globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechlastava se
20.3.2010 v 17:10
Zdarec.mam menší problém.Přechlastava se mi FZR 600.někdy chytne ale jak je to už zachlastané tak ani prt.Jinak když už to chytne tak není problém jet ale horší jak to zdechne.svíčky jsou nové.Co by s tím mohlo být???třeba poštelovat karburátory atd???díky
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Přechlastava se

2.4.2010 v 00:15 | Nahoru | #61
Kde jsi sehnal tak po levnu? Tak to gratulace Ale i tak bys mel zkouknout hladiny a nebylo by od veci je postelovat... Zalezi zda byl na te motorce z ktere jsou jiny filtr apod. at to nemusis nekdy zase rozebirat...

(reakce na) Přechlastava se

2.4.2010 v 17:40 | Nahoru | #62
Gripstone> vše měl origo.svíčky jsou krásne a krásmě to chytá.koupil sem to v jablunkově.cjtěl 1500 ale dal sem jen litr fakt super jsm happy.dneska sem dal good svíčku a jede to krásně.

Přechlastava se

4.4.2010 v 00:49 | Nahoru | #63
Tak koupené Brisky fachají jak mají a vyšly mě všechny 4 na 460,- po slevě Teď ještě musím sehnat někde ten regulátor a baterka se poroučela do věčných lovišť taky Furt nějaký starosti

1 reakcí na tento příspěvek Přechlastava se

4.4.2010 v 12:21 | Nahoru | #64
Tak to ja chci taky slevu Jsem rad, ze jste uspesne poresili vase problemy!

E : Jinak panove nevite jake trysky (velikosti) mate v karburatorech? Pripadne k tomu vyfuk a jakej filtr...

Naposledy editováno 04.04.2010 12:28:39

(reakce na) Přechlastava se

4.4.2010 v 12:58 | Nahoru | #65
Gripstone> já mam vše origo.žádnej laďak a ani filtr.měl sem laďak ujel sem asi 100 km a hlava na roztrhnutí

Přechlastava se

4.4.2010 v 14:14 | Nahoru | #66
když mám trochu očuzené svíčky.může to být špinavým filtrem???nebo lepší nechat seřídit směs

2 reakcí na tento příspěvek Přechlastava se

5.4.2010 v 11:08 | Nahoru | #67
Pokud mas na svicich takovy suchy povlak sazi, tak to je porad bohate... To mam presne ja Cekam az nekdy budou prachy at to muzu nekomu sverit na brzdu... A hlavne mi to papa tak odhadem 7 litru na sto...

E : Na ten filtr se koukni, ale myslim, ze ten by mohl byt v klidu... Podle me bude treba seridit alespon volnobeznou smes... Teda pokud ty karburatory mas z moto kde je vse puvodni jako mas ty... Pokud tam mel neco jinak bude to asi slozitejsi...

Naposledy editováno 05.04.2010 11:15:24

(reakce na) Přechlastava se

5.4.2010 v 19:19 | Nahoru | #68
Gripstone> no filtr sem už tak 5x vyfoukával předtím a marasu jak svińa.foukal sem ho i teť a lítalo z toho hodně věcí.A už je takový černej.sem ho zkoušel odmastit a hodit do jarové vody atd a je pořád černej koupím druhej ať vím že je to ok.a pak když tak na seřízení.tp by stačila jen potom směs néé??

Naposledy editováno 05.04.2010 19:20:36

Přechlastava se

8.4.2010 v 08:52 | Nahoru | #69
Hlavne kup filtr takovy, jaky mel ten borec od ktereho jsi kupoval karburatory a pak by to melo byt OK. Pak, jestli to bude porad spinit svice bych se pokusil seridit tu volnobeznou smes (od vyrobce jsou to 3 otacky vysroubovat) a pokud nepomuze, nechat seridit... Alespon si muzes pri jednom nechat udelat podtlaky apod. at mas klid.

(reakce na) Přechlastava se

9.4.2010 v 18:26 | Nahoru | #70
Gripstone> Tak dál sem svíčky brisk jak ste doporučovali.
A na filtr sem koukal a byl špinavej už sem ho před tím foukal.
Sem ho zkoušel vyprat v jarové vodě ale je to ještě horší jak bylo.svíčky jsou mokré.
tak že to byla chyba ho vymývat.jde málo vzduchu a hodně benzínu.mám ho objednanej tak si myslím že by to mohlo být ok.co????

Přechlastava se

9.4.2010 v 18:35 | Nahoru | #71
tak sem zjistil že tam měl remus lauf a nějaký iný filtr.

Ale před praním to dělalo jen sazičky a po vyprání mokro :(

1 reakcí na tento příspěvek Přechlastava se

10.4.2010 v 17:10 | Nahoru | #72
Muze to byt i bohate... Kdyz ho vyperes tak se poskodi zjevne struktura a prochazi bych rekl vice vzduchu, cili bohate... Jde hodne vzduchu a ten sebou strhava vice paliva = mensi trysky, ochuzovat... Pokud tam mel ladak, tak to tak moc nevadi jako ten filtr... Zeptej se ho, zda mel ten filtr v boxu, nebo na primo, treba jeden filtr na jeden karbec. Koupil bych ten samej filtr co mel a melo by to byl celkem v klidu, vyfuk to snad tak moc pry nerozhodi. Pak bych nechal kdyz tak seridit... Radsi kupovat filtr asi za 1500.- nez to dat do servisu a valit za trysky tak 3000.-

(reakce na) Přechlastava se

10.4.2010 v 19:01 | Nahoru | #73
Gripstone> no uvidím jak to bude s filtrem.včera sem dal svíčky.dneska ráno sem přišel dal sytič atd a chytlo to v pohodě.ty brisky is gooood.uvidím potom co to uděla s filtrem.a pak když tak nechám seřídit směs.
Hladiny by se nemusely dělat ne???to stačí jen doladit

Přechlastava se

11.4.2010 v 09:32 | Nahoru | #74
Hladiny bych udelal 100% protoze maji vliv na volnobeznou smes zejmena! Ale i na cele pracovni pasmo karburatoru... A aby nedoslo k omylu, ma to byt 3.8 az 4.8 mm NAD ryskou plovakove komory...

Drzim palce!

Přechlastava se

11.4.2010 v 11:22 | Nahoru | #75
a ty hladiny se měří přes hadičky že???
no uvidím jak to bude s tím filtrem.jestli to bude ok tak to asi nemá cenu seřízovat když tak bych udělal jen směs a podtlaky.
byly jen trošku očouzené ale to asi i tím filtrem.dneska kouknu na svíčky a uvidím jak vypadají ty nové ngk byly už tak na půl ko.

1 reakcí na tento příspěvek Přechlastava se

25.4.2010 v 23:20 | Nahoru | #76
Zdarec,tak jak Vám to frčí??? Já byl o víkendu testovat V sobotu 300 a v nedeli 400km. Prostě špica. Musel jsem teda v sobotu ráno ještě znova vyměnit svíčky,protože jsme tamty neopatrnou manipulací poškodil,ale nelituju toho. Ukázalo se,že vtom byl zakopaný pes. Po výměně těch svíček NGK za Brisk AR10S a fajfek to šlape jak hodinky. Po ránu to teda chvilinku pokulhává,ale jak se malinko ohřeje,tak to běží krásně kulatě a pak po celý den neni žádný problem. Startování zahřátý,studený,jízda bez škubání,prostě lahoda. Regulátor jsem vefinále objednal nový v Yamaze za 3200,-

(reakce na) Přechlastava se

26.4.2010 v 18:10 | Nahoru | #77
KLÁSEK> tak to je super.mě to už taky jede dobře jen mi nějak odešly tlaky na 1 a 4 valci.tak sem tam hodil zpět ten 500 jak mi nejde 2 a jde mi tam těžko ředit z 3 na 4 tak uvidím co s tím udělám.jinak svíčky mi taky hodně pomohly a i ty karbce jak sem pomohl

Přechlastava se

27.9.2010 v 00:11 | Nahoru | #78
Zdar chlapi.... tak po nezdárném prodeji mi mašina zůstává doma Dokonce se teď i zase umoudřila funguje jak víno. Po technický už mi docházely nervy,zase to přestlo běhat na 4. Teď zas,když jsem to po jaké době vytáhnul a byl projet,tak to fungovalo zas jako víno a bez problémů. Zase jsem se pěkně svezl a mašina byla omilostněna. Tak uvidím,co to bude dělat dál,jetli to budu nějak řešit bo co.Jak jste dopadli vy???
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Manuál FZR 600 R 1994-1995 Yamaha FZR 600 Ostravak1111 4 16.2.2022 v 18:06 Ostravak1111
Broušení brzdových kotoučů Yamaha FZR 600 Tikov 15 3.5.2021 v 07:13 SvakoDc
Fzr 600 na 25kw Yamaha FZR 600 reNqy 9 14.4.2020 v 19:25 klov
Budíky originální za digitální Yamaha FZR 600 Ride1 11 29.3.2020 v 11:26 Jarrinn
Nestartuje:proč? Yamaha FZR 600 SEZAK 16 21.3.2020 v 17:46 zdenysrx6


TOPlist