2 reakcí na tento příspěvek Jak optevřít přívěru
2 reakcí na tento příspěvek Jak optevřít přívěru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak optevřít přívěru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak optevřít přívěru
memphis.unv>BK> no já tam přívěru nemám a zdá se mně že spodek nani špatné, rozjedu se v podstatě od volnoběhu ale starosti mně dělá to aby se to teda na těch 5 tisících protože dál už to teda nevytočím nekouslo, myslíš že ju tam mám namontovat? a neměl bych tam dat radši dvě když mám dva laufy? :\
Hitech Jawa
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak optevřít přívěru
fakt mně to začalo vrtat hlavou!
beztak dva laufy nemáš a závidíš
Naposledy editováno 27.09.2009 20:26:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak optevřít přívěru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak optevřít přívěru
kdysi dávno jsem viděl porovnávaný průběhy s dvoukomoráčama a s klasikou, už se mně ten obrázek sice pak najít nepodařilo, ale kdysi jsem dal dohromady jak ty průběhy zhruba vypadaly, takže jsem to obmaloval
Naposledy editováno 27.09.2009 21:18:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak optevřít přívěru
Celkem lituju, že jsem do dvoukomoráku neinvestoval mnohem dříve
(rovné výfuky už nikdy zpět dávat nebudu.. kdyby někdo chtěl, tak je levně pustím )
a tady video jak jede 350/634 s dvoukomoráky, tam není rozdíl tak drastický ,asi kladívka nestíhají (možna by pomohlo, seřídit po osmi letech znova předstih ), ale rozdí lje citelný, ve výjezdech na jedničku to je obrovský rozdíl
Ale je zvláštní, že s rovnýma výfukama má 638 i 634 relativně stejný zvuk, ale s dvoukomoráky má 638 zvuk úplně jiný, ale 634 se stejnými dvoukomorovými výfuky má zvuk stejný jako s rovnýma
noa kladivka jsem měl problém nastavit, protože na levým pístním čepu mám vůli jak sviňa. nastavil jsem, otočil jsem motorem a předstih byl o 4mm víc. pak jsem to nějak dal do kupy, jelo to dobře, akorát na 4 tis. ten levé kotel vždycky vydechnul aji když předstih byl dobře. no, teď jsem to nějak dal do kupy, ale chtělo by to GO
jinak jak vidim tak s těma průběhama jsem se trefil
1 reakcí na tento příspěvek Jak optevřít přívěru
Výhoda u těch dvoukomoráku je hlavně v tom, že teď když chci předjet auto, tak dvojka a trojka jdou neskutečně přetočit, když už je třeba
a ten vzhled se dá zvyknout
[img]
Naposledy editováno 28.09.2009 16:14:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak optevřít přívěru
memphis.unv>maras> ale že bys poradil to né
fakt mně to začalo vrtat hlavou!
beztak dva laufy nemáš a závidíš
Technický dotaz, kde tu přívěru by jsi chtěl nacpat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak optevřít přívěru
no, teď stejně nechám třipade tak jak je, jezdit sice budu ale potřebuju našetřit na další. ale sám nevim jak bude vypadat potom, říkal jsem si že až budu mít další mašinu tak že ju rozdělám a tu generálku udělám komplet celé mašině.
já nevim jestli je to nějaká úchylka, ale su na třipade vysazené, takže jsem uvažoval jestli by nestálo za to pořídit ještě jednu, nějakou třeba 639 a udělat z toho pekelníka. udělat ty úpravy co jsou k dostání jako kit na zvýšení výkonu (nejlíp kdyby šel spojit s přelisováním kliky aby kotle tahly zarás)až po dva karbece. tak aby třipade vládla
ale to se s největší pravděpodobností nestane
1 reakcí na tento příspěvek Jak optevřít přívěru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zapalování ktm exc 125 2006 KTM EXC 125 | R4rtttr | 1 | 1.6.2024 v 19:27 ja1 |
KTM EXC 1995 plasty KTM EXC 125 | SvatoslavJAWA | 10 | 25.1.2024 v 20:49 helbi |
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | Olihňos | 3 | 18.9.2023 v 20:36 Frantacz |
Stažení kw KTM EXC 125 | Šimča_ | 9 | 27.8.2023 v 21:21 Mr.Dreamer |