1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
a argumenty typu.. jezdis jen 2,20 nic si na motorku nekupuj az budes jezdit 2,10 se seriovou motorkou tak si kup vyfuk nebo QS sou dle meho nazoru uplny nesmysl protoze kazde male vylepseni na motorce prispiva v komplexnim pohledu k urcitemu zrychleni a to nezminuji psychickou podporu.. !!!!!!!!!!!
vetsina lidi stejne taha uplne hovno.. a na limit gumy se nedostanou.. kdyz budou mit nejakou tc... tak se odvazi tahat trosku drive.. a pomuze jim to.. tc od bazzaze a ani ta na svetove urovni urcite neni tzv IDIOT PROOF..., rozumej debilu vzdorna ala otoceni na plny plyn ve velkem naklonu, ale pomuze...
suma sumarum ale kecas o hovne protoze neznas lidi co s tim jezdi a co s tim zrychlily... takze tvuj nazor je dost neobjektivni co se tyce nazoru na tc od bazzaze..
mozna by si zmenil nazor videt to nazivo. jak to funguje..
1 reakcí na tento příspěvek Repase podvozku, KDE ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
Já chtěl říct, že tyto sračky sou k hovnu kupovat do té doby, pokud nemáš zajištěn dostatek nových pneu a zaplacené tréninky. Pokud ty love máš a nesere tě je za to dát...tak i barevný šroubky do pleci jsou docela coool!!!
Já jen tvrdím, že je pičovina si koupit třeba Bazze nebo Ohlinse a pak jezdit jen ojetý pneu, páč na jiný nemám. To je pak celý utopie hned od začátku...
Ale když to vezmu z druhýho pohledu (Přemkova), tak má taky pravdu v tom, že to může pomoct hlavně po psychické stránce a i člověka s ne úplně top časama trochu "osmělit" a dodat mu klidu...páč tam má něco ku zvýšení svý bezpečnosti. Ale to by potom mělo představovat to, že prodejce týhle TC mu to nějak nastaví do základu, aby to měl funkční na svůj styl ježdění (je mi jasný, že full gasss v plným náklonu a trhavý přidávání plynu neodfiltruje žádná TC). Taky mu dodat odvahu a říct, jakým způsobem to vyzkoušet - a to už je školení o ježdění, nikoliv nastavování TC ...já si to v praxi představuju tak, že koupím od profesionálního prodejce (Přémo jsi to ty, ne??) Bazzaz a on mi to nějak podle svý zkušenosti nastaví do základu...a já pak vyjedu třeba v Brně na trať a zkusím to, jak to +- funguje. Budu dělat to samý, co dělám teď, jen toho plynu dám třeba o 20% víc, ikdyž budu cejtit, že se motorka začíná jako obvzkle natáčet. V tu chvíli čekám, že to za mě vezme TC a já dokážu určit, jestli moc brzo zasahuje anebo mi to vyhovuje a naopak mě dodá víc odvahy dávat větší plyn, než jsem si předtím myslel, že je to maximum. Ale to už je z pohledu trochu pokročilejšího.
Hele Přémo, nechceš mi to na bike půjčit a já ti pak po osobní zkušenosti, až mi to fakt tu 1s sundá (z výše popsaných důvodů, při správný funkci), vychválím až do nebes a nebudeš to stačit dovážet! Anebo to zahodím hned ve druhým oblouku a pak to raději mlčky vrátím bez komentáře (v tom lepším případě)
2 reakcí na tento příspěvek Repase podvozku, KDE ?
jasny je ze to neni pro kazdyho a ze se to tam neda placnout, jezdit hovno a rict ted budu litat... ale to po precteni tohodle vlakna je asi jasny kazdymu...
Perňa #81>...šmejde! No co jinýho, než závist A navíc toho osedlal víc, myslím, že celou tovární špičku z WSBK.. Opravdu jsou ty mašiny tak jinde oproti "podomácku" udělanýmu stocku?? Nebo je naopak těžký na nich jet rychle a pro amatéra bude vždy vhodnější lehce upravený stock? ...kurňa, mám v tomhle směru tolik otazníků
Těším se na test v MH
No, uprimne jsem cekal neco docela jinyho. Kazda z motorek byla UPLNE jina a tezko hledat nejakou podobnost. S podomacku udelanym stockem bych to nerad srovnaval, protoze tohle je docela jinej svet. Vsechno funguje lip, motorka jede jako urvana ze retezu a strasne dobre brzdi. Nic, v Motohouse se vsechno dozvite.
A pokud chcete, kouknete na Facebook, mame tam svuj profil a docela to zije, za coz samozrejme dekujeme.
assassin>tak jako vaznej adept na montaz bazzaz tu vystoupil dawe, kterej na motorce neco umi... a to jak motorka funguje je mu taky jasny vic nez komukoliv jinymu z nas.. to ze spousta lidi kouka do telemetrie jak tele na novy vrata je taky fakt, ale zas dawe je schopnej si tu telemetrii od zakladu "sletovat" a napsat pro ni soft.. vubec nemam strach ze on nedokaze tu TC nastavit, pokud to je mozne.. jestli s tim amici zrychluji a funguje jim to, klidne si vsadim na to ze to dawovi bude fungovat taky...
jasny je ze to neni pro kazdyho a ze se to tam neda placnout, jezdit hovno a rict ted budu litat... ale to po precteni tohodle vlakna je asi jasny kazdymu...
Honzo, budu ti trochu oponovat s tou prvni casti a to v tom smyslu, ze Dawe moto rozumi a umi jezdit, asi ano, ale dost me zarazilo, kdyz tu nekde nedavno psal, ze vlastne za ty pady asi tak trochu muze i nefunkcni podvozek, resp. zadni pruzeni, tlumeni, pokud to tak je, jak to napsal, tak sorry, ale neco dela spatne a s nefunkcnim podvozkem ho ani TC nezachrani
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
assassin>tak jako vaznej adept na montaz bazzaz tu vystoupil dawe, kterej na motorce neco umi... a to jak motorka funguje je mu taky jasny vic nez komukoliv jinymu z nas.. to ze spousta lidi kouka do telemetrie jak tele na novy vrata je taky fakt, ale zas dawe je schopnej si tu telemetrii od zakladu "sletovat" a napsat pro ni soft.. vubec nemam strach ze on nedokaze tu TC nastavit, pokud to je mozne.. jestli s tim amici zrychluji a funguje jim to, klidne si vsadim na to ze to dawovi bude fungovat taky...
jasny je ze to neni pro kazdyho a ze se to tam neda placnout, jezdit hovno a rict ted budu litat... ale to po precteni tohodle vlakna je asi jasny kazdymu...
To nikdo nepopírá, že je Dawe šikula, ale zase jako jednotlivec, aby vše vymyslel a pak ještě smysluplně otestoval a provedl na tom vývoj, to by ani nemohl zvládnout!! Vždyť na závodech na tom spolupracuje spousta špičkových odborníků a hlavně špičkoví jezdci.
U nás se snaží v tomhle oboru celkem hodně Číha, ale ten má za sebou celkem velkej tým na poměry MČR a jeho telemetrii nasazujou údajně i u KL Intermota. Dneska je tahle elektronika jedna z klíčových věcí k úspěchu v mistrovství světa a taky zdroj nemalých nákladů. Myslím, že to vše nějak dobře využít, my amatéři, ani nemůžeme zvládnout..
Navíc jde i o moc zkušeností a ty tady nikdo z nás moc nemá a Dawe je taky teprve získává a to zatím i ty základní! Kdo z nás si třeba sám umí nějak rozumně nastavit podvozek a jít tak nějak systematicky k dobrýmu výsledku?? To je základ!!! A pak další "level" je TC a její nastavení, odzkoušení a naklonění ku svýmu prospěchu ...a než se mi to povede, tak mi dojdou peníze na gumy, ježdění a materiál a vlastně nikdo na to ani nemáme úplně čas. Jak říkám, v začátku by to chtělo pomoc zaškolenýho odborníka, aby mělo smysl začínat s nějakým Bazzazem
Naposledy editováno 23.11.2009 15:43:33
Ted k zavodnim vecem, mam pocit, ze dle reguli by se to mohlo pouzit bud v kategorii SBK a nebo volna nad 600, ve stockach to myslim neni povolene, tedy aspon ve svetovych urcite ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
Perňa #81>.......U nás se snaží v tomhle oboru celkem hodně Číha, ale ten má za sebou celkem velkej tým na poměry MČR a jeho telemetrii nasazujou údajně i u KL Intermota. Dneska je tahle elektronika jedna z klíčových věcí k úspěchu v mistrovství světa a taky zdroj nemalých nákladů. Myslím, že to vše nějak dobře využít, my amatéři, ani nemůžeme zvládnout.. ................
Nevim, co jsem videl v KL, tak jedou 2D.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
DanMagna>Nevim, co jsem videl v KL, tak jedou 2D.
2D používaj jen na telemetrii,ale od Miloše mají místo HRC jednotky EFI a ta už jakýmsi způsobem trakci dokáže řešit.
Naposledy editováno 23.11.2009 17:41:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
Murkin>2D používaj jen na telemetrii,ale od Miloše mají místo HRC jednotky EFI a ta už jakýmsi způsobem trakci dokáže řešit.
A já právě myslel, že jedou "jeho" telemetrii.. To mi přijde jako jednodušší bazmek, než celá řídicí jednotka - musí to být maximálně spolehlivý a funkční. Telemetrie, když nezafunguje, tak jen nemaj data, ale jede se dál, porucha jednotky znamená KONEC.
Ale proč ne, když by to bylo funkční a na principu výpočtů, podobně jako Bazzaz..
Pro to naše závodění bude pořád platit, že v "jednoduchosti je krása"
1 reakcí na tento příspěvek Repase podvozku, KDE ?
Perna: jasny, taky nerikam o tom ze by mel Dawe vyvijet telemetrii apod... jen mi neprijde jako takova tragedie rozchodit "produkcni" TC ktera se slozitosti nastaveni podoba nastaveni powercommanderu kterej tam vozite vsichni....
ad telemtrie.. tak porad je to jen sber dat, jak se s tima nasbiranejma datama kdo popere je uz vec jina...
Murkin: ja bych si klido o tom co umi ta EFI jednotka neco precetl... nebo i poslechl v te hospode
Naposledy editováno 24.11.2009 09:02:32
2 reakcí na tento příspěvek Repase podvozku, KDE ?
Chlapi. Ohledne Bazzaz a podvozku na moji motorku: central a nejspis i predek bude, to je jasne. Bazzaz je ve hre, ale stale neni jiste, protoze vubec nevim, zda neco pojedu kvuli ruce...a u tohoto zbozi jde cena casem dolu, takze uvidim kdy nakoupit, podle zdravi.
Ad vyvoj: nikdy jsem nerekl zese chystam vyvijet vlastni TC. Prestoze nejake zkusenosti s vyvojem podobnych systemu jsou (ABS)a take by to idealne skloubilo moji profesi a konicek, tak zatim to neni moje priorita No.1.
Mozna casem se mi povede napsat nejaky projekt v ramci skoly, zapojim par studentu a posuneme tuto otazku do reality a uplne jine dimenze(financemi i zazemim).
Ale jako komercni zalezitost je na zacatek vyvoje v dnesni dobe uz pozde, jak to vidim ja.
Kazdopadne, jak tu padlo, si myslim ze i kopyto jako ja muze Bazzaz jako uzivatel nastavit. Minimalne na mokro to je 100%.
Mam dohromady dva zname, kteri maji Bazzaz. Alex od Actionbiku si to po dvou dnech nastavovani pochvaluje a na mokru supr, Damianovi jsem pomahal s nastavenim jeden den a byl velmi spokojeny s jistotou na pomalejsich vyjezdch a velmi se mu zlepsila vydrz zadni Pirelli v Brne (jen minimalni trhani na seriove R1 s casy best kolem 2:15).
Ne, věřím, že za špatných podmínek to může leccos "zachránit" a potom ta investice má návratnost
Asi bych k nastavení volil spíš Most, kde bych se snažil to udělat optimální na výjezd z vracáku a nemusel se tolik "hlídat" bez TC
1 reakcí na tento příspěvek Repase podvozku, KDE ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
Nikotýn>kucíí a co takhle si koupit moto už s tim 1198S a nemusíte nic vyvíjet a k tomu dostane jako bonus přihlášku na Dvouval
No jo,ale vsichni co si to poridili na okruh rikali,ze to bylo to prvni co z motorky sundali,ani v jednom rezimu se s tim prej nedalo jezdit,na silnici prej ano,ale na okruh ne.
Murkin>No jo,ale vsichni co si to poridili na okruh rikali,ze to bylo to prvni co z motorky sundali,ani v jednom rezimu se s tim prej nedalo jezdit,na silnici prej ano,ale na okruh ne.
a neměli spíš 1098R ??? Tam to co já vím nefungovalo správně
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repase podvozku, KDE ?
Murkin>No jo,ale vsichni co si to poridili na okruh rikali,ze to bylo to prvni co z motorky sundali,ani v jednom rezimu se s tim prej nedalo jezdit,na silnici prej ano,ale na okruh ne.
navic ma to same kawa zx10r ... a tam jsem si temer jistej ze si to neporadi s nejakym naprevodovanim... slicky budou taky o necem jinem nez na silnici...
tipuju ze ta 1098s to bude mit plus minus podobne.. tzn jak tam nasypes prevody + slicky + kdovi co dalsiho tak to bude k nicemu...