globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GS - nastaveni podvozku
 
31.5.2007 v 10:24
Potrebuju poradit. Jak ma byt nastvena tvrdost pruzin pro jezdeni, kdyz clovek vyjede obcas do lesu luk a strani, ma to byt nastaveno na nejtvrdsi? Nebo naopak? :|

1 reakcí na tento příspěvek GS - nastaveni podvozku

31.5.2007 v 13:10 | Nahoru | #1
Ze uz je pruzina za horizontem poznas podle toho, ze nekolikrat protocis stelovaci sroub z uplneho povoleni naprazdno, nez zacne pruzinu stlacovat.
JohnyGS - urcite neplati, ze by jsi mel mit predek i zadek nastaveny na shodnou tuhost.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS - nastaveni podvozku

31.5.2007 v 13:22 | Nahoru | #2
Hovez>myslis? nejsem odbornik ale prijde mi ze kdyz mas jinak nastaveny tvrdosti tlumicu nebo progresivitu pruziny (predpeti) tak mas na predku a zadku jinej s.a.g. coz je pokles tlumice pri nasednuti ci nalozeni motky - tudiz lehce menis geometrii podvozku - predek budto pokladas nebo naopak naprimujes. Coz samozrejme ma vliv na jizdni vlastnosti... nebo se pletu? respektive - pokud to samozrejme nedelas umyslne presne za vyse popsanym ucelem...

rozdilne nastaveni kdyz se snazis zmenit jizdni vlastnosti - zvedat nabeo spoustet predek - tudiz obracene zmena nastaveni muze vest k nechtenym zmenam vlastnosti...

- zvětšit předpětí předních pružin, což může narazit na maximální možnosti tohoto nastavení
- přitvrdit přední odskok nebo přitvrdit kompresi zadního tlumiče, ale pozor! tyhle úpravy mohou způsobit potíže s chováním motorky při jiných podmínkách
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist