globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990
 
7.1.2010 v 18:29
Zdarec chlapi.. mam takovy problemek.. koupil jsem suzuki gsx-r 1100 rv.1990 jeste vzduch olej.
ale mam problem s vykonem.je totiz dotazena z nemecka a jak zanmo nemci skrtili masiny ,a tahle ma jen 74kw oproti + -101kw ktere ma mit..koukal uz sem do karbcu tam zadna ucpavka ani mensi trysky nejsou je tam i k&n filtr a tak zkousim co se da.jestli stim mate nekdo nejake zkusenosti nebo rady tak sem stim.uvitam vse... diky moc s pozdravem RUM

navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

7.1.2010 v 18:37 | Nahoru | #1
Jak to jede? máš to s čím porovnat, jestly už to někdo neodškrtil před tebou?

navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

7.1.2010 v 18:45 | Nahoru | #2
koukal jsi i do přírub od hlavy ke karbcům??? Kdyžtak se zeptej Mirka, ten má 11ctky v malíku mirek@motorkari.cz

navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

7.1.2010 v 18:51 | Nahoru | #3
co řídící jednotka?

navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

7.1.2010 v 18:59 | Nahoru | #4
a co vačky?

navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

7.1.2010 v 19:02 | Nahoru | #5
Moc se v tom nevyznám,ale co doraz na plynu?

navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

7.1.2010 v 19:10 | Nahoru | #6
Bude to škrcené na vačkách. Jaký průměr mají difuzory na karbcích. Ptám se, protože moje mašina má úplně ten stejný motor - mám 100 kW, karburátory 36ka difuzor...
a zkus kouknout sem: http://www.gsxr.wz.cz/
Pěkně si tu stránku prolez, je tam o těchto strojích celkem dost...

E: resp. GSXR 1100 má mít ještě 36 difuzor :\

Naposledy editováno 07.01.2010 19:14:54

navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

7.1.2010 v 20:33 | Nahoru | #7
Mrkni na difuzory... Ale je dost možný,že má jiné CDI,to bych viděl reálnějc...

navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

7.1.2010 v 22:07 | Nahoru | #8
Tuto věc jsem taky řešil ale selským rozumem máš 22let skušenosti minimální,tato motorka určitě nebyla drahá,nějakým spůsobem zvýšíš výkon to se projeví na veškerých dilech motoru které už mají něco za sebou,takže čím starší moto tím dražší díly a věř mi ty ceny jsou šílené.Ale hlavní věc podvozek a brzdy neustojí tento výkon!

navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

7.1.2010 v 22:28 | Nahoru | #9
Ahoj,budou přesazené vačky o jeden zub.Mám osobní zkušenost na 89tce.A ještě futro ve svodech.Na ozubených kolech vaček jsou rysky,musí být v rovině,rovnoběžně s hlavou.Nemusíš měnit vačky.Chce to otevřený výfuk,jde pak na dvojáka na zadní bez spojky.Pozor na tzv.pajtlováka,většinou neměli tlumiče řízení a docházelo k rozkmitání řidítek.Je to náhlé,ale přesto čitelné.Tzv.nevysvětlitelné smrtelne nehody bez zjevných příčin.To se ale týká i jiných typů.

navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

7.1.2010 v 22:42 | Nahoru | #10
DAVY-:porovnat to scim mam kamos ma uplne tu samou,poskladal si ji sam(koupil ji rozebranou v x krabicich)je to stejny rok,karbce trysky vsechno je stejne... a je mu to jede nejakych 290km/h kdezto me 230 max 240km/h na delsi rovine....on sam rikal ze to nejak slabeji tahne.

DEWWIL-:koukal jsem i do karbcu,i do prirub, a neni tam vubec nic...

Spieke-:tohle nema jeste RJ. ani kapacitni zapalova.ma to jeste TCI. to jsem ale nezkousel ponevac je snih,tohle skusim vymenit s kamosem co ma stejny stroj ale ma na nem 138koni... ne jak ja 100....

THE DUCK-: na vacky sem jeste nekoukal...vacky bych ale resil az jako posledni moznost...

VENCA00-:zadny doraz tam neni....koukal jsem na to s kamosem co ma tanhle stroj uz radu let.. navic otacky mi jdou normalne az po omezovac...

2STROKE-:karbce i difuzory jsou 36.hlavni tryska 122,5 vse jak ma kamos co tam ma 138koniku
ani mu to hlava nebere.. chcem skusit zatim to TCI uvidime co se bude dit kdyz to prohodime...

DONY929-:tenhle stroj jeste nema kapacitni zapalovani VDI ale ma jeste TCI...ale taky si se znamym myslime ze to bude nejspis timhle..

KRUS-:nerikam ze sem za ni dasl buh vi sileny majlant,to ne.. stala 50tis,jenze je fakt hodne pekna a zachovala.. a kdyz to vemes kolem a kolem ma jen 100koni,oproti 138 ktere ma mit... nechci zvedat vykon nad 138hp ale na.. neminim tam davat dynojet neby wyseco..jen chci to co tam ma byt.. at nejede na 75%.navic dalo mi doost prace abych ji sehnal a byla v tomhle stavu,najezdil sem se kvuli tomu az az..

chlapi DIKY MOC VSEM za prizpevky a za rady... kdyby nekdo neco piste
dal az se sem zase dostanu hnedle odepisu.. zatim se mejte cest...

2 reakcí na tento příspěvek navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

7.1.2010 v 22:58 | Nahoru | #11
NAZLOBENEJ-: Zdarec,tak to budu zkouset kdyz stim mas osobni zkusenost neco na tom bude.....
otevreny lauf mam .. mam vyfukovy system devil.... do jednoho.
to vim no kdyz sem jezdil od kolegy na uplne stejnem gsxr 1100 rv 90 sla na dvojec krasne :))
jak to myslis stim pajtlovakem ??? jako ze pri vetsich rychlostech nebo pri pokladani stroje z jizdy po zadnim...
masina mi nedela problem zatim ani pri maximalce 240km/h ktera se z toho da ted dostat...
ten kolega prave sundal tlumic rizeni mel snim nejake trable jezdil bez toho a rikal ze poho... jako ze s tlumicem je to lepsi ale da si i bez nej...a to on jezdi fakt na hranu..

(reakce na) navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

7.1.2010 v 23:07 | Nahoru | #12
Rum1> Tím "pajtlováním" myslel, že se ti může stát, že tě tzv. vyfackají řídítka - to se ti může stát na motorce s ostrým úhlem řízení, ale nestane se ti to na chopperu. Příčinou může být osekaná přední guma, nebo nerovnost vozovky - vyjíždíš ze zatáčky, najedeš na na hrboly - ty ti kopnou dejme tomu do řídítek doprava, kolo se pak znovu chytne, řídítka letí doleva atd. a ty letíš na hubu. Nejlepší je na to tlumič řízení...

navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

7.1.2010 v 23:10 | Nahoru | #13
2STROKE-: ahaaaaaaaaaaaa jo taaaak.. diky za infi dam bacha
myslis ze to bude tema vackama jak psal nazlobenej ????

(reakce na) navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

7.1.2010 v 23:13 | Nahoru | #14
Rum1> K těm vačkám: nezdá se mi, že by byly vačky přesazené o jeden zub. Podle mě potřebuješ sehnat ostré vačky.
P.S. čekej, určitě ti někdo z více erudovanějších, kdo s tím má osobní zkušenosti, brzo napíše. Good luck
E: vím, že se do bandita 1200 dají nacpat vačky z GSXR 1100, plus pár dalších úprav, a dostaneš z toho mnohem větší výkon než 100 HP. Někdo to tu na fóru zmiňoval, že si takhle přestavěl 12ctkového Bandita...

Naposledy editováno 07.01.2010 23:15:32

navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

7.1.2010 v 23:16 | Nahoru | #15
2STROKE-: diky.. i tak necekal sem ze uz dneska pri zalozeni fora bude kahle ziva debata :)mej se pajt

navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

7.1.2010 v 23:17 | Nahoru | #16
teď jsem si všimnul tvého avataru. To je teda ta tvoje Hyena . Zadní kyvku máš z VeFry 750, že?

1 reakcí na tento příspěvek navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

7.1.2010 v 23:22 | Nahoru | #17
V Bandasce jsem to měl Vačky GSX1100R, Dynojet kit Stage 3, přímý luft filtry KN, laďák Leo Vince a pár jiných úprav viz. profil. Jinak šel pryč, výkonu motoru nestíhalo vše okolo Ale rád vzpomínám, jelo to jak z praku

navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

7.1.2010 v 23:26 | Nahoru | #18

(reakce na) navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

7.1.2010 v 23:28 | Nahoru | #19

dewwil>V Bandasce jsem to měl Vačky GSX1100R, Dynojet kit Stage 3, přímý luft filtry KN, laďák Leo Vince a pár jiných úprav viz. profil. Jinak šel pryč, výkonu motoru nestíhalo vše okolo Ale rád vzpomínám, jelo to jak z praku



Jo tak to si byl asi ty . Japato, že vše okolo nestíhalo, co hlavně - podvozek, nebo se to přehřívalo?

1 reakcí na tento příspěvek navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

7.1.2010 v 23:32 | Nahoru | #20
Podvozek, kroutilo se to jak sviňa do 220km/h se to dalo ještě skoro udržet a pak si to s tebou dělalo co chtělo, někdo říkal, ža je to těma USD vidlema, že jsou na ten rám moc tuhý, no nevím, měl jsem ji rok a pak šla, vyztužovat rám se mi nechtělo...

(reakce na) navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

7.1.2010 v 23:47 | Nahoru | #21
dewwil> Holt dvojitý kolébkový trubkový rám...jedině to vyztužit, nic jiného by nepomohlo

1 reakcí na tento příspěvek navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

7.1.2010 v 23:56 | Nahoru | #22
2STROKE-: no nevsim sis toho protoze sem to tam nasazel az dneska vecer
no hyjena to je takovy preneseny vyraz.. jako tech sto hribat stim fakt moc nenadela,drzis to fest pod krkem no... jj letmak je z VFR 750 ten uz tam byl...
je to stim vcelku pekne oproti normalni kyvce,a dobre se to myje :D ale zase je vyssi cca o 3cm ,ale na druhou stranu o neco kratsi... navic sehnat na to rozetu v pozadovane sirce retzu taky neni rit... tady je retez 32mm tlustej.. tekze jestli na vfr kyvku chces dat rozetu origos tak stim musis na drebank at to borec krapet okouse...
vsechno ma sve pro a proti ...

(reakce na) navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

8.1.2010 v 00:26 | Nahoru | #23
Rum1> Njn, ale vypadá to pěkně , i když já mám rád raději originál. Hyena říkal GeeSiXeRu 11ctce bráchův kamarád, řvala jako hyena

E: jo a dobrou

Naposledy editováno 08.01.2010 00:27:12

navyseni vykonu u suzuki gsx-r 1100 rv 1990

8.1.2010 v 13:42 | Nahoru | #24
2STROKE-: to jo.tak ja k tomu dostal i origo vecy,jako kryt zadniho sedla, zadni kyvku s kolem brzdicem,uchycenim pro rozetu ,gumu atd.... uvazoval sem ze bych to casem hodil do originalu... teoreticky to muzu kdykoliv ze...
vlastne ten vyfuk co je na fotkach to si manik svaril doma,nevim proc kdyz tam je cely system devil i s koncovkou,mel tam tenhle humusek.... tak jeste u nej na miste kdyz sem ji bral sem to prehazoval na toho devila :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist