1 reakcí na tento příspěvek účinnost originálního štítku na CB900F Hornet
1 reakcí na tento příspěvek účinnost originálního štítku na CB900F Hornet
mám štítek hlavně abych nemusel při každé přeháňce brát nepromok
mám taky cca 190 cm
Naposledy editováno 17.12.2009 23:40:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) účinnost originálního štítku na CB900F Hornet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) účinnost originálního štítku na CB900F Hornet
originál:
- nižší, foukalo mi na "bradu"
- širší, nefoukalo na ramena
- ve dvou občas turbulence "mezi přildami"
- líp vypadal
givi:
- vyšší, ale nápor na hlavu cca stejný
- trochu fouká na ramena
- turbulence mezi přilbami není
- vypadá hůř
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) účinnost originálního štítku na CB900F Hornet
a poslední a asi v mém rozhodování nejdůležitější otázka: má smysl kupovat na cestování tento štítek nebo ne, tedy neposkytuje žádnou ochranu??? Moc děkuji
pokud pominu relativně tvrdou sedačku a bolesti v kyčlích (asi čistě můj problém) po dvou hodinách jízdy - ale to už stejně většina lidí přemýšlí o přestávce - pak mimo dálnice jedeš přes 130 málokdy delší dobu v kuse a na dálnici h9 není ani se štítkem (i když trochu pomůže)
osobně ho mám, aby mi každá přeháňka neprotekla zipem na hrudní košíček - neocenitelný
na druhou stranu lidi s metremsedmde štítek schová úplně