1 reakcí na tento příspěvek Ovladatelnost těžké motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovladatelnost těžké motorky
eMko>Jak se dívám tak je to silný skůtr ani řazení ani zadní brzda u nohou nic žeby lenost? Jen češí mají řazení a brzdu tam kde má bejt
Ted tedy nevim jestli mluvis o te Kawa GPX750, nebo Honde ST1300 nebo Honde VFR800. Odhaduji motorky, nejsem znalec
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovladatelnost těžké motorky
Sob>Já tyhle blbečky moc nemusím sice to umí ale.......
ale co?
1 reakcí na tento příspěvek Ovladatelnost těžké motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovladatelnost těžké motorky
FOXMEN>ty jooo a to jsem si myslel že na tom veferku nedam pořadně koleno a v klidu se vymluvím na váhu motorky....hm..tak snad abych zmlkl a začal trenovat...
to je prave to ze se policajti uci to kolinko nedavat, protoze pak je v takovychto situacich motorka ovladatelnejsi. Nevysedavaji, nenaklani se atd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovladatelnost těžké motorky
trénovat, ale s takovým busem jako je ST - to musí být mimozemšťan.
Stejně nechápu, proč se hromada lidí snaží dávat kolínko. Jakej to má smysl si odřít
slider vyvěšenej z motorky jak Apač z koně, když mašina není ani pořádně v náklonu?
Na okruhu to vídávám dost často. Borci co jezdí za 2:06 takhle nevysedají, spíš tvoří
s mašinou jeden celek a to vysednutí je přirozenost sama a na první pohled je vidět,
že fakt jedou rychle