Třeba to XJ600, to vydrží všechno a na začátek to není nějaká střela...
2 reakcí na tento příspěvek Je GSF 400 vhodná do začátku?
za mě doporučuju.. jelo to stejně jako GS 500 akorát sem s ní udělal daleko větší parádu.
náhradní díly nejsou problém dle mého.. vše mi v suzuki brno dodaly do týdne z německých skladů.. navíc řetěz,rozety,rozvoďák,filtry,páčky,gufera,baterka,altík,dobíjení atd jsou naprosto běžný věci k sehnání...
nevím proč se pořád řeší nedostatek náhradních dílů.. generálku motoru stejně nikdo nikdy se svojí motorkou nedělal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?
gsx goes to cbr>
nevím proč se pořád řeší nedostatek náhradních dílů.. generálku motoru stejně nikdo nikdy se svojí motorkou nedělal
Kamos mel kdysi pred 8-9 rokama FZR 400 ten by ti povykládal jak je snadný sehnat treba ventily
1 reakcí na tento příspěvek Je GSF 400 vhodná do začátku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?
gsx goes to cbr>měl jsem GSX400f 4válec 16v hned po simsonu a pár km na jawě 350..
za mě doporučuju.. jelo to stejně jako GS 500 akorát sem s ní udělal daleko větší parádu.
náhradní díly nejsou problém dle mého.. vše mi v suzuki brno dodaly do týdne z německých skladů.. navíc řetěz,rozety,rozvoďák,filtry,páčky,gufera,baterka,altík,dobíjení atd jsou naprosto běžný věci k sehnání...
nevím proč se pořád řeší nedostatek náhradních dílů.. generálku motoru stejně nikdo nikdy se svojí motorkou nedělal
A ceny?
Ymps>Jako o šestkovém banditu jsem uvažoval ale nevím jestli to nebude na mě trochu moc do začátku... Ta Yamaha XJ 600 s Honda CB 500 se mi moc nelíbí... jsou takové nemastné neslané. ER5 a ten šetkový bandit fakt vypadjí už více k světu. A dá se z er5 a bandita 600 vybrat slušný kus do 50 000? tady jich pár je ale nevím jak s kvalitou :(
Ceny jsou hodně nízko a pokud nebudeš spěchat, tak musíš sehnat do téhle částky i vcelku luxusní kousky. Kdyžtak sebou si vzít někoho kdo to prohlídne a hlavně nespěchat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?
dneska bych si je koupil z německa sám za 550kč kus
na čemkoliv jiným to nebudes cenou lepší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?
regulátor dobíjení ignitech 2500
nemyslím že bude měnit kliku po týdnu ježdění
1 reakcí na tento příspěvek Je GSF 400 vhodná do začátku?
A k dotazu, čtyřstovka není tak rozšířená a dostupnost dílů není tak dobrá. Proto bych raději šel do nějaký pětistovky nebo šestpade.
Naposledy editováno 29.04.2010 12:43:48
1 reakcí na tento příspěvek Je GSF 400 vhodná do začátku?
Mel jsem typ oficialne dovazeny do Nemecka, takze s nahradnima dilama nebyl problem. Napr. rozvodak tu byl objednan u Suzuki do asi 4 dnu. Packy, filtry, retezova sada, ma stejne jako ostatni motorky.
Kdyz se delal rozvodak, planovalo se (mel na jednom valci o dost mensi kompresni tlaky) ze se udela mensi GO, takze i ventily, pripadne voditka i sedla, tesnici gufirka, nic nebylo problem sehnat do tydne.
Musis ale mit asi stesti na dobrej kus a ne najaky pospravovany vrak.
Naposledy editováno 29.04.2010 14:05:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?
Mrzout>Hlavne ne Bandasku 600 v zivote jsem na horsi japonsky motorce nejel a nikdy si to uz nechci zopaknout...
Může,prosím tuhle zkušenost něják rozepsat?
Kdyby to totiž opravdu bylo tak jak říkáš,tak by to nikdo pomalu ani nekoupil.Já už nějákou tu řádku strojů sedlal ve všech možných objeme,ale Bandaska je príma univerzál.
A kdybych si měl vybrat xj,nebo Bandita,tak jasná volba=>Bandit.Pro mě je to lepší stroj,Xj teda stejně jako bandit nejede,vzhled je věc subjektivní,ale XJ je už trošičku archaická mašinka(po designové stránce).Navíš mě přišla na mou postavu až příliš malá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?
Venca00>Může,prosím tuhle zkušenost něják rozepsat?
Kdyby to totiž opravdu bylo tak jak říkáš,tak by to nikdo pomalu ani nekoupil.Já už nějákou tu řádku strojů sedlal ve všech možných objeme,ale Bandaska je príma univerzál.
A kdybych si měl vybrat xj,nebo Bandita,tak jasná volba=>Bandit.Pro mě je to lepší stroj,Xj teda stejně jako bandit nejede,vzhled je věc subjektivní,ale XJ je už trošičku archaická mašinka(po designové stránce).Navíš mě přišla na mou postavu až příliš malá.
Kdybych si mel vybrat jakyhokoliv 6kovyho nahace tak tych bral Horneta nebo FZ6
Bandit nejede. Sorry ale na to abych se sportovne svez a mel na to pouzitelny minimalni spektrum otacek? Ne diky. Radis nahorou a dolu jako blbej. Motor je slabouckej. Mozna se ochotne vytaci ale spis mi svym projevem pripomina dvoutakt. Ten motor ma pseudospodek chvilku jede, pak toci a pak se chytne.
Brzdy - kapitola sama pro sebe - i pri pouziti poradnejch sintrovanejch desek, tak ta motorka proste nebrzdi. Pri sportovnejsim jezdeni vylozene zgumovati brzdy.
Jediny plus je vzhled ale to je asi tak vsechno.
Bandaska je mozna univerzal co neumi nic poradne ale jedinej univerzal je pro mne mezi nahacema Hornet.
Mluvim o 600 ne o 650 ta na tom motorove bude asi lip...
O XJ mluvit nebudu to je jeste o stupninek pod Banditem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?
Mrzout>Kdybych si mel vybrat jakyhokoliv 6kovyho nahace tak tych bral Horneta nebo FZ6
Bandit nejede. Sorry ale na to abych se sportovne svez a mel na to pouzitelny minimalni spektrum otacek? Ne diky. Radis nahorou a dolu jako blbej. Motor je slabouckej. Mozna se ochotne vytaci ale spis mi svym projevem pripomina dvoutakt. Ten motor ma pseudospodek chvilku jede, pak toci a pak se chytne.
Brzdy - kapitola sama pro sebe - i pri pouziti poradnejch sintrovanejch desek, tak ta motorka proste nebrzdi. Pri sportovnejsim jezdeni vylozene zgumovati brzdy.
Jediny plus je vzhled ale to je asi tak vsechno.
Bandaska je mozna univerzal co neumi nic poradne ale jedinej univerzal je pro mne mezi nahacema Hornet.
Mluvim o 600 ne o 650 ta na tom motorove bude asi lip...
O XJ mluvit nebudu to je jeste o stupninek pod Banditem...
Tady se ale bavíme ve srovnání toho co vybírá zakladatel vlákna,ne o FZ6 a Hornetu(to by bych potom volil stejně jako ty) ale myslím,že oproti XJ apod. vzduháčům jede Bandit nejlíp.
Mám na tuhle motorku jjinej názor než ty,pravda do 6tis je línej,ale potom to už vcelku jede.Takovejch motorek ,kde je využitelný pásmo otáček strašně úzkký je daleko více.A nejen Bandit má slabé brzdy.
Hádat se nemá canu,každej má svůj názor,ale že napíšeš že jsi na horší japonský motorce nejel,to jsi toho asi moc nevyzkoušel.
Naposledy editováno 29.04.2010 14:43:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?
Venca00>Tady se ale bavíme ve srovnání toho co vybírá zakladatel vlákna,ne o FZ6 a Hornetu(to by bych potom volil stejně jako ty) ale myslím,že oproti XJ apod. vzduháčům jede Bandit nejlíp.
Mám na tuhle motorku jjinej názor než ty,pravda do 6tis je línej,ale potom to už vcelku jede.Takovejch motorek ,kde je využitelný pásmo otáček strašně úzkký je daleko více.A nejen Bandit má slabé brzdy.
Hádat se nemá canu,každej má svůj názor,ale že napíšeš že jsi na horší japonský motorce nejel,to jsi toho asi moc nevyzkoušel.
FZ6, XJ600, 9/6 Horneta, B6, CBR6F /RR, VFR800Fi/Vtec, TL1000S, ZX7R, ZX6R, R6, NSR...
Par jich bylo...
To uz bych radsi tu 400 ale VFR