Téma: Auto do 100 000?
 
17.4.2010 v 13:42
Zdravím, vybírám nějaké auto do +/- těch 100 000.

Požadavky:
- 1.9 TDI (asi)
- ročník 2000 a nahoru
- nechci Kombi
- kůže by mi nevadila )) hodně se mi to líbí, jenže to by bylo trošku drááž...

Jinak přemýšlel jsem mezi Passatem, Golfem nebo Ochcávkou.

Nejvíce se mi líbí Passat

co říkáte vy? Případně jestli někdo bude tak za měsíc prodávat něco...ať hodí nabídku
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Auto do 100 000?

18.4.2010 v 09:26 | Nahoru | #31

fockewulf> jj, tady se zeptat jaké auto, tak ztoho vyjde, že na rychlost je nejmenší zlo Thrust SSC a do terénu se nejvíc hodí T-80, protože nemusíš řešit stromy v "cestě" a uděláš si ze stromů cestu



no vsak jo... a co by sis jaako chtel koupit do terenu...

(reakce na) Auto do 100 000?

18.4.2010 v 09:51 | Nahoru | #32
Luďazz> Neni. Ja mel treba dva benzinaky zatim. Doma je taky benzin. Vlastne jsem diesel poradne jeste neridil. Smrdi mi, hulako to a bojim se ze budu z prubehu vykonu nasranej.
Najedu deset tisic rocne.

ale presto kdyz ted vybiram, tak chci to TDI, protoze uz musim obcas jet delsi trasy a tech 5litru, to je mazec, na to jak to jede. Bojim se turba, vahy vzduchu atd, to je jasny. U benzinaku to je snazsi. Ale pres to .. ten pomer rkoutaku a spotreby, ten me hodne tahne.

Navic koncern nema moc dobry benziny. 1.6 74kw 8v tatovi po 130tis zacal zrat dost olej, ve 140tis foukla hlava. 1.6 16v taky nic moc. 1.8 20v propadak no a 1.8T bych hoodne rad, ale ja bych s tim jezdil tak, ze bych to nezaplatil. Vcera jsem ridil 3.2 audi TT, takze vim, ze kdyz to auto muze, tak ja se neudrzim

Auto do 100 000?

18.4.2010 v 19:22 | Nahoru | #33
Diesel se stocenyma 200Tkm ja jezdim na LPG 2,0T nato Tdi nema

Auto do 100 000?

18.4.2010 v 20:03 | Nahoru | #34
a co stilo JTD 85kw? blbej napad, dobrej napad?
mam nekde v zadu v hlave ze JTD byl dobrej motor?!

1 reakcí na tento příspěvek Auto do 100 000?

18.4.2010 v 20:46 | Nahoru | #35
Já už mám rozhodnuto, došetřím na Passata nebo Golfa, když bude nakonec míň peněz, tak Ochcávka.

(reakce na) Auto do 100 000?

18.4.2010 v 21:40 | Nahoru | #36
Mar_o-46> Kamarád mi říkal, že passat v dieselu není dobrá volba, přední náprava je přetěžovaná přes příliš a na našich silnicích to nemusí dělat dobrotu. On sám má benzín V5 a říkal, že sice supr poježdění, ale servis a ND doslova vyčerpávající. A to je faktor, který se nevyhne žádnému autu. Tak bych to ještě být tebou zvážil...

1 reakcí na tento příspěvek Auto do 100 000?

18.4.2010 v 22:41 | Nahoru | #37
JyrkaFM: dneska jsem to probíral ještě s bráchou, je mechanik...a říkal, ať si to rozmyslím, že Passat má jinou nápravu, že ty díly a opravy vyjdou fakt dráž no. Na tom mi taky záleží, jelikož v mých letech zase moc peněz na ty opravy mít nemusím, takže možná to vypadá na toho Golfa...ale kurva ten Passat je stejně krásnej

(reakce na) Auto do 100 000?

19.4.2010 v 07:24 | Nahoru | #38
Mar_o-46> Je krásný, to máš recht Já jsem třeba nedávno uvažoval, že bych do budoucna pořídil první verzi A4, nejsou dneska moc drahé. Ale pak mi ten kámoš řekl, že bych kupoval auto za 1,5 milionu a já si to zpětně uvědomil, že sice momentálně ojeté stojí pár šušní, ale servis a náhradní díly jsou přímo úměrné pořizovací ceně nového vozu a to je fakt, který jsem si na začátku neuvědomil. Takže já to vidím na Audi 80, případně taky Passat, ale starší, ještě je v plánu VW Vento, tak uvidíme. Každopádně já chci zase pro změnu pouze kombíka

1 reakcí na tento příspěvek Auto do 100 000?

19.4.2010 v 07:30 | Nahoru | #39
nezapomen na toho Golfa ( pokud bude peknej ) uzavrit havarijko a pojistku na kradez

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto do 100 000?

19.4.2010 v 13:04 | Nahoru | #40
no ja treba toho passata mam 1.9 fTéDéíčku 96kw.A v hospode nemam potrebu machrovat.Pokud ale chces jezdit LEVNE tak si kup octavku1. Byli tam 66kw nebo 81kw suprusporne a nenarocne motory.Najedu cca 20tkm za rok a zrovna ted me ceka ta "uzasna" naprava,takze co jsem usetril na nafte tak ted vetnu do napravy.Oktavka je auto hodne podobny passatu,jen je trochu vic rozhrkane a proste tak nejede.S tou octavkou skutecne neni problem jezdit dlouhodobe kolem 5L/100km.S passatem jsem min o litr vic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto do 100 000?

19.4.2010 v 15:12 | Nahoru | #41

zula>no ja treba toho passata mam 1.9 fTéDéíčku 96kw.A v hospode nemam potrebu machrovat.Pokud ale chces jezdit LEVNE tak si kup octavku1. Byli tam 66kw nebo 81kw suprusporne a nenarocne motory.Najedu cca 20tkm za rok a zrovna ted me ceka ta "uzasna" naprava,takze co jsem usetril na nafte tak ted vetnu do napravy.Oktavka je auto hodne podobny passatu,jen je trochu vic rozhrkane a proste tak nejede.S tou octavkou skutecne neni problem jezdit dlouhodobe kolem 5L/100km.S passatem jsem min o litr vic



Pokud se nepletu, tak hlavně ta náprava od Octavky je podobná Golfu, Passat má již myslím nápravu asi jako A4. Zjišťoval jsem si od známého co má Passata, tak teď říkal že jen do čepů dává neskutečný prachy )
Takže asi si počkám na nějakej pěknej golf,

PS: auto nemám na to, abych s ním někde machroval ), jestli to tak vyznělo.

Auto do 100 000?

19.4.2010 v 15:15 | Nahoru | #42
TéDéIčko je už pomalu náboženství

(reakce na) Auto do 100 000?

19.4.2010 v 15:23 | Nahoru | #43

Mar_o-46>Pokud se nepletu, tak hlavně ta náprava od Octavky je podobná Golfu, Passat má již myslím nápravu asi jako A4. Zjišťoval jsem si od známého co má Passata, tak teď říkal že jen do čepů dává neskutečný prachy )
Takže asi si počkám na nějakej pěknej golf,

PS: auto nemám na to, abych s ním někde machroval ), jestli to tak vyznělo.



jo passat je podvozkove ala A4 .. hlinikova predni naprava - viceprvkova - dvojity ramena, taky maji motor podelne a ne napric.

kdezto oktavka/golf je McPherson... tzn znacne jednodussi reseni

auto za 100tis je takova nejvic nevdecna kateforie podle me, porad je sance ze se koupi total vrak, stejne jako u auta za 20-30, jenze tech 100tis v tomto pripade mnohem vic zaboli:)

mensi benzinak muze vyjit levneji uz jen porizovaci cenou a servisem... pak uz te rzdil litr dva na spotrebe nespasi... nebo kdyz te trapi spotreba tak LPG umi taky moc pekny naklady na km...

z tech ropaku bych koukal po starsim 66/81kw TDI.. to je relativne nesmrtelnej motor, tam te potka tak vaha vzduchu,turbo...

3 reakcí na tento příspěvek Auto do 100 000?

19.4.2010 v 15:48 | Nahoru | #44
Co se mi líbí golfík, tak tady přikládám:

dražší...

levnější

ale Passat je Passat....ty po faceliftu jsou krásné

(reakce na) Auto do 100 000?

19.4.2010 v 15:51 | Nahoru | #45
Mar_o-46> hlavně si nekupuj TDI PD

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto do 100 000?

19.4.2010 v 15:55 | Nahoru | #46

Mar_o-46>Co se mi líbí golfík, tak tady přikládám:

dražší...

levnější

ale Passat je Passat....ty po faceliftu jsou krásné



no climatron R32 je mazec... hnusny narazniky a napisy R32, jako R32 nevypada a navic to ani nejede.. lidi co si lepi tyhle odznacky z "ostrejch" verzi na dieselovy vydechliny fakt nechapu...

a 100tis za 10let stary auto co nema na sobe nic zvlastniho.. to je fakt ulet, holt legenda TDI... kroutak vocpoda jak debil a 4litry na sto no....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto do 100 000?

19.4.2010 v 15:58 | Nahoru | #47
assassin> mu vo to asi jde aby mel hezkou atrapu R32, kterou nikdo nema...ale jinač ta spotřeba je dobrá...

Auto do 100 000?

19.4.2010 v 16:01 | Nahoru | #48

(reakce na) Auto do 100 000?

19.4.2010 v 16:12 | Nahoru | #49

Mar_o-46>Co se mi líbí golfík, tak tady přikládám:

dražší...

levnější

ale Passat je Passat....ty po faceliftu jsou krásné


Tak ten první ani omylem. Teda za mě. Hlavně super racing vzhled. Kdoví kolik věcí nemá homolgaci (STK apod.). Ten druhej nemá 150 tis. ani omylem. Řadička prodřená srz a ošmátranej volant. Buď jezdil jen krátký pojížďky s jednou rukou na řadičce ("oddělaná" kulisa, řad. vidličky, synchrony) nebo tomu tak 150 tis. na tachu chybí.

(reakce na) Auto do 100 000?

19.4.2010 v 16:54 | Nahoru | #50

vodřik>assassin> mu vo to asi jde aby mel hezkou atrapu R32, kterou nikdo nema...ale jinač ta spotřeba je dobrá...


Nejde mi o to, abych měl nějakou nálepku s R32, ani jsem si toho nevšim, nicméně vzhled a nárazníky se mi na tom prostě líbí. Ty tady jen někomu lezeš maximálně do prdele )

Auto do 100 000?

19.4.2010 v 16:55 | Nahoru | #51
naprc: jo ten golf vypadá slušně )

(reakce na) Auto do 100 000?

19.4.2010 v 16:58 | Nahoru | #52

assassin>no climatron R32 je mazec... hnusny narazniky a napisy R32, jako R32 nevypada a navic to ani nejede.. lidi co si lepi tyhle odznacky z "ostrejch" verzi na dieselovy vydechliny fakt nechapu...

a 100tis za 10let stary auto co nema na sobe nic zvlastniho.. to je fakt ulet, holt legenda TDI... kroutak vocpoda jak debil a 4litry na sto no....


Proč myslíš, že to nejede? (ty nálepky možná trochu úlet je, vlastně jsem ani tu R32 neviděl)
ale pokud se nepletu, tak je to ta silnější verze ne? 85 Kw..to si myslím, že stačí ne?

1 reakcí na tento příspěvek Auto do 100 000?

19.4.2010 v 18:28 | Nahoru | #53
Passat A4,A6 Superb nebrat. Napravy k plači jak už zminoval Assasin. Golf Oktavia Bora A3.Všecko stejne dily a dostupnost dilu je si myslim že nejlepši na trhu s ND.U oktavky benzinove motory uplně na hovno kromě varianty 1.8 Turbo. Ten motor je nesmrtelny a turbo i po 300 Tkm tahne hodně slušně.Zbytek benzinovych motoru jsou lenive a dosti maji vysokou spotřebu a chod a spolehlivost je trochu někde jinde než u Naftovych verzi. 1.9TDi jedině verzi 66/84Kw. Jak tady už někteři pišou tak klasicke věci jako vaha vzduchu ,EGR ventil nebo zanesene turbo ktere se da hravě opravit a jezdi se dal dalšich 100000km. PD motory což jsou 74kw/nebo 96 jedou krasně ale prostě nejsem fanda PD motoru a v tedle cenove relaci co uvadi šimpanz asi sehnat moc nepujdou a jestli jo tak to budou ty prvni kousky u kterych houkaly turba a odchazely vstřikovače za mastne prachy. 1.9TDi 84kw je pro mě jasna volba mezi motory co VW concern nabizi. A už je jen na majiteli jaky zvoli vuz kery lip vypada. či A3,Okctavia nebo Golf.Ale rozhodně bych trval aby tam byl tendle motor co jsem zminoval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto do 100 000?

19.4.2010 v 19:31 | Nahoru | #54
Stipl> Myslis 81 kw?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto do 100 000?

19.4.2010 v 20:48 | Nahoru | #55
_monty> JJ ulitly mi tam trochu ty Kw.Ale myslim že všeci vi o čem řeč.Tolik motoru zas škodovka nedělá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto do 100 000?

20.4.2010 v 10:42 | Nahoru | #56
V zasade s tebou souhlasim,ale kdyz jsem kupoval auto tak jsem chtel aby bylo:
co nejvetsi
spolehlive
silne
moc nezralo
bezpecne
Proste u me vyhral passat.Od octavek je horsi jen kvuli te predni naprave,coz je pokud koupis uz trochu kvalitnejsi znacku cca 10-15tkc a mas zase treba na 80-100tkm pokoj.Takze bych to zas tak cerne nevidel.vaha,turbo,egr ventil jsou veci ktery odchazi na vsem.
Ale do 100tkč stejne passata B 5,5 nekoupis.

Naposledy editováno 20.04.2010 10:43:57

(reakce na) Auto do 100 000?

20.4.2010 v 19:45 | Nahoru | #57
zula> JJ je to tak jak řikaš.Koupiš lepši značku čepu vydrži dyl.Zaleži kde s tim litaš.U dnešnich cest je to bida mluvit. Ale jak si vemeš tak Passata za ty prachy budeš vybirat mezi prvnima kouskama co se vubec v te cenove relaci objevi.To znamena že asi nebude tak dobry jako Oktavka za tu samou cenu.POdle mě jelikož je Oktavka nižši třida automobilu seženeš za ty prachy dobry kousek.Kdežto u Passata což je třida vyš bys mohl zabrečet protože za ty prachy by mohl bejt slabši jak ta oktavka. snad si mě pochopil.Proti passatu nic nemam.Jen by mě štvalo to věčny klepani a vrzani na napravě. Jinač proti těm autum nemam nic.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist