globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klikovka
27.7.2009 v 12:49
potřebuju radu je to normální ta vypálená modrá barva na klice nebo je něco špatně ?

Předchozí
1 2
Následující

Klikovka

27.7.2009 v 12:58 | Nahoru | #1
no tak to je konec

Klikovka

27.7.2009 v 13:02 | Nahoru | #2
tak bud to uz nekdo kousl pred tebou,nebo se to povedlo tobe.ale asi tobe jinak bys to nerozdelaval,ze?Jak se to zacalo projevovat?

Klikovka

27.7.2009 v 13:05 | Nahoru | #3
Dobra duha:(

Klikovka

27.7.2009 v 13:14 | Nahoru | #4
Mno pravděpodobně to je způsobený tepelným namáháním. Takže bych se snažil přijít na to, proč. Viděl bych to na přidřený ložisko ojnice, takže zkontrolovat - jestli je bez vůlí a volně se otáčí. pokud bude v pohodě, tak bych to asi moc neřešil...samotná barva není problém, si myslim. ale počkáme radši, až se k tomu vyjádří někdo technicky zdatnější

Naposledy editováno 27.07.2009 13:15:35

Klikovka

27.7.2009 v 13:16 | Nahoru | #5
normální to není a něco je špatně, neb tohle udělá teplota pár set stupňů

Klikovka

27.7.2009 v 13:19 | Nahoru | #6
no projevilo se to špatným startováním zjistili sme že píst už je vyběhanej a na ijnici tuhle barvu v oleji ani nikde v motoru nic nebylo zadna metaliza zadny zbytky kovu

1 reakcí na tento příspěvek Klikovka

27.7.2009 v 13:37 | Nahoru | #7
Podle me bud spatne loziska na mezi klikovkou a ojnici nebo mozna malo oleje, prehriva se ti to..ale asi bych radsi pockal na nazor nejakeho mechanika

Klikovka

27.7.2009 v 13:40 | Nahoru | #8
ešte abyste všichni byli v obraze jedna s eo yz 450 f a teď de o to vyměnit nevyměnit? a ty modrý fleky sou na jednom místě ne po celým obvodu

Naposledy editováno 27.07.2009 13:43:09

(reakce na) Klikovka

27.7.2009 v 13:48 | Nahoru | #9
pokud mas moto jako prvni tak bohuzel rozlisovat a vymenit.Hlavne zkusit jestli maže jak ma a kde ma.
Pokud ji mas jako 2-x majitel tak zavolat byvalemu majiteli a zeptat se jestli to neni nahodou uz po nem(to zabarveni) a jestli vse vymenil jak melo byt a pokud ano tak slozit a jezdit
Samozrejme vse prekontrolovat(vůle,maz.kanalky..)

Naposledy editováno 27.07.2009 14:55:40

Klikovka

27.7.2009 v 14:31 | Nahoru | #10
Každopádně zrevidovat!!!!!!!!!!!!!Takhle zabarvené je to z důvodu přidření a následného přehřátí.Zkontroluj stav ojničního ložiska a změř kliku a vůli.

Klikovka

27.7.2009 v 15:30 | Nahoru | #11
Evidentně přidřený ojniční čep, jak již bylo uvedeno..

Klikovka

27.7.2009 v 16:05 | Nahoru | #12
ja bych v tom zase problem nevidel


Naposledy editováno 27.07.2009 16:05:42

Klikovka

27.7.2009 v 16:20 | Nahoru | #13
kluci asi budu za debila, ale není tam nějaký svar?

Klikovka

27.7.2009 v 16:32 | Nahoru | #14
me to prijde jako blbost, motor kterej by byl tak pridrenej na ojnicnim cepu ze by se to rozhavilo na x set stupnu a navic takhle mistne... ten by urcite nebezel tak dlouho aby se to vubec stacilo zabarvit... to je zabarveni od svaru....

Klikovka

27.7.2009 v 16:59 | Nahoru | #15
Pokud není modrá ojnice, tak jsi v poho, ta by byla modrá jako první.

Klikovka

27.7.2009 v 17:06 | Nahoru | #16
Nedej na ostatní odborníky a nepanikař :)
Takhle zabarvený je to už výroby, je to tak u spousty motorek.
YZ450:




Ostatní další motorky





[img]

Naposledy editováno 27.07.2009 17:16:35

Klikovka

27.7.2009 v 17:18 | Nahoru | #17
Lol :D normalne projdej to je to ztracený případ :)) Ne a ted važně je to normální věc.

Klikovka

27.7.2009 v 19:16 | Nahoru | #18
Bez obáv,tiež ju mám takú...

Klikovka

27.7.2009 v 20:17 | Nahoru | #19
nevím co to je ale je to hezký

Klikovka

27.7.2009 v 21:08 | Nahoru | #20
TADY

snad to pomůže

Klikovka

27.7.2009 v 21:10 | Nahoru | #21

Klikovka

27.7.2009 v 21:11 | Nahoru | #22
myslím že na funkci to nemá vliv

Klikovka

27.7.2009 v 21:20 | Nahoru | #23
Hele já sy myslim že je to následek obrábění, pak je ještě možnost že se protáčí ojniční čep
a vyhřátí v jednom místě by znamenalo že je vyběhlej do excentru, ale to je asi mizivá možnost, kolik má ten motor natočeno a jak vypadá dno pístu?

1 reakcí na tento příspěvek Klikovka

27.7.2009 v 21:32 | Nahoru | #24
tak to sem rad že to nakonec bude jen pistni sada a bud vložka nebo nikasil

Klikovka

27.7.2009 v 21:35 | Nahoru | #25
ptal sem se známýho strojního inženýra před chvílí po ICQ a ten mi řek že to tepelný namáhání je z části způsobený tím jak ojnice musí překonat kinetickou energii vrženýho pístu s ojnicí, tím se prý v klice vytvoří tlak který je samozřejmě spojen se zvýšením teploty, potrvdil že je to spojený s leštěnejma a kvalitně dokončovanejma povrchama, v tom diagramu je to kolem 310°C, mimo jiné samozřejmě teplně ovlivní ojnici vedení tepla ze spalovacího procesu, tření a jiné menší faktory....

Klikovka

27.7.2009 v 21:37 | Nahoru | #26
ale asi to opravdu vypadá na něco přidřenýho vzhledem k místnímu umístění....

Klikovka

27.7.2009 v 21:42 | Nahoru | #27
Pokud je to opravdu přidřený v tomhle místě tak se motor podle toho musí chovat, špatnej start, na neutrál někdy do otáček někdy ne, při rozjezdu podobně, malej výkon, u jednohrnce rozpoznatelný zvonění a přehřejvání

Klikovka

27.7.2009 v 21:48 | Nahoru | #28
nevim co resite za kraviny kluci krosari psali ze je to z vyroby

2 reakcí na tento příspěvek Klikovka

27.7.2009 v 21:52 | Nahoru | #29
No a teď mě napadlo, nenahřívají třeba plamenem díru, než do ní zalisují čep? Pak by to zbarvení teplem bylo logické..

Naposledy editováno 27.07.2009 21:54:13

Klikovka

27.7.2009 v 21:55 | Nahoru | #30
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kroska 450 Kawasaki KX 450, Honda CRF 450R, Yamaha YZ 450F, Kaw... Pangamin213 10 11.8.2022 v 22:28 Pabol
Oprava motoru Yamaha YZ450f Yamaha YZ 450F Atmos 2 6.5.2022 v 09:24 Atmos
Alpinestars Yamaha YZ 450F habrman 0 30.4.2022 v 06:46 habrman
450 jaký převodový poměr Yamaha YZ 450F hugo12 3 19.2.2022 v 19:23 assassin
Motokros hobby Yamaha YZ 125, Yamaha YZ 250, KTM 250 SX, Honda CRF ... vojtano91 19 19.1.2022 v 19:13 assassin


TOPlist