globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: gipro atre nebo gipro DS?
 
18.2.2010 v 23:34
Ahoj,
mám dotaz, uvažuji o koupi ukazatele zařazené rychlosti Gipro, jenže dělají dva typy:
- s funkcí ATRE (vestavěný Advanced TRE modul,který zlepšuje odezvy plynu v nižších rychlostech a také zlepšuje spodní tah při přidání plynu
- a bez této funkce jako model DS, který je o dost menší
Zajímá mě, zda funguje ten vestavěný ATRE modul, zda jde opravdu poznat ten lepší tah.
Díky za zkušenosti
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek gipro atre nebo gipro DS?

18.2.2010 v 23:46 | Nahoru | #1
Zvýšení výkonu nepřeplňovaného motoru čipem je jen podfuk na lidi... V některých situacích sice může dávat bohatější směs ( = vyšší spotřeba) , ale ta už je z výroby nastavena tak jak má... Pokud bude, zase hrozí, že ti rychleji odejde KAT.
Možná se zvedne max. výkon o nějaké procento (pochybuji), ale to na běžné silnici stejně nepoznáš...
Toť můj názor

(reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 02:00 | Nahoru | #2

XL-Ondra>Zvýšení výkonu nepřeplňovaného motoru čipem je jen podfuk na lidi... V některých situacích sice může dávat bohatější směs ( = vyšší spotřeba) , ale ta už je z výroby nastavena tak jak má... Pokud bude, zase hrozí, že ti rychleji odejde KAT.
Možná se zvedne max. výkon o nějaké procento (pochybuji), ale to na běžné silnici stejně nepoznáš...
Toť můj názor


U Gipro ATRE se nezvyšuje výkon motoru "nějakým čipem", ale odstraňuje se omezení výkonu na první tři kvalty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 08:17 | Nahoru | #3

XL-Ondra>Zvýšení výkonu nepřeplňovaného motoru čipem je jen podfuk na lidi... V některých situacích sice může dávat bohatější směs ( = vyšší spotřeba) , ale ta už je z výroby nastavena tak jak má... Pokud bude, zase hrozí, že ti rychleji odejde KAT.
Možná se zvedne max. výkon o nějaké procento (pochybuji), ale to na běžné silnici stejně nepoznáš...
Toť můj názor



dalsi z tech co komentuji neco o cem nic nevi... atre ovlivnuje mapu predstihu ktera je u nekterych suzuki na prvni 3-4kvalty "retardovana"

2 reakcí na tento příspěvek gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 08:22 | Nahoru | #4
Majk Brus: funguje to, zlepsi to trosku reakce na plyn pri mensich otackach a mensim otevreni plynu na prvni kvalty, u tehle V2 to casto zlepsi skubani okolo 3-4tis..

ja mam to gipro atre, predtim jsem jezdil se samodomo atre, pokud chces funkci toho atre jen vyzkouset jde ten obvod postavit za par korun, misto cidla zarazeneho kvaltu se natvrdo pripoji odpor 15kOhm motorka si mysli ze jede porad na sestku.. to same dela to GIPRO, jen s tim rozdilem ze to odpor na neutral odpoji a novlivni to volnobeh...

samotnej ATRE obvod se prodava na EBAY jako Gpack za cca 500+, ja ho postavim za 350,- s tim ze tranzistorem taky odpojuju ten odpor na neutral a drahe jsou hlavne ty origo konektory, kdybys to napajel primo je to korunova polozka....

schema pripadne poslu...

1 reakcí na tento příspěvek gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 08:36 | Nahoru | #5
Mám to namontované na Banditu 1250. Funguje to na první čtyři kvalty a to tak, že motor lépe reaguje na přidání plynu. V poloze "plný plyn" ATRE nepřináší vůbec nic, jak je i napsáno v návodu, takže to není o zvýšení výkonu, ale o zlepšení reakcí na přidání plynu a zlepšení průběhu kroutícího momentu na první čtyři kvalty. Na Banditu 650, vzducháči, mám ten typ DS. Je sice menší, ale nemá automatickou regulaci jasu displeje, je hůře čitelný při denním světle, za slunečního svitu vůbec, takže jsem ho musel namontovat na místo, kde na něj nejde tolik světla.Jinak ATRE rychleji reaguje a zobrazuje rychlosti i když motocykl není v pohybu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 09:25 | Nahoru | #6

assassin>dalsi z tech co komentuji neco o cem nic nevi... atre ovlivnuje mapu predstihu ktera je u nekterych suzuki na prvni 3-4kvalty "retardovana"



Laskavě se do mě nenavážej, nevíš jaké mám vzdělání...
Navíc jsi nepochopil podstatu. Psal jsem o tom, zvýšení PS/Nm touto cestou je minimální (pokud nějaké je). Tím ale nezatracuji ukazatel jako takový...

(reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 09:29 | Nahoru | #7

XL-Ondra>Laskavě se do mě nenavážej, nevíš jaké mám vzdělání...
Navíc jsi nepochopil podstatu. Psal jsem o tom, zvýšení PS/Nm touto cestou je minimální (pokud nějaké je). Tím ale nezatracuji ukazatel jako takový...



ja jen komentuji co pises.. a to bylo zcela mimo misu a nema to nic spolecneho se vzdelanim - ostatne dulezite jsou znalosti a ne dosazene vzdelani, mam par znamych se kteryma jsem studoval, kteri to na rozdil ode me dokoncili a troufam si rict ze o strojarine vedi kulovy .. nikdo nic o zvyseni PS/Nm nerikal a ano pokud jde o chipovani uz tak vysponovanejch atmosferickejch motoru tak to je obtizne s nejakym realnym vysledkem.. pokud je ale motorka od vyroby "skrcena" tak uz jistej prostor pro zlepseni je..

navic pises ze to je podvod a o obohaceni smesi.. coz proste nema nic spolecneho s timto .. tohle neni zadnej powerbox cheatujici signal z IAT senzoru apod, tohle ovlivnuje predstih...

Naposledy editováno 19.02.2010 09:36:14

(reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 09:33 | Nahoru | #8

assassin>Majk Brus: funguje to, zlepsi to trosku reakce na plyn pri mensich otackach a mensim otevreni plynu na prvni kvalty, u tehle V2 to casto zlepsi skubani okolo 3-4tis..

ja mam to gipro atre, predtim jsem jezdil se samodomo atre, pokud chces funkci toho atre jen vyzkouset jde ten obvod postavit za par korun, misto cidla zarazeneho kvaltu se natvrdo pripoji odpor 15kOhm motorka si mysli ze jede porad na sestku.. to same dela to GIPRO, jen s tim rozdilem ze to odpor na neutral odpoji a novlivni to volnobeh...

samotnej ATRE obvod se prodava na EBAY jako Gpack za cca 500+, ja ho postavim za 350,- s tim ze tranzistorem taky odpojuju ten odpor na neutral a drahe jsou hlavne ty origo konektory, kdybys to napajel primo je to korunova polozka....

schema pripadne poslu...



dikes za nabídku, ale jsem rozhodlej ho koupit, akorát jsem neveděl který je prostě lepší, když to stojí pomalu stejně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 09:35 | Nahoru | #9

Pavo>Mám to namontované na Banditu 1250. Funguje to na první čtyři kvalty a to tak, že motor lépe reaguje na přidání plynu. V poloze "plný plyn" ATRE nepřináší vůbec nic, jak je i napsáno v návodu, takže to není o zvýšení výkonu, ale o zlepšení reakcí na přidání plynu a zlepšení průběhu kroutícího momentu na první čtyři kvalty. Na Banditu 650, vzducháči, mám ten typ DS. Je sice menší, ale nemá automatickou regulaci jasu displeje, je hůře čitelný při denním světle, za slunečního svitu vůbec, takže jsem ho musel namontovat na místo, kde na něj nejde tolik světla.Jinak ATRE rychleji reaguje a zobrazuje rychlosti i když motocykl není v pohybu.



Díky za názor. Něco takového jsem potřeboval slyšet.
Čili DS je menší, ale ATRE je za to vychytanější

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 09:47 | Nahoru | #10

MajkBrus>Díky za názor. Něco takového jsem potřeboval slyšet.
Čili DS je menší, ale ATRE je za to vychytanější



u ukaztele kvaltu neni ta velikost na skodu, je fakt ze ty novy gipro jsou hezci no.. ale jestli ti jde o krasu tak se daji najit jeste elegantnejsi kovovy...
nazivo to vypada takhle:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 09:55 | Nahoru | #11
assassin>
Ukazatel zařazeného kvaltu mum originál na svém veteránu z 1984
.
Dělá nebo jde Gipro na RF900?
Díky za radu, bo jsem na webu hledal a nic nenašel(jsem PC-lama)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 10:02 | Nahoru | #12

aifel202>assassin>
Ukazatel zařazeného kvaltu mum originál na svém veteránu z 1984
.
Dělá nebo jde Gipro na RF900?
Díky za radu, bo jsem na webu hledal a nic nenašel(jsem PC-lama)



na RF900 Gipro pujde... jen to nebude to ATRE.. myslim ze RF nema snimac zrazeneho kvaltu a zapalovci mapy pro kazdej kvalt zvlast.. tzn pujde na to to nejnovejsi Gipro, ktere funguje stejne jako vsechny tyhle univerzalni ukazatele(engear,GPT).. pichne se na kabl od otckomeru a rychlomeru a kvalt si "vypocita"...

jo tatova GSX400 `86 ma taky ukazatel v serii:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 10:04 | Nahoru | #13

assassin>na RF900 Gipro pujde... jen to nebude to ATRE.. myslim ze RF nema snimac zrazeneho kvaltu a zapalovci mapy pro kazdej kvalt zvlast.. tzn pujde na to to nejnovejsi Gipro, ktere funguje stejne jako vsechny tyhle univerzalni ukazatele(engear,GPT).. pichne se na kabl od otckomeru a rychlomeru a kvalt si "vypocita"...

jo tatova GSX400 `86 ma taky ukazatel v serii:)


RF, rychloměr mechanický

(reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 10:05 | Nahoru | #14

aifel202>RF, rychloměr mechanický



v tom pripade prodavaj opet ke vsem temhle univerzalnim ukazatelum snimac.. je to ale potom v souctu dost penez...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 10:05 | Nahoru | #15
[quote]assassin>u ukaztele kvaltu neni ta velikost na skodu, je fakt ze ty novy gipro jsou hezci no.. ale jestli ti jde o krasu tak se daji najit jeste elegantnejsi kovovy...

No ten Gipro je tak akorát (líbí se mi), je černý, takže dobře zapadne někde kolem budíku. Tu velikost ještě uvidím jak to vypadá ve skutečnosti naživo a pak se rozhodnu jestli ten menší DS nebo větší ATRE

(reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 10:22 | Nahoru | #16

MajkBrus>[quote]assassin>u ukaztele kvaltu neni ta velikost na skodu, je fakt ze ty novy gipro jsou hezci no.. ale jestli ti jde o krasu tak se daji najit jeste elegantnejsi kovovy...

No ten Gipro je tak akorát (líbí se mi), je černý, takže dobře zapadne někde kolem budíku. Tu velikost ještě uvidím jak to vypadá ve skutečnosti naživo a pak se rozhodnu jestli ten menší DS nebo větší ATRE



jasny, kdybys chtel neco krasnejsiho tak koukni treba na www.motogadget.com/en/frameset.html

ten se libi me:)


maji i peknej malickej tachac/otackomer.. na nakou stavbu ideal:

(reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 10:49 | Nahoru | #17

XL-Ondra>Laskavě se do mě nenavážej, nevíš jaké mám vzdělání...
Navíc jsi nepochopil podstatu. Psal jsem o tom, zvýšení PS/Nm touto cestou je minimální (pokud nějaké je). Tím ale nezatracuji ukazatel jako takový...



No vida!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 10:56 | Nahoru | #18
assassin> myslíš, že na mým vtr, který má karbecy by to bylo taky poznat?? předtím jsem měl sv, taky karbce a tam ta dvojka a trojka byla nějak škrcená kvůli emisím myslím... díky za radu

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 11:00 | Nahoru | #19

honziskoo>assassin> myslíš, že na mým vtr, který má karbecy by to bylo taky poznat?? předtím jsem měl sv, taky karbce a tam ta dvojka a trojka byla nějak škrcená kvůli emisím myslím... díky za radu



jo SVcko ma taky zapalovaci mapy seskrceny na 1,2... honda nic takoveho nedelala (nove CBR uz jo viz bazzaz z-bomb), u VTR to tudiz nema vyznam a ani se gipro atre na VTR neprodava...

(reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 11:03 | Nahoru | #20
assassin> super, díky za radu alespoň víc projezdím ať už je to lééééééééto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 12:23 | Nahoru | #21

assassin>jo SVcko ma taky zapalovaci mapy seskrceny na 1,2... honda nic takoveho nedelala (nove CBR uz jo viz bazzaz z-bomb), u VTR to tudiz nema vyznam a ani se gipro atre na VTR neprodava...



honda stale nic take nerobi, ale pre USA modely museli obmadzit vykon vo vysokych otackach: http://www.roadracingworld.com/news/article/?article=32686 ale to spravili z inych dovodov ako obmadzit vykon v nizsich prevodovych stupnoch.

(reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 12:25 | Nahoru | #22

Blackadder>honda stale nic take nerobi, ale pre USA modely museli obmadzit vykon vo vysokych otackach: http://www.roadracingworld.com/news/article/?article=32686 ale to spravili z inych dovodov ako obmadzit vykon v nizsich prevodovych stupnoch.



jj spatne sem to popsal.. myslel sem urcite skrceni co se predstihu tyka.. a je fakt ze jen us verze, ja schodou okolnosti mel prave co do cineni zrovna s dovezenou cbr...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 12:44 | Nahoru | #23

assassin>jo SVcko ma taky zapalovaci mapy seskrceny na 1,2... honda nic takoveho nedelala (nove CBR uz jo viz bazzaz z-bomb), u VTR to tudiz nema vyznam a ani se gipro atre na VTR neprodava...

Assassine a nemas s tim na SVcku nejaky zkusenosti? Slysel jsem uz od spousty lidi ze to maj udelany ale ze napnutej retez a dofouknuty kola udelaj mnohem vetsi rozdil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 12:50 | Nahoru | #24

pylot>Assassine a nemas s tim na SVcku nejaky zkusenosti? Slysel jsem uz od spousty lidi ze to maj udelany ale ze napnutej retez a dofouknuty kola udelaj mnohem vetsi rozdil.



ja na SV nikdy nejel, jen vim ze tam je to same co treba na TL.. rozdil neni moc velkej, spis je takova "lepsi" reakce na plyn v rezimech kdy jedes ustalenou rychlosti, lehke ubrani a pridani v prujezdu zatackou... na vykon to nema zadnej vliv, pri plnym plynu se to vubec neprojevi...

TLka pri tehle rezimech jsou dost cukavy, pomuze serizeni synchro, tohle TRE a doladeni paliv. map kolem tech 3-4tis... vsechno z toho trochu prida.. videl bych to u SV podobne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 14:33 | Nahoru | #25
assassin> mám dotaz. Co udělá kombinace vyndaný přívěry a Gipra Atre na GSXR1000? Má to Atre potom význam?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 14:39 | Nahoru | #26

zebyhonda>assassin> mám dotaz. Co udělá kombinace vyndaný přívěry a Gipra Atre na GSXR1000? Má to Atre potom význam?



ucel ATRE je ovlivneni mapy predstihu - zapalovani.. vyndani privery ovlivni spis plneni motoru palivovou smesi.. tzn vyndani privery (jiny vyfuk) se casto koriguje nejakym fuel commanderem (dynojet power commander treba) na motorce lze provozovat oboje... PC3 ovlivnuje jen palivo, mapy zapalovani ne

(reakce na) gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 14:43 | Nahoru | #27
assassin> ježíš marjá, taková složitá odpověď , dík

gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 15:07 | Nahoru | #28
Třeba B King,má uškrcenoý i poslední dva kvalty,tak se v atre zvolí mapa pro 4 př.stupeň a moto jede bez omezení podle 4ky,nebo Introš 1800 má uškrceou i 5ku,takže doporučuju nastavit také podle 4rs.

Naposledy editováno 19.02.2010 15:11:47

gipro atre nebo gipro DS?

19.2.2010 v 16:02 | Nahoru | #29
Myslím, že bylo řečeno dost.
Taky jsem si pokládal stejnou otázku, koupit či nikoliv.
Je fakt bez funkce ATRE je levnější, ale na druhou stranu
par stovek na víc mě nezabije. (stejně to proglgám )
Já koupil origo GIpro ATRE i s konektory cc. 3 ,,hadry,,
Montáž cc. hoďku (umístění, odmašlení a protažení chvilku zabere)

Je to pěkná machrovinka Já koupil Blue Displei
Nikterak investice nelituju

gipro atre nebo gipro DS?

21.2.2010 v 14:09 | Nahoru | #30
To neřeš, vždyť tu DS nedávno zrušil ústavní soud ne?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist