paolo_novy Přidat reklamu

Téma: honda cbr 600f VS suzuki SV 650
22.10.2009 v 20:15
Zdravím,příští rok chci kupovat motorku jsem začátečník kdysi jsem jezdil na 150 jawě,ale to bych asi radši vynechal je to přece jen asi 15 let tomu letos jsem měl tu možnost půjčit si na 15 dní yamahu fzrr 400 89r.v měl jsem před jízdou strach ,ale už po pár kilometrech jsem věděl ,že motorku musím mít je to jak na kole to se nezapomíná najezdil jsem toho za ty dny opravdu dost a byl jsem spokojený i se zvukem a točil jsem otáčky až do 12tisíc jsem na 99% odhodlaný koupit cbr600f rv 1999-2001,ale kolega má suzuki SV650N 2002 na které jsem jel ale asi jen 3km ,přesvědčuje mě že na dvouválcích je lepší požitek z jízdy atd.mé dojmy z jízdy byly,že posez byl jako na kole plyn i brzda šli lehounce ne jak u te yamahy ,ale to bych přisuzoval tomu že to je už babička a rozjezd my cukal dopředu a dozadu a při 150km/h na mě fučelo jak čert ale lépe se mi korigoval motorka do stran na cbr jsem ještě neměl tu čest jet a moje otázka zní , co podle vás je lepší a co má jaké + a - proč dvouválec SV nebo čtyřválec cbr budu rád za jakoukoli odpověď
1 2

22.10.2009 v 20:48 | Nahoru | #1
Ahoj ja jsem najezdil 13tis na SV ktery ted prodavam a nikdy zadnej problem a je to velmi svizna a pohodlna motka, nerikam ze cbr ne... jen moje dojmy, a jinak je to na tobe... zalezi na tom co chces.... premyslel jsem co dal ted a jdu zas do SV ale litr.. musis si to vyzkouset... ale kdyz si vyzkousis eSVo tak je to zabavna motorka...spotreba bude podobna..

22.10.2009 v 20:54 | Nahoru | #2
nazdarek.....jako prvni masinu (podotykam ze sem nejezdila ani 50tku) a rovnou sem si koupila CBR 600F....naprosto bozi masinka......do ted ji sice mam v garazi jako druhou (byt se ji sanzim prodat) ale s hoooodne tezkym srdcem ji jednou budu davat pryc.....proti RR odpustila mnohem vic chyb.....na zacatek super

22.10.2009 v 21:14 | Nahoru | #3
Dvouvál, co jiného? Hravost, tah odspodu, zvuk, výkon akorát (i když před první projížďkou jsem si musel dát na kuráž dva pořádné panáky ferneta).

22.10.2009 v 21:19 | Nahoru | #4
Každému sedí něco jiného, já jel na obou a jsou mi teda mnohem milejší čtyřválce než maloobjemové dvouválce. SV je fajn motorka, ale na CBR nemá, na SV se nudím, je prostě moc slabé a moc hodné.. CBR je jiné kafe. Ale každém usedí něco jiného, projeď obě a uvidíš..

2 reakcí na tento příspěvek honda cbr 600f VS suzuki SV 650

22.10.2009 v 21:29 | Nahoru | #5
Vem vobje a střídej to. je to jak srovnávat černou a bílou...

22.10.2009 v 21:29 | Nahoru | #6

Raptík>Vem vobje a střídej to. je to jak srovnávat černou a bílou...

Přesně

22.10.2009 v 22:00 | Nahoru | #7
ja se zase nudil na ctyrvalcich co sem sedel a SVcko me vylozene bavi takze ono to bude strasne subjektivni a nikdo ti poradne neporadi. Ani s jednou neslapnes vedle. Svez se a uvidis.

22.10.2009 v 22:16 | Nahoru | #8

Raptík>Vem vobje a střídej to. je to jak srovnávat černou a bílou...

Geniální rady jso uty nejjednodušší. Tak by se to mělo dělat se vším...

23.10.2009 v 00:02 | Nahoru | #9
No já mám třeba dvou i čtyřválec . Obě mé motorky mě baví asi stejně, GSXR možná o trošku víc (kdyby ne, tak by to asi bylo špatně ), jak mu postupně přicházím na chuť. Každému ale vyhovuje něco jiného. Když jsem kupoval SVčko, tak to byla jasná volba. Dvouválec mně vyhovoval a bavil daleko víc, než čtyřválec ve stejném objemu. Ovšem u litru se už rozdíly mění a i čtyřválec jede krásně odspodu... Průběh výkonu je samořejmě úplně jiný...
To znamená, projeď se i na Sku, ať je to trošku srovnatelné a potom vybírej...

Naposledy editováno 23.10.2009 00:03:57

23.10.2009 v 12:42 | Nahoru | #10
Měl jsem SV na kterym jsem najel asi 30tis km. Kámoš měl CBR 600FS a často jsme si motorky měnili. každá má něco dobrýho i špatnýho. Mě osobně sedne mnohem víc dvouvál, je to takový víc do zatáček, nemusíš to točit do bezvědomí. CBR byla podstatně tišší, hladší chod a tak nějak jsi o motoru do 9tis ot/min nevěděl pak to samozřejmě umí pěkně zatahat za ruce, ovšem to je to co na čtyřválcích nemám rád.
Co se týče pohodlí jsou na tom tak nějak na stejno ( SV650S a CBR 600FS ) jen jak jsem psal, honda je o dost kultivovanější. Osobně a i tomu kámošovi přišlo SV zábavnější, i když jak už někdo psal, jsou to naprosto odlišný motorky a je nutný si předevšim zkusit 2V vs 4V

ale nezoufej, ještě je tu jedna možnost... tříválec

23.10.2009 v 16:27 | Nahoru | #11
Taky mam SV a myslim si, že tyhle motorky (SV vs. CBR) nejde nějak objektivně porovnat. SV je dvouval, který má silný spodek a výkon na vrchu prostě není (na zadním kole cca 48kW), což se podepíše na topspeedu (cca 220km/h). Honda pojede víc. Na druhou stranu provozní náklady na SV budou určitě nižší a ty motorky jsou taky levnější.

Tady si můžeš přečíst test o SV650, sice naháč, ale aspoň něco.

23.10.2009 v 16:44 | Nahoru | #12
Když V2 tak aspoň ten litr no ale vlastně ani on moc nejede,natož SV650 Byl jsem z něho děsně zklamanej...nudnější motorku jsem snad nejel. Vršek při tomhle objemu samozřejmě nemá smysl zminovat,ale i spodek byl takový nijaky.Na CBR600F jsem toho najezdil víc a nikdy mě nepřestala překvapovat svou snahou hrát si na sporta.Spodek velmi slušný a kolem 9tisíc to jelo jako prase.Zatáčky doslova miluje,je taková hravá a velmi obratná...prostě zábavná Hlavně si nenech namluvit,že dvouvály jsou dole brutus,právě že čtyřvál není o nic horší a kde V2 dochází dech tak čtyřhrnek vystřelí jak z praku

Naposledy editováno 23.10.2009 17:34:58

23.10.2009 v 17:14 | Nahoru | #13
Už jen to ,že vybíráš mezi 72 koňmi a 110ti mi nejde do hlavy..SV jsem jel stříkačku 03 a bída, nic se nikde nedělo..ikdyž z VTR vím ,že to V2 nejede je velice subjektivní pocit (do 4ky se dá funět zakrk 954RR),ale to se bavím o litru a skoro 2x tolik koní oproti SV 650de..Ale jelikož jak jsi psal ,jsi nováček kup raději něakou pěti kuli (CB500,ER5) je to sice o rozumu ,ale zkušeností není nikdy dost a postupovat pozvolna na škodu rozhodněn není..

23.10.2009 v 17:50 | Nahoru | #14
Sv mi přišlo jako zábava a jezdit rychle na tom taky nebyl problém , přes kopec mám usek Makov-Bílá-Ostravice a to je pro SV ta pravá parketa . Zatáčky pravá levá a zase zatáčky , měl jsem problém imrvére s omezovačem a vytočenou trojkou ale to měla na svědomí řetězovka zpřevodovaná do síly Na CBR 600 jsem nikdy nejel tak nemůžu sloužit. ale co s náma jezdí občas dva kluci tak mi to přijde hodně vyrovnané , nebudu tu omílat dálnici , bo na ní nejezdím ...

23.10.2009 v 18:05 | Nahoru | #15
Jo, tam se pěkně jezdí..

edit: až na ten štěrk a podklouznutí předního kola v 2:22min

Naposledy editováno 23.10.2009 18:06:29

23.10.2009 v 18:45 | Nahoru | #16

a ještě malej edit, abych napsal k tématu. Brácha má CBR600F a ještě když jsem měl SVčko, tak jsem měl možnost to několikrát projet. A můj názor na tyhle dvě motorky je, že nahoře je to výkonově úplně někde jinde, ale co se týče spodních až středních otáček, tak je to v pohodě ovladatelný i pro holky oproti ucukanějšímu a divočejšímu SVčku. Takže pro začátečníka bych doporučil jako ovladatelnější CBR600F. A když se vyjezdí, tak se mu bude výkon hodit. Toť můju názor na tyhle 2 motorky

Naposledy editováno 23.10.2009 18:59:11

23.10.2009 v 18:59 | Nahoru | #17

Shorty1>jééé, to jsou tady zas někteří chytráci. Sám sem vlastnil dříve SV650 a teď mám 4V, tak to můžu trochu porovnat. Ano dvouvál byl takovej nudnější, neměl ten vršek. Ale dalo se s ním jezdit zatáčky už od středních otáček svižně a když se člověk zžil s motorkou, tak věděl jak ji ovládat, 2V chce jinej přístup jak 4V a je horší na ovládání, takovej ďáblík. A ikdyž SV mělo skoro všechno horší oproti R6, tak ho vůbec nezatracuju. Páč když byla trať zatáčka za zatáčkou, tak tam je SVčko doma, úzký lehký a vitální. Takový ty lidi co na tom ujeli pár km a už hned ví jaká je to motorka, no tak to NO COMMENT Tohle umí zhodnotit jen malá hrstka lidí, ale né takový mrdalové jako my.

Já měl SV650 i CBR600F a vím co píšu SV650 je nudná rozpočtovka Už bych ji v garáži nestrpěl

23.10.2009 v 19:20 | Nahoru | #18
SV 650 je dobrá motorka pro úplný začátečníky, hodně brzo ale omrzí. Můj názor na tu motorku je že na ničem horším jsem nejel. Totálně na píču podvozek, přední vidle úplně měkej shit, motor prostě nejede a to jako myslím vážně. Dole docela dobrý (docela) ale vršek žádnej, tam prostě chcípne. CBR 600 jsem měl možnost project 2001 a musím říct že motorově je to zatím nejlepší šestka na který jsem jel, prostě to jelo už odspoda na šestku pěkně, velice pohodlná a ačkoliv Hondu fakt nemusím tak moc pěkný svezení jel jsem na R6 01, R6 02, R6R 07. R6R 07 nemá vůbec žádnej spodek ale vůbec, prostě až tak v jedenácti začne tahat, je to pila. Karbecovky 01-02 my sedli víc ale nejvíc (motorem) mi sedlo právě CBR 600 F 2001

23.10.2009 v 19:51 | Nahoru | #19
Jestli si koupis SV driv nebo pozdeji budes litovat

23.10.2009 v 21:13 | Nahoru | #20
A nebo taky litovat nebudes a budes s nim nadmiru spokojenej. Myslim si ze by ti melo stat minimalne za to aby ses na nem projel.

24.10.2009 v 00:32 | Nahoru | #21
zdravim,

aaaa kukam,ze se to tady zase zvrhlo,a Svcko zase dostava hity jeden za druhym.Ono je dost tezke to objektivne porovnavat.. na svem mam najeto za dve sezony lehce pres 20.000 km a muzu smele rici,ze me neomrzelo a sedlo mi,jsem spokojeny,vse mi na nem staci- i ty predni brzdy,brzdi dostatecne ( v normalnim provozu).zadny 4val jsem nikdy nejezdil-nemuzu soudit....,ale prijde mi hodne nefer rikat,ze Sv nema ,,vrsek,, ,za prve je to seriovy stroj ne,vyhnany na dvou valec do otacek za 10.000 rpm a ma take nizsi jmenovity vykon nez zminovane CBR .v 9.000 rpm cca 52 kw ( starsi karbenatkova verze-toz tu mam i ja ) a cca 61 nm v 7.400rpm,pricemz jiz ma cca tak od tech 3.5+ rpm kolem 50nm-ano,je to temer linearni tah,ale trebas me,plne vyhovuje.kazdemu bude vzdy vyhovovat vzdy neco jineho

ale nejde jen o porovnavani tabulek-tam to SV vs CBR600 ( jakekoliv ver.)...

ale ani na druhou stranu nehraje na zadnou primadonu

nebudu tu rikat onen proklamovany spodek u dvouvalu,pac teda v pripade SV,je dobre drzet motor v rezim alepson 3.500 rpm+,jinak motor prevaluje a nelibi se mu to,ale od tech 4-10.000 vazne hezky tah,jasne,kdo jezdi hodne silnejsi stroje,tak to treba nepostrehne,ale co jsem parkrat porovnaval, treba jen ty ciste rozjezdy z mista ( do tech cca cilovych 150m),ci zkouskach,pruznosti zrychleni,jak v zatackach ci po rovine v rozumne rychlosti,nema se male SV zaco stydet-kdyz jsem to porovnaval s kamosem jenz ma CBR600rr.casto se drzim a leckdy i poodjedu,ano to co je za hranici cca 200m+ dale,je jasne a sila 4valce se ukaze s ohledem na danou rychlostech v otackach vykonu.ono by take nebylo od skody,mozna kdyby SV650 at N ci S,mely delsi kvalty...

kazdopadne si myslim,ze ani s jednim strojem z vyse jmenovanych neudelas chybu,pokud se chces zeptat na cokoliv o SV,pisni

25.10.2009 v 19:38 | Nahoru | #22

timto definitivne uzaviram diskusi na tema cbr600f vs. sv650 a vyhlasuju suverenim vitezem esvecko

25.10.2009 v 20:19 | Nahoru | #23

Jindra_a>vubec o nicem nepremejslej pac je to jasne dany! esvecko je jednoznacne lepsi az si ho koupis tak se nezapomen pridat mezi stovky spokojenejch majitelu www.suzukisv.cz

Lží nejde ukončit diskusi.Měl jsi CBR600F? Tak tu nepraš.Já měl SV650S i CBR600F.Nebyla nudná jak SV a hlavně vespod se jí vyrovnala a na hoře? By ses posral

25.10.2009 v 20:29 | Nahoru | #24

a jentak mimochodem... na esvecku uzaviram 3. kompletni sezonu(25000km) a bavit me neprestalo! jestli ono to nebude spis v pilotovi nez ve stroji... ta nudnost

25.10.2009 v 20:38 | Nahoru | #25

Jindra_a>DaliboRR> vuuubec! takovy 4valcovy pisklata si dava sv k snidani! to musi bejt aspon litr aby si ho esvecko dalo aspon jako hlavni chod

Teď jsi mě fakt odzbrojil hlavně tím prvním odstavcem K tomu druhému...vzhledem k tomu že jsi s motorkama na na zacatku a z velkyma nemas zkusenosti ti nebudu oponovat. Možná jen...třeba jsi tak špatný pilot,že máš pocit jakou jedeš pilu a ještě to nazýváš zábavou.
PS: zkušenosti neznamená že ses někde projel

Naposledy editováno 25.10.2009 20:40:27

25.10.2009 v 20:41 | Nahoru | #26
Končím na téma SV a jejich pubertální majitelé
edit:zmírněno

Naposledy editováno 25.10.2009 20:44:44

25.10.2009 v 20:47 | Nahoru | #27

vsem zucastnenym dekujeme za vecne prispevky ale bylo to zbytecne protoze vitez byl predem znam!

PS: Dalibore neber si to osobne

25.10.2009 v 21:03 | Nahoru | #28

Jindra_a>DaliboRR> no takze sice se zaver diskuse o trochu oddalil ale preci jen je ted us jasne ze esvecko je jednoznacne lepsi a smitec!

PS: Dalibore neber si to osobne

Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 3 24.5.2024 v 22:53 Milda69
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750