Tak jsem to rozdělal. Chtělo to nádrž dolů, pak část airboxu a taky karbece. Samozřejmě taky že část kapotáže. Pak jsem povolil dvě sedmičky a startér vymontoval. Jinak jeden kabel vede přímo k baterii a druhý ke spouštěcímu relé-oba dva kabely šli sundat bez problémů - bál jsem se skřípání kabelu atd. :/ Rozdělal jsem relé a zjistil jsem že jeden uhlík se nějak nevysouvá kvůli bužírce co je na kablíku od uhlíku. Celý jsem to prostříkal kontaktolem a zprovoznil. Ještě jsem vyčistil drážky a vedení uhlíků. Pak jsem to skompletoval a chystám se ho dát zpět na moto. Ale ouhle :( je to samozřejmě na tisícihranu a ten je vlastně v normálním kolečku který pohání řetěz a celý se to hejbe. Nasadit to nešlo a kdyby se to povedlo tak by to nemuselo být to pravé ořechové a proto musel jít dolů i ten levý blok motoru. Sundal jsem teda klín a pak vypustíl olej a pak to šlo dolů. Co mě překvapilo je to, že zapalování je v olejové lázni. Nasadil jsem tisícihran a znova dal na příruby silikon a dal vše zpět. motku jsem dal celou do kupy a ještě vyčistil vzduchový filtr a zatím je vše ok.. Olej neteče a startuje jako nová. Všem děkuji za rady a ostatním: Jestli budete mít stejný problém vůbec se nebojte jít sami do opravy - opravdu to není těžké