paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ohlins kurnik a netlumí, jak to?
13.5.2010 v 17:18
Tak jak to teda je. Mám na předním kole tlumič řízení ohlins a netlumí ani náhodou. Netušíte někdo proč?
Myslím že původní majitel co ho dával, nepužil originální montážní sadu, ale přesto... myslím že ohlins by měl aspoň nějak fungovat.

Prosím odkazy na vlákna ohlinse ne. Jedná se mi o konkrétní případ Ducati 695 a ohlins. Pokud někdo tuhle kombinaci máte a máte fotku umístění tlumiče, prosím sem s ní.
tady ho mám já...
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

13.5.2010 v 17:29 | Nahoru | #1
jak si zjistila že netlumí??? taky v něm nemusí bejt olej a nebo je nastavenej na malej utlum

1 reakcí na tento příspěvek Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

13.5.2010 v 17:31 | Nahoru | #2
jednoduchy, hejbnes riditkama na jednu stranu kouknes jak je tlumic, na druhou a kouknes... jestli pri tom pohybu "spotreboval" velkou cast sveho zdvihu (idealne celej) tak je montazka OK a je blbej tlumic. v tlumici muze chybet olej, nka vada v regulaci, utrzenej pist.. je toho vic.. BTW to zlaty kolecko co je videt mas nadoraz utazene?

BTW od pohledu tipuju ze je to nejakej OEM ohlins, nevim jestli ducati je pouziva, kazdpopadne tyhle OEM ohlinsy nejsou nic moc... s klasickou produkcni serii se to neda srovnat.

(reakce na) Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

13.5.2010 v 17:32 | Nahoru | #3
jetam> koukal mi na to senior. má ten samej a rozumí tomu řekla bych dost... Taky mi něco podobnýho říkal profesor Papežík při servisní prohlídce. Že se mu to tlumení nezdá jako tlumení. Nějak jsme to neřešili bo to bylo těsně před zimou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

13.5.2010 v 17:35 | Nahoru | #4
assassin> zkoušeli jsme to utáhnout a nic. Asi bude vážně špatnej tlumič protože se vysunuje tak jak říkáš. Hmmm, to není moc dobrá zpráva. Myslíš že závadu dokážu zjistit sama anebo že ho mám dát do servisu...
Není to originální, montoval ho tam předchozí majitel...

1 reakcí na tento příspěvek Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

13.5.2010 v 17:36 | Nahoru | #5
vím o báječných tlumičích české výroby

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

13.5.2010 v 17:41 | Nahoru | #6
illMedvědGuzzin> já vím že by se dasly koupit supe tlumiče, jen mě zajímalo proč nefunguje ten můj, jestli třeba nestačí něco zmáčknout. Při mým blond mozku by mě ani nepřekvapilo kdybych na tom něco zmáčkla při mytí a ono to přestalo TO...

Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

13.5.2010 v 17:42 | Nahoru | #7
na TOm se nic nemačká

(reakce na) Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

13.5.2010 v 18:11 | Nahoru | #8
Windy> z největší pravděpodobností by se musel rozebrat aby ta prace nebyla draží jak novej

Medved> lobo má ted výrobní pauzu :( jedině že by měl něco skladem

2 reakcí na tento příspěvek Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

14.5.2010 v 00:54 | Nahoru | #9
Nefunkční Öhlins jsem ještě neviděl.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

14.5.2010 v 08:15 | Nahoru | #10

radi5>Nefunkční Öhlins jsem ještě neviděl.....



no oni tyhle ohlinse jsou takovy asi jako ohlins pruzici jednotky na seriovejch yamahach(XJR) s produkcni radou ohlinsu to ma spolecnou zlatou barvu a samolepku:)

(objimka s kloubkem je odlita primo na tele tlumice, produkcni rada ma objimku jako samostatnej dil)

tipuju na tlumic ze zx10r ..

Naposledy editováno 14.05.2010 08:23:21

(reakce na) Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

14.5.2010 v 08:17 | Nahoru | #11

assassin>no oni tyhle ohlinse jsou takovy asi jako hlins pruzici jednotky na seriovejch yamahach(XJR) s produkcni radou ohlinsu to ma spolecnou zlatou barvu a samolepku:)



hele nerej jo, někomu ta zlatá barva a samolepka stačí

(reakce na) Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

14.5.2010 v 08:20 | Nahoru | #12

Windy>assassin> zkoušeli jsme to utáhnout a nic. Asi bude vážně špatnej tlumič protože se vysunuje tak jak říkáš. Hmmm, to není moc dobrá zpráva. Myslíš že závadu dokážu zjistit sama anebo že ho mám dát do servisu...
Není to originální, montoval ho tam předchozí majitel...

)

ne, jako uzivatel v podstate nemas sanci ho nejak poskodit. tlumic sundat a rucne projedes drahu tlumice, mel by byt citit odpor stale stejny po celou dobu tlumeni, na nejlehci nastaveni bude sila docela mala, u nejtezsiho uz by ses mela celkem zapotit nez pretahnes celej zdvih. pokud se ten odpor se zmenou nastaveni meni a v prubehu zdvihu neni citi zadny misto kde by to popojelo rychleji, je tlumic pravdepodobne OK a je jen "mekkej" .. to by slo polepsit vymenou za hustejsi olej. nebo pripadne vymenou te "regulace" tzn te patrony na ktere je kolecko, ohlins ji prodava jako "tuning" tehle OEM tlumicu...

namontovanej na motorce se tlumic prilis nepozna, v riditkach mas moc velkou paku a treni pneu o asfalt je vetsinou vetsi nez ucinek standartniho tlumice...

2 reakcí na tento příspěvek Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

14.5.2010 v 09:41 | Nahoru | #13
jak píše assassin vypadá to na tlumič ze zx10r a ten už z výroby je dost měkkej (mám ho taky), přes zimu jsem jej rozebral (vyšroubuješ tu matku kolem pístu) a dal hustší olej aby to konečně fungovalo tak jak jsem si představoval a možná ještě zahustím protože při těhle teplotách ho musím více utahovat než byl v zimě (v zimě stačilo na polovinu rozsahu, dnes jsem 2 kliky před max).

(reakce na) Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

14.5.2010 v 09:46 | Nahoru | #14

Fugo>jak píše assassin vypadá to na tlumič ze zx10r a ten už z výroby je dost měkkej (mám ho taky), přes zimu jsem jej rozebral (vyšroubuješ tu matku kolem pístu) a dal hustší olej aby to konečně fungovalo tak jak jsem si představoval a možná ještě zahustím protože při těhle teplotách ho musím více utahovat než byl v zimě (v zimě stačilo na polovinu rozsahu, dnes jsem 2 kliky před max).



ono od tohodle si u hustejsich oleju nepomuzes, vetsinou maji ty huste oleje s teplotou dost velkej rozdil ve viskozite... proto ladici pouzivaj do tlumeni prevazne ridke oleje ala 5W a spis udelaji vetsi "tuhost" preciznejsim tlumicicim systemem tryska-jehla ... i to bych videl jako duvod toho ze ohlins dela pro tyhle OEM tlumice ten "race kit" te regulace.. spis nez aby doporucili hustejsi oleje... ale ja to resim taky hustejsim olejem a preklikanim na regulaci kdyz je zima:)

1 reakcí na tento příspěvek Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

14.5.2010 v 09:53 | Nahoru | #15
já tam nalil to co jsem měl po ruce, byla zima a tak nejblíž byl motorák do sněžný frézy 0W30, v zimě to vypadalo že bude ok jen mě nějak nedošlo že bude pracovat v jiný teplotě, takže prubnu hustší a uvidím, co se tak rozhlížím tak vidím zas motorák ale 10W40.

(reakce na) Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

14.5.2010 v 09:59 | Nahoru | #16

Fugo>já tam nalil to co jsem měl po ruce, byla zima a tak nejblíž byl motorák do sněžný frézy 0W30, v zimě to vypadalo že bude ok jen mě nějak nedošlo že bude pracovat v jiný teplotě, takže prubnu hustší a uvidím, co se tak rozhlížím tak vidím zas motorák ale 10W40.



jo vzhledem k tomu ze si to umis vymenit je ti celkem jedno jak ten olej dlouho udrzi svoje vlastnosti a tyhle veci na ktery se u tlumicovejch oleju do produkcnich stroju hraje... takze je to podle me celkem sumak:)

(M2T je celkem bezne pouzivanej oil pro treba seriove suzuki tlumice na okruhu )

Naposledy editováno 14.05.2010 10:00:33

Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

15.5.2010 v 19:02 | Nahoru | #17
tak a á ne ane najít čas abych se podívala jestli mám OEM a nebo normální Ohlins, zkusím ty vaše rady a pak dám vědět. Ale mám dojem že ten tlumič je prázdnej, neklade to vůbc žádnej odpor

1 reakcí na tento příspěvek Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

15.5.2010 v 21:00 | Nahoru | #18
Tam nemá nějaký štelovací kolečko?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

15.5.2010 v 21:32 | Nahoru | #19
Hiffson> má ale nic se nezmění když s tím šteluju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

16.5.2010 v 11:03 | Nahoru | #20
Windy> No to uchycení je divný, zkusil bych ho odmontovat od brejlí a hýbat s ním bez řízení. A když by to bylo v obou koncových nastaveních stejný tak do koše. Když ne tak to máš asi blbě namontovaný.
Optimální by asi bylo, kdyby mířil přímo vpřed a byl co nejdál od ložiska řízení.

Naposledy editováno 16.05.2010 11:09:00

Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

16.5.2010 v 11:26 | Nahoru | #21
zkoušel si ho za jízdy ?plnej plyn ať se trochu zvedne přední kolo !
i tyhle seriové musí pracovat dobře.
když budeš jezdit bez něj a pojedeš kudlu,tak to sakra poznáš že ho tam nemáš!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

16.5.2010 v 12:44 | Nahoru | #22

Hiffson>Windy> No to uchycení je divný, zkusil bych ho odmontovat od brejlí a hýbat s ním bez řízení. A když by to bylo v obou koncových nastaveních stejný tak do koše. Když ne tak to máš asi blbě namontovaný.
Optimální by asi bylo, kdyby mířil přímo vpřed a byl co nejdál od ložiska řízení.



no jo ,za chvíli si odkočím doů z práce na oběd. tak to místo jídla odmontuju a zkusím a pak písnu. Škoda že nestíhám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

16.5.2010 v 15:58 | Nahoru | #23
Windy> Jaký místo jídla? Vyprdni se na to, stejně bude týden pršet!

(reakce na) Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

16.5.2010 v 18:52 | Nahoru | #24

radi5>Nefunkční Öhlins jsem ještě neviděl.....


Tak nějak...
Najdi si firmu (na Moravě bych Ti poradil, ale v čechách nevím) kde je opravují, ta oprava bude okolo 1000 Kč, nesmysl ho vyhazovat...

(reakce na) Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

16.5.2010 v 20:21 | Nahoru | #25

Fugo>jak píše assassin vypadá to na tlumič ze zx10r a ten už z výroby je dost měkkej (mám ho taky), přes zimu jsem jej rozebral (vyšroubuješ tu matku kolem pístu) a dal hustší olej aby to konečně fungovalo tak jak jsem si představoval a možná ještě zahustím protože při těhle teplotách ho musím více utahovat než byl v zimě (v zimě stačilo na polovinu rozsahu, dnes jsem 2 kliky před max).



je to tak jak píšeš (seriovka ze ZX10R) ale s tím rozdílem, že tahle jakoby funkční parodie na ohlins při plně utaženém stavu je alespoň cítit v řídítkách a dokáže s vypětím všech sil zdolat prudké kmitnutí. Kdežto u Windy je úplně jedno jestli to utáhneš nebo povolíš .............. necítíš prostě nic ani při prudém kmitnutí. Chce to přinejmenším vyndat ven a mrknout na to.
Ale spíš to chce dát jinej (jakýkoliv) jen ne tohle (vyhodím to taky) - stojí totiž na silnici za pikaču (o okruhu nemluvě) ..... tedy ne úplně, je docela hezkej na pohled

1 reakcí na tento příspěvek Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

16.5.2010 v 21:23 | Nahoru | #26
tak milí a zlatí, tlumič jsem vyndala, otestovala a nechápu to. ale tlumí jako ďas
úplně povolenej jde docela lehce, úplně utaženej jsem měla co dělat abych s ním hnula.
Koukala jsem na něj a má všechno co má orig ohlins a našla jsem i doklad o nákupu.
takže co teď
???

mohlo by to být jedně uložením, že je na něj moc velká páka...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

16.5.2010 v 21:25 | Nahoru | #27

Hiffson>Windy> Jaký místo jídla? Vyprdni se na to, stejně bude týden pršet!

no jo nakonec jsem se tak dostala až teď večer... mimochodem to sutdený rizoto z poledne mě ještě te´d tlačí v bříšku příště půjdu radši za motorkou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

16.5.2010 v 21:35 | Nahoru | #28
Windy> co to dát ke mě (a obráceně) a vyzkoušet jak se chová v originálním uložení a ten můj klump u tebe????

Naposledy editováno 16.05.2010 21:36:50

(reakce na) Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

16.5.2010 v 21:45 | Nahoru | #29

Windy>tak milí a zlatí, tlumič jsem vyndala, otestovala a nechápu to. ale tlumí jako ďas
úplně povolenej jde docela lehce, úplně utaženej jsem měla co dělat abych s ním hnula.
Koukala jsem na něj a má všechno co má orig ohlins a našla jsem i doklad o nákupu.
takže co teď
???

mohlo by to být jedně uložením, že je na něj moc velká páka...



Moc malá páka tam bude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ohlins kurnik a netlumí, jak to?

16.5.2010 v 21:45 | Nahoru | #30
senior> klidně můžu ti ho v Brně půjčit... když mi na něj budeš hodnej

a další věc je... dát ho trošku jinak.
te´d je chycenej dost hloupě na držáček klaksonu
mám dva návrhy kam ho posunout aby nebyl tak šikmo...
co myslíš?

Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Držák horního kufru Ducati Monster ... Ducati Monster 695 Neu94 0 11.5.2024 v 19:49 Neu94
Ducati Monster 695 přestala startovat Ducati Monster 695 blahi 7 5.7.2023 v 19:04 pma1
Vybíjení baterie [1, 2] Ducati Monster 695 __unq__ 44 26.5.2023 v 16:28 jack.fx
Výměna kapaliny a odvzdušnění spojk... Ducati Monster 695 __unq__ 8 19.7.2022 v 10:30 __unq__
Kryt sedla spolujezdce Ducati Monster 695 Šnek82 0 3.10.2021 v 17:00 Šnek82


TOPlist