globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Inazuma - každá užitečná rada dobrá
26.1.2010 v 16:31
Čus borci. Kdo poradí? Na kamarádově Zumě se v loňské sezoně začal projevovat nepříjemný problém. Na každý kvalt to mezi 3-6tis. ot. chytlo díru. Sice jenom na zlomek, ale byla tam. Zpočátku tomu nevěnoval pozornost, ale čím dál častější projevy (hlavně při předjíždění) nás donutily ten problém řešit. První krok - benzín ( vím, že Zumy trpí na vnitřní korozi nádrže ). Nádrž čistá a i palivová cesta OK. Motor komplet seřízen, karbce vyčištěny a samozřejmě seřízeny. Po projetí - hurá. Vše OK. Ale ne nadlouho. Po ujetí asi 200Km ten sám problém. A tak to šlo 2x dokola. Co to kuwa může dělat? Nejvíc se nabízí varianta palivové cesty - ale ta je fakt v pořádku. Podotýkám že mašina není osazena žádným kitem ani otevřeným sáním ani laďáky. Nebo ještě jednou mrknout na karbce jestli není na některé membráně malá prasklinka? To by se ale poznalo při vakuovce. Neměl jste někdo na stejném stroji podobný problém? Předem dík za .rozumné odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek Inazuma - každá užitečná rada dobrá

26.1.2010 v 17:09 | Nahoru | #1
Co vzducháč?

1 reakcí na tento příspěvek Inazuma - každá užitečná rada dobrá

26.1.2010 v 17:18 | Nahoru | #2
Co znamená že to chytlo "díru"..že jenom plynule přestane táhnout? Může to bejt asi tak milion věcí. Kdo dělal to "komplet seřizování", servis?
Jinak pokud jinak motor běží bez pazvuků a podobně, hledal bych spíš někde u karburátorů..
Spojka neprokluzuje?

Naposledy editováno 26.01.2010 17:20:03

1 reakcí na tento příspěvek Inazuma - každá užitečná rada dobrá

26.1.2010 v 17:19 | Nahoru | #3
mě dělalo něco podobnýho FZR... byla uklepaná kostra od baterky, a při určitejch otáčkách to tak jako cuklo. to byl porod, než jsem na to konečně přišel... oprava byla záležitostí pěti minut

(reakce na) Inazuma - každá užitečná rada dobrá

26.1.2010 v 18:35 | Nahoru | #4
seitown> Ten byl taky novej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inazuma - každá užitečná rada dobrá

26.1.2010 v 18:44 | Nahoru | #5
kakabus> Prostě v tom rozmezí otáček je prodleva a pak se to zase hned chytí. A nevěřím, že to může dělat milion věcí. Motor si přede jak švýcary. A proklouznutí spojky bych poznal, jezdím už nějakých 27 let. Já se taky přikláním k těm karbcům. Ale co?

(reakce na) Inazuma - každá užitečná rada dobrá

26.1.2010 v 18:50 | Nahoru | #6
FiZzeR> Čéče - na tohle sem ani ve snu nepomyslel. Hned volám majiteli. Dík za radu

1 reakcí na tento příspěvek Inazuma - každá užitečná rada dobrá

26.1.2010 v 19:46 | Nahoru | #7
napadá mě pičovní nápad ale taky se to stává co dírka ve víčku nádrži? nebo ten labirint je to pičovina, ale kámošovy se to stalo pak rozebral celou motorku

(reakce na) Inazuma - každá užitečná rada dobrá

26.1.2010 v 20:05 | Nahoru | #8
TomeKX2> Ahoj. Přiznávám, že tohle jsme nekontrolovali. Ale na mém XJR je takový přísun vzduchu, že to snad není ani možný aby se to nějak ucpalo. Přesto dík.

Inazuma - každá užitečná rada dobrá

26.1.2010 v 20:59 | Nahoru | #9
to jako v určitých otáčkach přestane dělat jiskuru? nebo jen že je menši výkon?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inazuma - každá užitečná rada dobrá

26.1.2010 v 21:21 | Nahoru | #10
eda> Jenom vylučuju možnosti..jak říkám. Milion věcí..protože kolem karbeců může bejt milion poruch. Od špatnýho seřízení (hladiny, podtlaky, jehly) nebo špatnýho sestavení, až po vyběhaný díly, přisávání kolem přírub, špatnej vzduchovej filtr, airbox atd atd..
Na membrány bych to netipoval, to by mělo výkonovou ztrátu v celým spektru, hlavně víc znatelnou při plným plynu, ne s dírou v určitých otáčkách.
Ze všech těch důvodů sem se právě ptal, kdo to seřizoval/kontroloval, jestli to bylo udělaný pořádně..
Osobně to vidim spíš na špatný seřízení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inazuma - každá užitečná rada dobrá

28.1.2010 v 20:40 | Nahoru | #11
kakabus> Já ti rozumím. Ten karbec byl komplet rozebrám, vyčičtěn, seřízen. Nikde nic vydřenýho, příruby těsný, vzducháč novej, airbox OK. Prvně jsme to dělali sami, podruhý servis. Hodnoty naměřený stejný. Proč to ale pak cca 200km jelo tak jak má, a pak to zase začlo blbnout?

(reakce na) Inazuma - každá užitečná rada dobrá

28.1.2010 v 21:19 | Nahoru | #12
eda> Ok, no tak jestli to po servisu bylo ok nejakou dobu, tak se přitom nejspíš hejbalo s příčinou toho problému.. Svíčky vypadaj ok? Není nějaká černější? Jestli ste si jistý, že ste na nic nezapomněli, asi nezbyde než to nechat na pořádnej servis kde změřej směs v celým spektru při zátěži - sjedou to na brzdě a uvidí se. Pokud směs bude v některých případech špatná, je jasný, že problém je v tvorbě směsi (standardní tovární nastavení nemusí bejt vždycky to ideální pro konkrétní motor - zvlášť, když už má třeba něco najeto). Pokud se ukáže, že směs je ok, problém hledat jinde... Myslím, že ti víc nikdo asi nebude umět poradit bohužel..já teda asi už ne..

Inazuma - každá užitečná rada dobrá

28.1.2010 v 22:57 | Nahoru | #13
podle mě vzduch. co to je za vzducháč? co hrdlo sání? nevadí mu třeba sedlo? nebo nádrž? nebo nějaký tunnig?

Inazuma - každá užitečná rada dobrá

29.1.2010 v 13:13 | Nahoru | #14
Me neco podobnyho delal svicka....Kdyz jsem jel na pohodu, tak to jelo normalne ale jak jsem zacal vic tahat a jel jsem agrsivneji delalo to bordel...(XT 600)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inazuma - každá užitečná rada dobrá

29.1.2010 v 20:44 | Nahoru | #15
kakabus> čauvec, teď akorát vidím, že se tady řeší moje zumka... jojo, Eda na mě myslí, to mě těší. Ta zuma jela jako švýcary, eda mi dal kontakt na borečky, co mu seřizují jeho xjr, tak doufám, že se s tím porvou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inazuma - každá užitečná rada dobrá

30.1.2010 v 14:46 | Nahoru | #16
mekyzuma> Zdar pardále. To je jasný, že na tebe myslím. Přeci tě na jaře nebudu za sebou tahat na špagátě. Ten problém se musí vyřešit. Miro - buď to bude nějaká cipovina, nebo to bude v tom nastavení. Kakabus má pravdu v tom, že ne vždy tovární nastavení musí být to ideální. Když sem ten problém řešil s Davidem a objednával ten servis, tak to říkal taky. Už jsi jim tu Zumu odvezl? Dej vědět. A co tvé choutky na FJR ? Jednu dobu sem nad ní taky uvažoval, ale přeci jenom - XJR je pro mě srdeční záležitost Jinak všem dík za jakékoliv rady a poznatky. Všam bikerům přeji krátkou zimu. Ahoj.

(reakce na) Inazuma - každá užitečná rada dobrá

5.2.2010 v 23:05 | Nahoru | #17
eda> čágo, zatím fjr-ko nebudu řešit, ženuška by to špatně trávila. Zumka je u kluků Langerových, snad to dají, měli se už ozvat, ale říkal jsem jim, že netlačím... Zatím není kam spěchat. Pokud to bude šlapat, tak si ji ještě nechám, mám už doma ten štít, nějak mě už neba být přímo na luftě. Trochu jsem se vybouch z peněz, dotahl jsem domů dalšího vergla - dvoustopýho, takže budu muset šporovat... Ale to efko třeba jednou bude. Měj se fajn. Některou chvilku se stavim na kus řeči...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 Wetra 2 5.5.2024 v 16:59 petr.machy
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73


TOPlist