Téma: Octavia TDI - jaky?
 
28.11.2009 v 16:28
Zdarec, nekamenujte me, vim, ze sem na motorkarskym foru, ale zase se mi nechce lezt na nejaky plechovkarsky, tak kdo neco vite, poradte (extra sem to soupnul na smetiste)..
Chci si koupit Octavku v TDI ale nevim, jakej motor.
Premejslim nad dvema -
ted 77 KW, kterej nema sestku, ale zase bude uspornejsi, nebo se mejlim?
ten 103 KW - ma sestku, neni to pumpa-tryska, ale zase aby nebyl zravej moc.
Ted mam Fabku TDI (74KW) a vykon i spotreba mi prijdou idealni, ale zase octavka je vic strotu s sebou, tak nevim, jestli mi ta slabsi bude stacit. Taky jsem premejslel o nejakym dvouletym superbu v TDI (teda ne ten motor 2,5L) ale halt nevim, jestli by nebyla spotreba vo tolik vetsi a jestli by to tolik srotu uvezlo-)
Diky za kazdej nazor.
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

Octavia TDI - jaky?

28.11.2009 v 16:30 | Nahoru | #1
Jedině s červenym Déčkem a Íčkem. Červený Téčko se nedělá, ale na to stačí Centrofix...

Octavia TDI - jaky?

28.11.2009 v 16:34 | Nahoru | #2
tak pokud muzu rict, pritel si koupil Octavku TDI 103 kW, 2 litr, 6-ti kvalt, a za oba musim potvrdit, ze nema chybu. Jestli se bojis, ze moc zere, tak to bud naprosto v klidu, spotreba je v pohode, a to jezdime jak po meste, tak i dalky, treba Praha- Viden.. A slabsi verze ti na tenhle vuz asi stacit nebude, tohle je tak akorat...

3 reakcí na tento příspěvek Octavia TDI - jaky?

28.11.2009 v 16:45 | Nahoru | #3
U tý dvoulitrový Octávie 103kw praskaj hlavy. Kup si tu 1.9 77kw. Tich 2.0 tdíček jsme už pár na bazaru měli, a řeknu Ti zbavit se jich byl velkej problém , bo to lidi o nich ví. 103kw si může koupit jen neználek.

Octavia TDI - jaky?

28.11.2009 v 16:49 | Nahoru | #4
měl sem 1.9 77kW a byl sem mega spokojenej jezdilo to fakt pěkně spotřeba kolem 5l/100km nebyo to na závodění ale líný to rozhodně nebylo

(reakce na) Octavia TDI - jaky?

28.11.2009 v 16:52 | Nahoru | #5
SValovec1000> přesně tak dvoulitr 103kW nebrat

Octavia TDI - jaky?

28.11.2009 v 16:56 | Nahoru | #6
my mame 77kw v 6 kvaltu (4x4), u 103kw byvaly problemy s verzi PD, CR by melo byt lepsi pokud ho uz do octavie davaji, jinak pokud netrvas na dvojkovy tak jednickova v kombiku s 74kw je ted ve sleve za 320 000 (sleva 185 000)

1 reakcí na tento příspěvek Octavia TDI - jaky?

28.11.2009 v 17:14 | Nahoru | #7
MĚ STAČÍ TO HTP - jinak ten dvoulitr se moc nepovedl to se ví - čekám kdy mi odejde hlava taky na tom HTP (služebáček) jinak ani zadarmo

(reakce na) Octavia TDI - jaky?

28.11.2009 v 17:18 | Nahoru | #8
šmudla> octavia htp , oni ten motor opravdu davaji vsude

Octavia TDI - jaky?

28.11.2009 v 17:33 | Nahoru | #9
jel jsem v 103kw+DSG automat a Octáva jela jak děfka Proč praskaj palice?? 77kw no nevím je to takový těžký na ten motor.

Octavia TDI - jaky?

28.11.2009 v 18:28 | Nahoru | #10
doma máme ochcáfku 103kW a spokojenost. Jede hodně dobře, spotřeba kolem 5-ti litrů a praskají leda tak pupky závistivcům

Octavia TDI - jaky?

28.11.2009 v 18:38 | Nahoru | #11
Řešíš rozdíl ve spotřebě u 1,9 TDI a 2,0 TDI??? Kristepane, vždyť tam může být rozdíl max 1 litr, ne? Beru, že řešíš výkon, ale jestli mi auto bude brát 5,6 nebo 6,3 litrů nafty na 100 km je snad už úplně jedno, ne? Ještě začít dávat motorku přes zimu do depozitu a k tomu benzinový auto na plyn a jsi aspirant na Nobelovu cenu za "šetření ať to stojí, co to stojí".

Octavia TDI - jaky?

28.11.2009 v 18:38 | Nahoru | #12
nej spolehlivejsi je 66kw . když ji nechaš chipnout tak mas z toho auto .

Octavia TDI - jaky?

28.11.2009 v 18:42 | Nahoru | #13
103kW 2.0l nebrat, máme je na servisu pořád.... 1.9 77kW je akorád

3 reakcí na tento příspěvek Octavia TDI - jaky?

28.11.2009 v 18:47 | Nahoru | #14
Ahoj, nejspolehlivější je 1,9 TDI 66kw do faceliftu jedničkový Octavie. Nemá totiž variabilní natáčení lopatek turba. Právě tenhle systém natáčení dost zlobí, hlavně u aut, které jsou ježděné ja se říká na spotřebu. Auto je třeba taky občas prohnat.
Jinak jsem v ještě neslyšel, že by u 2,0 TDI 103kW praskaly hlavy, a to pracuju ve Škodovce na zkušebně.

Octavia TDI - jaky?

28.11.2009 v 19:00 | Nahoru | #15
77kw + chipnout

Octavia TDI - jaky?

29.11.2009 v 08:46 | Nahoru | #16
Vem 2.0 103Kw, oproti 1.9 77Kw to je raketa, nikdy jsem si nemyslel že je v tom takový rozdíl, ale v pátek jsem měl svoji 2.0 v servisu (ne s prasklou hlavou ale s prasklým oknem a dostal jsem náhradní 1.9 77Kw, popravdě řečeno jsem byl hodně sklamanej, 2.0 je o dost živější a spotřebu má pouze o cca litr vyšší.S těma závadama bych to neviděl tak horký, pokud to nebude nějaká z těch prvních tak bych se toho nebál..

1 reakcí na tento příspěvek Octavia TDI - jaky?

29.11.2009 v 09:18 | Nahoru | #17
Kup podle sebe a své hlavy!I když ta bazarová nabídka je tak veliká,že si nevybereš! Sám vidíš co názor ,tak vše jinak!....a nebo kup jiné auto než Octávku!
Výběr ja taky veliký a za stejné peníze lepší výbava i "image"!

....a doplnění diesel pod 88 kW výkonově tí časem nebude uspokojovat!

Naposledy editováno 29.11.2009 09:20:02

(reakce na) Octavia TDI - jaky?

29.11.2009 v 09:49 | Nahoru | #18

2LEKO>....a doplnění diesel pod 88 kW výkonově tí časem nebude uspokojovat!



tak tohle asi neni jen věc nafty, ale obecně všech slabších aut,ne??)))) ono jde taky asi o to,co od toho člověk očekává, jestli chce pracanta(octavku tak beru...) s min náklady, tak mu bude stačit i ten slabší diesel, což???stejně,na těch našich cestách...

(reakce na) Octavia TDI - jaky?

29.11.2009 v 10:06 | Nahoru | #19

Drak 09>Ahoj, nejspolehlivější je 1,9 TDI 66kw do faceliftu jedničkový Octavie. Nemá totiž variabilní natáčení lopatek turba. Právě tenhle systém natáčení dost zlobí, hlavně u aut, které jsou ježděné ja se říká na spotřebu. Auto je třeba taky občas prohnat.
Jinak jsem v ještě neslyšel, že by u 2,0 TDI 103kW praskaly hlavy, a to pracuju ve Škodovce na zkušebně.



VNT nezlobi u Octavie nijak extra. Jinak souhlas, 66kW zdaleka nejlepsi volba z hlediska spolehlivosti, spotreby a oproti CR jde ten motor krasne lehounce.

(reakce na) Octavia TDI - jaky?

29.11.2009 v 10:16 | Nahoru | #20

Drak 09>Ahoj, nejspolehlivější je 1,9 TDI 66kw do faceliftu jedničkový Octavie. Nemá totiž variabilní natáčení lopatek turba. Právě tenhle systém natáčení dost zlobí, hlavně u aut, které jsou ježděné ja se říká na spotřebu. Auto je třeba taky občas prohnat.
Jinak jsem v ještě neslyšel, že by u 2,0 TDI 103kW praskaly hlavy, a to pracuju ve Škodovce na zkušebně.



Ne ony se jen propaluji pisty a zadiraji motory a serou filtry pevnych castic a praskaj retezy ale to je preci banalita u tak ojeteho a stareho auta .
V nemecku se o tom psalo ze s 2.0tdi si slaplo vw do pekneho hovna a ladi se to za pochodu.


A nebo uvaha tizingaru koupim 66kw tdi a necham ho poradne chipnout at to poradne fouka to je preci kvalita. Po chvilce ko turbo + spojka taktez bonus dymovnice ale mam to chiple ne

Naposledy editováno 29.11.2009 10:18:09

(reakce na) Octavia TDI - jaky?

29.11.2009 v 10:18 | Nahoru | #21
SValovec1000> Jo,kámoš jí má taky a taky mu praskla hlava.

Octavia TDI - jaky?

29.11.2009 v 10:20 | Nahoru | #22
No tak já mám v autě 72kW,žádná střela to není,ale jezdí to v zimě za 5.6 - 5.7 na couračky,takže jsem spokojenej.A až někdy budou volný prachy,nechám to čipnout a bude to fajn

Octavia TDI - jaky?

29.11.2009 v 10:21 | Nahoru | #23
Jinač kolega má na Oktávce 2001 1,9 tdi nevím kolik kilowat najeto přes půl mega a je s ní spokojený..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia TDI - jaky?

29.11.2009 v 10:24 | Nahoru | #24

Drak 09>Ahoj, nejspolehlivější je 1,9 TDI 66kw do faceliftu jedničkový Octavie. Nemá totiž variabilní natáčení lopatek turba. Právě tenhle systém natáčení dost zlobí, hlavně u aut, které jsou ježděné ja se říká na spotřebu. Auto je třeba taky občas prohnat.
Jinak jsem v ještě neslyšel, že by u 2,0 TDI 103kW praskaly hlavy, a to pracuju ve Škodovce na zkušebně.



take jsem to neslysel...

(reakce na) Octavia TDI - jaky?

29.11.2009 v 10:25 | Nahoru | #25

jonny>take jsem to neslysel...



treba by to chtelo profouknout usi?

3 reakcí na tento příspěvek Octavia TDI - jaky?

29.11.2009 v 10:41 | Nahoru | #26
Nejlepší TDíčko je benzín bez turba. Optimálně Honda Civic 1,8. Já měl 1,5 4dv. Bez návštěvy servisu najel 150000km, pak ho prodal a do dnes jezdí.
Jestli chceš utrácet, nevíš co s penězi, tak si klidně kup TDi. Ale kdybys chtěl mít jistotu, že do servisu nepáchneš, tak si rozhodně kup benzínový motor bez turba.
S každým turbem riskuješ spoustu problematických částí.
Všechny turba, co jsem jezdil jak v domácím autě, tak ve firemních autech, měly problém.
Vrcholem byly turbomotory od Renaultů, tak se rozletěly turba u všech kolegů.
Já naštěstí Renaulta nesnášel od malička, takže jsem měl rozum a nikdy do nového nešel.
Ale i "koncernové" VW byly a jsou věčně po servisech.
Navíc když nejezdíš EKOrally, ale normální jízdu, tak rozdíl ve spotřebě paliva je litr až dva.
Naopak spotřeba pneumatik a cena náhradních dílů a olejů, filtrů, atd, je u benzínu bez turba daleko levnější, takže nakonec provozem TDíčka utratíš víc peněz, než provozem benzínového auta. Samozřejmě i nákupní cena auta s TDI je vyšší.
Nehledě na to, že si můžeš v benzínovém autě hned zatopit, kdežto než se ohřeje posrané TDí, tak jsi v cíli
P.S.:
Nemám ale tolik zkušeností, možná Ti tady radí zkušenější experti. Já jen kolem 1,3mil km

Naposledy editováno 29.11.2009 10:43:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia TDI - jaky?

29.11.2009 v 10:53 | Nahoru | #27
hondacbf1000> ze ony se ty turba jeste vubec delaji...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia TDI - jaky?

29.11.2009 v 10:59 | Nahoru | #28
hondacbf1000> Neni to nahodou spis stylem jizdy? A navic kdyz ti zacne topit, az kdyz si v cili taky o necem vypovida..ty motory na kratky vzdalenosti moc nejsou..

(reakce na) Octavia TDI - jaky?

29.11.2009 v 11:03 | Nahoru | #29

_monty>hondacbf1000> Neni to nahodou spis stylem jizdy? A navic kdyz ti zacne topit, az kdyz si v cili taky o necem vypovida..ty motory na kratky vzdalenosti moc nejsou..



STylem jízdy to bude určitě, ale odešly turba spoustě lidem, s různým a hlavně KLIDNÝM stylem jízdy. Za jízdy, na rovné dálnici. Ne při zastavení rozpáleného motoru bez ohlazení turba...
Mě samotnému zatím turbo neodešlo, jen váhy vzduchu a palivová čerpadla. Každopádně benzín bez turba je daleko levnější na celkový provoz.

(reakce na) Octavia TDI - jaky?

29.11.2009 v 11:06 | Nahoru | #30

_monty>hondacbf1000> Neni to nahodou spis stylem jizdy? A navic kdyz ti zacne topit, az kdyz si v cili taky o necem vypovida..ty motory na kratky vzdalenosti moc nejsou..



Jo a topit začne benzín po kilometru jízdy, kdežto nafta tak po deseti
Což nevypovídá o ničem jiném, než že benzínový motor se rychleji ohřeje.
Uvádím jen začátek ohřátí, rozhodně ne otevření termostatů...

Naposledy editováno 29.11.2009 11:10:43
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist