globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800
AHoj,potřeboval bych Vaše poznatky co se týče poruchovosti,pohodlí při jízdě,údržba,spotřeba a výkon,vybavení těhle dvou mašin.
Upřesním,že by se jednalo o modely VTR1000F r.v.2002 tady mě láká výkon a vzhled ,prostě se mi líbí.
u VFR 800 r.v. 99 bez V-Tecu tady mě láká system propojení brzd a vyloženě cesťák 4 válce,vzhled trošku mínus.....ale na cesty asi větší pohodlí.....díky za názory
Anketa: VTR nebo VFR?
VTR 100 F
38%
28
VFR 800
62%
46
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 21:32 | Nahoru | #1
Obje su to stare hujdi !!

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 21:42 | Nahoru | #2
staré hujdi?hmm bez komentáře..ja ti mohu jen řict že vlastnim vefero 2000 a nenechalo mne jedinkrat na holičkach,silnej stroj co umi jet daleko a kdyš chceš umi se do too i obout....pod rok 2000 delali bordel regulatory dobijeni,ale to je od roku 2000 vyřešeno.velka těžka mašina co ma koule.ale to ma asi každa podle toho co tě osloví....žere to kol 5 na sto akorat ve meste je to vic no,....jinak si myslim že i VTRko je super stroj takže zaleži jak ti sedne až si je projedeš......

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 21:48 | Nahoru | #3
Hlasoval bych pro VFR , měl jsem 2 a šel bych do něj znova! Fko je pěkné,ale moc žere

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 22:02 | Nahoru | #4
S tou žravostí Fka je to zase dost sporné,spousta místních uýivatelů jezdí kolem 6-7 pokud nemají ladaky a KN filtry.....

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 22:04 | Nahoru | #5
--Dina--Obje su to stare hujdi !!
Hmm...ty si taky myslim stará hujda!!!


Jinak já bych šel asi do VFrera...je s ním větší zabava..

1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 22:06 | Nahoru | #6
Pokud chceš někam cestovat a ve dvou tak určitě VFR, pokud chceš jezdit sportovněji a blbnout a líbí se ti 2V tak ber VTR. S tou spotřebou to není tak horké. A hlavně se na nich svez, kór na tom VFR, ten čtyřválec do V je dost specifický

1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 22:15 | Nahoru | #7
Proti...obě jsou Hondy...ale celkem srovnáváš hrušky s jabkama...každá je na něco jinýho.....

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 22:17 | Nahoru | #8
vždycky se mi líbily obě tyhle motorky a obě jsem málem kupoval, ale vždycky z toho tak nějak sešlo Na VTR jsem jel, na VFR ne
kdybych volil rozumem tak VFR, kdyby srdcem tak VTR
takže finální rozhodnutí by bylo VTR

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 22:21 | Nahoru | #9
Určitě bych vzal radši VFR.

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 22:25 | Nahoru | #10

Dina>Obje su to stare hujdi !!



ty dy do ryty!!

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 22:34 | Nahoru | #11

Laďa.s>Pokud chceš někam cestovat a ve dvou tak určitě VFR, pokud chceš jezdit sportovněji a blbnout a líbí se ti 2V tak ber VTR. S tou spotřebou to není tak horké. A hlavně se na nich svez, kór na tom VFR, ten čtyřválec do V je dost specifický



zajímalo by mě v čem specifický?Nikde jsem nenašel křivky výkonu,ale VTR má vše položené o 1000 níže...
četl jsem že motory bez V-TECu mají propast někde ve středu.....?Kamrád ji měl 6 let ,pak zkoušel tu s V-TECem a jemu to přišlo nepříjemný tennástup a až moc ostrý,nevím zda má hladší křivku VTR?Každopádně bude mít (VTR) razantnější účinek při podřazení,aspon dle me.....?

1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 22:38 | Nahoru | #12
Mám říkat svůj názor?

Určitě VFR..
Protože má za A) motor do véčka
B) 4 válce jako pořádná motorka

Ne, vážně se na obou svez, uvidíš, co ti bude více vyhovovat.. Mi na VTR (a jiných dvouválcích) chybí ta elasticita čtyřválce. Prostě to dole je nervózní a ucukané, pak to zabere jak traktor, dobrý střed, začínáš si to užívat a najednou mrtvo a nezbývá ti než přeřadit výše. Teď jsem měl možnost přímého srovnání VFR a SV1000. Výjezd ze zatáčky na dvojku, oba plný plyn, SV mi o metr ujíždí, ale během chvilky je mimo rozsah použitelných otáček a musí přeřazovat na tři, v tu chvíli jsme o předni kolo před ním a stále jedu na dvojku až do 12tis ot. Řadím za 3 a SV je o předni kolo přede mnou. Jenže to už SV musí řadit za 4, kdežto já vytočím trojku na 170km/h a zase ho mám.. Nad 200 už je litr rychlejší, ty koně tam navíc jsou. Jenže motor není tak elastický jako na VFR.

VFR 800 jezdí běžně do 6ti litrů, lze se dostat při rozumné jízdě pod 5l. Já odjel dovolenou na VFR 750 a naměřil na některých úsecích (vždy cca 200km) spotřebu 4,8l. A to rozhodně nejezdím kochačku
S VTR, při slušné, jízdě se dá určitě jezdit s rozumnou spotřebou. Ale ne při "střelbě", tam se spotřeba hravě přehoupne přes 10l, což se mi nevede ani karburátorové VFR, při fakt otré jízdě max 8l.

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 22:42 | Nahoru | #13
C.J.> Aha takže se potvrzuje to co jsem říkal,VFR bude mít hladší křivku výkonu......

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 22:43 | Nahoru | #14

1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 22:46 | Nahoru | #15
koně jsem koukal,že by měli být téměř stejné je tam snad rozdíl kolem 5kW.Přece jen ty máš 750 a já přemýšlel o 800.Ne všechni bazary nechávají svézt.....?

2 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 22:48 | Nahoru | #16
Čus, mám VFR, zkoušel jsem i VTR. Je to vcelku nesrovnatelné. Já bych VTR k Vefru bral na kravení, o nějaké sportovnější jízdě na VTR oproti VFR bych asi nemluvil, zato cestování na VTR oproti VFR mi nepřijde úplně ideální. Motor bez V-tecu mi přijde poměrně vyrovnaný, s V- tecem vespod mrtvější.

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 22:51 | Nahoru | #17
Jo, spotřeba furt kolem 6 litrů. V jednom, ve dvou, rychle, pomalu. VTR mi přišlo dost vibrující. Ne že by Vefro kolem 5000 nevibrovalo , ale aspoň vím, že to má motor.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 22:55 | Nahoru | #18

VeFeRák>Čus, mám VFR, zkoušel jsem i VTR. Je to vcelku nesrovnatelné. Já bych VTR k Vefru bral na kravení, o nějaké sportovnější jízdě na VTR oproti VFR bych asi nemluvil, zato cestování na VTR oproti VFR mi nepřijde úplně ideální. Motor bez V-tecu mi přijde poměrně vyrovnaný, s V- tecem vespod mrtvější.


Tou sportovnější jízdou myslíš tedy,že VFR moc ne...bude asi těžší.....

1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 22:56 | Nahoru | #19
Graf VFR 800fi teĎ nemůžu dohledat, tak aspoň slabší VFR 750.

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 22:58 | Nahoru | #20
C.J.> moc díky!!!udělám si obrázek

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 23:01 | Nahoru | #21
djgas>
veřím tomu, že to při stejných podmínkách vyjde na stejno. cestování bude ve prospěch VFR

1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 23:01 | Nahoru | #22

1 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 23:03 | Nahoru | #23
raději moc z těch grafů nevycházej, protože mi VFR jede krásně od 2500 ot/min a na tom grafu to začína od 4tis Při loudačce ve čtyřech tisících můžu řadit vyšší kvalt.. Na šestku jde jet 50 kmh/, což je přesně 2tis ot/min. Od 2tis prostě jde normálně jet.. NA 800Fi se mi ale zdálo, že motor dole oproti 750 cukoval a tohle si líbit nenechal, ale možná to bylo nastavením toho kusu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 23:05 | Nahoru | #24
djgas> na tom VTR mi vadí smrt motoru v 9tis ot/min, ale ty jsi asi z NTV zvyklý, že to prostzě moc točit nejde. Já přešel na VFR za řadových 4hrnků, takže mi by ten vršek prostě chyběl

2 reakcí na tento příspěvek Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 23:05 | Nahoru | #25
jo, jak mi tady připoměl C.J. tak ještě lepší volba než VTR by bylo SV 1000S

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 23:07 | Nahoru | #26
je to jak jsem to říkal o 1000 níže a taky VTr dříve skončí ale nic se nevyrovná subjektivním pocitům při jízdě

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 23:07 | Nahoru | #27
Na VFR jsme jeli 2x k moři, vždy 850km na jeden zátah, s manželkou, s bagáži. Po dálnicích 200km/h a pohodička, kdyby nás nezastavilo moře, tak další 200km bez problému zvládne. Najeli jsme vždy celkem 2500km za týden, se spotřebou 5,5l

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 23:08 | Nahoru | #28

pepek9>jo, jak mi tady připoměl C.J. tak ještě lepší volba než VTR by bylo SV 1000S



To určitě SV je vhodný kandidát na zástupce již značně letité VFR

Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 23:09 | Nahoru | #29
Navíc SV se prodávájí taky velice levně :)

Ale čistě na cestování bych bral Blacka

(reakce na) Pro a Proti Honda VTR1000F / VFR 800

6.8.2009 v 23:10 | Nahoru | #30

C.J.>djgas> na tom VTR mi vadí smrt motoru v 9tis ot/min, ale ty jsi asi z NTV zvyklý, že to prostzě moc točit nejde. Já přešel na VFR za řadových 4hrnků, takže mi by ten vršek prostě chyběl


Je to fakt,že na otáčky moc zvyklý nejsem.... ale zase ten zátah od spodu a vibrace mi nedělají problem...
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 35 16.5.2024 v 15:08 Gahan37
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell


TOPlist