globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 4T sekačky. Proč?
 
28.9.2009 v 12:09
Dneska jsem dostal befel že mám posekat trávu , tak ji vytáhnu a sekám...

Začal jsem těžce uvažovat nad tím, proč se vyráběji sekačky 4T , když se říká že 2T je výkonější než 4T ! A k tomu jde o obsah ani né 50ccm ale +- 35ccm .... Hm ??
přece jde o otačky ty by měli být co nejvyšší .


Naposledy editováno 28.09.2009 12:52:43

(reakce na) 4T sekačky. Proč?

29.9.2009 v 12:58 | Nahoru | #121

Lion>dabel.v.kravate> v podstatě až do Vora odpich vím jakej je ale Vor je lepší... dá se rozjet bez plynu na jedničku, nemusím jít ani moc na brzdy motor brzdí dobře, výkon tam je vždycky a ten řev 4T je nezmar prostě vrrrrrrrrn než bzííííííí



To zvládne gas taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?

29.9.2009 v 13:35 | Nahoru | #122

maras>Já ti nevím, ale axel k tomu měl nějaké připomínky , ale nebudu nic říkat protože by si mu jí už nepučil


Když jsou karbece plný sajrajtu, tak to není to pravý, se ho zeptej teď, když je hotová;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?

29.9.2009 v 13:42 | Nahoru | #123

Bludevil>Když jsou karbece plný sajrajtu, tak to není to pravý, se ho zeptej teď, když je hotová;)



Předevčírem taky nevypadal spokojeně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?

29.9.2009 v 13:43 | Nahoru | #124
maras> Ale se mi panáček nesvěřoval, co s tím furt je?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?

29.9.2009 v 13:47 | Nahoru | #125

Bludevil>maras> Ale se mi panáček nesvěřoval, co s tím furt je?



nejdřív mu došel benzín, ale to byla jeho chyba, pak se to začlo uchcávat apod. Tak se rozhodl že tomu lehce přikuří ať se to pořádně pročistí a tahal tak mocně až urval plynové lanko...nehledě na to že to nejen podle mě řve a nejede

(reakce na) 4T sekačky. Proč?

29.9.2009 v 13:53 | Nahoru | #126
maras> Haaa ten je šikovnej, s tím plynem se musí ofafrně No s tím ře řve a nejede, s tím bych nesouhlasil, ona tahá fakt docela dobře, na motor třeba ujela SV 650, což na starou vránu zlé není... Ale řve mocně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?

29.9.2009 v 14:54 | Nahoru | #127

memphis.unv>roberto.cz> 343 ccm, 15 kW, 30 Nm, 170 kg, 3,5l/100 km. vysoká spotřeba?



1099 ccm 50kW 100 Nm, chroustá 3,8 - 4,5 l...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?

29.9.2009 v 15:49 | Nahoru | #128

Bludevil>Přesně tak... bych řek že ďábel viděl šestku tak leda na obrázku... Protože srovnat byť jen starou vránu jako gsx-f 600 (kterou stále ještě vlastním) a NSR je zcela nemožný. Aspoň na motor. Jo možná v zatáčkovitém úseku ta nsr s dobrým pilotem ujede, ale to je vše. Na motor ho eFko naprosto sežere. A to to eFko poměřuju s Mitem evo, a né se starým NSR...



Omfg, kolikrát to mám říkat, já nemluvim o tom kdo by komu na čem natrhnul prdel ale o osobních preferencích

(reakce na) 4T sekačky. Proč?

29.9.2009 v 15:59 | Nahoru | #129

dabel.v.kravate>Lion> Jako jo, jelo to pěkně, to určitě, ale nebavilo mě to. Jediný co na tom bylo zajímavý bylo že se to dalo točit do 16 000 a mělo to při takhle vysokejch otáčkáčkách takovej specifickej zvuk a vibrace, ale jinak... Mě se na dvoutaktu hrozně líbí jak se rozjedou až tak okolo 8-9 000 a nutěj tě to furt vytáčet, na 4T 600 tě žádný takovýhle překvapení v průběhu výkonu nečeká.

Jinak bylo to efko, ale na něm jsem se moc neprojel, respektive neměl jsem příležitost vyzkoušet co umí takže to co říkám vychází spíš ze zkušeností s tím GSX


A tohle s tím kopancem a tak je co? nechceš mi tvrdit, že to máš z praktický zkušenosti. protože just gsx-f je vyhlášeno docela mrtvým spodkem a teprv začíná jet nad 7000 otáček (no jet, ve čtyřech má furt víc síly, než nsr v plných...) a nad 7000 se začne hodně citelně sbírat. Takže tvrď holubům něco o zkušenostech. Za druhý, efko má omezovač lehce za 12 000 otáček, tam jsi 16 fakt nepotkal. A za třetí bych ti půjčil zx6r 2006, která skoro těch 16 otáček udělá a garantuju ti, že by sis na dvojku při překročení 10 tisíc zesral trenky a nemluvil jsi o žádným specifickým zvuku...

4T sekačky. Proč?

29.9.2009 v 16:00 | Nahoru | #130
největší mazec je 125 dvoutakt uškrcenej na 15 koní,to je teprve mnoho povyku pro nic

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?

29.9.2009 v 16:07 | Nahoru | #131
Tysa> jenže 4t dváce žerou taky tři litry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?

29.9.2009 v 16:58 | Nahoru | #132

memphis.unv>Tysa> jenže 4t dváce žerou taky tři litry


moje 4T dváca jede 120km/hood. a žere 1,7 l/100km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?

29.9.2009 v 17:19 | Nahoru | #133

prackarr>moje 4T dváca jede 120km/hood. a žere 1,7 l/100km



Já posledně bral plnou (10l) po 103 km od posledního tankování

Ale stojí mi to za to. Mnohem víc mě trápí to co furt musim investovat do oprav, ale to je daný tim že se o to předchozí majitelé nestarali úplně tak jak by měli, dávali do karburátoru místo šroubu štelování směsi jakousi gumu a podobně :\

(reakce na) 4T sekačky. Proč?

29.9.2009 v 17:22 | Nahoru | #134
dabel.v.kravate> mě prostě víc vyhovuje 4T... hlavně v tom že at tam mám skoro jakýkkoliv otáčky ten motor se sebere otočením plynu a když podřadím tak to je uplně o něčem jiným nemusím furt držet plnej abych byl v použitelným pásmu dvoutaktu.... za mě 2T už jen kvůli údržbě jinak mi to skoro v ničem nevyhovuje kolik točí Fko nevím ale 16 točit asi točit nebude... a i kdyby tak v těhle otáčkách to pojede přes dvě kila a pochybuju že si se s tím pustil do normálního provozu na dálnici bez papírů... nebo jsi byl na okruhu nebo na letišti?

(reakce na) 4T sekačky. Proč?

30.9.2009 v 08:16 | Nahoru | #135

memphis.unv>Tysa> jenže 4t dváce žerou taky tři litry



Jasan mně šedivka 125cítka baštila kolem tří,ale byla lehčí než jawka

(reakce na) 4T sekačky. Proč?

30.9.2009 v 17:41 | Nahoru | #136
prackarr> ¨hej máš skoro pravdu když jezdím tak kolem 20 km je to ,jinak budeš asi dobrý počtař a v zimě jezdím jen tak když se mi chce což většinou nee,,,

(reakce na) 4T sekačky. Proč?

30.9.2009 v 17:43 | Nahoru | #137
dabel.v.kravate> No to snad ne, ty bys fakt raděj bral oplastovanýho mopeda, co chlastá víc než dingo a ztrapní ho i stará bába ve fabii než třeba gsx-r 600?? A 16tis si na GSX-F nemohl točit ani ve snu, ta tě utne na 11500 omezovačem, měl sem jí 4 roky a proti NSR, Mito, RS je to kosmická raketa, a co potom takový gsx-r 600...

4T sekačky. Proč?

30.9.2009 v 17:56 | Nahoru | #138
2T by na těch otáčkách co točí 4T utáhnul velky hovno ...

2 reakcí na tento příspěvek 4T sekačky. Proč?

1.10.2009 v 12:57 | Nahoru | #139
Dělaj se i dvoutaktní sekačky, ale jsou o hafo dražší.. Jde o to že s ní můžeš sekat v jakymkolik náklonu.. kdežeto s 4t ne, protože když překonáš určitěj náklon (u každý sekačky jinej) tak motor přestane mazat a zadřeš jí...

(reakce na) 4T sekačky. Proč?

1.10.2009 v 18:57 | Nahoru | #140

El..Matador>Dělaj se i dvoutaktní sekačky, ale jsou o hafo dražší.. Jde o to že s ní můžeš sekat v jakymkolik náklonu.. kdežeto s 4t ne, protože když překonáš určitěj náklon (u každý sekačky jinej) tak motor přestane mazat a zadřeš jí...


Nesmysl...

1 reakcí na tento příspěvek 4T sekačky. Proč?

1.10.2009 v 19:00 | Nahoru | #141
no ja sem si vždy myslel že sekačky sou 2t ale sou to 4t a vim proč bo levnejši udržba delši životnost neznečištuji přirodu ale sou i 2t a to třeba křovinořezy nevim esli je naki 4t

4T sekačky. Proč?

1.10.2009 v 19:05 | Nahoru | #142
Fréza Mounfield,205ccm,OHV 5,5hp - na vyorání víc jak 10ti metráků brambor 0,5 litrů a to jsem to točil jak svińa ,takže spokojenost

Na 4T 125tce jsem byl schopnej jet za 2,5 a to jsem to rval furt do plnejch

(reakce na) 4T sekačky. Proč?

1.10.2009 v 19:11 | Nahoru | #143

scrub-slasher>no ja sem si vždy myslel že sekačky sou 2t ale sou to 4t a vim proč bo levnejši udržba delši životnost neznečištuji přirodu ale sou i 2t a to třeba křovinořezy nevim esli je naki 4t


jsou ňáký 4T křoviňáky. Jeden doma mám,a je fajny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?

1.10.2009 v 19:46 | Nahoru | #144

El..Matador>Dělaj se i dvoutaktní sekačky, ale jsou o hafo dražší.. Jde o to že s ní můžeš sekat v jakymkolik náklonu.. kdežeto s 4t ne, protože když překonáš určitěj náklon (u každý sekačky jinej) tak motor přestane mazat a zadřeš jí...



napiš mi, jestli víš jakym způsobem maže standardní sekačka 4T díky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?

1.10.2009 v 20:45 | Nahoru | #145
Mirek12> Já nevim hele, mechanik nejsem, jen posílám dál co mi říkal borec když jsme kupovali Hondu co máme.. říkal že cena se odvíjí od toho do jakýho náklonu můžeš sekat, než sekačka přestane mazat a tvrdil, že jsou i drahý dvoutaktní sekačky, kde tě tohle netrápí.. tak nevim, už je to dýl, třeba je to pičovina

(reakce na) 4T sekačky. Proč?

1.10.2009 v 21:36 | Nahoru | #146

El..Matador>Mirek12> Já nevim hele, mechanik nejsem, jen posílám dál co mi říkal borec když jsme kupovali Hondu co máme.. říkal že cena se odvíjí od toho do jakýho náklonu můžeš sekat, než sekačka přestane mazat a tvrdil, že jsou i drahý dvoutaktní sekačky, kde tě tohle netrápí.. tak nevim, už je to dýl, třeba je to pičovina



jo takhle... no ty sekačky 4T jsou mazané takovou rostřikovou vrtulkou a tím je v motoru takovej brajgl ze by ta sekajda musela sekat tak v náklonu 40 stupínků aby to nemazalo a to je sakra hodně

1 reakcí na tento příspěvek 4T sekačky. Proč?

1.10.2009 v 23:40 | Nahoru | #147
2T se v zahradních sekačkách opravdu používá,dává je tam AS Motor,ale to jsou profi sekačky pro extrémní svahy a podmínky.2T sekačky

(reakce na) 4T sekačky. Proč?

2.10.2009 v 08:52 | Nahoru | #148
ready1200> Díky, za podporu, už jsem začal pochybovat o tom co jsem napsal, jestli jsem se nesplet ))

4T sekačky. Proč?

2.10.2009 v 09:07 | Nahoru | #149
způsob mazání a svahová dostupnost mají hodně společného,mechanik ti nelhal.nejde ani tak o to jezdit po svahu,ale jde o to sekačku ve svahu zastavit,třeba jít vysypat koš a znovu nastartovat.
Ovšem po zkušenostech s 2T křoviňákem mám 4T křoviňák-nebe a dudy-a sekačku mám 4T s tlakovým mazáním,svahová dostupnost 30 stupňů.A obojí za den spotřebuje méně benzínu než můj pes vody .v tom vidím hlavní výhodu 4T.spotřeba a krouťák.

4T sekačky. Proč?

2.10.2009 v 13:37 | Nahoru | #150
ja bych dablovi pral ............ posadit ho na 500CRko (dabliku - to nemuzes znat, ale je to 2T, jednovalec, motocross) ........ at vis jak jede 2T a ne utrapena dvaca :)

a bo jeste lepe:

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist