paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)
Cau nenasel jsem tady nikde podobne tema protoze se kamarad rozhoduje.Jde o dilema mezi GSXR SRAD 750 vs.Honda CBR900RR u obou r.v.1998.Zajima me co jede vic,co ma lepsi a agresivnejsi prubeh vykonu,ktera ma lepsi podvozek,brzdy,nazor na design atd.Cenova hladina 50-60 000 Kč.Diky moc


Naposledy editováno 09.12.2009 13:32:28

(reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 14:21 | Nahoru | #91

Bludevil>Dawe bude dělat kurzy ježdění?


ale soukrome:) a zatim na ciste hypoteticke urovni:) - v mym pripade:)

Naposledy editováno 10.12.2009 14:21:33

(reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 14:22 | Nahoru | #92

Dawe02>assassin> ty nez se rozhoupes, tak budu vic sroubovanej jak rostlej



jojo sem brzda pokroku.. ale zase nejsem sroubovanej:) a motorka diky setrvani v garazi neni rozbita jako ta tvoje:)

(reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 15:00 | Nahoru | #93

assassin>pro me postupem casu jawa350, DR600, ZX9, TLS, TC610 , GSXR1000, RM250 .... ted uz jen cekam az mi nekdo pujci busu nebo podobnej 200ps bajk (nejel sem ani na tech poslednich hyperlitrech, K5 atd) pak bych chtel zkusit CR500 .. no a pak uz asi jen neco preplnovanyho:)



se muzem nekdy povozit a muzes testnout...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 15:00 | Nahoru | #94

Bludevil>Dawe bude dělat kurzy ježdění?


Loni jsme delali instruktory s Actionbikem, ale assassin je tezky pripad. On potrebuje individualni peci...to bude trvat nez si zlomi prvni kustku

(reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 15:13 | Nahoru | #95

Bludevil>Spieke> hele a kolik máš reálný top speed? Vytočíš 6tku do omezovače? (se sériovým převodem)



Abych rekl pravdu maximalkou jsem jeste nikdy nejel.Na 6ku jsem jel s origo prevodem 275 a k cervenemu bylo jeste daleko asi 2tis od cervenyho uz presne nevim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 15:20 | Nahoru | #96

Dawe02>Loni jsme delali instruktory s Actionbikem, ale assassin je tezky pripad. On potrebuje individualni peci...to bude trvat nez si zlomi prvni kustku


Až rozbiju prasátko a ty se sešroubuješ, asi bych se taky stavil rozbít sradíka (ninju nesmím, přítelkyně by mě zabila ).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 15:37 | Nahoru | #97
Bludevil> neni problem. S rozbijenim SRADu mam bohate zkusenosti
Dam vedet jak budou terminy

(reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 15:52 | Nahoru | #98

Dawe02>Bludevil> neni problem. S rozbijenim SRADu mam bohate zkusenosti
Dam vedet jak budou terminy


Já právě menší a krom toho ve srovnání s tebou pociťuju kritický nedostatek chirurgické oceli v těle

2 reakcí na tento příspěvek Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 15:54 | Nahoru | #99
Svezl jsem se na obou pro mně osobně SRAD je sportovnější. Faroš je taky dobry ale spíš na cestování je jich víc v dobrém stavu z duvodu že s níma banda nejezdí střelbu jako ze SRADAMA z toho sehnat Srada v dobrem stavu nepadeneho origo lak a malo najeto takřka nemožné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 15:57 | Nahoru | #100

BobRF>Svezl jsem se na obou pro mně osobně SRAD je sportovnější. Faroš je taky dobry ale spíš na cestování je jich víc v dobrém stavu z duvodu že s níma banda nejezdí střelbu jako ze SRADAMA z toho sehnat Srada v dobrem stavu nepadeneho origo lak a malo najeto takřka nemožné



Jo to je taky pravda, vidim to kolem sebe, kdo ma Hondu, tak jezdi v klidu, opatrne, zadny kraviny, kdezto SRAD je proste poulicni bojovnik. A Ninja taky.

(reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 16:07 | Nahoru | #101

BobRF>Svezl jsem se na obou pro mně osobně SRAD je sportovnější. Faroš je taky dobry ale spíš na cestování je jich víc v dobrém stavu z duvodu že s níma banda nejezdí střelbu jako ze SRADAMA z toho sehnat Srada v dobrem stavu nepadeneho origo lak a malo najeto takřka nemožné


Něco mi říkej, já koupil zjevně nastrojenou okruhovku. Takže zbrusu nový kapoty (ty snad ani nebyly v provozu), nový brzdový kotouče, chladič atd atd... jen do motoru zjevně vidět nebylo. No a ten se po 300km vysypal. Proběhla reklamace, motor je tam jinej, takže mám vlastně vše v krásném stavu za cenu vykrákaný okruhovky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 17:37 | Nahoru | #102
Bubrak ZX10R> No hele jak je na tom motorově R1 98 oproti Zx-9 nemůžu posoudit na 98 R1 sem nejezdil,ale sem si jistej že do Zx-9 Neee, Sportovní motorku si představuji ůplně jinak(A připomínám,že se tady bavíme o supersportech a ne o cestácích Ale mám příme srovnání ZX-9 vs 929... Na ZX-9kách sem jezdil na 3třech,teda jedna byla 97,takže na dvou jedna 98 druhá 00(protože řekneme,že od 98 do 2003 je to furt to samé) na 929 sem jezdil na 4rech a vsechny jeli lépe jak obě ZX-9R Nevyčet sem to nikde z časáků,ale svezl jsem se na nich a vím jak to jelo a ze by zrovna všechny 929 byli poladěný,nebo obě Zx9 skurveny to asi ne Na litrovou K1,nemá Fároš ani hovno,ale na zx-9R má.... 1= 139, 2= 190.A jedna 929 mela Full Akrap a myslím,že by si povodila i K1,ale to nevim přímí srovnání sem neměl a je to už dlouho,ale ta moje oproti té s Akprapem nejede ani trochu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 17:43 | Nahoru | #103

Dony929>...A jedna 929 mela Full Akrap a myslím,že by si povodila i K1,ale to nevim přímí srovnání sem neměl a je to už dlouho,ale ta moje oproti té s Akprapem nejede ani trochu...



Kdo si co povodi zalezi na tom kdo sedi za riditkama. Me vylozene bavi ty komentare k vykonum, a parametrum, vzhledem k tomu jak potom naprosta vetsina s tema motorkama jezdi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 17:47 | Nahoru | #104
Dawe02> No až na to,že jsem tim myslel zátah a víkon motoru a ne jak někdo poletí nekde na okresku

(reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 17:50 | Nahoru | #105

Dony929>Dawe02> No až na to,že jsem tim myslel zátah a víkon motoru a ne jak někdo poletí nekde na okresku



Tak o motoru sem se bavil taky. Ja 954 mel v dobe kdy sem mel i ZX9R, takze porovnani mam primo jako majitel obou.

1 reakcí na tento příspěvek Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 17:54 | Nahoru | #106
Fároš 929 nespráská ani GSX-R 750 00+ natoš GSX-R 1000 K1

2 reakcí na tento příspěvek Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 18:00 | Nahoru | #107
Dony929> Ja to beru.
Proc se tu tedy ten víkon rozebira vrchem spodem, kdyz jizda na plny plyn (u vetsiny navic jen po rovine) je tak mozna 1% casu straveneho na motorce?
Jestli jsi myslel spise "zatah", pak jsou veskere rozdily smaznutelne sek. prevodem.

Ja tomu zkratka nerozumim. Pokud jezdim na silnici tak me rozdil vykonu mezi temito superbiky az tak nezajima. Pokud na okruhu, pak me enzajima vykon, ale komplexne cela moto (cena, brzdy, podvozek, motor, moznosti tunit, ceny a dostupnost dilu atd...).
Je tu nekdo kdo se venuje hlavne sprintum? Ten by se mohl opravdu pidit hlavne po vykonu a hmotnosti...ale jinak je to pro me zabomysi valka, kde kazdy operuje vykonem a pritom ho podle mych zkusenosti malokdo zvlada i na te nejslabsi z nich.

Naposledy editováno 10.12.2009 18:02:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 18:03 | Nahoru | #108

Dawe02>Dony929> Ja to beru.
Proc se tu tedy ten víkon rozebira vrchem spodem, kdyz jezda na plny plyn (u vetsiny navic jen po rovine) je tak mozna 1% casu straveneho na motorce?
Jestli jsi myslel spise "zatah", pak jsou veskere rozdily smaznutelne sek. prevodem.

Ja tomu zkratka nerozumim. Pokud jezdim na silnici tak me rozdil vykonu mezi temito superbiky az tak nezajima. Pokud na okruhu, pak me enzajima vykon, ale komplexne cela moto (cena, brzdy, podvozek, motor, moznosti tunit, ceny a dostupnost dilu atd...).
Je tu nekdo kdo se venuje hlavne sprintum? Ten by se mohl opravdu pidit hlavne po vykonu a hmotnosti...ale jinak je to pro me zabomysi valka, kde kazdy operuje vykonem a pritom ho podle mych zkusenosti malokdo zvlada i na te nejslabsi z nich.



Sprinty jezdim, prebor CR.

Pro me je motorka symbolem akcelerace, proto me osobne na motorce laka predevsim motor. Pokud porovnavam motorky, muzu porovnat motor, podvozek, brzdy atd. Pokud napisu, ze z hlediska motoru nebo akcelerace je jedna motorka horsi nez druha, tak minim jen toto a je zcela irelevantni, ze jeden jezdec na ni bude rychlejsi nez druhy. Tohle porad zas nemuzu pochopit ja.

Naposledy editováno 10.12.2009 18:05:15

(reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 18:07 | Nahoru | #109
Flyer> Jezdil jsi na 929 s Akrapovičema svodama a vejfukem že to tak víš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 18:10 | Nahoru | #110

Dawe02>Dony929> Ja to beru.
Proc se tu tedy ten víkon rozebira vrchem spodem, kdyz jizda na plny plyn (u vetsiny navic jen po rovine) je tak mozna 1% casu straveneho na motorce?
Jestli jsi myslel spise "zatah", pak jsou veskere rozdily smaznutelne sek. prevodem.

Ja tomu zkratka nerozumim. Pokud jezdim na silnici tak me rozdil vykonu mezi temito superbiky az tak nezajima. Pokud na okruhu, pak me enzajima vykon, ale komplexne cela moto (cena, brzdy, podvozek, motor, moznosti tunit, ceny a dostupnost dilu atd...).
Je tu nekdo kdo se venuje hlavne sprintum? Ten by se mohl opravdu pidit hlavne po vykonu a hmotnosti...ale jinak je to pro me zabomysi valka, kde kazdy operuje vykonem a pritom ho podle mych zkusenosti malokdo zvlada i na te nejslabsi z nich.

A dyt já to naprosto beru,ale celou dobu tady mluvíme že co jede líp mezi tema dvouma,nemluvíme o jezdci o cenách ani o nicem jinem,jen jak to jede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 18:10 | Nahoru | #111
Bubrak ZX10R> psal jsem ze u sprintu to chapu. Ale nezlob se na me, vetsina pisatelu je nejezdi (i ty jezdis hlavne silnici, pravda?) a presto vsechny tyhle debaty konci u VYKONu i bez dodatku "z hlediska motoru" o kterem jsi psal. Vykon je modla.

1 reakcí na tento příspěvek Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 18:14 | Nahoru | #112
Na tubku jsem nasel nejake videa Kawa zx9r je jedno jakej je to rok,ale tahne jak krava asi to bude pekne naladene.

A tady je Srad 750
lepsi jsem nikde nenasel tak jen tak na porovnani.

Kawa ma silnej spodek,ale kdyz se Srad drzi v otackach tak jede taky moc

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 18:20 | Nahoru | #113

Dony929>A dyt já to naprosto beru,ale celou dobu tady mluvíme že co jede líp mezi tema dvouma,nemluvíme o jezdci o cenách ani o nicem jinem,jen jak to jede



Jak to jede? To znamena jak to jede po rovine se stejne tezkym pilotem s optimalni strategii razeni pro dany stroj? A jak jste to tedy zjistili?

K tomu abych urcil akceleraci motorky mi zdaleka nestaci jen prubeh momentu, ale potrebuju take vedet naprevodovani jednotlivych r.stupnu a taky strategii razeni pilota.
Kdyz na to pujdu empiricky, porad tam ten pilot je.
Proto nevim jak oddelit moto od pilota.

Nejaka letma zrychleni apod. jsou nesmysly at uz z duvodu pravdepodobne rozdilnych celkovych prevodu a jinych pocatecnich otacek, nebo uz jen kvuli tomu ze se porovnava jen integral momentu casti spektra....

Beru sprinty profesionalu, kteri nedelaji zasadni chyby a startuji z nuly. To muze byt vypovidajici o akceleracnich schopnostech motorky (na motoru nejezdime). Ale je to skutecne to nejdulezitejsi?

(reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 18:22 | Nahoru | #114

Dawe02>Bubrak ZX10R> psal jsem ze u sprintu to chapu. Ale nezlob se na me, vetsina pisatelu je nejezdi (i ty jezdis hlavne silnici, pravda?) a presto vsechny tyhle debaty konci u VYKONu i bez dodatku "z hlediska motoru" o kterem jsi psal. Vykon je modla.



Vykon je holt u motorky hlavni aspekt pro vic lidi. Me to k motorkam proste sedi. Ja zacal koketovat s okruhem az s prvnim CEC (06) a dosud jedu 1-3 zavody rocne, jen rekreacne. Na motorce prijedu na drom, zalepim svetla, sundam kufr a jedu.

Kdo s cim ujede na sprintu me bavilo od zacatku, na letistich apod. Proste rad zatahnu za plyn a uziju si akceleraci, na rovine. Zatacek se bojim, nevim nikdy co me v nich ceka, a nestydim se za to.

(reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 18:27 | Nahoru | #115

Spieke>Na tubku jsem nasel nejake videa Kawa zx9r je jedno jakej je to rok,ale tahne jak krava asi to bude pekne naladene.

A tady je Srad 750
lepsi jsem nikde nenasel tak jen tak na porovnani.

Kawa ma silnej spodek,ale kdyz se Srad drzi v otackach tak jede taky moc



To video s devitkou je husty nedavno sem na nej koukal, v podstate tam ma 320 tacho v zatacce, nevite nekdo proc to tak vyleze najednou v ty zatacce? Taky je tam zajimavy jak mu proklouzne kolo (0:30, 280kmh).

Ale ZX9 jede opravdu srovnatelne az s 00+ GSXR750.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 18:28 | Nahoru | #116

Dawe02>Jak to jede? To znamena jak to jede po rovine se stejne tezkym pilotem s optimalni strategii razeni pro dany stroj? A jak jste to tedy zjistili?

K tomu abych urcil akceleraci motorky mi zdaleka nestaci jen prubeh momentu, ale potrebuju take vedet naprevodovani jednotlivych r.stupnu a taky strategii razeni pilota.
Kdyz na to pujdu empiricky, porad tam ten pilot je.
Proto nevim jak oddelit moto od pilota.

Nejaka letma zrychleni apod. jsou nesmysly at uz z duvodu pravdepodobne rozdilnych celkovych prevodu a jinych pocatecnich otacek, nebo uz jen kvuli tomu ze se porovnava jen integral momentu casti spektra....

Beru sprinty profesionalu, kteri nedelaji zasadni chyby a startuji z nuly. To muze byt vypovidajici o akceleracnich schopnostech motorky (na motoru nejezdime). Ale je to skutecne to nejdulezitejsi?



Porovnat se da jednoduse tak, ze jedou dve motky a pak se vymeni piloti.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 18:34 | Nahoru | #117
Bubrak ZX10R> pneu ma mensi obvod na kraji hribku, proto jel najednou v zatacce "rychleji". Jinak to neni mozne, leda ze by to tam bylo najednou mirne z kopce.

S tim prohazovanim pilotu opet nemusi byt pravda, jde o zvyk na motorku (komplexne i na razeni)...
Asi vscihni (o tobe to vim) jezdite jen rovne, coz ja nepochopim. Rychlejsi motorka je pro me ta, ktera projede realny (rozumej nerovny) usek rychleji. A tam nejde o motor.

(reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 18:43 | Nahoru | #118
Dawe02> Asi takhle,zas tak jako ty to teda neřešíme,nejezdíme okruh,ale okresky....Bubra řiká,že Zx-9 je silnejsí,já mu řikám,že nejni,to je celé...Zx9r cukne zarve a jede.. Faros nejni tak brutalní,když dám plnej plyn,je to takovej uhlazenejsí,ale jak se priblíží k číslici 7 tis tak jede lépe než zx9.... Zx-9 mi prijde že táhne pořad stejne....A mi to skoušeli tak(929 00 a zx 9 00),že sme najeli proste vedle sebe jeli asi 40 na jedničku a oba dva sme dali ve stejnou dobu plnej plyn,neříkám,jak je to presny,ale pro mě 929 jasnej vítěz... Zrychlení jako takove bylo dost podobne,ikdyž jsem cítil,že Ninje o kousíček ujíždím,nejvetsí rozdíl,ale byl,když se ninja zastavila na nakejch 115-120 km/h podle tachometru v omezovači co říkal.. a Blade vesele pokračoval na 140 v tu chvíly sem Ninje dost ujel,pak jsem hned musel hned brzdit mel jsem tam auta,takže na dvojiku už nevíme,ale chystame se na to jaře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 18:44 | Nahoru | #119

Dawe02>Bubrak ZX10R> pneu ma mensi obvod na kraji hribku, proto jel najednou v zatacce "rychleji". Jinak to neni mozne, leda ze by to tam bylo najednou mirne z kopce.

S tim prohazovanim pilotu opet nemusi byt pravda, jde o zvyk na motorku (komplexne i na razeni)...
Asi vscihni (o tobe to vim) jezdite jen rovne, coz ja nepochopim. Rychlejsi motorka je pro me ta, ktera projede realny (rozumej nerovny) usek rychleji. A tam nejde o motor.



Jo s tim obvodem by to tak mohlo byt. Ze ma najednou lehci prevod a vytoci to vic ale jede stejne rychle.

Samozrejme ze to nemusi byt pravda, ale po par pokusech je to proste zretelny. Jinak ten realny usek muze byt pokazde vhodnejsi pro jinou motorku, kdyz zajdu do extremu, tak minibikovou drahu projede nejrychleji minibike. Stejne tak v alspkych serpentynach bude treba (nevim,tipuju) nejrychlejsi motard.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)

10.12.2009 v 18:49 | Nahoru | #120

Bubrak ZX10R>... Jinak ten realny usek muze byt pokazde vhodnejsi pro jinou motorku, kdyz zajdu do extremu, tak minibikovou drahu projede nejrychleji minibike. Stejne tak v alspkych serpentynach bude treba (nevim,tipuju) nejrychlejsi motard.



No a o tom to je! Ty motorky jsou uplne jine a s uplne jinym vykonem, presto muze byt jedna rychlejsi nez druha. Pochopil bych bazirovani na vykonu superbiku, kdyby jezdily rovne, coz nejezdi. To je snad vic nez zrejme.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist