Zatím jsem vyčmuchal toto:
http://www.euworld.n.../ktm-690-enduro.html
http://www.visordown...6sa%3DG%26ie%3DUTF-8
http://www.1000ps.at...8-KTM_690_LC4_Enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
Dnes jsem po zajetí a prvním servisu prvně vyrazil do terénu. A co čert nechtěl, při otáčení na mokrý trávě jsem motorku jen tak lehce odložil na pravý bok. Zvednu ji k mému zděšení zpoza pravého plastu teče zelená chladicí kapalina!!!
Doma po rozebrání jsem zjistil, že ti rakouští chytráci mají boční plasty přišroubovaný na nasouvací spony s ostrejma hranama na úchytech přinejtovaných k chladiči. Stačí opravdu jen velice malý náraz na bok a úchyt se trochu ohne a ostrá hrana spony prosekne chladič jako nic.
No prostě naprostej šlendriján. Úplně se děsím, co se s motorkou stane, když nedejbože spadne třeba ze stojanu nebo dokonce někde do písku.
[img]
Naposledy editováno 18.11.2009 00:29:19
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
XarlieN>Bohužel, k tomu tu už bylo pár informací. Holt nemůže to být úplně dokonalé.
Chápal bych nějaké konstrukční nedostatky u motorky z Číny za 30 tis Kč. Ale u motorky za 200 tis Kč z továrny, která se hodledbá dlouhou tradicí výroby teréních strojů, je takový šlendriján podle mě neomluvitelný.
Opravdu se děsím co se s motorkou stane, až s ní opravdu někam vyjedu (což je bohužel už příští týden). Nejsem si jist, zda se mi do té doby podaří odstranit všechny ty konstrukční zmetky, a co jsem jich při odmontovávání chladiče viděl.
Ale asi jsem zaujatej. Normálně jezdím na starých bavorácích. Tam když motorka spadne, tak se zvedne a jede se dál. Tady se sice zvedne taky, ale shání se pak nějaký odovoz. Jak rád bych se mýlil!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
Není to až tak hrozný. Mám těch "položení" již mnoho a nikdy jsem na vleku ještě nejel
Jediné moto co je od výroby dobře vybaveno je asi velké GSko v Adventure výbavě, ale to jsme cenově jinde (nehledě na to že se to asi moc nedá srovnávat, protože co já na 690 projedu/vyjedu s klidem, tam si BMW může nechat zdát, ale zas na delší cestovaní a spolehlivost to je mnohem lepší, ale to už bychom zabíhali do jiné story)
Shrnu to tak, že to určitě mohli udělat lépe a neprůstřelněji (za toto bych jim rozhodně strhnul prémie), ale zas na druhou stranu dovybavení padacíma rámama atp. to řeší. Pro mě osobně tato motorka na to co preferuju já nemá konkurenci a bohužel ji tudíž musím tyto drobnosti odpustit a dodělat si je sám. A je mi ultraputna jestli je motorka oranžová nebo modrá.
Jinak si projdi celou tuto debatu od začátku, je tam i pár informací na téma tuning chladiče (ohledně ochrany) a taky rozhodně doporučuji projít celou debatu na ADVrider (i když to asi bude na dlouhé večery. Narazíš tam na všechny možné zádrhely a detraily co lidi řešili a můžeš se na to připravit, případně to vyřešit předem a předejít možným problémům. Moto bez problému neexistuje.
Naposledy editováno 18.11.2009 10:15:59
wimpi>Paji> No to záleží zda-li máš v srdci modrobílou vrtulku a o terénu jenom sníš či máš pomerač ... Mám těch "položení" již mnoho a nikdy jsem na vleku ještě nejel
Me je uplne jedno, zda mam pod prdeli motorku s tripismenny logem zacinajcim 'Beckem' ci 'Kackem'. Jde mi o to, aby byla motorka maximane spolehliva, vykonna a v terenu dostatecne obratna. Z toho pohledu jasne vitezi moje GS 1100. Nikdy se mi nestalo, ze by neprojela v terenu neco, co projely lehky krosky a take se mi nikdy nestalo, ze bych na i nekam nedojel. To same plati o GSA1150. A to mam na obou dohromady najeto skoro 150 tis km
KTM 690R jsem byl nucen si poridit jen a jen pro to, ze by se mi velke GSo pri prekonavani rozsahlych dunovych poli na Sahare zahrabavalo. O to vic me mrzi, jak konstrukcne nedokonala motorka to je. Ale treba ty vsechny mouchy dokazu vychytat.
Naposledy editováno 18.11.2009 11:02:19
Mohl bys mi tu fotku poslat? Já bych chtěl sedlo na Advíkovi udělat taky ve stylu rally. Obrácená kůže, kapsička. Maila ti písnu. Díky
Paji>Paji>
Dnes jsem po zajetí a prvním servisu prvně vyrazil do terénu. A co čert nechtěl, při otáčení na mokrý trávě jsem motorku jen tak lehce odložil na pravý bok. Zvednu ji k mému zděšení zpoza pravého plastu teče zelená chladicí kapalina!!!
Doma po rozebrání jsem zjistil, že ti rakouští chytráci mají boční plasty přišroubovaný na nasouvací spony s ostrejma hranama na úchytech přinejtovaných k chladiči. Stačí opravdu jen velice malý náraz na bok a úchyt se trochu ohne a ostrá hrana spony prosekne chladič jako nic.
No prostě naprostej šlendriján. Úplně se děsím, co se s motorkou stane, když nedejbože spadne třeba ze stojanu nebo dokonce někde do písku.
jsem to tu na jaře psal. stačí obrousit rohy a namontovat padáky (mám tt)
mně to padlo u malacek zlehka do písku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
Dnes jsem po zajetí a prvním servisu prvně vyrazil do terénu. A co čert nechtěl, při otáčení na mokrý trávě jsem motorku jen tak lehce odložil na pravý bok. Zvednu ji k mému zděšení zpoza pravého plastu teče zelená chladicí kapalina!!!
Doma po rozebrání jsem zjistil, že ti rakouští chytráci mají boční plasty přišroubovaný na nasouvací spony s ostrejma hranama na úchytech přinejtovaných k chladiči. Stačí opravdu jen velice malý náraz na bok a úchyt se trochu ohne a ostrá hrana spony prosekne chladič jako nic.
No prostě naprostej šlendriján. Úplně se děsím, co se s motorkou stane, když nedejbože spadne třeba ze stojanu nebo dokonce někde do písku.
[img] to hotvý a postup sem dal sem : BMWGS
[img]
Naposledy editováno 18.11.2009 23:14:16
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
Když jsem honil opravu svého chladiče tak ně to právě nikdo nechtěl vařit že to je slabé ( cca 0,6 mm ) že jim to schoóóóří pod rukama a všude mě vyfuc.kovaly tak jsem se to musel udělat sám.
Naposledy editováno 19.11.2009 19:58:21
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
Na druhou stranu na chladič si netroufli, protože na to nemají svářečku (mají jich více typů) ale říkali, že na takhle tenkostěnný hliník je ještě nějaká speciální a že na toto opravdu musí být specialista.
Mě to lepili. Zezadu se mi udělala malá dírka na žebru od konektoru co vede k větráku a i ten plast větráku už tam byl solidně obtištěný, takže jsem to poupravil decentně.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
- Pokud vím, tak se bavíme o držáku chladiče a ten je přidělán v silnější části chladiče
Tady v tom tématu je moje fotka jak je ovařený ten vnitřní závit vařeno obyč. svářečkou
[URL= pokud se jedná o vaření těch podélných trubiček mezi voštinama tak to je jiná !!!
to je třeba vyhledat nějakou "lepší" firmu. Ale jde to !!! minimálně chladič BMW F650 odzkoušeno
Měl bych dobré info.
Je to od Tuneboy.Mapuje se přesně na osazení motorky výfuk origoš,nebo laďák.
Sání papír,KN,molitan.Odstranění cukání,možnost důrazu na spodek,střed nebo vrch výkonu.
Zatím snad nejlepší možnost přesně vyladit pro potřeby jezdce.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
nechat přemapovat.Bo směs je moc chudá a nejede to.
V KTM ti nahrají novou mapu pro ot.sání-origoš výfuk,nebo ot.sání-laďák.
Nebo potom super vstřikovací mapy od Tuneboy.To je v současnosti špička pro 690 všechny typy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
Hej,seš borec,to jsem nečekal,že to budeš vědět.
Jo v Olomouci Śevčík,ten si toho Tuneboye nemůže vynachválit.Dává ho na různý motky.
Ale doprčic ne na KTM.
Už jsem ho lámal. ,Je v pohodě,naladil by to bez problému.
Ale jsem jedinej,kdo oficiálně projevil zájem.
Musel by totiž na 690 koupit připojovací kabel.Stají 15 litrů,tak se mu kvůli jednomu stroji nechce.
Mapy pro SMC,Enduro,SM,Duke se stahujou z webu zdarma.
Pro srandu si přečti jak borci ladili s Tuneboy:
www.monomaniacs.nl/mpeople/KTMax/KTM-690-Tuneboy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
KN filtrem tam letí tolik vzduchu,že žádný díry nejsou potřeba.Navíc to je u SM.
Ty máš enduro,ne?Tam je airbox vepředu.Jako u mýho SMC.
Hej,víš co by bylo maso?Nemáš pár kámošů,který by si nechali namapovat Tuneboy.
Kdybychom někoho sehnali,nevím tak 5 lidí.Ten borec z Olomouce by ten kabel koupil a my
by jsme si nechali vytetovat nový mapy na pořádnej mazec.
Vezme to na brzdu,nasype tam mapu,přímo do ECU a doladí na brzdě.
To je už za pár korun.
Ty vogo,já bych do toho šel.
Ty magoři na Německých KTM forech o tom furt melou.
2 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690 Enduro
Jelikož se jedná o jednoválec,tam je znát každý Ps,Nm..A změna je ohromná.
Ku příkladu,jel jsem na motard Husabergu 650 tovární nastavení cca 60 PS.
A s upravenou vačkou cca 65 Ps.Vopravdu jiná motorka.Radost z odpichu mnohem větší.
I když třeba na enduru,tam beru,že v terénu není potřeba kotlit jak o život.
Ale cukající spodek (výkonostní)v terénu,to je o zranění.
Ten Tuneboy vyladí průběh do hladka,jelikož se dodělává na brzdě.A tam už se mapuje profi.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 58 | 6.6.2024 v 09:08 ZdendaZB |
HQ701, KTM690 má smysl nějak dotěsň... KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 3 | 30.5.2024 v 07:29 ZdendaZB |
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 41 | 23.5.2024 v 07:18 ZdendaZB |
Max provozní T chladící kapaliny HQ... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 53 | 25.9.2023 v 20:18 ZdendaZB |