globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: reklamace
 
2.1.2010 v 15:58
Umí někdo poradit s vyřízením reklamace(reklamace dvou přileb v dubnu minulého roku a do dnes se nic nezměnilo)Jak dlouho mají na vyřízení reklamace? Ráfek-Brno
Předchozí
1 2
Následující

reklamace

2.1.2010 v 16:04 | Nahoru | #1
Měsíc

reklamace

2.1.2010 v 16:08 | Nahoru | #2
JN pravda, ze zákona měsíc

1 reakcí na tento příspěvek reklamace

2.1.2010 v 16:08 | Nahoru | #3
měsíc, pokud se do měsíce reklamace nevyřídí, žádej plnou cenu přileb zpět na místě... jinak jim můžeš pohrozit soudem... a co to je za obchod? jen abych věděl kde nemám nakupovat

reklamace

2.1.2010 v 16:11 | Nahoru | #4
Přesně jak bylo napsáno. Ze zákona má prodejce měsíc na vyřízení reklamace. Bejt na tvém místě pěkně bych s nima vymetl.

reklamace

2.1.2010 v 16:13 | Nahoru | #5
Co stanoví zákon?
Zákon o ochraně spotřebitele ve svém § 19 odst. 3 stanovuje:

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Výklad
Při pročítání výše uvedeného paragrafu Vás může napadnout otázka, zda se rozhodnutí o vadě, resp. lhůta pro posouzení vady započítává do 30 denní lhůty na vyřízení reklamace. Zákon ve výše uvedeném paragrafu ve větě třetí explicitně uvádí, že "reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena..." - mluví se zde tedy nikoliv o samotném odstranění vady, ale o celé reklamaci včetně odstranění vady a tedy včetně počátečního rozhodnutí o vadě. Rozhodnutí o reklamaci je tedy součástí vyřízení reklamace a celý proces musí být vyřízen bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů. Třicetidenní lhůta pro vyřízení reklamace začíná bežet dnem následujícím po uplatnění reklamace kupujícím.

Pokud tedy spotřebitel reklamuje věc 1.6. musí mu prodávající do 1.7. vadu posoudit i opravit.

Následky nesplnění lhůty
Následky nesplnění lhůty pro vyřízení reklamace řeší poslední věta výše uvedeného paragrafu. Je zde ustanovena právní fikce, která určuje spotřebiteli stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou. To dle § 622 občanského zákoníku v praxi znamená, že spotřebitel může požadovat výměnu věci nebo od kupní smlouvy odstoupit (požadovat vrácení peněz).

1 reakcí na tento příspěvek reklamace

2.1.2010 v 16:19 | Nahoru | #6
Takže ty jsi si koupil helmy, které jsi v dubnu reklamoval a do ted nemáš helmy ani peníze?

reklamace

2.1.2010 v 16:21 | Nahoru | #7
to seš teda klidas jestli si helmu reklamoval před rokem a do tý doby se nic nezměnilo..

ze zákona je měsíc(30dní myslím) ...a po tý době bych chtěl novou helmu a peníze jako bonus a ještě bych je sprcal jak sysli

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace

2.1.2010 v 16:27 | Nahoru | #8

MiDv>měsíc, pokud se do měsíce reklamace nevyřídí, žádej plnou cenu přileb zpět na místě... jinak jim můžeš pohrozit soudem... a co to je za obchod? jen abych věděl kde nemám nakupovat


ted ty papíry nemám u sebe, ale jsou to PRAŽÁCI. Su nasr....jak prese

(reakce na) reklamace

2.1.2010 v 16:30 | Nahoru | #9

rafek.>ted ty papíry nemám u sebe, ale jsou to PRAŽÁCI. Su nasr....jak prese


Tady bude asi brzy flame .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace

2.1.2010 v 16:31 | Nahoru | #10

Raduska8000>Takže ty jsi si koupil helmy, které jsi v dubnu reklamoval a do ted nemáš helmy ani peníze?


Přesně tak....pořád se vymlouvájí, že je musí poslat na opravu do talošky a pořád se to prodlužuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace

2.1.2010 v 16:32 | Nahoru | #11
rafek.> tak je pošli do prdele at ti okamžitě pošlou prachy a že tam itak posíláš COI na prošetření pač tohle není možný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) reklamace

2.1.2010 v 16:33 | Nahoru | #12

rafek.>ted ty papíry nemám u sebe, ale jsou to PRAŽÁCI. Su nasr....jak prese

být tebou, tak si udělám výlet do Prahy... udělal bych tam ostudu... a ještě bych požadoval peníze, který jsi utratil za dopravu tam čur...

reklamace

2.1.2010 v 16:38 | Nahoru | #13
rafek.: Tak to tě obdivuju, že jsi tak "klidný". Todle si solidní firma nemůže dovolit. Jediné vysvětlení je, že si s tebou dělají co chtějí...helmy někde ztratili a tak neví, co ti říct a tahají tě za nos. Je přeci jasné, že reklamace nemůže trvat nějakých 10 měsíců. Napiš jim tam konečný verdikt, že chceš nazpět peníze a jak tu bylo psáno jako bonus, že jim neuděláš špatnou reklamu požaduješ ještě helmy a pak bych jim stejně tu negativní reklamu udělala...Myslím, že nejsme tak bohatí, abychom mohli někomu nechávat tak drahé zboží..

reklamace

2.1.2010 v 16:44 | Nahoru | #14
Koupil jsem je vlastně na minulé motovýstavě v Praze a pak se jen jednou svezli. Zrovna v tu dobu bylo trochu chladněji a do helem nám táhlo takovým způsobem, že jsme to odmarodili.

reklamace

2.1.2010 v 17:22 | Nahoru | #15
nechci nikoho urazit, ale mám asi velkou smůlu na Pražáky. Co koliv jsem mně s nimi dočinění tak to stálo za prd. Určitě by se našlo pár světlých vyjímek, ale fakt jen pár. Hned v pondělí to tam faxnu a dám sem vědět jak jsem pochodil

1 reakcí na tento příspěvek reklamace

2.1.2010 v 17:59 | Nahoru | #16
o jakou jde firmu?

2 reakcí na tento příspěvek reklamace

2.1.2010 v 19:02 | Nahoru | #17
a co to je za značku helem?

reklamace

2.1.2010 v 19:28 | Nahoru | #18
Ani se nedivim ze se to tahne.Reklamovat ze ti tahne na palici,to si delas prdel?

(reakce na) reklamace

2.1.2010 v 20:45 | Nahoru | #19

karlos650>a co to je za značku helem?



Viděl bych to na TORNADO

1 reakcí na tento příspěvek reklamace

2.1.2010 v 20:59 | Nahoru | #20
To je nějaký FAKE.. Nevěřím, že by někdo tak dlouho čekal na vyřízení reklamace

Pokud nekecáš, tak oskenuj reklamační protokol, vyplň formulář zde ČESKÁ OBCHODNÍ INSPEKCE přilož oskenovaný protokol a pak jen čekej na vyjádření ČOI. Ne že by to k čemu bylo, oni jen zajdou na kontrolu do toho kšeftu, kde si to poslal (pokud teda se jedná o kamenný obchod, jestli ne, tak si v pr... jak Baťa s dřevakama) a oni to prozkoumají a pokud nekecáš, tak jim udělí pokutu. Což ti sice nepomůže, ale dostaneš od nich vyjádření, že jsi v právu. Pak už prodejce rád peníze vrátí, protože když máš v ruce papír z ČOI, tak i ten nejblbější právník by to z nich dostal

Naposledy editováno 02.01.2010 20:59:51

reklamace

2.1.2010 v 21:06 | Nahoru | #21
Pokud po tom půjdeš a nezkrachovali mezitím, dostaneš zpátky peníze za který jsi je kupoval
Doufám že máš papír o tom žes to tam dal?

Naposledy editováno 02.01.2010 21:07:24

(reakce na) reklamace

14.1.2010 v 08:29 | Nahoru | #22

kuba104>o jakou jde firmu?


je to firma - motoprestige

(reakce na) reklamace

14.1.2010 v 08:33 | Nahoru | #23

C.J.>To je nějaký FAKE.. Nevěřím, že by někdo tak dlouho čekal na vyřízení reklamace

Pokud nekecáš, tak oskenuj reklamační protokol, vyplň formulář zde ČESKÁ OBCHODNÍ INSPEKCE přilož oskenovaný protokol a pak jen čekej na vyjádření ČOI. Ne že by to k čemu bylo, oni jen zajdou na kontrolu do toho kšeftu, kde si to poslal (pokud teda se jedná o kamenný obchod, jestli ne, tak si v pr... jak Baťa s dřevakama) a oni to prozkoumají a pokud nekecáš, tak jim udělí pokutu. Což ti sice nepomůže, ale dostaneš od nich vyjádření, že jsi v právu. Pak už prodejce rád peníze vrátí, protože když máš v ruce papír z ČOI, tak i ten nejblbější právník by to z nich dostal


tak toto hned udělám, protože si hrají na mrt.brouka a nereagují ani na telefony a mejly. Jsem zvědavej co bude. Dík za nápovědu - Ráfek. Brno

(reakce na) reklamace

14.1.2010 v 08:34 | Nahoru | #24

karlos650>a co to je za značku helem?

Ty přilby jsou AGV

(reakce na) reklamace

14.1.2010 v 08:56 | Nahoru | #25

jetam>rafek.> tak je pošli do prdele at ti okamžitě pošlou prachy a že tam itak posíláš COI na prošetření pač tohle není možný


Je mi to blbý, ale té Čojce dám podnět, aby se na to podívali. Včera mi přilby došli domu službou PPL s tím, že výrobce reklamaci neuznal. Plexi na nich jsou poškrábaná jak blázen a prej seřízená po celém obvodu těsnění hledí těsní. Jen jsem to na jedné zkusil a u kloubů jsou milimetrové fuky. Tak nevím jestli si dělají srandu nebo jestli to myslí fakt vážně. No zkusím tam poslat tu čojku a uvidím co se bude dít. Mám ted koupené LAZERKY a není s nimi žádný problém. Přístup prodávájícího absolutně super. Jakýkoliv můj dotaz okamžitě řešil a na otázku co říká na přilby AGV řekl, že při dvacáté reklamaci tyto přilby stáhlz prodeje. Nechci tímto nikoho poškodit a ani nijak jinak nabádat, ale naletěl jsem na první dojem a vzhled přilby. Rafek, Brno

reklamace

14.1.2010 v 09:27 | Nahoru | #26
........záruku máš 2 roky,......opakovaná stejná závada 3x ,důvod k výměně či vrácení financí!......ihned to reklamuj znova!......i když,je teda otázka,jestli to co popisuješ je "reklamační" závada,taková,aby byla uznána!

(reakce na) reklamace

14.1.2010 v 09:43 | Nahoru | #27

MiDv>být tebou, tak si udělám výlet do Prahy... udělal bych tam ostudu... a ještě bych požadoval peníze, který jsi utratil za dopravu tam čur...



Jj, mas pravo na nahradu nakladu za dopravu spojenou s uznanou reklamaci

reklamace

14.1.2010 v 11:55 | Nahoru | #28
pokud neni reklamace vyrizena do 30dni(coz u tebe nebylo)musi ti vratit penize.Bohuzel zaroven jsi se poucil ze nejsme tak bohati aby jsme si kupovali levne a nezname veci.tak ti drzim palce.Hlavne si schovej veskere ucty at muzes dolozit jak dlouho trvala reklamace az pujdes do sporu.

Naposledy editováno 14.01.2010 11:59:49

reklamace

14.1.2010 v 12:05 | Nahoru | #29
Pošli přilby zpět s tím, že dávno uplynula lhůta k vyřízení reklamace a že nechceš přilby, ale vrátit peníze. Pokud máš všechny doklady, nemůžou se kroutit. A pokud by to zkusili, tak okamžitě oznam celou situaci na ČOI. (O tom můžeš utrousit poznámku v dopise s přilbami zpět do Prahy, určitě to spoustu věcí urychlí)

reklamace

14.1.2010 v 12:14 | Nahoru | #30
šel si na to blbě. pokud uplynulo 30 dní, běž 31 den (spočítej si to dobře) nebo jdi 32 den po přijetí zboží do reklamace. máš přijít do krámu a chtít rovnou peníze za reklamaci, nebo opravené zboží. nečekat aby si prodejce napsal kdejaký papír že se reklamace neuznává(i tak se to nechá řešit ). prostě přijít a chtít. nebýt agresivní ale chtít na co máš právo. Prodejce nemá ze zákona povinost tě informovat že je reklamace vyřízená bud tak nebo tak. je to na reklamujícím. Zákon je postaven docela blbě, takže je velkej prostor. každopádně nenech se ukecat at chvili počkaš, a mit prodávajícího stále na očích. dělal sem reklamačního a věř že je pěkná sviňárna...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist