1 reakcí na tento příspěvek Proč všichni haní Čínu když...?
1 reakcí na tento příspěvek Proč všichni haní Čínu když...?
Ponožky z Lidlu jsou vyrobené v Bosně a Hercegovině
Tankvak v Německu
Zámek v UK - United Kingdoom
Jinak po zkušenostech s Čínou v okolí, tak bych radši koupil stašího japonce než novou čínu, určitě, možná jedině pitbike.
Kámos měl novou Kentoyu Lens, druhej den s ní přijel ke škole, v zapalování má zůstala půlka klíčku a druhá mu zůstala v ruce No a když chtěl odjet, tak asi 7x el. starterem, ale nechytlo to, tak to nakonec napoctvry nakop a zpracovani fakt nic moc, nehlede na jizdni vlastnosti
3 reakcí na tento příspěvek Proč všichni haní Čínu když...?
Začínal jsem na fichtlu, babetě, ČZ150, po 20 letech pauzy znovu začínal na Simálu, pak MZ150 a teď BMW Podle mě čínu kupují hodně mladí kluci bez zkušeností nebo předdůchodoví borci, co mají představu, že budou "jen lít benzín a jezdit". Tomu pak odpovídají tragédie v servisech a pověst o nízké spolehlivosti.
Ruku na srdce, fichtl taky potřeboval semtam vyčistit karbec, dopnout řetěz a když jsme na něm jeli se ženou Jižní Čechy a Rakousko, taky jsem po cestě musel sehnat novou rozetu a přenýtovat ji kladivem.
Takže můj závěr - čínu ano, pokud se smíříte s faktem, že technicky je to zatím na úrovni těch 70tých let, přes pozlátko, samolepky a plasty. Nikdy to nevydrží tolik co poctivé německé železo, ale za málo peněz je to poměrně dost muziky.
Na rovinu, každý nemůže být bohatý, aby si kupoval jen BMW musí existovat velká většina lidí, kteří při rozhodování třeba o přibližovadle koupí noname čínu místo třeba Kymco, což už je značka s dobrou pověstí (a vyšší cenou). Já si místo jawetty koupil Blatu Blatino, ale to je dáno mým založením, nerad měním motorky a chci, aby mi BMW i Blatino vydržely až do důchodu. Proto trvám na motoru a rámu vlastní výroby ze srdce Evropy. To je v dnešní době z hlediska marketingu firem projev vyšinuté mysli, výrobky pro lidi jako jsem já se prakticky nenavrhují, protože by se jich moc neprodalo.
kawasaki-man>za dolar za 12 hodin práce v Číně nikdo nepracuje.To je demagogie co se tady šířej politici aby jsme byli spokojený s tím co máme a neremcali jsme.Čínskej dělník v silných ekonomických provinciích si vidělá klidně kolem 700 doláčů/měsíčně.Nedávno jsem to studoval,ale je pravda že v chudých neprůmyslových oblastech jsou na tom mnohem hůře.
.Hele, jsi politik nebo sám ten demagog.
Vozili jsme boty, mimo jiné i z Číny. V Thajsku to byly jakžtakž normální fabriky, vstup z ulice, lidi brali kolem 3-5tisíc bathu za měsíc.
Ale Čína...??? Oplocený KONCENTRÁK, kde na dřevěných palandách spali dělníci celý týden. Makali 12hodin denně, běžně tam pracovaly děti. Dospělý za 2 dolary denně...!
Ale je fakt, že kecky jsem kupoval za 1,75 dolaru. NA pultě prodejen byly za 200 Kč
Dámské lodičky se tam daly koupit za 3,5 dolaru, na pultě 490 Kč, apod... Sice se do nich česká rozpláclá noha vypasených holek nevešla, ale nekupte to za ty prachy, že jo...
Ne, z Číny už nikdy nic...!!!
Šrouby na motorce z oceli 10600 a podobně??? Když uletí matice nebo se přetrhne šroub, pak budeš čumět.
P.S. Těch bot jsme dovezli několik kontejnerů, v každém 4-6tisíc párů, takže trošku vím, o čem mluvím...
1 reakcí na tento příspěvek Proč všichni haní Čínu když...?
špilas>.....radší si koupím 10 starou Suzuku než novej Rejžracing....
Do debaty o kvalitě se nechci zapojovat, ale zaujaly mě výše uvedená slova. Jsem už trochu pamětník, takže si pamatuju, že se kdysi nad "rejží japonskou" (Yamaha, Honda, Suzuki) ohrnoval nos
Jak vidím, pokrok nezastavíš
"Rejže" se nám posunula na západ z Japonska do Číny
V Japonsku teď už asi jedí jen hamburgery
rrss>Jak už tu zaznělo, není čína jako čína. Sony Bravia made in china stejně jako Mio navigace... obojí už 4 roky bez problémů šlape.
Začínal jsem na fichtlu, babetě, ČZ150, po 20 letech pauzy znovu začínal na Simálu, pak MZ150 a teď BMW Podle mě čínu kupují hodně mladí kluci bez zkušeností nebo předdůchodoví borci, co mají představu, že budou "jen lít benzín a jezdit". Tomu pak odpovídají tragédie v servisech a pověst o nízké spolehlivosti.
Ruku na srdce, fichtl taky potřeboval semtam vyčistit karbec, dopnout řetěz a když jsme na něm jeli se ženou Jižní Čechy a Rakousko, taky jsem po cestě musel sehnat novou rozetu a přenýtovat ji kladivem.
Takže můj závěr - čínu ano, pokud se smíříte s faktem, že technicky je to zatím na úrovni těch 70tých let, přes pozlátko, samolepky a plasty. Nikdy to nevydrží tolik co poctivé německé železo, ale za málo peněz je to poměrně dost muziky.
Na rovinu, každý nemůže být bohatý, aby si kupoval jen BMW musí existovat velká většina lidí, kteří při rozhodování třeba o přibližovadle koupí noname čínu místo třeba Kymco, což už je značka s dobrou pověstí (a vyšší cenou). Já si místo jawetty koupil Blatu Blatino, ale to je dáno mým založením, nerad měním motorky a chci, aby mi BMW i Blatino vydržely až do důchodu. Proto trvám na motoru a rámu vlastní výroby ze srdce Evropy. To je v dnešní době z hlediska marketingu firem projev vyšinuté mysli, výrobky pro lidi jako jsem já se prakticky nenavrhují, protože by se jich moc neprodalo.
a nepleteš si kvalitu s technologií, pokud je na něčem SONY a je to vyrobeno v číně tak je tam záruka technologie a kvality, ale pokud je to bez loga je tam technologie , proto že ji číňani ukradli, ale kvalita je
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč všichni haní Čínu když...?
Streetbob>Všechny Vás zdravím,kdo Čínu nezažil osobně,tak je s ním diskuse o ničem.Jsem teď v Shanghai,jezdím sem pracovně už 20 let a jsem rád,že jsem se tedy nenarodil a doufám,že tu nebudu muset ani umřít.Hondacbf1000 je to tak,kawasakiman poněkud mimo mísu.A k čínským motorkám,nevím jak to vlastně vyrábí,ale po 2 letech je tady mají totalně sežrané rezem,to tady v zimě nesolí,jezdí na těch jejich prdoletech celoročně,nevím čím dělají chromy,ale kvalita nula,doufám,že neprorazí do Evropy s těmi jejich elektrickými,to už by byl totální konec.
No věř tomu nebo ne ,ale ja sem v Číně byl taky před rokem a půl konkretně v Macao,pak sme jeli i na 3 dny do vnitrozemí,tak trochu vím o čem mluvím,za ty korodující mopedy může asi ten neustale vlhky vzduch.Třeba mě překvapilo že taxíky ve vetsine pripadech stare volsvagny Jeta.proc to ale píšu,lide si neustale myslí jaky jsou čínani chudaci,ve skutecnosti ceny potravin a elekroniky jako u nas,značková elektronika na hlavních třídach i dražší,a hypermarkety porad narvane...proto asi jejich životní úrověn (alespon ve velkomestech)nebude tak spatná jake tady je v lidech zakořeněný názor.Co se tyce motorek tak jsem je moc nesledoval,jen sem tam casto videl stare Hondy CB...ale nerikam že jsem tam nevidel stovky valejicích se bezdomovcu na novinách...
Naposledy editováno 14.03.2010 09:56:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč všichni haní Čínu když...?
Pokud se budem bavit o tovarnach a vicemene jejim okoli tak lidi spaly po zemich, vsude ploty, omlaceny skutry, auta, prazdny nevyuzity budovy, betonovy amfiteatry zeby ztoho mel Grebenicek orgasmus...
Ulice vicemene to samy, mistni "hypermarkety" byly sice skoro plny ale cenove nesmyslny pro tamejsi obyvatele. Nemluvim ted o Tesco retezcich ktery naopak skoro zely prazdnotou.
Tvejch 700usd/mesic ma jen par lidi ve vedeni uspesnych firem, ale to je cca 10% cinske populace.
Zkus obcas jit mimo turisticky destinace/hlavni tridy a uvidis pravou tvar ciny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč všichni haní Čínu když...?
Kohyman>Mr.FiFI> tak zrovna pitbika bych nekupoval v žádným případě z číny....ne všech závodech co jezdíme s fichtlama se jezděj i závody pitbiků a ty čínský verky se rozpadaj na součástky...sváry stojej za prd, šrouby se roztahujou nebo upadávaj, špatný materiály, atd. ...+ se podiv na jakoukoliv inzerci...lidi prodávaj pitbiky ve velkým už po jednom roce a ty motorky jsou rozsekaný na maděru....po roce je to uplně zničený....
Jak řikám, ten muj má za sebou 2 roky offroadovýho ježdění a je furt plně v kondici.