1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
FiZzeR>tomu se voe říká pravidelný servisní interval, popř. preventivní údržba (důraz na slovo preventivní). protože todle nejsou nějaký asijský ingoty, který maj beztak pověst spolehlivejch jen proto že jich je jak sraček a ještě ke všemu nachlup stejnejch, takže když se někomu posere tak hnedka tajně v tichosti koupí jinou a nikdo nic nepozná
To je chabý,to už byl lepší agresivní Medvěd. Navíc u nás pravidelný servisní interval po 10-ti tisících zahrnuje polovinu úkonů. No a u tebe pravidelná servisní prohlídka obnáší interval 500km.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
SmokinCBR>Jak se lisi desmorozvod (nebo teda desmoquatro) vod testastretty? Myslel sem, ze maj desma taknak vsecky dukny? Takze otazka spis zni... co je presne testastretta? Myslel sem, ze to ma neco spolecnyho primo s hlavou a ne s ventilama? Tak jakypak, ze testastretta ma vychytany mouchy s vahadlama? Dyk tam taky sou, ne? Desmorozvod jako desmorozvod, na princip... jedno, jestli 2, nebo 4 ventily...
čti
Naposledy editováno 22.12.2009 15:51:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
SmokinCBR>illMedvědGuzzin> no... desmoqatro ani testastretta techniku tam nepopisujou... jenom ze testastretta moutr je trochu jinac natocenej a s vetsima hrnkama.. nebo sem slepej a nebo neumim anglicky poradne
testatretta - uzká hlava je vyšší, má jiný uhle ventilů a jejich průměry. Údajně spolehlivější a snažší na údržbu - ale z vlastní hlavy to nemám - sám jsem 4V duc nikdy nevlastnil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
SmokinCBR>illMedvědGuzzin> bezva... takze vahadla ma stejnak.. ja jenom, ze tu nekdo psal, ze tastastretta s vahadlama problem nema.. Tak me napadlo, jestlize nema problem s vahadlama, jestli je vubec ma Ale jenom at... jestli je to pro ventily spolehlivejsi, oka.. nehadam se prece :)
tohle jsou obecný věci co vím, zasvěcený šroubkomatičkář by ti jistě pověděl více
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
miura>SmokinCBR> rozdíl ve spolehlivosti je především v použítí jiných technilogií, u motorů desmoguattro jako je např v 748, 996 nebo M S4 dochází k poškození styčné plochy mezi vahadlem a vačkou, povrch je opatřený tvrdochromem a ten se někdy naruší, když se kašle na servis vadné vahadlo se nevymění tak časem dojde i na poškození samotné vačky, u motorů testastretta je již jiná technologie výroby a k opotřebení povrchů vaček a vahadel nedochází. co do samotného desma tak princip nuceného zavírání ventilů je samozřejmě stejný ať jde o desmodue, desmoquattro nebo desmosedici.
Líp bych to nenapsal. Jen bych doplnil že u starších motorů Desmoquattro musí při servisu hlavy dolů, u Testastretty se to dá udělat těma okýnkama, takže proto je ta Testastretta snazší a tím pádem o trošku levnejší při servise. Co se vydírajících se vahadel u starších Desmoquattro motorů týče, tak od servisáků jsem slyšel, že po cca 20-30 tis km se to už ustálí a dál se nevydírají - osobní zkušenost s tím zatím nemám. U mojí 748 v 10 tis km vyměněno 1 vahadlo, v 20 tis km další 1 vahadlo. U 996 v 20 tis km vyměněny 2 vahadla. Teď mám na obou motorkách najeto cca 24 tis km. Tak za 5 let vám tu napíšu, jak je to ve 30 tis km...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
..Roko..>U Ducati jsou drahý proto, že mění olej, filtr, svíčky 13hodin..To není ekonomika, to je zlodějina..Navíc já mám jistotu v tom co si udělám sám a velice rád tu péči své motorce dopřeju..Aspoň se seznámím stím na čem jezdím..Ovšem ladit, odbržďovat atd.. je v servisu potřeba, protože nato mají techniku a většinou i bohatý zkušenosti..
Vis vubec co obnasi serizeni ctyrventilu? to ze ti nauctujou 13 hodin je sice fajn, ale dost casto na tom servisak stravi i nekolik hodin navic. garancka u ctyrventilu opravdu neni prace na jedno odpoledne
ada81>Vis vubec co obnasi serizeni ctyrventilu? to ze ti nauctujou 13 hodin je sice fajn, ale dost casto na tom servisak stravi i nekolik hodin navic. garancka u ctyrventilu opravdu neni prace na jedno odpoledne
Přesně tak, pokud to totiž ten servisák dělá svědomitě, tak ti proběhne celou motorku, ne jen že vymění olej s filtrem, seřídí ventilový vůle, vymění půlkroužky a řemeny. Není od věci udělat synchronizaci škrtících klapek + bohatost směsi, změřit COčko, podívat se na diagnostiku jestli je vše OK, atd...
1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749
2 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749
..Roko..>Já se o ventilech nebavil..Těch 13hodin je za filtry, motorovej olej, půlkroužek a svíčky..Olej a olej. filtr 4,5hodiny práce..To se vám opravdu zdá normální? Zajímavý je ,že to platí pro 1098,848,1198 ,ale u RSVčka to umí za 1/2 doby
njn, ale kdyz menis pulkrouzky, tak uz vlastne delas ty ventily :)
1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749
ada81 : no my dělali ventily na CBR 954, podtlaky, olej za jedno dopoledne tudíž asi od 9-12 po obědě se hodily kapoty a bylo hotovo..
13hodin to máš už skoro dva standartní pracovní dny, což je na plně vybavenej servis kde se točí spousta motorek a tím pádem plno zkušených mechaniků zarážející.. Když jsem jednou měl Horneta v servise tak v podstatě podobnou práci (4x jiný sací hrdla, podtlaky, svíčky, olej, celková prohlídka, výměna řídící jednotky) dělali v Hondě 4hodiny.
1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749
jinak jeslti najedes normalnich 150 rocne, tak mi rekni jak se na svym SV vejdes se servisem pod 10 litru?????!!!!!!!!! WOOOOOEEEE!!
6000 gumy (ňáký šlupky)
4000 retezovka
1200 olej filtr
300 svicky
prijdej praci a uz i bez ni jsi nad desitkou... Zacni jezdit metrem, nebo buskou... Ty woe tys me rozcilil... mam ja to zapotrebi takhle si skodit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
Spijker>hele jestli najedes 2000 tam muzes bejt fklidu, vymenis akorat volej a filtr a to bude tak za 2 ku snad ne, no dobre za 3ku nekde s praci. A myslim ze timhle stylem usetris i na gumach a vsem ostatnim... a kdyz budes jezdit jeste min, tak bude Tvoje duikna nejuspornejsi motorka... mozna jeste uspornejsi nez Jawa 350 a tak uz je... KUR-WA usporna... !
jinak jeslti najedes normalnich 150 rocne, tak mi rekni jak se na svym SV vejdes se servisem pod 10 litru?????!!!!!!!!! WOOOOOEEEE!!
6000 gumy (ňáký šlupky)
4000 retezovka
1200 olej filtr
300 svicky
prijdej praci a uz i bez ni jsi nad desitkou... Zacni jezdit metrem, nebo buskou... Ty woe tys me rozcilil... mam ja to zapotrebi takhle si skodit?
Olej + filtr asi 1200 (na to vazne servis nepotrebuju)
brzdovka kilco jednou za dva roky
desky ani nevim ale bude to tak 1500 odhadem a taky jednou za dve sezony
svicky tak za 300 jednou za dve sezony
retezovka v mym podani tak tri sezony
Kdyz to tak nejak rozpocitas tak to mas asi 2500 za rok. Jednou zacas se asi na vsem neco vysere nebo je potreba neco seridit. Me ted budou cekat ventily tak to bude serizeni + podlozky tak nejak do 5000 urcite a urcite to zase 4 roky bude jezdit. Takze kdyz to zaokrouhlime tak to bude tak 4000 za rok. Vidis v tom nekde nejaky trhliny?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati a servis. Ducati 749 | Dobyče | 9 | 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e. |
Spojka Ducati 749 Ducati 749 | fukeless | 7 | 10.3.2021 v 09:36 fukeless |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 | Beda46 | 1 | 9.11.2015 v 14:41 t_freedom |
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 | honzabiker | 4 | 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K |