globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ovladatelnost těžké motorky
 
14.10.2009 v 21:19
Myslím že je to otázka cviku a taktéž cvičit na motorce která ti je tzv "u pr*ele", protože sis ji nekupoval za svý a neplatíš opravy. Nicméně se na to dobře kouká, jak to mají kluci v ruce






Ovladatelnost těžké motorky

14.10.2009 v 21:23 | Nahoru | #1
ty jo to sem nevidel aspon tri roky uz

Ovladatelnost těžké motorky

14.10.2009 v 21:25 | Nahoru | #2
mě není ani cizí motka u prd.., a hlavně mi tam chybí video na blátě

1 reakcí na tento příspěvek Ovladatelnost těžké motorky

14.10.2009 v 21:47 | Nahoru | #3
Já tyhle blbečky moc nemusím sice to umí ale.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovladatelnost těžké motorky

14.10.2009 v 21:54 | Nahoru | #4

eMko>Jak se dívám tak je to silný skůtr ani řazení ani zadní brzda u nohou nic žeby lenost? Jen češí mají řazení a brzdu tam kde má bejt



Ted tedy nevim jestli mluvis o te Kawa GPX750, nebo Honde ST1300 nebo Honde VFR800. Odhaduji motorky, nejsem znalec

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovladatelnost těžké motorky

14.10.2009 v 21:54 | Nahoru | #5

Sob>Já tyhle blbečky moc nemusím sice to umí ale.......



ale co?

(reakce na) Ovladatelnost těžké motorky

14.10.2009 v 22:04 | Nahoru | #6
no skusit bych si to chtěl, ale vim že bych s tím asi hned fláknul o zem :\

(reakce na) Ovladatelnost těžké motorky

14.10.2009 v 22:32 | Nahoru | #7

navrc>ale co?



nemám skrátka rád policajty maj to v ruce to jako jo ale nemám je v lásce

1 reakcí na tento příspěvek Ovladatelnost těžké motorky

14.10.2009 v 22:32 | Nahoru | #8
ty jooo a to jsem si myslel že na tom veferku nedam pořadně koleno a v klidu se vymluvím na váhu motorky....hm..tak snad abych zmlkl a začal trenovat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovladatelnost těžké motorky

14.10.2009 v 22:35 | Nahoru | #9

FOXMEN>ty jooo a to jsem si myslel že na tom veferku nedam pořadně koleno a v klidu se vymluvím na váhu motorky....hm..tak snad abych zmlkl a začal trenovat...



to je prave to ze se policajti uci to kolinko nedavat, protoze pak je v takovychto situacich motorka ovladatelnejsi. Nevysedavaji, nenaklani se atd

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovladatelnost těžké motorky

14.10.2009 v 22:43 | Nahoru | #10
Seikos> jsou to borci takle si s ni hrat kdyš sam vím jak je to těžka mrcha

Ovladatelnost těžké motorky

15.10.2009 v 08:26 | Nahoru | #11
Se učit, se učit, se učit Tohle se dá dělat asi jen na Hondě a to ještě pořádně jen na VFRu.

Ovladatelnost těžké motorky

15.10.2009 v 16:02 | Nahoru | #12
Pěkný tohle by měl umět každej. Vy to neumíte?? To VFR je myslim 400.

Ovladatelnost těžké motorky

15.10.2009 v 20:17 | Nahoru | #13
Je to VFR800. Jen mě sere, že oni můžou mít STčko upravený pro jednoho a nám tak ... nacpali zadní kufr, který s tím dělá nad 200km/h bordel.

Ovladatelnost těžké motorky

22.10.2009 v 23:35 | Nahoru | #14
Že se dá takhle jezdit s VFR se ještě dá chápat, i když i tam to bude chtít hodně
trénovat, ale s takovým busem jako je ST - to musí být mimozemšťan.
Stejně nechápu, proč se hromada lidí snaží dávat kolínko. Jakej to má smysl si odřít
slider vyvěšenej z motorky jak Apač z koně, když mašina není ani pořádně v náklonu?
Na okruhu to vídávám dost často. Borci co jezdí za 2:06 takhle nevysedají, spíš tvoří
s mašinou jeden celek a to vysednutí je přirozenost sama a na první pohled je vidět,
že fakt jedou rychle
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist