Téma: co to může být??
1.11.2009 v 22:31
zdarec, tak je zima, jezdit se už téměř nedá, tak si říkám, že je potřeba udělat něco na motce. o co jde. mam sv1000s K3 model pro USA-nemam lambda sondu. amici to neuznavaj. no mam na moto K&N filtr+sundanej chobot+ladaky viper. novy svice, retezovku, olej+filtr. a jde o to ze kdyz vezmu za plyn tak me jde myslim ze z motoru nejakej divnej zvuk, jako kdyby nekde neco drelo nebo tak nejak, je to i slyset kdyz jedu a trosku za to vezmu. tim jevem se i ztraci trochu tah. ne ze by moto nejela, ale proste neco v ni dre a nevim co to je. muzou to byt loziska na primarnim kolecku? ci loziska v kolech? lozisko na klice? neco se spojkovym kosem? spatna smes? fakt uz nevim. srovnaval jsem to se trema sv1000 K3, ale modely EU a ty jeli v poho, plynule. díky
1 reakcí na tento příspěvek co to může být??
chce to víc rozepsat, dělá to i na neutrál???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co to může být??
dewwil> nee, jen když normal zaradim jaky koliv prevodovy stupen a pridam trochu plyn. nejsou to avizovane vibrace u tohoto modelu. odkousel jsem jiz tri stejne modely avsak bez lambda sondy, jak jsem psal vyse.
2 reakcí na tento příspěvek co to může být??
Já vím co s tím je .... je to rozbitý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co to může být??
tony_ul>dewwil> nee, jen když normal zaradim jaky koliv prevodovy stupen a pridam trochu plyn. nejsou to avizovane vibrace u tohoto modelu. odkousel jsem jiz tri stejne modely avsak bez lambda sondy, jak jsem psal vyse.
no myslím že lambda na to nebude mít vliv, zkusil bych kouknout na spojku, nebo k řetězovýmu kolečku a když to tam bude OK tak do servisu může tam drhnout víc věcí..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co to může být??
dewwil> myslis primarni kolecko? a tu spojku zkontroluju jak?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co to může být??
tony_ul> jj, primární kolečko a jeho ložisko, dej neutrál a roztoč si zadní kolo jeestli tam něco nedrhne, když to tím nebude tak tu spojku zkus na místě zařadit na stojanu a s kvaltem přidat, jestli se ozve to drhnutí tak zmáčkni spojku, když to ztichne tak by to mohlo být ložisko spojky nebo povolenej koš nebo něco s převodovkou a to už ať si hrajou v servisu, ono to tak asi stejně dopadne...a bacha ať ti to neujede ze sojanu až to budeš zkoušet...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co to může být??
dewwil> dobre, zitra to ozkousim a napisu pak poznatek. ja vim ze to stejne bude muset do servisu, jenze tady u nas v ul zrusili suzuki, tudiz nejblizsi servis suzuki mam v litomericich, jinej poradnej moto servis tu neni, takze mozna praha, ale zase nemam toliko penez pro nejaky mrdali.
1 reakcí na tento příspěvek co to může být??
Tak mě napadlo nemůže ten divnej zvuk bejt tim jiným filtrem a sundanou částí původního airboxu? Mě se teda zvuk změnil jen při výměně filtru. Trochu víc to jakoby šustilo nebo syčelo.
A jinak občas se stane že motorka jede i trochu hůř při výměně tolika kriutě tuningovejch věcí
A jinak občas se stane že motorka jede i trochu hůř při výměně tolika kriutě tuningovejch věcí
1 reakcí na tento příspěvek co to může být??
Jojo otevřený sání hodně pozmění zvuk,kolikrát se až bojim aby mi to nevtáhlo nohu jak to zuřivě saje
Mě se takové podivné zvuky ozývali po výměně řetězovky. Originál pastorek má u mě nalisovanou gumu z vnější strany a ona jakýmsi způsobem tlumila dosedání řetězu na ten pastorek. Nový pastorek už tu gumu neměl a při přidání plynu za jízdy z toho lezl takový zajímavý a nepříjemný zvuk.
1 reakcí na tento příspěvek co to může být??
Jako majitel taky V2 se optám... když mezi 3ma-5ti tisícema tomu oroštuju víc, má V2 svý klasický "klepavější" zvuk ? Od 5ti to zmizí, tam už má motor dostatečný točky a točí se ihned...
.. příjde mi to jako zvuk podtočenýho motoru - jako by chtěl točit nejmín 5tis, aby mohl ostře reagovat plyn - že se jakoby (byt má kroutáku dost) musí výkonově trošku sbírat v těch nižších točkách...
díky :)
.. příjde mi to jako zvuk podtočenýho motoru - jako by chtěl točit nejmín 5tis, aby mohl ostře reagovat plyn - že se jakoby (byt má kroutáku dost) musí výkonově trošku sbírat v těch nižších točkách...
díky :)
1 reakcí na tento příspěvek co to může být??
a pred vymenou retezovky to nedelalo??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co to může být??
Pawka> prave ze delalo, myslel jsem ze to bude ji, ale neni. mam nove pneu, komplet retezovku, svicky, olej 10w40 +fitr, lozisko v krku rizeni, vzduchac k&n, ladaky. ale delalo to i predtim a dela to i ted. tak uz nevim, musi to jit z motoru. radi to pekne, jako jede taky, jen kdyz vezmu za plyn tak to chvili jakoby dre a kdyz se to dostane do vyssich otacek tak uz nee. takhle je to u vsech kvaltu ktery jedu na nizky otacky a jak pak pridam pro predjeti nebo tak, tak to chvili dre a pak v poho. ale zpozoroval ze obcas se tento jev i neobjevi.
tony_ul> to nezni moc vesele. a kdyz motorka neni v zatizeni a pridas plyn tak to nedela jo?myslim treba na neutral nebo se spojkou.kdyz si menil olej,tak byl vpohode?myslim jestli nebyl extremne cernej,mel by byt spis nahnedlí,ale to uz asi nevis vid?
1 reakcí na tento příspěvek co to může být??
starej olej byl při výměně dobrej, měl najeto cca 3tis. jinak na neutral když mašina stojí a přidám tak nic. zkusim s tim stojanem no, stejně je dnes hnusně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co to může být??
tony_ul> máš karbec nebo stříkačku?
1 reakcí na tento příspěvek co to může být??
Dělá mi to taky na RF9. Dělalo mi to i na RF9, co sem měl před touhle současnou. Přesně jak píšeš..když člověk jede tak 2-3tis otáček a prudce přidá, tak to v tom jako zachrčí(takovej divnej, těžko popsatelnej zvuk) a netáhne pořádně..jak se člověk dostane nad cca 4 - 4,5tis otáček, najednou to přestane a táhne normálně i na fullgas. Není to nic tragickýho, člověk prostě dává fullgas až od těch vyšších otáček-stejně se tak člověk málokdy chová, že by dával full už od 2-3 tis... Netuším čím to je, jenom vím, že s tou starší RF9 sem takhle najezdil asi 15tis km a nijak znatelně se to nezhoršovalo(možná jenom za vedra to bylo malinko víc znát)-měla najeto asi 40tis km a dělalo to o něco míň celkově, než na tý mojí současný, která brzo oslaví 90tis km. Osobně bych to hádal na spojku..ale nemám to ničím podložený.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co to může být??
kakabus> a mohli by to být spojkový ložiska?? koukal jsem na partsdepot.cz ze tam jsou ve spojce dve, jedno na zacatku vetsi a jedno mensi na konci.
takže teďka jsem to v garáži zkoušel na stojanu a poznatky jsou takové, že při neutrálu, nebo jakémkoliv zařazeném stupni je to bez problému. tže z toho vyvozuji že při zkoušení na stojanu-tzv naprazdno to nedělá, ale při zítížení mnou jakožto jezdcem ano. čili nejlepší bude asi navštívit nějaký servis bo firmu z brzdou a tam by mohli zjistit vic?? nebo víte někdo co by to mohlo být? jinak řetez je ok, brzdy take, kola a stopa zadniho kola taky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S | misan26 | 13 | 1.11.2022 v 09:49 StB |
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S | Arsener | 14 | 10.6.2022 v 11:34 Arsener |
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S | PetrSV | 41 | 22.4.2021 v 17:33 PetrSV |
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S | MarkusRetrp | 33 | 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík |