globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: mam tu žábu chvili a uz me sere...
 
1.5.2010 v 20:45
Kawa ZX 10R 2005 ... nastartuju a po vterine chcipne diky imobilizeru ...klicek je origo a motorka jela naposledy pred vice jak dvema lety,dva roky stala v garazi bez baterky.existuje nejakej figl jak ji vdechnout zivot aniz bych musel menit jednotku? ... cervenej klicek neniiii ...

mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 17:33 | Nahoru | #61
pro ty kteri chteji vedet cim to bylo ....nevim,vykuchal jsem komplet elektriku od spinacky k jednotce a prostrikal,pak vyresetoval dle bubakovo navodu jednotku a po zkompletovani chytla na prvni cuk ...

1 reakcí na tento příspěvek mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 17:38 | Nahoru | #62
jaký je ten bubakův návod?

(reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 17:51 | Nahoru | #63
Dolph-cz> dal mi typ kde sehnat servisni manual a mel se mnou trpelivost pri nocnim dlouhem rozhovoru ...vic hlav vic vi ...

1 reakcí na tento příspěvek mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 17:55 | Nahoru | #64
tak gratuluju... a já už jsem ti sehnal ty dveře....

mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 18:05 | Nahoru | #65
Gratulace k zabicce i k vyreseni problemu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 18:12 | Nahoru | #66
lubin> neva treba se budou nekomu hodit...me stacilo zamknout ty u myho auta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 18:28 | Nahoru | #67

lumberjack1>takze nejvetsi dik BUBRAKOVI ... do predevcira jsem ho bral s rezervou,dnes ho uz beru vazne



Zas to neprehanej. Ja rad kazdymu pomuzu, ale taky si rad udelam srandu, at z Hondy nebo z V2. Az budu mit Hondu, tak to bude zas jinak.

mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 18:30 | Nahoru | #68
Bezva! Byla by jí škoda v rohu garáže!!

(reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 18:36 | Nahoru | #69
Bubrak ZX10R> mam oboje hondu i kawu,suzu jsme uz mel nekolikrat ale yama mi nesmi do baraku ....zatim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 18:39 | Nahoru | #70
lumberjack> mě by ale stejně docela zajímalo čím to bylo... sahal jsi jen na elektriku?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 18:41 | Nahoru | #71
Windy> jojo jen na elektriku ...ale pred svetla jsem ji postavil veeelikou sekeru aby vedela co ji ceka kdyz nezavrci

(reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 18:50 | Nahoru | #72
lumberjack1> tak je to jasný, spravilo se to tou sekerou škoda žes to nerozebíral postupně. Mimochodem a ten manuál jsi odněkud stáhnul?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 18:52 | Nahoru | #73

lumberjack1>Windy> jojo jen na elektriku ...ale pred svetla jsem ji postavil veeelikou sekeru aby vedela co ji ceka kdyz nezavrci



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 19:26 | Nahoru | #74
Bubrak ZX10R> ty hele, asi budeš vážně šikovnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 19:30 | Nahoru | #75

Windy>Bubrak ZX10R> ty hele, asi budeš vážně šikovnej



Ale prd. Jen sem mu dal odkaz na manual a napsal jak se cca vyblika diagnostika. Navic to mozna bylo nejakou oxidaci v kontaktech. Takze moje zasluha je minimalni, to i ta sekyrka ma vetsi.

(reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 20:08 | Nahoru | #76
Bubrak ZX10R> jasně jasně já si stejně z Honzíka vymámím jak to bylo

ale je fakt že ten samoopravovací efekt znám. Funguje mi to i na jiný věci: to co kytky od doby co mám vedle nich ležet nůžky vydrží (myslím mojí péči) je neuvěřitelný
a na počítače v kanclu používám zásadně domluvu. Funguje to v 90 procentech případů (zbylý přípdy řeším tím že zasunu vykopnutou zásuvku)

ale tak mě napadá, kdyby to nakonec byla řídící jednotka, to se musí koupit nová? a nebo se dá vzít i z jiný (rozbitý) motorky?

2 reakcí na tento příspěvek mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 20:12 | Nahoru | #77
z rozbyty motorky to jde ale musis mit k tomu klice a zamky a vse vymenit nebo koupit novou a nechat ji v kawe nahrat ...vse je dost draha sranda,nebo koupit ignitech coz bych asi volil ja kdyby to bylo ECU

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 20:15 | Nahoru | #78

lumberjack1>z rozbyty motorky to jde ale musis mit k tomu klice a zamky a vse vymenit nebo koupit novou a nechat ji v kawe nahrat ...vse je dost draha sranda,nebo koupit ignitech coz bych asi volil ja kdyby to bylo ECU



tak uz si to projel?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 20:17 | Nahoru | #79
lumberjack1> takže v obou případech dost velká investice hm.
ehm omlouvám se za UBO, ale co je ignitech?

(reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 20:23 | Nahoru | #80
Bubrak ZX10R> jeste ne,zitra hodim plasty a prezuju backory,tyhle uz jsou nejaky kamenny ...navic u nas chcije jak z konve

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 20:25 | Nahoru | #81
Windy> vyrabej jednotky motorky a prej jsou celkem sikovni ....

(reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 20:59 | Nahoru | #82
lumberjack1> já koukala na ty jejich stránky ale nějak jsme to nepochopila. na tohle asi fakt nemám škoda.
četla jsem někde jak to kluci programujou a dost by mě zajímalo jak to celý probíhá. jenže se na to nemám kam jet kouknout. a kupovat si kvůli tomu tuhle vzteklou příšeru se mi nechce

1 reakcí na tento příspěvek mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 21:02 | Nahoru | #83
povídej,kde byla chyba???já mám sice us verzi bez imob.ale zajímá mě to

mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 21:05 | Nahoru | #84
Taky gratuluji,mám rád dobrý konce....

mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 21:05 | Nahoru | #85
Taky jsem měl teď dobrý zápich s imobilizerem.Prodával jsem moji Hondu 929 a do poslední chvíle mi nedělala žádný problém se startováním ani při jízdě.Jakmile si pro ni dojel kupec(naštěstí kamarád)tak jsem mu dal druhý klíček(master)na kroužek s klíčkem,který jsem normálně používal a byl vyroben podle master klíčku,vyřídili jsme formality a když chtěl odjet tak moto nechtěla na první pokus nastartovat.Chytla až na druhý pokus a to tak,že se jí moc nechtělo.Nicméně na ní odjel a protože si dodělával papíry tak ji měl asi 3týdny v garáži aniž by na ni jezdil.Dodělal si noty a celý natěšený,že se pojede projet došel do garáže a moto se zase při startu chovalo divně a při jízdě vynechávala,několikrát při jízdě zdechla apod.Napsal mi,že problémy přetrvávají tak jsem mu řekl,že to bude pravděpodobně problém s relátkem na palivovém čerpadle-slabina tohoto modelu Hondy.Byl s tím v Hondě,kde mu motorku prolezli a řekli,že je moto komplet v pořádku jen to relátko bude v háji.Tak si ho rovnou objednal(820,-) a stavil se,že se domluvíme na nějaké kompenzaci za vzniklé problémy.Protože relátko dálkových světel je u tohoto modelu stejné jako relátko na fuel čerpadlo,prohodily jsme je a závada dále přetrvávala.Tím jsem relátko vyloučil a šel po drátech od HISSky.Asi púl hoďky jsme se v tom rejpali a pak jsme přišli na to,že ten druhý klíček přidělaný na kroužku klíčku vsunutém do spínačky ruší HISSku.Klíček jsme oddělali,moto šlape jak má,kamoš objednávku na relátko zrušil a už jen jezdí a jezdí.

Podotýkám,že klíček vyrobený podle masteru byl načipován společně s motorkou u ofiko dealera Honda Brno.

2 reakcí na tento příspěvek mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 21:10 | Nahoru | #86
Mám pro teme jednu špatnou zprávu. Pokud jsi nezjistil přesně čím to je (a to mi věř, že mě to velice mrzí), čekej v budoucnu obdobný problém. Mám úplně stejný problém s autem. Jedná se o Seat ibiza. Má úplně stejnou diagnozu jako ty máš s moto. Jednou za čas, třeba za 3 měsíce začně dělat toto: nastartuji a po sekundě zdechne, znovu nastartuji a znovu zdechne a pořád dokola. Třeba i patnáctkrát za sebou. Někdy na potřetí chytne, někdy na po páté........někdy nikdy a musí mě odtáhnout. Vždy do 500m když mě táhne zkusím nastartovat a na po druhé nebo třetí naskočí a běží jak hodinky. Je to jediný způsob jak se to zprovozní. Když do toho startování přidám plyn, otačky vyletí nahoru a přesně po té sekundě zdechne jako by jsi ji vypnul klíčkem. Žádné tarokování, žádný náznak ve zvuku motoru, prostě vypne. Měl jsem to ve dvou servisech (i u seatu) a nemají šajnu co to je. Diagnostka je pořádku, nic neukazuje. Všechny možné čídla jsem rozpnul, pročistil, přestříkal a nic. Až nadejde období stavět si hlavu, začně si stavět hlavu. Dělá to tak týden, pak to přejde a 3 měsíce nebo klidně i půl roku chodí jak hodiny. A teď se podrž, je to ročník 95, stříkačka a imibilizér to nemá . Nikdy není problém při jízdě. Když naskocí a po sekundě nezdechne jede až do vypnutí klíčkem. Záhada, která jak mi řekli v servisech až do totálního selhání toho co se kazí nejde zjisti.............

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 21:13 | Nahoru | #87
martyzx10r> uz jsem to psal ...rozborka sborka komplet elektriky a vse zmerit a vycistit po te reset jednotky do tovarniho nastaveni a funguje to ...asi jedno s druhym protoze ac el.byla celkem v susu tak sem tam nejaka oxidace byla ...

(reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 21:16 | Nahoru | #88
lan> tohle mi delal kdysi escort a pomohlo az vymena komplet dratu a konektoru elektriky k motoru ...

mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 21:18 | Nahoru | #89
tak hlavně že už žabka maká a opatrně chlape

(reakce na) mam tu žábu chvili a uz me sere...

2.5.2010 v 21:25 | Nahoru | #90

lumberjack1>martyzx10r> uz jsem to psal ...rozborka sborka komplet elektriky a vse zmerit a vycistit po te reset jednotky do tovarniho nastaveni a funguje to ...asi jedno s druhym protoze ac el.byla celkem v susu tak sem tam nejaka oxidace byla ...



Tezko asi rict no, treba po 2 letech bez baterie neco jednotka postrada a ten reset potrebuje, mozna.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist