globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je GSF 400 vhodná do začátku?
 
29.4.2010 v 10:55
Zdravím, chystám se opustit skútr a přesedlat na něco co je trochu silnější. Pročetl jsem si tady dost diskuzí a uvažoval jsem o Hondě CB 500 nebo Suzuki GS 500 nebo 650. Dvácy jsem zavrhl rovnou jelikož bych ji stejně za rok prodal a myslm že by mi ani nestčila jelikož najezdím tak 60% ve dvou ne zrovna po rovinkách. A teď k samotnému dotazu je podle vás GSF 400 bandit vhodná pro začátečníka který ma zkušenost jen na fichtlu/simsonu a nějakém tom scootu? A popř. jak je to u téhle motorky s cenou dílů+dostupnost a spolehlivostí? Díky za názory
Předchozí
1 2
Následující

Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 10:57 | Nahoru | #1
neeeeeee

Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 11:04 | Nahoru | #2
copak pro začátečníka tu bude dobrý, nicméně motorek na výběr a pak třeba i dílů bude poskrovnu...mrkni na ty 500ky nebo klidně na 600 Bandasku či XJ600

Naposledy editováno 29.04.2010 11:06:30

Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 11:05 | Nahoru | #3
do začátku se vhodný všechno, jde jen oto jak budeš jezdit

Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 11:08 | Nahoru | #4
za mě XJ 600. Pohodlná, nenáročná motorka na který se dá jezdit i ve dvouch.

Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 11:14 | Nahoru | #5
To 4kilo je japonská verze a podle mne to není zrovna hvodná volba (nemyslím tím jízdu na ní) a někdy se na to ne zrovna dobře shánějí náhradní díly, navíc výběr motorek v dobrým stavu nebude zrovna velkej. Ideální volba CB500, GS500 nebo ER-5, ušetříš si tak hodně starostí a nervů a budeš spokojenej.

Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 11:14 | Nahoru | #6
Tak Bandita 400 bys vyměnil po sezoně stejně jak tu dvácu... Kup si radši nějaků pětku, nebo šestku... A myslím si že bandit 400 není vhodný vzhledem k dostupnosti dílů...
Třeba to XJ600, to vydrží všechno a na začátek to není nějaká střela...

Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 11:26 | Nahoru | #7
Jak psali ostatní výše, 4-ku bandita ne, jedině za podmínky že bys k němu měl druhýho na díly, je jich tu sakra málo, navíc je to letitej (výroba 89-97) a vysokootáčkovej stroj (tušim až 18tis ot.). Kup nějaký pětikilo, odjezdi na něm sezónu a příští rok budeš mít jasno.

Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 11:36 | Nahoru | #8
A na ten začátek se dá zvládnout i 6kovej Bandit a máš klid a nebudeš ho mít potřebu měnit ani za ten rok .... to je taková zlatá střední cesta.

2 reakcí na tento příspěvek Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 11:40 | Nahoru | #9
měl jsem GSX400f 4válec 16v hned po simsonu a pár km na jawě 350..
za mě doporučuju.. jelo to stejně jako GS 500 akorát sem s ní udělal daleko větší parádu.
náhradní díly nejsou problém dle mého.. vše mi v suzuki brno dodaly do týdne z německých skladů.. navíc řetěz,rozety,rozvoďák,filtry,páčky,gufera,baterka,altík,dobíjení atd jsou naprosto běžný věci k sehnání...

nevím proč se pořád řeší nedostatek náhradních dílů.. generálku motoru stejně nikdo nikdy se svojí motorkou nedělal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 11:48 | Nahoru | #10

gsx goes to cbr>
nevím proč se pořád řeší nedostatek náhradních dílů.. generálku motoru stejně nikdo nikdy se svojí motorkou nedělal



Kamos mel kdysi pred 8-9 rokama FZR 400 ten by ti povykládal jak je snadný sehnat treba ventily

1 reakcí na tento příspěvek Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 11:48 | Nahoru | #11
Jako o šestkovém banditu jsem uvažoval ale nevím jestli to nebude na mě trochu moc do začátku... Ta Yamaha XJ 600 s Honda CB 500 se mi moc nelíbí... jsou takové nemastné neslané. ER5 a ten šetkový bandit fakt vypadjí už více k světu. A dá se z er5 a bandita 600 vybrat slušný kus do 50 000? tady jich pár je ale nevím jak s kvalitou :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 11:49 | Nahoru | #12

gsx goes to cbr>měl jsem GSX400f 4válec 16v hned po simsonu a pár km na jawě 350..
za mě doporučuju.. jelo to stejně jako GS 500 akorát sem s ní udělal daleko větší parádu.
náhradní díly nejsou problém dle mého.. vše mi v suzuki brno dodaly do týdne z německých skladů.. navíc řetěz,rozety,rozvoďák,filtry,páčky,gufera,baterka,altík,dobíjení atd jsou naprosto běžný věci k sehnání...

nevím proč se pořád řeší nedostatek náhradních dílů.. generálku motoru stejně nikdo nikdy se svojí motorkou nedělal



A ceny?

(reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 11:57 | Nahoru | #13

Ymps>Jako o šestkovém banditu jsem uvažoval ale nevím jestli to nebude na mě trochu moc do začátku... Ta Yamaha XJ 600 s Honda CB 500 se mi moc nelíbí... jsou takové nemastné neslané. ER5 a ten šetkový bandit fakt vypadjí už více k světu. A dá se z er5 a bandita 600 vybrat slušný kus do 50 000? tady jich pár je ale nevím jak s kvalitou :(



Ceny jsou hodně nízko a pokud nebudeš spěchat, tak musíš sehnat do téhle částky i vcelku luxusní kousky. Kdyžtak sebou si vzít někoho kdo to prohlídne a hlavně nespěchat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 12:07 | Nahoru | #14
racek> Dva výfukový se mi uštíply a do týdne za 1600kč kus..
dneska bych si je koupil z německa sám za 550kč kus
na čemkoliv jiným to nebudes cenou lepší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 12:10 | Nahoru | #15
Ymps> čeho myslíš ceny? kolečko 300 rozeta 700 řetěz 3000 páčky 250 filtr 160
regulátor dobíjení ignitech 2500

nemyslím že bude měnit kliku po týdnu ježdění

(reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 12:15 | Nahoru | #16
gsx goes to cbr> Myslel jsem ceny obecně jestli to je průměr nebo když to je japonská verze jestli nejsou dražší než třeba na GS

1 reakcí na tento příspěvek Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 12:18 | Nahoru | #17
za me treba i zr-7.. da se sehnat za tech 50000... je to ctyrval, je to celkem hodny a i chybky to odpousti celkem ochotne

(reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 12:22 | Nahoru | #18
gsx goes to cbr> možná je to tedka lepsí, ale drív to fakt neslo. Nehádám se, jenom konstatuju

Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 12:37 | Nahoru | #19
Za mě CB500 Je to super motka, držák, poslušná, pohodlná a Honda má dostupný díly.
A k dotazu, čtyřstovka není tak rozšířená a dostupnost dílů není tak dobrá. Proto bych raději šel do nějaký pětistovky nebo šestpade.

Naposledy editováno 29.04.2010 12:43:48

Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 12:41 | Nahoru | #20
Po dvacce jsem hopnul na polotučného Bandita a pohoda!Nenáročná a hodná mašina,ale když chceš,tak to jede.

(reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 12:43 | Nahoru | #21
crteczech> nevypadá špatně jen ten rozpočet je fakt k těm cenám na těsno když bych připočítal počáteční investici...

Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 13:02 | Nahoru | #22
za mě teda XJ, jsou cenama níž než Bandasky a jedou +- stejně...zbyde víc peněz na výstroj

1 reakcí na tento příspěvek Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 13:08 | Nahoru | #23
Hlavne ne Bandasku 600 v zivote jsem na horsi japonsky motorce nejel a nikdy si to uz nechci zopaknout...

Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 14:04 | Nahoru | #24
Ahoj, ja jsem na GSF400 zacinal, najel jsem na ni asi 20 tisic km a byla to bezproblemova motorka. Mel jsem ji 2 sezony. Presel jsem na nej z Jawy350. Po tech dvou letech to bylo ale na cestovani ve dvou male.

Mel jsem typ oficialne dovazeny do Nemecka, takze s nahradnima dilama nebyl problem. Napr. rozvodak tu byl objednan u Suzuki do asi 4 dnu. Packy, filtry, retezova sada, ma stejne jako ostatni motorky.
Kdyz se delal rozvodak, planovalo se (mel na jednom valci o dost mensi kompresni tlaky) ze se udela mensi GO, takze i ventily, pripadne voditka i sedla, tesnici gufirka, nic nebylo problem sehnat do tydne.

Musis ale mit asi stesti na dobrej kus a ne najaky pospravovany vrak.

Naposledy editováno 29.04.2010 14:05:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 14:19 | Nahoru | #25

Mrzout>Hlavne ne Bandasku 600 v zivote jsem na horsi japonsky motorce nejel a nikdy si to uz nechci zopaknout...


Může,prosím tuhle zkušenost něják rozepsat?
Kdyby to totiž opravdu bylo tak jak říkáš,tak by to nikdo pomalu ani nekoupil.Já už nějákou tu řádku strojů sedlal ve všech možných objeme,ale Bandaska je príma univerzál.
A kdybych si měl vybrat xj,nebo Bandita,tak jasná volba=>Bandit.Pro mě je to lepší stroj,Xj teda stejně jako bandit nejede,vzhled je věc subjektivní,ale XJ je už trošičku archaická mašinka(po designové stránce).Navíš mě přišla na mou postavu až příliš malá.

Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 14:25 | Nahoru | #26
Měl jsem Banditu čtyřku asi sezonu a je to naprosto super motorka, na začátek a takový to rozjíždění se je to ideál, sice jako každej čtyřválec se to chová, že dole to je mrtý, ale jakmile se to dostane nad 8 tisíc tak to jede jako z praku a pětikila typu GS, CB a ER5 ty se těžko nja to hrabali. Jen je to pak trošku horší s dílama, já měl trochu problém něco na to sehnat, ale dá se všechno, jen prostě za origo díly musíš zaplatit těžkou vatou. Jinak za jízdní vlastnosti a spolehlivost dávam za jedna Záleží už jen na tobě, co si vybereš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 14:29 | Nahoru | #27

Venca00>Může,prosím tuhle zkušenost něják rozepsat?
Kdyby to totiž opravdu bylo tak jak říkáš,tak by to nikdo pomalu ani nekoupil.Já už nějákou tu řádku strojů sedlal ve všech možných objeme,ale Bandaska je príma univerzál.
A kdybych si měl vybrat xj,nebo Bandita,tak jasná volba=>Bandit.Pro mě je to lepší stroj,Xj teda stejně jako bandit nejede,vzhled je věc subjektivní,ale XJ je už trošičku archaická mašinka(po designové stránce).Navíš mě přišla na mou postavu až příliš malá.


Kdybych si mel vybrat jakyhokoliv 6kovyho nahace tak tych bral Horneta nebo FZ6
Bandit nejede. Sorry ale na to abych se sportovne svez a mel na to pouzitelny minimalni spektrum otacek? Ne diky. Radis nahorou a dolu jako blbej. Motor je slabouckej. Mozna se ochotne vytaci ale spis mi svym projevem pripomina dvoutakt. Ten motor ma pseudospodek chvilku jede, pak toci a pak se chytne.
Brzdy - kapitola sama pro sebe - i pri pouziti poradnejch sintrovanejch desek, tak ta motorka proste nebrzdi. Pri sportovnejsim jezdeni vylozene zgumovati brzdy.
Jediny plus je vzhled ale to je asi tak vsechno.
Bandaska je mozna univerzal co neumi nic poradne ale jedinej univerzal je pro mne mezi nahacema Hornet.
Mluvim o 600 ne o 650 ta na tom motorove bude asi lip...
O XJ mluvit nebudu to je jeste o stupninek pod Banditem...

Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 14:41 | Nahoru | #28
Jestli máš z 6ky respekt tak vřele doporučuju GS 500E udělá téměř stejnou práci jako bandaska400 a navíc jsou jich mraky a vypadají pořád pěkně i v té záplavě high-tech strojů dneška

Naposledy editováno 29.04.2010 14:52:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 14:43 | Nahoru | #29

Mrzout>Kdybych si mel vybrat jakyhokoliv 6kovyho nahace tak tych bral Horneta nebo FZ6
Bandit nejede. Sorry ale na to abych se sportovne svez a mel na to pouzitelny minimalni spektrum otacek? Ne diky. Radis nahorou a dolu jako blbej. Motor je slabouckej. Mozna se ochotne vytaci ale spis mi svym projevem pripomina dvoutakt. Ten motor ma pseudospodek chvilku jede, pak toci a pak se chytne.
Brzdy - kapitola sama pro sebe - i pri pouziti poradnejch sintrovanejch desek, tak ta motorka proste nebrzdi. Pri sportovnejsim jezdeni vylozene zgumovati brzdy.
Jediny plus je vzhled ale to je asi tak vsechno.
Bandaska je mozna univerzal co neumi nic poradne ale jedinej univerzal je pro mne mezi nahacema Hornet.
Mluvim o 600 ne o 650 ta na tom motorove bude asi lip...
O XJ mluvit nebudu to je jeste o stupninek pod Banditem...


Tady se ale bavíme ve srovnání toho co vybírá zakladatel vlákna,ne o FZ6 a Hornetu(to by bych potom volil stejně jako ty) ale myslím,že oproti XJ apod. vzduháčům jede Bandit nejlíp.
Mám na tuhle motorku jjinej názor než ty,pravda do 6tis je línej,ale potom to už vcelku jede.Takovejch motorek ,kde je využitelný pásmo otáček strašně úzkký je daleko více.A nejen Bandit má slabé brzdy.
Hádat se nemá canu,každej má svůj názor,ale že napíšeš že jsi na horší japonský motorce nejel,to jsi toho asi moc nevyzkoušel.

Naposledy editováno 29.04.2010 14:43:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GSF 400 vhodná do začátku?

29.4.2010 v 14:48 | Nahoru | #30

Venca00>Tady se ale bavíme ve srovnání toho co vybírá zakladatel vlákna,ne o FZ6 a Hornetu(to by bych potom volil stejně jako ty) ale myslím,že oproti XJ apod. vzduháčům jede Bandit nejlíp.
Mám na tuhle motorku jjinej názor než ty,pravda do 6tis je línej,ale potom to už vcelku jede.Takovejch motorek ,kde je využitelný pásmo otáček strašně úzkký je daleko více.A nejen Bandit má slabé brzdy.
Hádat se nemá canu,každej má svůj názor,ale že napíšeš že jsi na horší japonský motorce nejel,to jsi toho asi moc nevyzkoušel.


FZ6, XJ600, 9/6 Horneta, B6, CBR6F /RR, VFR800Fi/Vtec, TL1000S, ZX7R, ZX6R, R6, NSR...
Par jich bylo...
To uz bych radsi tu 400 ale VFR
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist