globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nehody... Kdo kde a jak :) Všichni sem..

21.12.2009 v 08:54
Zdárek, tak teď už je asi definitivně konec sezóny.. tak je čas na rekapitulaci
Tak piště, kdo jste si jak, popřípadě kolikrát ustlali... Jak na dráze, v přírodě nebo kdo z vás zkončil ve škarpě.. pochlubte se :) Co se krosařů týče tak asi by se to asi u každýho počítalo v desítkách tak třeba napište nejkurióznější věc co se vám stala...
Nejkrásnější se stalo mě bylo asi když mě na začátku sezóny převezl výkon a motorka mi uletěla pod prdelí a zkončila na kraji rybníčka :))
1 2 3

21.12.2009 v 08:57 | Nahoru | #1
Tak já měl letos takovou kuriozitku, vlítlo mi tam auto, tak sem brzdil i vočima a dokonce ubrzdil, ale kámoš za mnou bohužel ne a zblízka potkal zadek mojí motorky. Já relativně v klidu, ustál jsem to a na motorce škoda relativně malá (blinkr, výfuk a pár drobností). On bohužel totálka motorky.

Naposledy editováno 21.12.2009 08:58:04

21.12.2009 v 09:01 | Nahoru | #2
Vběhla mi pod přední kolo slepice . Budiž jí zem lehká ... já to ustál

21.12.2009 v 09:11 | Nahoru | #3
Já to letos ustál jen s jedním menším záhozem, když jsem při brzdění najel na mrtvolu kočky:) Ale pohoda!!

21.12.2009 v 09:14 | Nahoru | #4
Letos 2 nehody a jedna kuriozita...

kuriozita: na okruhu v Brně mě cca ve 180 km/h vlétnul pod kolo zajíc... co se tyka stability motorky, tak to bylo v pohode, neco jako kdybych najel na maly hrbol.

1. nehoda: na jihu od Prahy v pravotočivé zatáčce asi ve 100km/h tam byl štěrk po záplatování. nastesti nejelo nic v protismeru, takze jsem vyletel do takového lesíku, křovisek a letel ze srázu asi 5-6 metrů na pole. odneslo to jen pohmozdene rameno, jinak nic. skoda byla 5 000 Kč

2. nehoda: silnice č.9 Libechov-Dubá v levotočivé zatáčce cca ve 120km/h podjelo predni kolo na nafte. 15 metru skluzavka na asfaltu, 20 metru v takovem velkem prikopu. nastesti jsem nepotkal zadnou pevnou prekazku. masina mi spadla na zada, asi 3 dny jsem nemohl skoro ani chodit, jinak dobry (jeste ze mam kvalitni paterak). skoda byla 20 000 Kč

Tak to byl můj letošek

Naposledy editováno 21.12.2009 09:20:15

2 reakcí na tento příspěvek nehody... Kdo kde a jak :) Všichni sem..

21.12.2009 v 09:28 | Nahoru | #5
sooky: Whaaau.. to asi nebylo moc příjemný.. teda ne že by nějaká nehoda byla, ale víš jak to myslim

Honza-exc300: Kámošovi se tohle jednou stalo taky, se slepicí.. a přesně když jí měl pod zadním kolem tak zašlápnul brzdu a ona mu zůstala seklvá v drapáku a brzdil tou slepicí.. tak za nim byla asi 10m krásná červená čára :o)) Už to je sice docela dlouho ale kuriozitka hezká :D

21.12.2009 v 09:29 | Nahoru | #6
Jak to tady čtu tak jsem měl letos štěstí. byla to moje první sezona a naštěsti bez padu. parkrat sem měl namále, ale vždy to byla chyba nakeho plechovkaře bud mě málem vytlačili do škarpy nebo nedali přednost. snad bude přišti sezona stejna nebo lepší.
jinak všem pěkne vanoce

21.12.2009 v 09:31 | Nahoru | #7
El..Matador> njn já měl ale tu dobu novej drapák tak se napíchla párkrát kvokla a pak doklepávala tak jsem to zastavil, a hodil do taluty. A jestli nezemřela je tam eště dnes

21.12.2009 v 09:32 | Nahoru | #8
honza-exc300: Teď tě bude v noci chodit strašit.. hehe :D

21.12.2009 v 09:33 | Nahoru | #9
já letos přežil se zraněním, tak příští sezónu se mi nehody snad už vyhnou a vám taky...

1 reakcí na tento příspěvek nehody... Kdo kde a jak :) Všichni sem..

21.12.2009 v 09:40 | Nahoru | #10
dewwil: Tak říká se kdo nepadá nezrychlí.. a vim že já si poležim mockrát.. ale na traťi při MX je to uplně o něčem jinym než na silnici.. takže taky doufám že vám silničkářům se nehody vyhnou.. a nám bahňákům ať se vyhnou aspoň ty bolestivý :)

21.12.2009 v 09:44 | Nahoru | #11
El..Matador> no mě ve zrychlování zastavilo auto... jinak když jsem lítal na mx či enduru tak jsem byl jak zralá švestka, furt na zemi a i tak modrej, ale v terénu to snad bez pádů ani nejde

21.12.2009 v 09:49 | Nahoru | #12
dewwil: Tak jasný :) ale můj rekord byly 3 nebo 4 pády za trénink ale to neni tak hrozný :) A modřiny se hodí.. vždycky mi pak pojišťovna ty pády platí když je vidět nějaký zranění...

21.12.2009 v 10:00 | Nahoru | #13
El..Matador> zajíce mi bylo líto, ale ani to jinak nešlo. prvni nehoda to se mnou ani nehlo, jezdil jsem pak porad stejne. ale ta druha, ta mi hnula zaludkem, svedomim a nevim cim dalsim. to bylo trochu vic natvrdo. ale jede se dal

1 reakcí na tento příspěvek nehody... Kdo kde a jak :) Všichni sem..

21.12.2009 v 10:07 | Nahoru | #14

21.12.2009 v 10:15 | Nahoru | #15

El..Matador>sooky: Já měl teda zatim asi nejbolestivější když jsem při tréninku na lavici padnul moc na předek a šel přes řidítka.. chvíli jsem ležel na zemi a lapal po dechu ale pak dobrý... sesbíral jsem se.. chvíli jsem seděl na kraji a rozdejchával to ale pak jsem ještě jezdil.. pak jsem měl asi 14 dní na kyčli docela velkou modřinu.. ale zas mi hodila skoro dvojku do kapsy takže to byla taková hezká satisfakce :D

tak to taky nic moc hlavne, ze to neni zlomenina... ale i ta jde, nejhorsi jsou trvale nasledky... v tomhle pripade jsou penize na poslednim miste, ikdyz v mnoha pripadech pomahaji...

21.12.2009 v 10:24 | Nahoru | #16
sooky: Hele já to spíš beru že spadneš tak jako tak.. a to že jsi pojištěnej a necháš si to zaplatit je jen takovej bonus :) Ale tak samozřejmě že na prvním místě zdraví.. hele ale když chceš jíst rybu, počítej s kostmi :)

21.12.2009 v 10:27 | Nahoru | #17
no jak jezdime v terenu tak padam docela často ale byl sem na libavě a jak sem se varcel domu tak zabarakem na louce sem přehled diru a skončil sem ze zlomenou rukou ve špitale na sešroubovani takže sem sezonu uknočil už 28 řijna to se zrovna u nas oteviral novy motobar

21.12.2009 v 10:33 | Nahoru | #18
Tak já si v lednu zlomil nohu,pak jsem v sezoně postupně asi 6x upadnul,jednou docela blbě,zastavil mě a moto drátěný plot a když už jsem nemohl skládat motorku,tak jsem pro změnu v pátek hodil auto na boudu

21.12.2009 v 10:36 | Nahoru | #19
a já zas nic

21.12.2009 v 10:36 | Nahoru | #20
nohy to je hned... taky vždycky když jsme někde na závodech tak mezi diváky polovina borců s berlema :D

21.12.2009 v 10:51 | Nahoru | #21
Já jsem naštěstí už pár let neupadl, ale letos na podzim jsem s tím málem mlasknul o zem, když jsem v listopadu zahříval gumy po 15ti minutové přestávce.

Třetí jemný oblouček a ujely mi obě gumy najednou a já jsem nechápal, že jsem to zvládl. To by byla fajn kuriozita, položit to v padesátce na rovině

E: jo, bylo asi 6°C a když zašlo slunce tak se ochladilo na 2°C, takhle jsem už dlouho nevymrzl .

A v takové zimě padne asi 1mm gumy na 100 km.

Naposledy editováno 21.12.2009 11:14:12

21.12.2009 v 10:56 | Nahoru | #22
motorku sem eště nezazimoval, ale sezonu sem ukončil rozšalovaným autem před 14ti dňama takže na ježíška dostanu tak leda ananas... jinak taky přeju všeckym veselé Vánoce a kdo jezdí teď přes zimu autem tak bacha

Naposledy editováno 21.12.2009 10:57:24

21.12.2009 v 11:07 | Nahoru | #23
V létě na okraji Prahy při výběru z bankomatu šla motka na bok na chodník, naštěstí si lehla jen na brašnu takže ani škrábanec (lidi v okloních hospodách se pobavili)

Naposledy editováno 21.12.2009 11:08:12

21.12.2009 v 11:30 | Nahoru | #24
tuhlentu sezonu bez pádu

21.12.2009 v 11:37 | Nahoru | #25
Jeden kámoš měl nezapomenutelnej pád.. a já ho prásknu, byl to Stan600 si koupil YZ a jel s tim poprvý na dráhu..když najížděl na lavici tak to držel pod přívěrou a otevřela se mu těsně před odrazem.. tak udělal krásnej poloviční backflip a po zádech zmizel za horizontem.. tak se všichni taky celkem hezky pobavili :D

21.12.2009 v 11:48 | Nahoru | #26
znamy byl jezdit motocross a spadnul a jak se zvedal tak do něho napalil druhy jezdec a přelomil mu panev tak si poležel chudak ale už začina chodit

21.12.2009 v 11:56 | Nahoru | #27
To se stalo i tady v jednomu borcovi, radši nebudu psát kde.. Spadnul na závodech a kluk co jel za nim tak ho taky převálcoval.. slyšel jsem že přišel o ledvinu a ais 6 žeber že měl zlomených.. Byl to hnus.. neviděl jsem to přímo, stál jsem za horizontem ale stačilo vidět jak ho sbírali a nakládali do vrtulníku.. hnus..

21.12.2009 v 12:05 | Nahoru | #28
Třetí sezóna,zatím bez pádu (klepu na čelo),akorát letos jedna krizovka na bandasce,brzdil jsem fakt i očima(vlítnul jsem do levotočky a neodhadl rychlost(cca 130),samo kdybych víc klopil nemuselo se stát nejspíše nic,ale podvědomě jsem začal brzdit protože jsem se viděl jak letím s mašinou ze srázu.Zašlápnul jsem brzdy co to šlo a když jsem najel na krajnici rozkmitalo se řízení->dostal jsem takové pecky do koulí a kolen že na to dosmrti nezapomenu ,přísahám že jsem zastavil asi cenťák od hranice toho srázu,motorka byla celá od křoví a větví)musel jsem to rozdýchat,byla to přecijenom první krizovka ve větší rychlosti na ''velké'' mašině.Tož tak,ale možná bych si měl poděkovat že to bylo ještě takové ''hezké'' ponaučení.

Naposledy editováno 21.12.2009 12:08:39

21.12.2009 v 12:13 | Nahoru | #29
ještě si spominam jak sem jeli lesem kolem potoka a byl tam svach a kamoš se zahrabal a ja že ho obědu zmačknul sem spojku a sjel sem stoho kopce dozadu a jak sik sem spadnul do potoka a moto namě byl to asi metrovy jenom břech ale po zadu jak padaš tak nic přijemneho a motorka hned za tebou

21.12.2009 v 12:22 | Nahoru | #30
já jsem si vystoupil při brždění na mokrym studenym panelu mezi tramvajovejma kolejema. klouže kurevsky. naštěstí jsem jel asi 30 ( předjížděl jsem auta, co stály na semaforu a nějak jsem si nevšiml, že jedno pustilo někoho zprava ), takže jen rozbityý plexi a odřenej vejfuk. no prostě demence a budiž to pro mě ponaučením.