Díky za tipy.
hlavně proboha né takhle jako to má LSL...uchytit padák na šestky šroubky a duralového pavouka, kterého bych probořil do víka silnějším kopnutím, to je fakt nápad..
tady jsou vidět dva šrouby, na které jdou padáky chytit. Oba jsou kryté kapotáží, ale šla by vyrobit pevná duralová deska, která to vynese ven mimo kapotáž. je možné udělat i dvoupárovou sadu, která by byla hodně výkonná..
všechno to závisí na tom, kdo přistaví do Liberce motorku a bude mít padáky zadáčo:)
hm?
1 reakcí na tento příspěvek Padací protektory GSX-R 1000 K9
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padací protektory GSX-R 1000 K9
tomiK9>Tak vydrž Rutane, jak se kapku oteplí, přivezu ti jí.... ty padáky už taky nějakou dobu bez úspěchu hledám....
OK.) kdo dřív přijde...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padací protektory GSX-R 1000 K9
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padací protektory GSX-R 1000 K9
akmb>RUTAN> Ty si borec pres padaci protektry??? Ty je vyrabis??
no tak borec...:) ale jo, vyrábím je. Na co potřebuješ? na to FMX?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padací protektory GSX-R 1000 K9
RUTAN>no tak borec...:) ale jo, vyrábím je. Na co potřebuješ? na to FMX?
Na fmx ani ne. Me osobne se to moc nelibi kdyz to tam tak trci doboku a navic prej natom litam jak blazen tak nevim jestli by mito bylo neco platny
Kamos me pozadal jestli bych mu nevyrobyl na Hondu CB900F hornet 2002-2003
tatka ma taky horneta 900 tak sem mu rek ze jo. Mam je uz vyrobeny a ted cekam az semi vratijou z galvanizovny. jenze jak tak koukam na ty tvoje tak mam strach ze sem je na levou stranu udelal asi moc kratky na leve strane blok motoru asi jetam spojka vycuhuje moc ven tak sem se chtel optat kolik byto melo minimalne presahovat aby to plnilo svou funkci.
Naposledy editováno 01.03.2010 23:06:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padací protektory GSX-R 1000 K9
akmb>Na fmx ani ne. Me osobne se to moc nelibi kdyz to tam tak trci doboku a navic prej natom litam jak blazen tak nevim jestli by mito bylo neco platny
Kamos me pozadal jestli bych mu nevyrobyl na Hondu CB900F hornet 2002-2003
tatka ma taky horneta 900 tak sem mu rek ze jo. Mam je uz vyrobeny a ted cekam az semi vratijou z galvanizovny. jenze jak tak koukam na ty tvoje tak mam strach ze sem je na levou stranu udelal asi moc kratky na leve strane blok motoru asi jetam spojka vycuhuje moc ven tak sem se chtel optat kolik byto melo minimalne presahovat aby to plnilo svou funkci.
a jo tak. Nezlob se, know how. Musí to přečuhovat "tak akorát".
řekl jsi z galvanizovny...neudělal jsi je ocelové, že ne?
RUTAN>a jo tak. Nezlob se, know how. Musí to přečuhovat "tak akorát".
řekl jsi z galvanizovny...neudělal jsi je ocelové, že ne?
galvanovna obvykle dela i elox...
BTW ty LSL se mi libi, 3 nebo 4 sestky srouby mi neprijde tak zly pri tehle konstrukci, to kdyz na ty dva velke srouby das placku duralu aby to vylezlo pod kapotama tak tou silenou pakou budou dost mozna vic nmahane nez ty sestky srouby, a ten dural pavouk myslim snese vic nez si odhadl...
a za svým názorem na LSL si stojím. Mám doma na stole "sadu" od Sato Racing kdesi z ameru, která je přesně takhle řešená. Je po lehkém pádu a je na sračky. Svoje řešení mám několikrát otestované.
ale nechci se tu nějak naparovat, ať si každý sám zvolí podle svého uvážení:)
RUTAN>a jo tak. Nezlob se, know how. Musí to přečuhovat "tak akorát".
řekl jsi z galvanizovny...neudělal jsi je ocelové, že ne?
Oceloví?? Ani napad.
Nejpre sem si otom neco precetl az pak sem je vyrabel.
Sou z tvrdeho hliniku a tvrde eloxovane. Precuhujou asi tak 20-25mm.
Sroub imbus M10 pevnost 12.9
Kdyz se budes chtit nane mrknout tak sem dam foto