Spíš by mě zajímalo, jak se pozná, že je už unavená pružina a jestli jí má cenu měnit nebo raději vyměnit celej tlumič i s pérkem. Holt mám na motorce už dost km,takže si myslím,že by mohl brzy nastat čas výměny pružících a možná i tlumících elementů.
1 reakcí na tento příspěvek GS - nastaveni podvozku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS - nastaveni podvozku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS - nastaveni podvozku
1 reakcí na tento příspěvek GS - nastaveni podvozku
JohnyGS - urcite neplati, ze by jsi mel mit predek i zadek nastaveny na shodnou tuhost.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS - nastaveni podvozku
rozdilne nastaveni kdyz se snazis zmenit jizdni vlastnosti - zvedat nabeo spoustet predek - tudiz obracene zmena nastaveni muze vest k nechtenym zmenam vlastnosti...
- zvětšit předpětí předních pružin, což může narazit na maximální možnosti tohoto nastavení
- přitvrdit přední odskok nebo přitvrdit kompresi zadního tlumiče, ale pozor! tyhle úpravy mohou způsobit potíže s chováním motorky při jiných podmínkách
Tlumiče netečou,tak snad budou ok, pružiny by se musely nějak vyzkoušet..... zatím pojezdím a tohle si nechám na zimu,jelikož teď se mi výměna těchdle věcí docela finančně ani časově nehodějí do krámu.
Ale uvažuju o repasi tlumičů a vsazení pružin od Wilberse....
1 reakcí na tento příspěvek GS - nastaveni podvozku
a) moje brouzdání terénem (jedné straně mých 60Kg ve stupačkách a na druhé straně kořeny, šutry a výmoly)
b) Hraběho brouzdání po silnicích 3. a horší třídy cestovní rychlostí cca 120Km/h ve dvou a často i s kuframa.
Díky za vaše názory, opravdu by mně to zajímalo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS - nastaveni podvozku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS - nastaveni podvozku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS - nastaveni podvozku
Takže Ty myslíš, že když pojedu ve dvou a s kuframa 120 po silnici z Bíteše do Vlkova (opravdu pošušňáníčko, divím se, že auta už dávno nejezdí vedle po poli), takže tlumiče dostanou menší čočku než když vezmu Zobču na šotoliny a lesní cesty s občasným trefením kořene nebo díry? :marod:
2 reakcí na tento příspěvek GS - nastaveni podvozku
jo, to si presne myslim... pokud neprekrocis maximalni zatizeni tak si myslim ze za a - tlumic je na dalnic mnoooooooohem mene aktivni takze je opotrebeni nizsi a za b je na takove zatizeni ta pruzina stavena takze ji to zas tak moc neva...
ale tak jako tak máme oba najeto skoro kilo km a tlumiče jsou tam už jen symbolické :lol:
ale v zatáčkách to ještě sedí jak přibité,tak to neřeším ))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS - nastaveni podvozku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS - nastaveni podvozku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS - nastaveni podvozku
Když měnit, jdu každopádně do značky Willbers,protože na ní mám jen ty nejlepší reference od lidí,který motorku požívaj jako cestovní náčiní na ježdění kolem koule. :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek GS - nastaveni podvozku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS - nastaveni podvozku
P.S. jak se ti povedl probrousit blatník? U11tky, když jde zadek na doraz,tak se kolo ještě neopírá o plast blatníku.....