Požadavky:
- 1.9 TDI (asi)
- ročník 2000 a nahoru
- nechci Kombi
- kůže by mi nevadila )) hodně se mi to líbí, jenže to by bylo trošku drááž...
Jinak přemýšlel jsem mezi Passatem, Golfem nebo Ochcávkou.
Nejvíce se mi líbí Passat
co říkáte vy? Případně jestli někdo bude tak za měsíc prodávat něco...ať hodí nabídku
fockewulf> jj, tady se zeptat jaké auto, tak ztoho vyjde, že na rychlost je nejmenší zlo Thrust SSC a do terénu se nejvíc hodí T-80, protože nemusíš řešit stromy v "cestě" a uděláš si ze stromů cestu
no vsak jo... a co by sis jaako chtel koupit do terenu...
Najedu deset tisic rocne.
ale presto kdyz ted vybiram, tak chci to TDI, protoze uz musim obcas jet delsi trasy a tech 5litru, to je mazec, na to jak to jede. Bojim se turba, vahy vzduchu atd, to je jasny. U benzinaku to je snazsi. Ale pres to .. ten pomer rkoutaku a spotreby, ten me hodne tahne.
Navic koncern nema moc dobry benziny. 1.6 74kw 8v tatovi po 130tis zacal zrat dost olej, ve 140tis foukla hlava. 1.6 16v taky nic moc. 1.8 20v propadak no a 1.8T bych hoodne rad, ale ja bych s tim jezdil tak, ze bych to nezaplatil. Vcera jsem ridil 3.2 audi TT, takze vim, ze kdyz to auto muze, tak ja se neudrzim
1 reakcí na tento příspěvek Auto do 100 000?
1 reakcí na tento příspěvek Auto do 100 000?
1 reakcí na tento příspěvek Auto do 100 000?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto do 100 000?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto do 100 000?
zula>no ja treba toho passata mam 1.9 fTéDéíčku 96kw.A v hospode nemam potrebu machrovat.Pokud ale chces jezdit LEVNE tak si kup octavku1. Byli tam 66kw nebo 81kw suprusporne a nenarocne motory.Najedu cca 20tkm za rok a zrovna ted me ceka ta "uzasna" naprava,takze co jsem usetril na nafte tak ted vetnu do napravy.Oktavka je auto hodne podobny passatu,jen je trochu vic rozhrkane a proste tak nejede.S tou octavkou skutecne neni problem jezdit dlouhodobe kolem 5L/100km.S passatem jsem min o litr vic
Pokud se nepletu, tak hlavně ta náprava od Octavky je podobná Golfu, Passat má již myslím nápravu asi jako A4. Zjišťoval jsem si od známého co má Passata, tak teď říkal že jen do čepů dává neskutečný prachy )
Takže asi si počkám na nějakej pěknej golf,
PS: auto nemám na to, abych s ním někde machroval ), jestli to tak vyznělo.
Mar_o-46>Pokud se nepletu, tak hlavně ta náprava od Octavky je podobná Golfu, Passat má již myslím nápravu asi jako A4. Zjišťoval jsem si od známého co má Passata, tak teď říkal že jen do čepů dává neskutečný prachy )
Takže asi si počkám na nějakej pěknej golf,
PS: auto nemám na to, abych s ním někde machroval ), jestli to tak vyznělo.
jo passat je podvozkove ala A4 .. hlinikova predni naprava - viceprvkova - dvojity ramena, taky maji motor podelne a ne napric.
kdezto oktavka/golf je McPherson... tzn znacne jednodussi reseni
auto za 100tis je takova nejvic nevdecna kateforie podle me, porad je sance ze se koupi total vrak, stejne jako u auta za 20-30, jenze tech 100tis v tomto pripade mnohem vic zaboli:)
mensi benzinak muze vyjit levneji uz jen porizovaci cenou a servisem... pak uz te rzdil litr dva na spotrebe nespasi... nebo kdyz te trapi spotreba tak LPG umi taky moc pekny naklady na km...
z tech ropaku bych koukal po starsim 66/81kw TDI.. to je relativne nesmrtelnej motor, tam te potka tak vaha vzduchu,turbo...
3 reakcí na tento příspěvek Auto do 100 000?
dražší...
levnější
ale Passat je Passat....ty po faceliftu jsou krásné
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto do 100 000?
Mar_o-46>Co se mi líbí golfík, tak tady přikládám:
dražší...
levnější
ale Passat je Passat....ty po faceliftu jsou krásné
no climatron R32 je mazec... hnusny narazniky a napisy R32, jako R32 nevypada a navic to ani nejede.. lidi co si lepi tyhle odznacky z "ostrejch" verzi na dieselovy vydechliny fakt nechapu...
a 100tis za 10let stary auto co nema na sobe nic zvlastniho.. to je fakt ulet, holt legenda TDI... kroutak vocpoda jak debil a 4litry na sto no....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto do 100 000?
Mar_o-46>Co se mi líbí golfík, tak tady přikládám:
dražší...
levnější
ale Passat je Passat....ty po faceliftu jsou krásné
Tak ten první ani omylem. Teda za mě. Hlavně super racing vzhled. Kdoví kolik věcí nemá homolgaci (STK apod.). Ten druhej nemá 150 tis. ani omylem. Řadička prodřená srz a ošmátranej volant. Buď jezdil jen krátký pojížďky s jednou rukou na řadičce ("oddělaná" kulisa, řad. vidličky, synchrony) nebo tomu tak 150 tis. na tachu chybí.
vodřik>assassin> mu vo to asi jde aby mel hezkou atrapu R32, kterou nikdo nema...ale jinač ta spotřeba je dobrá...
Nejde mi o to, abych měl nějakou nálepku s R32, ani jsem si toho nevšim, nicméně vzhled a nárazníky se mi na tom prostě líbí. Ty tady jen někomu lezeš maximálně do prdele )
assassin>no climatron R32 je mazec... hnusny narazniky a napisy R32, jako R32 nevypada a navic to ani nejede.. lidi co si lepi tyhle odznacky z "ostrejch" verzi na dieselovy vydechliny fakt nechapu...
a 100tis za 10let stary auto co nema na sobe nic zvlastniho.. to je fakt ulet, holt legenda TDI... kroutak vocpoda jak debil a 4litry na sto no....
Proč myslíš, že to nejede? (ty nálepky možná trochu úlet je, vlastně jsem ani tu R32 neviděl)
ale pokud se nepletu, tak je to ta silnější verze ne? 85 Kw..to si myslím, že stačí ne?
1 reakcí na tento příspěvek Auto do 100 000?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto do 100 000?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto do 100 000?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto do 100 000?
co nejvetsi
spolehlive
silne
moc nezralo
bezpecne
Proste u me vyhral passat.Od octavek je horsi jen kvuli te predni naprave,coz je pokud koupis uz trochu kvalitnejsi znacku cca 10-15tkc a mas zase treba na 80-100tkm pokoj.Takze bych to zas tak cerne nevidel.vaha,turbo,egr ventil jsou veci ktery odchazi na vsem.
Ale do 100tkč stejne passata B 5,5 nekoupis.
Naposledy editováno 20.04.2010 10:43:57