globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hornet 600 (2001) - svíčky Brisk
24.9.2009 v 11:43
Hoj.
Když jsem nedávno měnil svíčky kvůli špatnému startu zastudena, tak jsem zjistil, že tam byly NGK CR8EH-9 místo těch CR9EH-9 doporučených v manuálu. Předpokládám, že je to jen lehce jiná svíčka, tak kvůli tomu to blbě nestartovalo. Mimochodem dal jsem do moto Brisk AR10S. Jenže včera, už to zase nešlo pořádně natočit. Tak ten problém nebude ve svíčkách. Nechám synchronizovat karbeci, nic jinýho už mě nenapadá... Možná to při sytiči do některýho válce málo teče...

Kdo z vás má v moto taky Brisk? A jak jste spokojeni?
Dík.

Hornet 600 (2001) - svíčky Brisk

24.9.2009 v 11:54 | Nahoru | #1
Brisk BR12YPY spokojenost,poměr kvalita-cena

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 (2001) - svíčky Brisk

24.9.2009 v 11:55 | Nahoru | #2

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 (2001) - svíčky Brisk

24.9.2009 v 12:15 | Nahoru | #3
kdes tankoval? bych to tipnul na shit benzín nejelo ti to třeba na 3 válce předtím?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 (2001) - svíčky Brisk

24.9.2009 v 12:57 | Nahoru | #4
MAT_H6> To blbym benzínem nebude. Jakmile se můj Hornet ohřeje, tak už nemám, co mu vytknout. Drží stabilní otáčky, startuje s mírným přidáním plynu na cvrnknutí.

Když je moto studené, tak to vypadá takhle:
Pustím benzín, dám plný sytič, zmáčknu spojku a startuju. Moto chytne, ale postupně klesají otáčky až úplně zdechne. Pak následuje několik pokusů, kdy moto hodně slibuje, ale neudrží se. Tak si lehce začínám pohrávat s plynem. Až na několikátý pokus překoná krizi a horko těžko naskočí. Pak sama na sytiči postupně zvyšuje otáčky, to průběžně stahuju sytič. To už se bez problému udrží a nechám ji zahřívat.

Můžná mi blbě funguje sytič pro některý karbec, ale tož už sám nevyřeším...

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 (2001) - svíčky Brisk

24.9.2009 v 13:09 | Nahoru | #5
H-six: ty o něm píšeš jakoby to byla holka "krásná černá Horneta"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 (2001) - svíčky Brisk

24.9.2009 v 13:24 | Nahoru | #6
racek> Tak pro každého je to něco jiného. Pro někoho motorka, pro jiného motorek

(reakce na) Hornet 600 (2001) - svíčky Brisk

24.9.2009 v 13:27 | Nahoru | #7
1100Virago> Já chtěl dát brisky místo CR9EH, ale jak to čtu, tak asi raději nebudu riskovat.

Jinak v jawách používám jen brisky a ty kalsiky N15Y jsou snad nezničitelné a nikdy jsem se nesetkal s "rozpadlou" svíčkou, ale na VFR bych tohle dost nerad řešil, to by bylo na mašlu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 (2001) - svíčky Brisk

24.9.2009 v 13:36 | Nahoru | #8

H-Six>MAT_H6> To blbym benzínem nebude. Jakmile se můj Hornet ohřeje, tak už nemám, co mu vytknout. Drží stabilní otáčky, startuje s mírným přidáním plynu na cvrnknutí.

Když je moto studené, tak to vypadá takhle:
Pustím benzín, dám plný sytič, zmáčknu spojku a startuju. Moto chytne, ale postupně klesají otáčky až úplně zdechne. Pak následuje několik pokusů, kdy moto hodně slibuje, ale neudrží se. Tak si lehce začínám pohrávat s plynem. Až na několikátý pokus překoná krizi a horko těžko naskočí. Pak sama na sytiči postupně zvyšuje otáčky, to průběžně stahuju sytič. To už se bez problému udrží a nechám ji zahřívat.

Můžná mi blbě funguje sytič pro některý karbec, ale tož už sám nevyřeším...



No s plnym syticem by mi to chcipalo taky, plnej sytic dam jen kdyz je opravdu kosa (kolem nuly). Za soucasnyho pocasi davam sytic tak 2/3 az 3/4 a chytne ve zlomku vteriny...

EDIT: Jo a pouzivam Brisky druhou sezonu a fungujou paradne

Naposledy editováno 24.09.2009 13:38:28

(reakce na) Hornet 600 (2001) - svíčky Brisk

24.9.2009 v 16:32 | Nahoru | #9
PetrVTR_new> Zkusim teda i míň sytiče. Pak už ten servis, no. Stejně jsem to měl v plánu, protože nemám úplnou jistotu, co na tom předchozí majitel nechal dělat. :\

Jinak s Brisky jsem zatím taky spokojen.

Hornet 600 (2001) - svíčky Brisk

24.9.2009 v 20:22 | Nahoru | #10
mám A10S už 6000km a no problém. Všechno spálej i ONO benzín a různé no name. A cena 136 (Brisk) vs 250,-(NGK)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 (2001) - svíčky Brisk

24.9.2009 v 21:01 | Nahoru | #11
H-Six> a proč zapínáš benzín?? ty ho po každý jízdě zavíráš a pak otevíráš?? jinak bych to viděl v karburátorech, kdy jsi je naposledy čistil a nechal seřídit podtlaky??

že by pravidelný servis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 (2001) - svíčky Brisk

24.9.2009 v 21:25 | Nahoru | #12
ZdenekH6> No, zapínám a vypínám. To už je takový zvyk od jawiček . Už jsem ho zkoušel i nechat puštěný a pak to druhý den natočit. A je to úplně stejný.

Horneta mám od začátku srpna. Jak jsem psal, nevím, co na tom předchozí majitel dělal. Do motoru nevidim a účty žádný neukázal.
Takže to nechám udělat já, synchronizaci a vyčištění karbeců. To bude začátek mého pravidelného servisu, vlastně ne už jsem začal svíčkama.

Kolik to tak vyjde synchro s vyčištěním?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 600 (2001) - svíčky Brisk

25.9.2009 v 16:17 | Nahoru | #13

H-Six>ZdenekH6> No, zapínám a vypínám. To už je takový zvyk od jawiček . Už jsem ho zkoušel i nechat puštěný a pak to druhý den natočit. A je to úplně stejný.

Horneta mám od začátku srpna. Jak jsem psal, nevím, co na tom předchozí majitel dělal. Do motoru nevidim a účty žádný neukázal.
Takže to nechám udělat já, synchronizaci a vyčištění karbeců. To bude začátek mého pravidelného servisu, vlastně ne už jsem začal svíčkama.

Kolik to tak vyjde synchro s vyčištěním?



No zkus to nejdriv s ne uplne vytazenym syticem. Podle me je to co popiusujes uplne normalni a s plnym syticem to mas uchcany, nic jinyho.. Jinak synchronizace podle me vyrazny vliv mit nebude a s cistenim taky teda nevim - u me v karburatorech po 40000 km nebyla ani stopa po nejake necistote, ale mozny je samozrejme vsechno.

(reakce na) Hornet 600 (2001) - svíčky Brisk

27.9.2009 v 15:54 | Nahoru | #14
PetrVTR_new> Zkoušel jsem i míň sytiče a nic. Je to stále stejný. Ale z vejfucku je cítit dost benzín, asi sytič nechodí tak, jak má, prostě se to uchcává.
Už jsem se rozhodl holka půjde do Hondy na seřízení.

Hornet 600 (2001) - svíčky Brisk

11.10.2009 v 01:11 | Nahoru | #15
Tak jsem měl Horneta v Hondě na seřízení. Nakonec se ukázalo, že špatně fungoval sytič, byla tam zkroucená lišta, která vytahuje jehly, takže nešel dát plný sytič, ale asi jen poloviční. Tak dali novou lištu a ještě udělali synchronizaci. Teďka jde moto natočit hned na první pokus, bomba . Tak jsem rád, že to nebylo nic horšího.

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 600 (2001) - svíčky Brisk

11.10.2009 v 13:42 | Nahoru | #16
Já měl taky H6 a maximální spokojenost.Pěkně jsem se na něm naučil a vyjezdil.Co se týče údržby, tak akorát pravidelnej servis, jinak žádný problém.Synchronizace karbeců se dělá každých 24000km spolu s ventilama, doufám žes je nechal taky zkontrolovat.Nikdy nevíš, jestli jsou najetý kilometry od prodejce pravdivý.No a když ta lišta byla zkroucená, tak si myslím, že do toho musel někdo hrabat, sama se nezkroutila.

(reakce na) Hornet 600 (2001) - svíčky Brisk

11.10.2009 v 17:32 | Nahoru | #17
Hornet600> Já myslím, že někdo nešetrně sundaval nádrž a palivovým kohoutem tu lištu pokroutil. Jinak nevím, jak se to mohlo stát. Docela ta součástka stála nehoráznou sumu, skoro jsem jim chtěl navrhnout, ať tu pokroucenou porovnají kladívkem .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist