![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
Wlastimil>MAM CINU I I JAPONCE VISTA A DRAGSTAR
CINA BEZPROBLEMU NA UJETYCH 30000 KM ZADNA ZAVADA A UDRZBA 2X BRZDOVE OBLOTENI JEDNA ZADNI GUMA,NAHON TACHOMETRU,PRIDAVNA SVETLA 2x SE UTREPALI, CENA 3200 KČ
JAPONEC- UJETO 5000KM UDRZBA SERIZENI MOTORU ,ZADNI GUMA ,SVETLO,TLUMIC , CENA 9000KČ
JAPONEC MA PREZDIVKU ZMETEK JEDINA VYHODA OPROTI CINE JE VYKON JINAK JE VE VSEM HORSI
ted si jim dal
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč všichni haní Čínu když...?
rrss>Jak už tu zaznělo, není čína jako čína. Sony Bravia made in china stejně jako Mio navigace... obojí už 4 roky bez problémů šlape.
Začínal jsem na fichtlu, babetě, ČZ150, po 20 letech pauzy znovu začínal na Simálu, pak MZ150 a teď BMW Podle mě čínu kupují hodně mladí kluci bez zkušeností nebo předdůchodoví borci, co mají představu, že budou "jen lít benzín a jezdit". Tomu pak odpovídají tragédie v servisech a pověst o nízké spolehlivosti.
Ruku na srdce, fichtl taky potřeboval semtam vyčistit karbec, dopnout řetěz a když jsme na něm jeli se ženou Jižní Čechy a Rakousko, taky jsem po cestě musel sehnat novou rozetu a přenýtovat ji kladivem.
Takže můj závěr - čínu ano, pokud se smíříte s faktem, že technicky je to zatím na úrovni těch 70tých let, přes pozlátko, samolepky a plasty. Nikdy to nevydrží tolik co poctivé německé železo, ale za málo peněz je to poměrně dost muziky.
Na rovinu, každý nemůže být bohatý, aby si kupoval jen BMW musí existovat velká většina lidí, kteří při rozhodování třeba o přibližovadle koupí noname čínu místo třeba Kymco, což už je značka s dobrou pověstí (a vyšší cenou). Já si místo jawetty koupil Blatu Blatino, ale to je dáno mým založením, nerad měním motorky a chci, aby mi BMW i Blatino vydržely až do důchodu. Proto trvám na motoru a rámu vlastní výroby ze srdce Evropy. To je v dnešní době z hlediska marketingu firem projev vyšinuté mysli, výrobky pro lidi jako jsem já se prakticky nenavrhují, protože by se jich moc neprodalo.
když už jsem u toho bmw tak hele kdo jim dělá motor 650 ccm
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Proč všichni haní Čínu když...?
Naposledy editováno 15.03.2010 21:18:42
kawasaki-man>StreetBob>... není žádné tajemství že si dělník v Číně nyní vydělá klidně více než podřadnější dělník v Čechách....
ja ti teda nevim, ale nebyls nahodou v cine jen prstem na mape? to snad nemuzes myslet vazne tuhle vetu ne?
co je podradnejsi delnik v cz a normalni delnik v cine?
jako ze kdyz ten v cine bude sef a tady v cz u kasy v hypermarketu tak je to "skoro" jasny, ale jinak sem vetsi blbost dlouho neslysel..
outsourcing firem do indie nebo vietnamu je prevazne kvuli cene, ovsem ktera pokud spoctes kontrolory kvality ktery tam jsou potreba imrvere (v cine jsou taky potreba ale da se jakztakz domluvit) a ostani naklady tak je cena jen nepatrne nizsi nez v cn/tw.
Migruji firmy ktere zpravidla vyrabeji rychloobratkove zbozi radove ve stovkach tisic az milionech kusu mesicne, protoze i kdyz je rozdil rekneme 3dolary v porizeni, v objemu to dela stovky milionu dolaru nakladu mene.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč všichni haní Čínu když...?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč všichni haní Čínu když...?
Kohyman>Alex_de_Large> Pokud se o něj pečlivě staráš a dokupuješ pravidelně nové díly tak ano...ale držáky to nejsou...a taky záleží na stylu jízdy...
Držák se to označit nedá, to je jasný. Ale jinak spotřebák jako na každý jiný motorce, samozřejmě znatelně levnější. Nesmíš od toho ale očekávat vlastnosti jak od profi crossu za 200 klacků. To je jako kdyby si v mekáči si stěžoval, že ti nedaj pozlacený příbory.
1 reakcí na tento příspěvek Proč všichni haní Čínu když...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč všichni haní Čínu když...?
Kohyman>Alex_de_Large> ale v celkovým součtu peněz tak na to aby si to udržel v dobrým technickým stavu dlouhou dobu do toho nakoneš narveš stejně peněz jako kdyby si koupil staršího motocrossa kterej ti tu sezonu v klídku vydrží...
Zas tak hrozný to neni, určitě to stojí míň jak provoz normálního endura