Jaký máte na toto vy názory ? Máte u mašiny magnetický vypoušťáky ? Připadá mě že se dnes od této praktické maličkosti dost upouští protože starý auta ho měli běžně .....
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Magnetickej výpustnej šroub.
Grifindoor>To je jasný, že to vypadalo jak metalíza, když to byl záběh a motor nemá olejovej filtr, vy ste snad tataři panebože... Magnetickej výpusťák je u pitbikovejch motorů nezbytnost, buďto koupit nebo vyrobit.
motor bez olejovyho filtru.. kdo tohle konstruuje?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Magnetickej výpustnej šroub.
assassin>motor bez olejovyho filtru.. kdo tohle konstruuje?
Husqwarna ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Magnetickej výpustnej šroub.
Raisidlo77>Husqwarna ?
husqvarnu mam a filtr ma.. sice to je spis sitko... :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Magnetickej výpustnej šroub.
1 reakcí na tento příspěvek Magnetickej výpustnej šroub.
To tam můžete vyvrtat tak maximálně 6 díru a je to až až.
1 reakcí na tento příspěvek Magnetickej výpustnej šroub.
... ten výpušták od Luise - už je tu na něj i odkaz od ooracing.cz - už si v životě nekoupím. Magnet nemá žádné magnetické účinky, neudrží ani sám sebe. Šroub byl eloxovanej hliník/dural (co já vím) se zápichem pod hlavou a velkým sražením hrany na konci -> oproti origo šroubu jen 2/3 délky závitu -> při stejném dotažení větší namáhání závitu.... a magnetickej účinek nikde.
Jinak to stejný co je na netu za 300,- seženu za 140,- ve stejným obalu, ale tak rychle jak jsem ho koupil, jsem ho zase rychle prodal... origo magnet. výpuštáky jsou úplně někde jinde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Magnetickej výpustnej šroub.
JirkaV>Raisidlo77> ten odkaz na ooracing jsem dal jenom jako příklad nevím jak funguje, já mám v pitbike magnetický vypouštěcí šroub už od číňanů a ten funguje tak jak má
Jasné, v pohodě - já to chápu. Ty jsi ukázal kde se dá koupit, já přidal zkušenost že zrovna tenhle stál těžce za pikatchu... jestli si ho někdo koupí, to už bude jeho volba .
Však stačí na internetu hledat!
Nejvhodnější magnety jsou samarium-kobaltové
Naposledy editováno 26.11.2009 02:22:07
Magnetické vlastnosti neodymových magnetů NdFeB se zhoršují při práci v teplotě
přesahující 130 stupňů. Ve velké míře záleží na materiálu, ze kterého jsou vyrobeny.
Zda-li je to N-stupňový s nízkou permanencí nebo také např.: M - H-SH-UH-EH pracující
až do 210 stupňů. Zpravidla NdFeB magnety z vyšším koeficientem permanence udržují vyšší teploty bez ztráty magnetických vlastností. Neodymové magnety NdFeB jsou křehké (i když ne tak křehké jako typy SmCo nebo feritové) jakékoliv mechanické obrábění se musí provádět před magnetizací, za použití diamantových nástrojů.Po magnetizaci je možno magnety jen jemně břebrousit diamantovými kotouči za stalého chlazení.
Neodymové magnety jsou pokrývány tenkou vrstvou niklu, stříbra, zlata a epoxidu protože mají ve vlhkém prostředí sklony k rezivění.
Neodymové magnety jsou o 13% lehčí než SmCo nebo feritové magnety. Tyto magnety je možno magnetovat na mnoho způsobů, záleží k jakému účelu budou sloužít.
SmCo = samarium kobalt
Chemické vlastnosti.
Veškeré magnety ze vzácných zemin se považují za kovové materiály a vykazují podobné vlastnosti, např. bezprostředně po opracování, typický lesk. Kyselé prostředí vede k rozpuštění, oproti tomuto jsou magnety do značné míry rezistentní v alkalických médiích. Magnety oxidují ve vlhké atmosféře SmCo velmi málo, NdFeB podle druhu materiálu podobně nebo silněji. Magnety SmCo vykazují pouze nepatrnou oxidaci povrchu; magnety NdFeB se pomalu rozpouštějí. Povlakování povrchu je nezbytné.
U materiálů NdFeB, stabilních vůči korozi, jsou tyto reakce zpomaleny až o řád (viz dále), většinou zde lze upustit od povlakování.
Odolnost proti korozi.
Tradiční magnety NdFeB jsou náchylné vůči korozi. V oxidační atmosféře v autoklávu (130°C, 3 bar, nasycená vodní pára) byla ve srovnání s materiály SmCo zjištěna 100 až 1000 násobný úbytek jejich hmotnosti.
Citlivost materiálů NdFeB má svou příčinu v materiálové struktuře, která se skládá z magnetických zrn Nd2Fe14B a okolní zrnité mezní fáze z volného neodymu. Obr. 1 ukazuje konvenční NdFeB o velmi dobré magnetické kvalitě pro použití ve vysokých teplotách, jak bývá obvyklé např. u pohonů. Vysoká teplota však výrazně snižuje chemickou odolnost. Za popsaných podmínek se magnet během 10 dní prakticky rozpustí. Zůstanou pouze zbytky.
Magnetické vlastnosti.
Magnetické parametry jsou uvedeny v materiálových listech výrobce. Pracovní teploty jsou variabilní podle materiálu: u NdFeB od cca 110°C do 220°C, u SmCo až do 350°C . Kvůli teplotním koeficientům, které jsou u magnetů ze vzácných zemin zásadně negativní, má pracovní bod při vyšších teplotách zásadní význam.
Naposledy editováno 26.11.2009 02:31:07
assassin>motor bez olejovyho filtru.. kdo tohle konstruuje?
Japonci. Číňani to akorát okoukali. Ale vlastně to má 3násobný čištění-sítko, magnet a odstředivka. A funguje to v pohodě a ušetřim za filtry... A někdo si tu ztěžoval na ty magneťáky z ooracing. My je máme v bandě všichni 4 a fungujou jak má, chytaj kovový nečistoty uplně v pohodě a závit taky v pořádku, asi si narazil na nějakej zmetek, to se může stát.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pitbike proč se nedělá výbrus ? Dirtbike & Pitbike dirtbikes, Dirtbike & Pitbike Pit... | galvatron | 8 | 14.1.2022 v 00:57 Marcel69 |
Klepání yuki 125ccm Yuki Cross 125, Dirtbike & Pitbike dirtbikes, Dirtbi... | DrevoKocurik | 16 | 16.10.2021 v 14:21 DrevoKocurik |
Výbrus válce Jawa 50/20 Pionýr, Babetta 210, Jawa 50/555 Pionýr, ... | DrevoKocurik | 0 | 7.9.2021 v 09:48 DrevoKocurik |
Pitbike nejde do otáček Yuki Cross 125, Dirtbike & Pitbike dirtbikes, Dirtbi... | DrevoKocurik | 2 | 24.6.2021 v 19:04 DrevoKocurik |
Prosím o radu;kde mi opraví pitbike... Dirtbike & Pitbike dirtbikes, Dirtbike & Pitbike Pit... | deniskadol | 2 | 31.5.2021 v 23:57 MarVerKev |