paolo_novy Přidat reklamu

Téma: XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?
23.3.2010 v 13:24
Zdravím. Nastalo jaro a já se rozohdl o koupi nové motorky. Už půl roku přemýšlím co pořídit, jsem pořád na vážkách s XRV 750 a s XTZ 750. Pro XTZ hraje cena, pro XRV co jsem se dočetl spolehlivost, i když si myslím že u XTZ také pokud ji někdo neutahal. Našel jsem na netu vymazlenou Yamahu XTZ 750 Super Ténéré, ale majitel inzeruje rok výroby 1998, co jsem se dočetl XTZka se dělali jen do roku 1996 ne ? Vypadá luxusně a za tu cenu, no prostě paráda, co tam píše, taky paráda. Ale nezdá se mi ten rok a ta cena za takhle vymazlenou motorku, u toho roku jsem se zasekl. Může mi to tu někdo objasnit ?
Jinak nejsem žádný drobeček, mám 200 cm cca a 96 kg, 21 let (váha s věkem přibude). Chci cestovat a jezdit i mimo cesty, lesy, pole. Sám, občas i s batohem. Doufám že jsem vybral modely akorát pro mě.

Jinak jsem se dočetl spoustu postřehů týkajících se fámů ohledně XTZ oproti XRV, myslim si že japonci snad nikdy neudělali na trh "špatnou" motorku.
No abych se vrátil k tématu... To XTZ mě dostalo. Je pravda že má 75000 km prý a poctivých, což by na ty roky odpovídalo. Ale je mi taktéž podezřelé že tyhle motorky mají skoro všech 75000 nu což, takovouhle motorku asi nestočenou ani nenajdu. Přijde mi to jako fake na tak "vymazlenou" motorku. No uvidím, možná si udělám čas a pojedu se podívat na živo. Jen to mám trošku více z ruky.
Kdyby mi tady někdo napsal nějakej postřeh, vyloženě nějakou věc u které si dát pozor.

Jinak se omlouvám za slohy, já jsem občas ukecanej

1 reakcí na tento příspěvek XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 11:47 | Nahoru | #61
A já bych do výběru Biga rozhodně neřadil To už bych vzal radši 10x tu Tenerku (kterou taky rozhodně nemusim)

(reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 12:26 | Nahoru | #62

Dingo>A já bych do výběru Biga rozhodně neřadil To už bych vzal radši 10x tu Tenerku (kterou taky rozhodně nemusim)



japato, co se ti na něm nelíbí

1 reakcí na tento příspěvek XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 12:28 | Nahoru | #63
Zajímavá diskuze

každý stroj má něco a závisí na tom co ti sedne nebo s čím se naučíš a co si jak vymazlíš
to co tu bylo jsou dost jiné stroje

Drko 800 je zajímavý stroj ale já osobně bych do něj nešel

Alp650 - super, ale jestli chceš víc bahnit a nemáš moc penež tak bych spíš přemýšlel nad 600 ta je do terénu vhodnější
když tam dáš zvýšení a progres pružiny tak hodně muziky za málo peněž a spotřebák a údržba je za lidové peníze a je jich hodně k dispozici a jsou obecně v dobrém stavu - to není motorka na lítání a díky tomu je dost "nesmrtelná"

ještě zajímavější by byla afrika a tam není potřba úprav, ale ty jsou cenově hodně vysoko

supertenerka je taky zajímavý stroj, ale osobně mi do ruky víc sedla afrika, oproti alpovi na silnici výkonější ale víc žere ovšem hůř se bude shánět dobrý kus - km bych neřešil ale stav ano, ovšem bojím se, že to poznáš až to koupíš a něco najedeš

věci jako CDI na alpovi600, čerpadlo na africe a regulátor na ST bych řešil až podle toho co vybereš a týká se to každé motorky co má své mouchy

takže za mě Alp600 + drobné úpravy nebo hodně pečlivě vybírat ST a nenechat se zlákat

1 reakcí na tento příspěvek XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 12:30 | Nahoru | #64
No zavíte na BIG web - forum a možná zjistíš jaký patálie s tím můžou bejt a co se týká váhy, tak je to na to že to je jednohrnek těžký jak sviňa, respektive i TA650 bude mít podobnou váhu.
A protože novou funglofku nesenež, ta BIG je pěkná sázka do loterie

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 13:04 | Nahoru | #65

Dingo>No zavíte na BIG web - forum a možná zjistíš jaký patálie s tím můžou bejt a co se týká váhy, tak je to na to že to je jednohrnek těžký jak sviňa, respektive i TA650 bude mít podobnou váhu.
A protože novou funglofku nesenež, ta BIG je pěkná sázka do loterie



no mám jednoho biga po cestě domů tak se tam zastavim podívat, za to nic nedám
jen pár minut času.

no budu muset projet všechny české kraje, osedlat nějaký motorky a co mi bude vyhohova pořídím...
dingo, jakej je rozdíl mezi TA 650 a TA 650 V ? nejsou to ty amé motorky jen někdo edoplnuje označení? asi to tu někde je ale nechce se mi to hledat

1 reakcí na tento příspěvek XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 13:18 | Nahoru | #66
Pokud je to Transalp, tak má na konci vždycky za číslem V Tedy XL600V XL650V, pokud je to jen XL650 a bez V tak to může bejt Dominátor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 13:47 | Nahoru | #67

Dingo>Pokud je to Transalp, tak má na konci vždycky za číslem V Tedy XL600V XL650V, pokud je to jen XL650 a bez V tak to může bejt Dominátor



ajo jsem vůl

(reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 14:08 | Nahoru | #68

mxFlash>ajo jsem vůl


Nejsi!
Dominátor je NX650.
O jiném typu XL650, než TA nevím. Jedině ještě XR650L - vzducháč s motorem z Dominátora a starterem.

Naposledy editováno 24.03.2010 14:09:34

XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 14:16 | Nahoru | #69
maximalne je jeste starsi stroj XL600

e: abych nezapomnel, jeste je XLV750, ale na to asi nemas moc sanci narazit

Naposledy editováno 24.03.2010 15:07:46

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 14:50 | Nahoru | #70

Honza-TA>Zajímavá diskuze

.....

ještě zajímavější by byla afrika a tam není potřba úprav, ale ty jsou cenově hodně vysoko

supertenerka je taky zajímavý stroj, ale osobně mi do ruky víc sedla afrika, oproti alpovi na silnici výkonější ale víc žere ovšem hůř se bude shánět dobrý kus - km bych neřešil ale stav ano, ovšem bojím se, že to poznáš až to koupíš a něco najedeš

...


Tak tohle co pises, jsou prave ty sorry ze to pisu, ale nepodlozene informace - "blaboly" od lidi, kteri nemaji presne argumenty. Protoze:
* to ze se hur schani supertenere v dobrem stavu neni chyba, ale jen to ze se dyl jiz nevyrabi a prodalo se jich o neco min nez XRV a da se sehnat v dobrem hezkem stavu o minimalne 30-40% levneji vzhledem ke stavu a pridane hodnote nez konkurecni
* to se me vzdycky zvedne ze zidle "ze sedla" je kdyz nekdo zacne psat o spotrebe, ze supertenerka zere vic nebo dokonce ze zere hodne... je zajimave ze tedy mne zere okolo 6 l/100km, coz je srovnatelne i s XRV nebo TA ne? Pokud nekomu zere supertenerka vic, pak ma spatne a jiz vybehane kominky v karburatorech.

(reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 15:32 | Nahoru | #71

Jenik789>Tak tohle co pises, jsou prave ty sorry ze to pisu, ale nepodlozene informace - "blaboly" od lidi, kteri nemaji presne argumenty. Protoze:
* to ze se hur schani supertenere v dobrem stavu neni chyba, ale jen to ze se dyl jiz nevyrabi a prodalo se jich o neco min nez XRV a da se sehnat v dobrem hezkem stavu o minimalne 30-40% levneji vzhledem ke stavu a pridane hodnote nez konkurecni
* to se me vzdycky zvedne ze zidle "ze sedla" je kdyz nekdo zacne psat o spotrebe, ze supertenerka zere vic nebo dokonce ze zere hodne... je zajimave ze tedy mne zere okolo 6 l/100km, coz je srovnatelne i s XRV nebo TA ne? Pokud nekomu zere supertenerka vic, pak ma spatne a jiz vybehane kominky v karburatorech.



tak si pořid křeslo a ne židli, nebo můžeš u toho ležet
jo no taky mi to přišlo že to bylo napsané akorát co jedna babka povídala, tak to asi rozšířím dále..
ale nechci se do nikoho navážet, každý má svůj vlastní názor.. jeníku kdyby jsi věděl o nějaké hezké ST, máš spoustu známejch s tímto "letadlem", že mi dáš vědět?

XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 16:21 | Nahoru | #72
2 mxFlash
jasne... zadny problem

XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 17:09 | Nahoru | #73
Osobně když jednoválec tak něco lehkýho ala XR600 apod....
Pokud velký enduro, tak dvouválec a já osobně mám radši véčko než řaďák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 17:26 | Nahoru | #74
Jenik789> má to cenu na tohle odpovídat?
- Tak tohle co pises, jsou prave ty sorry ze to pisu, ale nepodlozene informace - "blaboly" od lidi, kteri nemaji presne argumenty. -

ale zkusím to, o ST jsme se dost zajímal a uvažoval jsem jestli si ji pořídit ovšem teď jsem skončil u LC8
* to ze se hur schani supertenere v dobrem stavu neni chyba, ale jen to ze se dyl jiz nevyrabi a prodalo se jich o neco min nez XRV a da se sehnat v dobrem hezkem stavu o minimalne 30-40% levneji vzhledem ke stavu a pridane hodnote nez konkurecni
a ja jsem napsal
supertenerka je taky zajímavý stroj, ale osobně mi do ruky víc sedla afrika, oproti alpovi na silnici výkonější ale víc žere ovšem hůř se bude shánět dobrý kus

- takže když já napíšu, že se bude hůř shánět tak jsem idiot a když ty napíšeš, že se jich vyrobilo míň a tudíž jich je na prodej míň tak je to přeci jasné

ad cena - psal jsem to samé - afrika je dražší, ST je za lepší cenu v čem je problém?

ad spotřeba
- to se me vzdycky zvedne ze zidle "ze sedla" je kdyz nekdo zacne psat o spotrebe, ze supertenerka zere vic nebo dokonce ze zere hodne... je zajimave ze tedy mne zere okolo 6 l/100km, coz je srovnatelne i s XRV nebo TA ne? Pokud nekomu zere supertenerka vic, pak ma spatne a jiz vybehane kominky v karburatorech.
opět já jsem napsal
supertenerka je taky zajímavý stroj, ale osobně mi do ruky víc sedla afrika, oproti alpovi na silnici výkonější ale víc žere ovšem hůř se bude shánět dobrý kus

- jestli máš problém s tím že Alp žere míň než ST tak opravdu nevím co na to říct, ono to jaksi vychází i techniky - Alp má menší objem, menší výkon a stejný typ karburace - tedy při stejném správném nastavení prostě výkonější motor s větším objemem má větší spotřebu a to odpovídá i zkušenostem lidí jak s Alpem tak se ST - 6l/100 km je u Alpa nadprůměrná spotřeba, dlouhodobý průměr mám i s ofáním a svižnou jízdou 5,2, přes 6 se dostanu velmi výjimečně, delší klidná cesta po okreskách (3500km) průměrná spotřeba 4,7 (dle dokladů, žádný odhad) a to nemluvím o tom, že 650 je naladěna od výroby hodně bohatě a běžný je mod menších trysek - tedy něco jako u ST kdy spotřeba zase o kousek klesne

jinak samozřejmě sorry že jsem si sem dovolil něco napsat už se to víckrát nestane

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 18:14 | Nahoru | #75
Honza-TA> hele kluci klííííd, nehádejte se tu, nemám rád když si někdo otevírá pusu na forkách v smskách apod... s tou spotřebou to je snad jasné...

v pátek se pojedu podívat na bigouše, jak to vypadá, akorát nemám helmu ted sebou ani peníze, takže se asi neprojedu

jinak bych se příští týden jel podívat na toho červeného TA co jsem tu avizoval, jestli majitel bude souhlasit, zatím jsem se nedovolal. Nechápu na co mají někteří lidé telefony

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 18:17 | Nahoru | #76
mxFlash> na toho za 65tis? tak o tom by ti mohl popovídat naprcs

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 18:20 | Nahoru | #77
Dědóch> to je po něm ? či co

(reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 18:23 | Nahoru | #78

mxFlash>Honza-TA> hele kluci klííííd, nehádejte se tu, nemám rád když si někdo otevírá pusu na forkách v smskách apod... s tou spotřebou to je snad jasné...

v pátek se pojedu podívat na bigouše, jak to vypadá, akorát nemám helmu ted sebou ani peníze, takže se asi neprojedu

jinak bych se příští týden jel podívat na toho červeného TA co jsem tu avizoval, jestli majitel bude souhlasit, zatím jsem se nedovolal. Nechápu na co mají někteří lidé telefony



Já mám telefon na to abych věděl kolik je hodin třeba nejsem sám

(reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 18:24 | Nahoru | #79

mxFlash>Dědóch> to je po něm ? či co


ne,chtěl ho kupovat ... a byl ho zkusit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 18:39 | Nahoru | #80
mxFlash> chlape jen v zamberku znam dve xtz dal dve z dvora kral a moje z h.k. dodoxtz

Naposledy editováno 24.03.2010 18:52:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 19:08 | Nahoru | #81

dodoxtz>mxFlash> chlape jen v zamberku znam dve xtz dal dve z dvora kral a moje z h.k. dodoxtz


hmm jsem je tam ještě teda neviděl.. navíc ja za posledních 5 let tam jsem jen občas o víkendech a svátcích

nechceš přijet do pardubic ukázat se? já tam jsem ted 5 dní v týdnu

(reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 20:33 | Nahoru | #82

mira008>Tohle bude rok 89 nebo 90. xtz


presne tak.... barevne by odpovidala 89tce

XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

24.3.2010 v 23:45 | Nahoru | #83
mxFlash : jak budeš těškej zaleži na tobě a ne na rokach supertenerka je super kara, ale ! hondička bude papat o litřík dva méně, tenerka lip jede, hondička ma lepčí sedlo, pokud si velikej a počítáš že budeš eště věčí moc kamaradek na tenerce nepovoziš, leda že by měli vosí zadeček a 45 kilo a to ti stejně budou nadavat že je tlačiš na blatnik, hondička ma lepčí ergonomii, posaz poloha stupaček říditek a tak, řek bych že hondice ma lepčí reference celkově ve všem kromě maximalni rychlosti, co se týká roku výroby, neorientuj se na trh v čr, spousta motorek se vyrábí pořád i dnes a skoro nikdo o tom nevi, např honda xr 650 l, xr 600 se dělalo do roku 2000 vč, v evropě jen do 97, atd. takže je klidně možné že se tenerka dělala do 98 roku. , někdo tady hanil býka 800 myslim, býk je super motorka, pokud pravidelně měniš olej filtr a každych 6000 km dopínáš vyvažovací řetízek, nepoznal sem lepčí motorku takle velkou, málo žere, slušně jede i naložená, luxusně pohodlné sedlo a luxusní ergonomie, pro lidi 185 až 190 výšky, ujel sem 850 km f kuse a zatimco ostatni to dělili na dva dny ja si večer zašel bez jakýchkoliv bolesti těla na pivo z velikým úsměvem , nebyl problem na plnou nadrž uject 450 km, plně naloženej po dalnici, rychlost 130 - 150, jediná nevýhoda, měkčí přední tlumiče, vyměnit péra nalejt hustší volej a bomba, býk strašně moc uveze, přitvrdíš pružinu a vališ, na jizdnich vlastnostech to neni znát neplave, je myslim z těhle velikejch endur nejlehčí, když sem jel na sraz do valmezu kdysi davno, dojel sem ouškaře na šestkach cebrech, a nepustil se jich až ke kempu, borci pak lítali kolem motorky a zvali mě na pivo, tvrdily že mi chtěli ujet , prej to nešlo, říkali co je to za skurvenýho enduristu kerej je dojel, to si nechtěli nechat líbit na býka mám jedny z nejlepších spomínek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

25.3.2010 v 14:02 | Nahoru | #84
mxFlash> s tim posezem pro dva na ST ma pedal pravdu. Hlavne pri nastrojeny masine bude mit spolujezdec dost malo mista.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

25.3.2010 v 14:32 | Nahoru | #85

Wiblyz>mxFlash> s tim posezem pro dva na ST ma pedal pravdu. Hlavne pri nastrojeny masine bude mit spolujezdec dost malo mista.



myslim si ze na XRV co TA to bude asi to same jak na xtz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

25.3.2010 v 14:36 | Nahoru | #86
mxFlash> No jde hlavně o to že skoro všechny Tenerky mají prostě krátký sedla. XRV i TA mají sedla delší a spolujezdec netrpí klaustrofobií Ale zas to není tak strašný a holčinám btůžkům to vadit nebude (snad)

Naposledy editováno 25.03.2010 14:36:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

25.3.2010 v 14:42 | Nahoru | #87
zikky> nem,ůžu vědět ještě jsem na tom neseděl, dneska si jdu sednout na TA, zítra na biga a v nejbližší době chci někoho s xtz otravovat

(reakce na) XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

25.3.2010 v 14:56 | Nahoru | #88
mxFlash> Otravuj otravuj Hlavně na to nepěchej.

XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

25.3.2010 v 15:13 | Nahoru | #89
A vybírej srdcem i rozumem

1 reakcí na tento příspěvek XTZ 750 r.v. 1998? je to možné ?

25.3.2010 v 15:59 | Nahoru | #90
2 pedal - pokud to pises jen o Tenere, je to mozne, ale pokud pises o Supertenere, opet bych se tu rozepisoval , takze XRV nebo TA zere 4l/100km? s tim sedlem mam prave opacny pocit ale jinak prosim pojd do diskuze s konkretnimi cisly. Mel jsem XRV a mam XTZ takze vim o cem mluvim

Tak jeste k tomu sedlu, prectete si co pisou...
Mensi vicuc, ktery si kazdy prelozi ze
Comfort’s slightly disappointing – the riding position’s great but the seat’s too thin for long days in the saddle

Sedlo XRV750

Jinak jeste vyska sedla je u XTZ 876mm vs 860mm u XRV coz je skoro nastejno takze je potreba byt na XTZ holt o neco malo vyssi

Naposledy editováno 25.03.2010 16:13:02
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere Peter26 12 22.4.2024 v 22:29 Peter26
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere Peter26 0 20.4.2024 v 18:28 Peter26
Yamaha Xtz 750supertenere, dusí se ... Yamaha XTZ 750 SuperTenere pařenica 17 1.7.2023 v 08:12 wáca
Kde najít dobrou lakovnu v Praze Yamaha XTZ 750 SuperTenere georgeCZ 11 16.2.2023 v 11:35 markus
Yamaha xtz 750 supertenere Yamaha XTZ 750 SuperTenere Tomkertis 6 4.4.2022 v 08:11 Tomkertis


TOPlist