1 reakcí na tento příspěvek Seřízení na vzduchový filtr K&N
pokud je odpověď ano...
tak to karbce samy od sebe nevezmou ;)
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení na vzduchový filtr K&N
assassin>dost casto bejva ze ten KN sice muze bejt "o 300procent" propustnejsi nez origo, ale stejne se tam vic vzduchu nedostane protoze je prilis restriktivni airbox atd... podle me se tam to KN ani nepozna... s jistotou se to da rict ale az po projeti na brzde s lambda sondou ve vyfuku...
tos neměl říkat, vedle debat o oleji se rozvinou debaty kterýže airbox je více a který méně restriktivní :\
2 reakcí na tento příspěvek Seřízení na vzduchový filtr K&N
P.Stip: jde ti o výkon nebo údržbu
Jurawood>sradí náfuk moc restriktivní nebude, nejužším hrdlem bude asi skutečně filtr a potom asi sací ventily.
P.Stip: jde ti o výkon nebo údržbu
no nevim ja srady moc nezkoumal... ale treba tipuju ze TLR airbox bude podobnej a vymena filtru za KN temer neznatelna, predelani airboxu, vykuchani v mistech "zuzeni" apod uz da i meritelnej rozdil... ma srad v airboxu klapky? ty co priviraj sani pod cca 4tis otacek?
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení na vzduchový filtr K&N
Pokud koupis hribky a vykuchas airbox, tak serizeni nutne je.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N
Stříkačky se zpětnou vazbou z lambda sondy s tím už problém většinou nemají, odladí si to samy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N
RUTAN>Medved> tak pokdu koupí K&N s propustností origo filtru, tak máš pravdu, ale dají se koupit různé propustnosti a s těmi si většinou karburátorové motorky neporadí. Vzniknou výkonové díry, špatná reakce na plyn, střílení do výfuku atd. Následuje nutné přetryskování.
Stříkačky se zpětnou vazbou z lambda sondy s tím už problém většinou nemají, odladí si to samy.
myslim ze je to trochu slozitejsi... ale uz se to tu resilo mockrat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N
assassin>myslim ze je to trochu slozitejsi... ale uz se to tu resilo mockrat...
Tak tak,stříkačky,i když mají lambdu,si nejsou schopnu nic doseřizovat,ta lambda tam šahá jen na volnoběh a cca do 10% klapky a cca 3000 otáček,pak už ne.
Ale jak říkáš,to se tady řešilo milionkrát.
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení na vzduchový filtr K&N
PetrVTR_new>Treba u VTR se vubec neda s KN bez dalsiho ladeni jezdit, to je na to haklive jak prase (a to i v pripade filtru do origo airboxu namisto papiroveho!). U nekterych jinych motoru v poho. Tezko rict, jak se to projevi u tebe.
Co když tam současně nacpu výfuky LeoVince SBK EVO II ? Budu k tomu potřebovat ještě Dynojet ? Kdepak by mi to pak odladili a přetryskovali na brzdě ?
Přes zïmu určitě dávám výfuky, a tak přemýšlím i nad těmïto dalšími zásahy.. díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N
Raisidlo77>Co když tam současně nacpu výfuky LeoVince SBK EVO II ? Budu k tomu potřebovat ještě Dynojet ? Kdepak by mi to pak odladili a přetryskovali na brzdě ?
Přes zïmu určitě dávám výfuky, a tak přemýšlím i nad těmïto dalšími zásahy.. díky.
No ladaky to ochudi jeste vic, takze dynojet ano. Kde ti to odladi nemam zkusenost, vim jen o DKRacing v Praze. Ja ladil dynojet doma
1 reakcí na tento příspěvek Seřízení na vzduchový filtr K&N
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N
Jurawood>assassin: Smrad u gsx-r Honzo žádný klapky nemá, to jen u TL
zajimavy.... asi to tolik "nechrochta":) prej tam ty klapky u TL jsou hlavne kvuli hlucnosti.. u CBR1000 2008 jsou taky, tam uz jsem je odpojoval.. a ma to vic novejch moto.. holt jsou ty predpisy prisnejsi a prisnejsi....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N
PetrVTR_new>No ladaky to ochudi jeste vic, takze dynojet ano. Kde ti to odladi nemam zkusenost, vim jen o DKRacing v Praze. Ja ladil dynojet doma
Moc starostí s domácím laděním ? ... já vím - kdo má motorku na ježdění, neřeší to, ale přes se zeptám - co na to všechno spotřeba ?
Murkin>Tak tak,stříkačky,i když mají lambdu,si nejsou schopnu nic doseřizovat,ta lambda tam šahá jen na volnoběh a cca do 10% klapky a cca 3000 otáček,pak už ne.
Ale jak říkáš,to se tady řešilo milionkrát.
tak, jen nektery motky maj i do 40% WOT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N
Raisidlo77>Moc starostí s domácím laděním ? ... já vím - kdo má motorku na ježdění, neřeší to, ale přes se zeptám - co na to všechno spotřeba ?
u toho VTRka se pri dobrem naladeni ta spotreba udajne i znatelne snizi proti "serii"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N
assassin>u toho VTRka se pri dobrem naladeni ta spotreba udajne i znatelne snizi proti "serii"
No to jsem zaslechl... a kdybych řekl že by se mi to nelíbilo, lhal bych - kvůli tomu to ale samozřejmě nedělám.
Ono - ted jezdím za 10litrů na 100km, ale pravda že filtr chce vyměnit, a co se seřízení týče tak též nevím, bo všecko se bude dít přes zimu a zatím jsem si chtěl po koupi "oťukat" co jsem to (stav) vlastně koupil... podle mě je "něco špatně" a tolik by to brát nemělo. Jezdím sice "celej otáčkoměr", ale i když jedu do 5ti, 6ti max, těch 8,5 nejmín veme...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N
Raisidlo77>No to jsem zaslechl... a kdybych řekl že by se mi to nelíbilo, lhal bych - kvůli tomu to ale samozřejmě nedělám.
Ono - ted jezdím za 10litrů na 100km, ale pravda že filtr chce vyměnit, a co se seřízení týče tak též nevím, bo všecko se bude dít přes zimu a zatím jsem si chtěl po koupi "oťukat" co jsem to (stav) vlastně koupil... podle mě je "něco špatně" a tolik by to brát nemělo. Jezdím sice "celej otáčkoměr", ale i když jedu do 5ti, 6ti max, těch 8,5 nejmín veme...
ja na tom jezdil za 8,5 cca .. ale tezko srovnavat.. styl jizdy dela hodne.. ale pri klidne jizde by ses mohl dostat i na min no... kdyz majitele rikaji ze je to na nastaveni celkem choulostive.. tak to tak asi bude...
assassin>ja na tom jezdil za 8,5 cca .. ale tezko srovnavat.. styl jizdy dela hodne.. ale pri klidne jizde by ses mohl dostat i na min no... kdyz majitele rikaji ze je to na nastaveni celkem choulostive.. tak to tak asi bude...
No takhle - přes zimu to dostane seřízení a kontrolu, případně výměnu veškerejch spotřebáků ... buď se to hne dolů, nebo ne. Uvidí se, však co.
Do deseti litrů jsem ochotnej KNko, Dynojet a laďáky zkousnout... jinak na to možná kašlu, a urobím jen něco se zvukem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N
Raisidlo77>Moc starostí s domácím laděním ? ... já vím - kdo má motorku na ježdění, neřeší to, ale přes se zeptám - co na to všechno spotřeba ?
Hlavne trpelivost kdyz budes karburatory potreti vyndavat Taky si udelat sroubovak za roh, aby ses dostal ke sroubkum bohatosti.. Jinak to neni nijak drasticky. Spotrebu mam prumerne kolem 7 a nemam pocit ze bych se loudal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení na vzduchový filtr K&N
PetrVTR_new>Hlavne trpelivost kdyz budes karburatory potreti vyndavat Taky si udelat sroubovak za roh, aby ses dostal ke sroubkum bohatosti.. Jinak to neni nijak drasticky. Spotrebu mam prumerne kolem 7 a nemam pocit ze bych se loudal
Trpělivost při třetím.... přesně to jsem myslel . Jinak 7mička se mi zdá hezká ... Ty tam máš co jsem jmenoval (filtr, trysky, laufy), že ?
Šroubovák za roh jsem ted viděl někde za 100ku a vcelku kvalitní nářadí... vzpomněl jsem si už na bohatosti i u jiných moto, kde byl stejný problém.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 | Zajda2004 | 5 | 7.11.2023 v 13:42 Kubák |
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 | malbbs | 8 | 15.9.2023 v 19:32 yurcko |
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 | Motomaniak | 16 | 24.5.2023 v 05:56 Maly1 |