Naposledy editováno 09.12.2009 13:32:28
assassin>pro me postupem casu jawa350, DR600, ZX9, TLS, TC610 , GSXR1000, RM250 .... ted uz jen cekam az mi nekdo pujci busu nebo podobnej 200ps bajk (nejel sem ani na tech poslednich hyperlitrech, K5 atd) pak bych chtel zkusit CR500 .. no a pak uz asi jen neco preplnovanyho:)
se muzem nekdy povozit a muzes testnout...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)
Bludevil>Dawe bude dělat kurzy ježdění?
Loni jsme delali instruktory s Actionbikem, ale assassin je tezky pripad. On potrebuje individualni peci...to bude trvat nez si zlomi prvni kustku
Bludevil>Spieke> hele a kolik máš reálný top speed? Vytočíš 6tku do omezovače? (se sériovým převodem)
Abych rekl pravdu maximalkou jsem jeste nikdy nejel.Na 6ku jsem jel s origo prevodem 275 a k cervenemu bylo jeste daleko asi 2tis od cervenyho uz presne nevim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)
Dawe02>Loni jsme delali instruktory s Actionbikem, ale assassin je tezky pripad. On potrebuje individualni peci...to bude trvat nez si zlomi prvni kustku
Až rozbiju prasátko a ty se sešroubuješ, asi bych se taky stavil rozbít sradíka (ninju nesmím, přítelkyně by mě zabila ).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)
Dam vedet jak budou terminy
2 reakcí na tento příspěvek Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)
BobRF>Svezl jsem se na obou pro mně osobně SRAD je sportovnější. Faroš je taky dobry ale spíš na cestování je jich víc v dobrém stavu z duvodu že s níma banda nejezdí střelbu jako ze SRADAMA z toho sehnat Srada v dobrem stavu nepadeneho origo lak a malo najeto takřka nemožné
Jo to je taky pravda, vidim to kolem sebe, kdo ma Hondu, tak jezdi v klidu, opatrne, zadny kraviny, kdezto SRAD je proste poulicni bojovnik. A Ninja taky.
BobRF>Svezl jsem se na obou pro mně osobně SRAD je sportovnější. Faroš je taky dobry ale spíš na cestování je jich víc v dobrém stavu z duvodu že s níma banda nejezdí střelbu jako ze SRADAMA z toho sehnat Srada v dobrem stavu nepadeneho origo lak a malo najeto takřka nemožné
Něco mi říkej, já koupil zjevně nastrojenou okruhovku. Takže zbrusu nový kapoty (ty snad ani nebyly v provozu), nový brzdový kotouče, chladič atd atd... jen do motoru zjevně vidět nebylo. No a ten se po 300km vysypal. Proběhla reklamace, motor je tam jinej, takže mám vlastně vše v krásném stavu za cenu vykrákaný okruhovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)
Dony929>...A jedna 929 mela Full Akrap a myslím,že by si povodila i K1,ale to nevim přímí srovnání sem neměl a je to už dlouho,ale ta moje oproti té s Akprapem nejede ani trochu...
Kdo si co povodi zalezi na tom kdo sedi za riditkama. Me vylozene bavi ty komentare k vykonum, a parametrum, vzhledem k tomu jak potom naprosta vetsina s tema motorkama jezdi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)
Dony929>Dawe02> No až na to,že jsem tim myslel zátah a víkon motoru a ne jak někdo poletí nekde na okresku
Tak o motoru sem se bavil taky. Ja 954 mel v dobe kdy sem mel i ZX9R, takze porovnani mam primo jako majitel obou.
1 reakcí na tento příspěvek Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)
2 reakcí na tento příspěvek Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)
Proc se tu tedy ten víkon rozebira vrchem spodem, kdyz jizda na plny plyn (u vetsiny navic jen po rovine) je tak mozna 1% casu straveneho na motorce?
Jestli jsi myslel spise "zatah", pak jsou veskere rozdily smaznutelne sek. prevodem.
Ja tomu zkratka nerozumim. Pokud jezdim na silnici tak me rozdil vykonu mezi temito superbiky az tak nezajima. Pokud na okruhu, pak me enzajima vykon, ale komplexne cela moto (cena, brzdy, podvozek, motor, moznosti tunit, ceny a dostupnost dilu atd...).
Je tu nekdo kdo se venuje hlavne sprintum? Ten by se mohl opravdu pidit hlavne po vykonu a hmotnosti...ale jinak je to pro me zabomysi valka, kde kazdy operuje vykonem a pritom ho podle mych zkusenosti malokdo zvlada i na te nejslabsi z nich.
Naposledy editováno 10.12.2009 18:02:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)
Dawe02>Dony929> Ja to beru.
Proc se tu tedy ten víkon rozebira vrchem spodem, kdyz jezda na plny plyn (u vetsiny navic jen po rovine) je tak mozna 1% casu straveneho na motorce?
Jestli jsi myslel spise "zatah", pak jsou veskere rozdily smaznutelne sek. prevodem.
Ja tomu zkratka nerozumim. Pokud jezdim na silnici tak me rozdil vykonu mezi temito superbiky az tak nezajima. Pokud na okruhu, pak me enzajima vykon, ale komplexne cela moto (cena, brzdy, podvozek, motor, moznosti tunit, ceny a dostupnost dilu atd...).
Je tu nekdo kdo se venuje hlavne sprintum? Ten by se mohl opravdu pidit hlavne po vykonu a hmotnosti...ale jinak je to pro me zabomysi valka, kde kazdy operuje vykonem a pritom ho podle mych zkusenosti malokdo zvlada i na te nejslabsi z nich.
Sprinty jezdim, prebor CR.
Pro me je motorka symbolem akcelerace, proto me osobne na motorce laka predevsim motor. Pokud porovnavam motorky, muzu porovnat motor, podvozek, brzdy atd. Pokud napisu, ze z hlediska motoru nebo akcelerace je jedna motorka horsi nez druha, tak minim jen toto a je zcela irelevantni, ze jeden jezdec na ni bude rychlejsi nez druhy. Tohle porad zas nemuzu pochopit ja.
Naposledy editováno 10.12.2009 18:05:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)
Dawe02>Dony929> Ja to beru.
Proc se tu tedy ten víkon rozebira vrchem spodem, kdyz jizda na plny plyn (u vetsiny navic jen po rovine) je tak mozna 1% casu straveneho na motorce?
Jestli jsi myslel spise "zatah", pak jsou veskere rozdily smaznutelne sek. prevodem.
Ja tomu zkratka nerozumim. Pokud jezdim na silnici tak me rozdil vykonu mezi temito superbiky az tak nezajima. Pokud na okruhu, pak me enzajima vykon, ale komplexne cela moto (cena, brzdy, podvozek, motor, moznosti tunit, ceny a dostupnost dilu atd...).
Je tu nekdo kdo se venuje hlavne sprintum? Ten by se mohl opravdu pidit hlavne po vykonu a hmotnosti...ale jinak je to pro me zabomysi valka, kde kazdy operuje vykonem a pritom ho podle mych zkusenosti malokdo zvlada i na te nejslabsi z nich.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)
1 reakcí na tento příspěvek Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)
Dony929>A dyt já to naprosto beru,ale celou dobu tady mluvíme že co jede líp mezi tema dvouma,nemluvíme o jezdci o cenách ani o nicem jinem,jen jak to jede
Jak to jede? To znamena jak to jede po rovine se stejne tezkym pilotem s optimalni strategii razeni pro dany stroj? A jak jste to tedy zjistili?
K tomu abych urcil akceleraci motorky mi zdaleka nestaci jen prubeh momentu, ale potrebuju take vedet naprevodovani jednotlivych r.stupnu a taky strategii razeni pilota.
Kdyz na to pujdu empiricky, porad tam ten pilot je.
Proto nevim jak oddelit moto od pilota.
Nejaka letma zrychleni apod. jsou nesmysly at uz z duvodu pravdepodobne rozdilnych celkovych prevodu a jinych pocatecnich otacek, nebo uz jen kvuli tomu ze se porovnava jen integral momentu casti spektra....
Beru sprinty profesionalu, kteri nedelaji zasadni chyby a startuji z nuly. To muze byt vypovidajici o akceleracnich schopnostech motorky (na motoru nejezdime). Ale je to skutecne to nejdulezitejsi?
Dawe02>Bubrak ZX10R> psal jsem ze u sprintu to chapu. Ale nezlob se na me, vetsina pisatelu je nejezdi (i ty jezdis hlavne silnici, pravda?) a presto vsechny tyhle debaty konci u VYKONu i bez dodatku "z hlediska motoru" o kterem jsi psal. Vykon je modla.
Vykon je holt u motorky hlavni aspekt pro vic lidi. Me to k motorkam proste sedi. Ja zacal koketovat s okruhem az s prvnim CEC (06) a dosud jedu 1-3 zavody rocne, jen rekreacne. Na motorce prijedu na drom, zalepim svetla, sundam kufr a jedu.
Kdo s cim ujede na sprintu me bavilo od zacatku, na letistich apod. Proste rad zatahnu za plyn a uziju si akceleraci, na rovine. Zatacek se bojim, nevim nikdy co me v nich ceka, a nestydim se za to.
Spieke>Na tubku jsem nasel nejake videa Kawa zx9r je jedno jakej je to rok,ale tahne jak krava asi to bude pekne naladene.
A tady je Srad 750
lepsi jsem nikde nenasel tak jen tak na porovnani.
Kawa ma silnej spodek,ale kdyz se Srad drzi v otackach tak jede taky moc
To video s devitkou je husty nedavno sem na nej koukal, v podstate tam ma 320 tacho v zatacce, nevite nekdo proc to tak vyleze najednou v ty zatacce? Taky je tam zajimavy jak mu proklouzne kolo (0:30, 280kmh).
Ale ZX9 jede opravdu srovnatelne az s 00+ GSXR750.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)
Dawe02>Jak to jede? To znamena jak to jede po rovine se stejne tezkym pilotem s optimalni strategii razeni pro dany stroj? A jak jste to tedy zjistili?
K tomu abych urcil akceleraci motorky mi zdaleka nestaci jen prubeh momentu, ale potrebuju take vedet naprevodovani jednotlivych r.stupnu a taky strategii razeni pilota.
Kdyz na to pujdu empiricky, porad tam ten pilot je.
Proto nevim jak oddelit moto od pilota.
Nejaka letma zrychleni apod. jsou nesmysly at uz z duvodu pravdepodobne rozdilnych celkovych prevodu a jinych pocatecnich otacek, nebo uz jen kvuli tomu ze se porovnava jen integral momentu casti spektra....
Beru sprinty profesionalu, kteri nedelaji zasadni chyby a startuji z nuly. To muze byt vypovidajici o akceleracnich schopnostech motorky (na motoru nejezdime). Ale je to skutecne to nejdulezitejsi?
Porovnat se da jednoduse tak, ze jedou dve motky a pak se vymeni piloti.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)
S tim prohazovanim pilotu opet nemusi byt pravda, jde o zvyk na motorku (komplexne i na razeni)...
Asi vscihni (o tobe to vim) jezdite jen rovne, coz ja nepochopim. Rychlejsi motorka je pro me ta, ktera projede realny (rozumej nerovny) usek rychleji. A tam nejde o motor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)
Dawe02>Bubrak ZX10R> pneu ma mensi obvod na kraji hribku, proto jel najednou v zatacce "rychleji". Jinak to neni mozne, leda ze by to tam bylo najednou mirne z kopce.
S tim prohazovanim pilotu opet nemusi byt pravda, jde o zvyk na motorku (komplexne i na razeni)...
Asi vscihni (o tobe to vim) jezdite jen rovne, coz ja nepochopim. Rychlejsi motorka je pro me ta, ktera projede realny (rozumej nerovny) usek rychleji. A tam nejde o motor.
Jo s tim obvodem by to tak mohlo byt. Ze ma najednou lehci prevod a vytoci to vic ale jede stejne rychle.
Samozrejme ze to nemusi byt pravda, ale po par pokusech je to proste zretelny. Jinak ten realny usek muze byt pokazde vhodnejsi pro jinou motorku, kdyz zajdu do extremu, tak minibikovou drahu projede nejrychleji minibike. Stejne tak v alspkych serpentynach bude treba (nevim,tipuju) nejrychlejsi motard.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750 vs. 900RR (u obou r.v. 1998)
Bubrak ZX10R>... Jinak ten realny usek muze byt pokazde vhodnejsi pro jinou motorku, kdyz zajdu do extremu, tak minibikovou drahu projede nejrychleji minibike. Stejne tak v alspkych serpentynach bude treba (nevim,tipuju) nejrychlejsi motard.
No a o tom to je! Ty motorky jsou uplne jine a s uplne jinym vykonem, presto muze byt jedna rychlejsi nez druha. Pochopil bych bazirovani na vykonu superbiku, kdyby jezdily rovne, coz nejezdi. To je snad vic nez zrejme.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |