a jak to je stím specialním benzínem u OMV ta 100 je k něčemu ? díky za odpovědi předem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
Bornys>Honza-Pce> Nejen benzin...i naftu(vyssi cetanove cislo)....a bohuzel to potvrdil i vyzkumny ustav paliv a maziv,ktery test delal.....shrnuto podtrzeno nemecko ma kvalitnejsi paliva....
motor na naftu je vice citlivy na cetanove cislo, resp cetanove cislo se muze pohybovat v sirsim rozpeti nez OC u benzinu. Takze ne ze nemecko ma lepsi paliva, ale naftu trochu slovíčkařím
Naposledy editováno 06.04.2010 18:52:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
Bornys>babuka> konkretne od K.Mate
Našel jsem od něj jeden příspěvek a musím říci, že je vlastně o ničem. Jen výčet subjektivních dojmů. Já mám dojmy trochu jiné.
Každá rafinerie má podle typu zpracovávané ropy jistý benzinový pool. Ropa se rozdestiluje na jednotlivé frakce, ty se dále upravují podle konfigurace té či oné rafinerie a výsledek tvoří právě benzinový pool, tyto frakce se uskladní nebo se rovnou míchají na požadované specifikace koncového produktu. Následuje aditivace, přídavek biosložky atd. Takže ze své podstaty nemůže mít žádná rafinerie úplně stejný benzín. Faktem je, že jsou tady normy a ty to řeší. U benzínu není moc velký prostor, jak to ošolíchat. Jo leda, že tam dávám nějakou přísadu a ve zkutečnosti tam není a není možné to jednoduše prokázat. Z tohoto pohledu bych se divil, kdyby v Německu měli nějak lepší benzín.
U nafty to tak ale není. Navíc do nafty je možné zamíchat téměř cokoliv a pořád to nějak v motoru funguje.
----------
Pokud bych měl zopakovat co už jsem tady za jistou dobu psal k benzínům, tak tankovat na větších čerpačkách, s velkým obratem zásob
u 125 cc bude vyšší OČ znát pakliže bude mít tahle 125 kompresní poměr alespoň 11 (řekněme OČ98) u velké motorky to tak znát nebude, protože relativní nárůst výkonu je malý, ne u 125 - se podívejte co má zakladatel tohohle vlákna za motorku a co mám třeba já a kdo další mu tady něco píšete
Opravdu vyšší výkon by byl dosažen za cenu celkového přenastavení všeho možného kolem motoru a vlastního spalování.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
je tam napsano minimalně.... což také může něco znamenat teda ?
WIR>babuka> Jako v návodu mám napsaný at tam liju Benzín s oktanovým číslem 95 MINIMALně
je tam napsano minimalně.... což také může něco znamenat teda ?
Já mám u skútru minimálně 91. Normálně tam leju 95 a 98 i 100. Já si myslím, že těch 100 už je teda zbytečnost a je to opravdu pro super sportovní auta. Těch 98 nemaj všude. Faktem je, že preferuju 98. Spotřebu mám malou, takže proč ne. Kapsu mi to neutrhne a pocitově to je o kousek lepší.
2 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
Minulý měsíc jsme byli svědky dynotestu nového BMW S 1000 RR. Poté, co jsme si zpátky nasadili čelisti, které nám spadly až někam k nohám, nás napadlo, jestli náhodou britský dovozce nenahnal nějaké koně použitím lepšího paliva. A kdyby ne, mohli bychom z motoru dostat více koní jednoduše tím, že u pumpy zaplatíme víc? Při listování technickými daty u nového BMW jsme narazili na něco, co dodává našim myšlenkám váhu: „Používejte palivo alespoň 95 oktanů. Díky válcům s čidlem klepání se může výkon a síla motoru ještě zvýšit při provozu na vysokooktanový benzin.“ Takže vyzbrojeni třemi různými druhy paliva a Suzukou GSX-R1000 pro porovnání vzhůru na dynojet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
Laďa007>Škoda že to tu nemám ale testovali myslím BMW1000,suzuki 1000 tři druhy paliva od shell,BP a výsledek mě samotného překvapil na mot.brzdě skoro žadný rozdíl
Ale o tom žádná. Když máš dejme tomu 100 koní a přidá ti to 1 nebo 2 koně, tak to nepostřehneš. Pokud 125 cc a přidá ti to 0,5 koně, tak už ano.
1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
Ovšem jen v čr.. třeba v takovém Německu je její kvalita nesrovnatelná s tou naší.. s*ačkou.. :) OMW Rulezzz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
Bornys>babuka> o srovnani kvality nemeckych a ceskych paliv nebudu diskutovat,to je nesrovnatelne...mysli si treba ze je mame stejne kvalitni.....ale pravda to neni.....tecka
Jelikož důvěrně znám prostředí rafinerií a i výsledky různých testů, tak s tím v případě benzínů polemizovat budu.
U nafty to je jiná. V čem to teda je ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
Bornys>0x1d2> Joooo a jakou ma OMV vlastni rafinerku...,to by me fakt zajimalo...,horim zvedavosti.....
U Vídně ? Dřív také část Slovnaftu ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín!!!
1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
1 reakcí na tento příspěvek Benzín!!!
Tarzy>Chlapy nehtělo se mi to číst celý, ale podle mě je voda o hodně těžší než benzín a tak by byla v té nádrži, kterou má benzinka na dně a až nad vodou by byl benzín. Možná se mýlím...
Jak už tady někdo psal ... benzím s přísadou bisložky (líh, resp. ethanol) a celkem dost vody může být rozpuštěno v tom lihu a líh v BE.