1 reakcí na tento příspěvek Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti
no asi tak, motorka to je stavěná tak, aby jezdila motokros... a taky že jich nejezdilo málo. Tatík ji jezdil za mlada. O poruchovosti teda neříkal nic. Ale co vidím. tak je spotřeba vcelku vyšší než u nových no, ale to je hold už tak. Je to 380, dvoutakt a staršího data výroby. To se dá očekávat. Ale poruchové to podle mě zas tolik není. 125 prý byly sypáky. Ale 250 a 380 prý v pohodě. Udajně to byly motorky vyvážené i do Ruska pro pastýře a naháněli na tom ovce
Naposledy editováno 18.10.2009 19:06:25
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti
1 reakcí na tento příspěvek Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti
Motor v půlitru ti musí vydržet 2 sezóny bez větších problémů, ale radši se svez papírově tam těch koní nějak extra není, ale v kombinaci s podvozkem nejde o moc dobře ovladatelnou motorku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti
a malé doporučení - nakup si pořádné vybavení - helmu, chrániče, boty atd... bez toho ani ránu. 380 je vcelku kladivo, nedá se to srovnávat s dnešníma motkama, sice jsem na tom nejel, ale pohled mi stačí
1 reakcí na tento příspěvek Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti
dančic>TomeKX2> no přeju ti hodně šťastných km...
a malé doporučení - nakup si pořádné vybavení - helmu, chrániče, boty atd... bez toho ani ránu. 380 je vcelku kladivo, nedá se to srovnávat s dnešníma motkama, sice jsem na tom nejel, ale pohled mi stačí
tak to máš teda secsakra pravdu,jak s chráničema tak s porovnáním.na tomhle jezdit na trati je prostě masakr,vím to sám.tohle se nedá vůbec srovnávat.dnes všichni machrujou jak jezdí dobře,at si to skusí tady na tom pak poznaj pořádnej motokros.nikdo s kámošů krosařů se nechtěl svézt když jsem jim to nabízel Srabi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti
1 reakcí na tento příspěvek Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti
Jawaha>TomeKX2> Prosím tě, že to řešíš Zetka 380 je prostě klasika a držák. Za málo peněz hodně muziky. Např. na rozjezd nandá XJ 600 Yamaze a to mám 140 kilo. Přece bys nechtěl mlátit po lese drahýho japonce. Kamkoli s ní přijedeš každý uznaně kouká jak vyvoraná myš, protože takových se už moc nevidí a mimochodem jdou pomalu ale jistě do ceny. Lidi už jsou přežraný japonců, toho má dneska kde kdo. Sám mám litra Fzr a když jedem vyjížďku tak po ňom nikdo ani nevzdechne no ale, když vyjedu s Pérákem to je jiná kukuřička. No a mimo jiné ten motor na pohled je úžasný ta obrovská hlava jak Ušanka Gotwalda.
Čoooveče ty mi mluvíš z duše.
1 reakcí na tento příspěvek Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti
lewisss>tak to máš teda secsakra pravdu,jak s chráničema tak s porovnáním.na tomhle jezdit na trati je prostě masakr,vím to sám.tohle se nedá vůbec srovnávat.dnes všichni machrujou jak jezdí dobře,at si to skusí tady na tom pak poznaj pořádnej motokros.nikdo s kámošů krosařů se nechtěl svézt když jsem jim to nabízel Srabi.
kdysi jsem jí měl taky. Myslel jsem si že umim jezdit a dopadlo to tak, že to buď hrabalo anebo jsem byl na tlamě .
Fakt je to kladivo....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cž 380 fámy o spotřebě a nespolehlivosti
Michal #5>Prusa #94> Kamarád si na jaře prohodil 380 s borcem co jezdí crf250 (podotýkám žádnej amatér jede vysočinu hodně vepředu) no a výsledek byl takovej, že borec dal 3 kola slezl dolů a prohlásil ty pičo to vůbec nebrzdí a nezatáčí.... a to tomu nedal napít ani na rovince, prej mu přišlo, že na tom letí jako prase páč ho to chce pořád shodit. Realita byla taková, že by mu ujel kluk na pionýru. Na druhou stranu věřím, že kdyby neměl jinou možnost tak by si za měsíc zvyknul...
to bude ono. Já určitě jezdil pomalu páč to v blátě neumim, ale zážitek to byl jako kdybych letěl kilo.
Teď si drbu hlavu, že jsem to prodal...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
motoplat sundani ČZ 380/514 | mirek453 | 5 | 8.11.2017 v 10:17 cabrak |
Toužím po ČZ 380 nebo 250 [1, 2, 3, 4] ČZ 250/513, ČZ 380/514 | unn4m3d | 114 | 5.12.2016 v 17:51 kakasek |
Zapalovaní Čz 380 bezkontakt ČZ 380/514 | Zbynek125 | 6 | 19.9.2013 v 19:38 petrktm250 |
ČZ Motokros tlumiče. [1, 2] ČZ 125/516, ČZ 250/513, ČZ 380/514 | Madball | 37 | 12.6.2013 v 13:31 kozivak |
Rozlisování karterů ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 350/634, Jawa 350/638, ... | petas.hofman | 10 | 24.9.2012 v 21:01 Zx-10RCarlos |