Chci si koupit Octavku v TDI ale nevim, jakej motor.
Premejslim nad dvema -
ted 77 KW, kterej nema sestku, ale zase bude uspornejsi, nebo se mejlim?
ten 103 KW - ma sestku, neni to pumpa-tryska, ale zase aby nebyl zravej moc.
Ted mam Fabku TDI (74KW) a vykon i spotreba mi prijdou idealni, ale zase octavka je vic strotu s sebou, tak nevim, jestli mi ta slabsi bude stacit. Taky jsem premejslel o nejakym dvouletym superbu v TDI (teda ne ten motor 2,5L) ale halt nevim, jestli by nebyla spotreba vo tolik vetsi a jestli by to tolik srotu uvezlo-)
Diky za kazdej nazor.
3 reakcí na tento příspěvek Octavia TDI - jaky?
1 reakcí na tento příspěvek Octavia TDI - jaky?
3 reakcí na tento příspěvek Octavia TDI - jaky?
Jinak jsem v ještě neslyšel, že by u 2,0 TDI 103kW praskaly hlavy, a to pracuju ve Škodovce na zkušebně.
1 reakcí na tento příspěvek Octavia TDI - jaky?
Výběr ja taky veliký a za stejné peníze lepší výbava i "image"!
....a doplnění diesel pod 88 kW výkonově tí časem nebude uspokojovat!
Naposledy editováno 29.11.2009 09:20:02
2LEKO>....a doplnění diesel pod 88 kW výkonově tí časem nebude uspokojovat!
tak tohle asi neni jen věc nafty, ale obecně všech slabších aut,ne??)))) ono jde taky asi o to,co od toho člověk očekává, jestli chce pracanta(octavku tak beru...) s min náklady, tak mu bude stačit i ten slabší diesel, což???stejně,na těch našich cestách...
Drak 09>Ahoj, nejspolehlivější je 1,9 TDI 66kw do faceliftu jedničkový Octavie. Nemá totiž variabilní natáčení lopatek turba. Právě tenhle systém natáčení dost zlobí, hlavně u aut, které jsou ježděné ja se říká na spotřebu. Auto je třeba taky občas prohnat.
Jinak jsem v ještě neslyšel, že by u 2,0 TDI 103kW praskaly hlavy, a to pracuju ve Škodovce na zkušebně.
VNT nezlobi u Octavie nijak extra. Jinak souhlas, 66kW zdaleka nejlepsi volba z hlediska spolehlivosti, spotreby a oproti CR jde ten motor krasne lehounce.
Drak 09>Ahoj, nejspolehlivější je 1,9 TDI 66kw do faceliftu jedničkový Octavie. Nemá totiž variabilní natáčení lopatek turba. Právě tenhle systém natáčení dost zlobí, hlavně u aut, které jsou ježděné ja se říká na spotřebu. Auto je třeba taky občas prohnat.
Jinak jsem v ještě neslyšel, že by u 2,0 TDI 103kW praskaly hlavy, a to pracuju ve Škodovce na zkušebně.
Ne ony se jen propaluji pisty a zadiraji motory a serou filtry pevnych castic a praskaj retezy ale to je preci banalita u tak ojeteho a stareho auta .
V nemecku se o tom psalo ze s 2.0tdi si slaplo vw do pekneho hovna a ladi se to za pochodu.
A nebo uvaha tizingaru koupim 66kw tdi a necham ho poradne chipnout at to poradne fouka to je preci kvalita. Po chvilce ko turbo + spojka taktez bonus dymovnice ale mam to chiple ne
Naposledy editováno 29.11.2009 10:18:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia TDI - jaky?
Drak 09>Ahoj, nejspolehlivější je 1,9 TDI 66kw do faceliftu jedničkový Octavie. Nemá totiž variabilní natáčení lopatek turba. Právě tenhle systém natáčení dost zlobí, hlavně u aut, které jsou ježděné ja se říká na spotřebu. Auto je třeba taky občas prohnat.
Jinak jsem v ještě neslyšel, že by u 2,0 TDI 103kW praskaly hlavy, a to pracuju ve Škodovce na zkušebně.
take jsem to neslysel...
3 reakcí na tento příspěvek Octavia TDI - jaky?
Jestli chceš utrácet, nevíš co s penězi, tak si klidně kup TDi. Ale kdybys chtěl mít jistotu, že do servisu nepáchneš, tak si rozhodně kup benzínový motor bez turba.
S každým turbem riskuješ spoustu problematických částí.
Všechny turba, co jsem jezdil jak v domácím autě, tak ve firemních autech, měly problém.
Vrcholem byly turbomotory od Renaultů, tak se rozletěly turba u všech kolegů.
Já naštěstí Renaulta nesnášel od malička, takže jsem měl rozum a nikdy do nového nešel.
Ale i "koncernové" VW byly a jsou věčně po servisech.
Navíc když nejezdíš EKOrally, ale normální jízdu, tak rozdíl ve spotřebě paliva je litr až dva.
Naopak spotřeba pneumatik a cena náhradních dílů a olejů, filtrů, atd, je u benzínu bez turba daleko levnější, takže nakonec provozem TDíčka utratíš víc peněz, než provozem benzínového auta. Samozřejmě i nákupní cena auta s TDI je vyšší.
Nehledě na to, že si můžeš v benzínovém autě hned zatopit, kdežto než se ohřeje posrané TDí, tak jsi v cíli
P.S.:
Nemám ale tolik zkušeností, možná Ti tady radí zkušenější experti. Já jen kolem 1,3mil km
Naposledy editováno 29.11.2009 10:43:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia TDI - jaky?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Octavia TDI - jaky?
_monty>hondacbf1000> Neni to nahodou spis stylem jizdy? A navic kdyz ti zacne topit, az kdyz si v cili taky o necem vypovida..ty motory na kratky vzdalenosti moc nejsou..
STylem jízdy to bude určitě, ale odešly turba spoustě lidem, s různým a hlavně KLIDNÝM stylem jízdy. Za jízdy, na rovné dálnici. Ne při zastavení rozpáleného motoru bez ohlazení turba...
Mě samotnému zatím turbo neodešlo, jen váhy vzduchu a palivová čerpadla. Každopádně benzín bez turba je daleko levnější na celkový provoz.
_monty>hondacbf1000> Neni to nahodou spis stylem jizdy? A navic kdyz ti zacne topit, az kdyz si v cili taky o necem vypovida..ty motory na kratky vzdalenosti moc nejsou..
Jo a topit začne benzín po kilometru jízdy, kdežto nafta tak po deseti
Což nevypovídá o ničem jiném, než že benzínový motor se rychleji ohřeje.
Uvádím jen začátek ohřátí, rozhodně ne otevření termostatů...
Naposledy editováno 29.11.2009 11:10:43