišel na to,že si s tím stříkačka poradí?Zkus mi to nějak vysvětlit,docela mě to zajíma.
2 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr
Vitouš16> Na guzzu jsem dal KN a Laufy a měl jsem do běla vypálené svíčky a moto cinkalo. Chci se zeptat, vypadá to, že tomu rozumíš, měl jsem směs chudou nebo naopak příliš bohatou?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr
Vitouš16>illMedvědGuzzin> Hele, Medvěde,nedělej si ze mě prdel. A navíc v motorkách, které mají špatný počet válců se nevyznám.
Nóóó,řekl bych že ani v těch s tím podle tebe správným počtem válců
Naposledy editováno 18.05.2010 17:29:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr
Vitouš16>Murkin> Tak to mě teda pouč. Nechci se s tebou přít, ale co jsem napsal, za tím si stojím, bo to není z mé hlavy, ale hlavy ladiče z KRK a to je pan ladič.
To mě vůbec nepřekvapuje že to máš od nich,jem mě to dál utvrzuje o tom,že tomu nerozuměj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr
Ale to není důležité v naší debatě. Dle mého názoru, možná chybného, poměr palivo/vzduch řídí lamda sonda a pokud zásah do sání/výfuku není fatální, tak drobné korekce zvládne. Pokud se chce manipulovat s palivem, pak je potřeba tebou zmiňované doplňky, jako je PC a spousta jiných. Mé vyrovnání výkonové křivky má nasvědomí koncovka a né filtr, to jsem jen blbě složil větu a asi to tak vyznělo.
Tak a teď mě oprav, kde mám chybu, rád se poučím, bo jsem lama, jako polovina zdejších pilotů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr
Vitouš16>Murkin> Nevím, jestli s nimi máš osobní problém, ale mají ty nejlepší reference.
Ale to není důležité v naší debatě. Dle mého názoru, možná chybného, poměr palivo/vzduch řídí lamda sonda a pokud zásah do sání/výfuku není fatální, tak drobné korekce zvládne. Pokud se chce manipulovat s palivem, pak je potřeba tebou zmiňované doplňky, jako je PC a spousta jiných. Mé vyrovnání výkonové křivky má nasvědomí koncovka a né filtr, to jsem jen blbě složil větu a asi to tak vyznělo.
Tak a teď mě oprav, kde mám chybu, rád se poučím, bo jsem lama, jako polovina zdejších pilotů.
Já s nimi žádnej problém nemám,to oni spíš sami se sebou už jsem po nich pár motorek předělával a podle toho co tam najdeš,je vidět,že tomu moc nehověj Ale alespoň je víc práce
Podle lambdy to fakt v celém režimu nejede a už vůbec ne na plnou díru.Už se tady o tom fak hodně napsalo.
A teď jsem si jinak uvědomil, že správnej poměr směsi se pozná podle svíček...a jelikož jsem je nedávno měnil tak mě nenapadlo nic lepšího než je (ty staré) porovnat podle vzorkovníku...a to porovnání kupodivu dopadlo na výbornou...což znamená, že se ladění směsi vyhnu...no ještě pak uvidím co s tím udělá ten KN filtr...ale už teď věřím, že rozdíl bude minimální
Naposledy editováno 18.05.2010 22:10:17
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Plasty na motorku Kawasaki ZX-6R Ninja | Lukas93cze | 5 | 6.6.2024 v 10:02 Lukas93cze |
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja | Rutti | 8 | 24.5.2024 v 10:37 tomasWR |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |